mboost-dp1

Er du letere rataderet.... angående dine anklage pga. karma

Gå til bund
Gravatar #51 - fjols
21. jan. 2011 10:11
Og fordi han konsekvent ignorerer alle folks råd.
Gravatar #52 - csstener
21. jan. 2011 10:16
Har fået en karma som hedde ok..på min gamle bruger hvilket jeg undre mig lidt over den var "dårlig" så sent igår.

fjols (51) skrev:
Og fordi han konsekvent ignorerer alle folks råd.
ignorere kun folk som efter at have givet et råd bare flamer en og det er ca. 70% af dem som har skrevet her inde.

MiniatureZeus (54) skrev:
Det var vandfarves skyld. Han har ringet til os alle sammen i går aftes, og sagt at hvis vi ikke rater dig dårligt, så dræber han fire kattekillinger hver 2. time! Og alle elsker katte
ville rate dig sjov vis jeg kunne..:-P

LinguaIgnota (53) skrev:
Han er 17, ikke 12. Velkommen til internettet, bassemand.
den forstod jeg ikke har brugt nettet siden min første pc og folk plager heller ikke at være så sure. Som de har været her på det sidste.
Gravatar #53 - LinguaIgnota
21. jan. 2011 10:16
Han er 17, ikke 12. Velkommen til internettet, bassemand.
Gravatar #54 - MiniatureZeus
21. jan. 2011 10:18
Det var vandfarves skyld. Han har ringet til os alle sammen i går aftes, og sagt at hvis vi ikke rater dig dårligt, så dræber han fire kattekillinger hver 2. time! Og alle elsker katte
Gravatar #55 - LinguaIgnota
21. jan. 2011 10:18
I fucking love cats!
Gravatar #56 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jan. 2011 10:26
wn1 (6) skrev:
du er ond.. han syndes ikke det er fear !11!!!11

Det er jo heller ikke F.E.A.R. - det er Newz.dk ;)

/me i can has cheezburger
Gravatar #57 - zook
21. jan. 2011 10:40
#45 & 46
Er i bekendt med Paula Tallal og hendes forskning vedrørende ordblindhed?

Hun har været med til at udvikle et program (Fast ForWord) som er blevet anvendt med betydelig success til at træne hjernen ud af ordblindhed.

Det man mener er årsagen til ordblindhed, er at den auditive del af hjernen ikke er nok udviklet til at kunne skelne mellem bestemte lyde, hvilket gør det svært at skelne mellem visse hurtigere lyde.

Det interssante er at hjernen kan trænes til at skelne, ved at sætte tempoet (på de problematiske lyde) ned og så træne med gradvise øgelser af tempoet.
Gravatar #58 - cyandk
21. jan. 2011 10:59
Thoroughbreed (56) skrev:
Det er jo heller ikke F.E.A.R. - det er Newz.dk ;)

Nogle gange er man sq godt nok i tvivl...
Gravatar #59 - zin
21. jan. 2011 11:12
#Rasmus og csstener; Alternativt kan i jo bruge http://dsn.dk - der får i også meningen med ordet med.. :-)
Gravatar #60 - Jakob Jakobsen
21. jan. 2011 11:19
tazimn (43) skrev:
Hey Gutter..

Det kunne jo være at csstener er ordblind, så slap af med de flames om at han staver dårligt..

Når det så er sagt så skal du, csstener, begynde at lytte til hvad folk prøver at fortælle dig..

Hvis du konstant skriver irrelevante ting herinde, eller sviner folk til, så er det meget svært for folk at tage dig seriøst. Og at du ikke forstår at det er direkte dumt at rate dig selv op, istedet for at lave nogle bedre indlæg, er rystende.

Hvis du ikke har noget positivt at bidrage med, så kunne du jo bare holde kæft.

Det handler ikke om at have flest indlæg på siden. Det handler om at tilføje relevans hvor det er muligt. Eller bidrage til en god stemning hvor det er muligt.

Bare slap af.. Du skal nok komme ud af den dårlige karma, hvis du tænker over hvad du skriver..

Synes den var så relevant at den fortjente en quote :)
Gravatar #62 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jan. 2011 11:42
Ronson (61) skrev:
Det er ikke sjovt når I ikke flamer

Hvad fik du lige mig til at trykke på der? :D Svin :P
Gravatar #63 - Anders Fedеr
21. jan. 2011 11:43
"Ignorer denne tråd"

But why?
Gravatar #64 - Rasmus064
21. jan. 2011 11:56
zin (59) skrev:
#Rasmus og csstener; Alternativt kan i jo bruge http://dsn.dk - der får i også meningen med ordet med.. :-)

Skal jeg huske. Fordellen ved google er at man kan se det bliver brugt i sætninger. Ulempen ved google er at stavefejl også bliver indekseret.
Gravatar #65 - Fjolle
21. jan. 2011 12:15
Er der ikke stavekontrol i de fleste nymodens browsere?

(At chrome så giver stavefejl ved både chrome og browsere er så en anden ting..)
Gravatar #66 - Ronson ⅍
21. jan. 2011 12:32
Anders Feder (63) skrev:
"Ignorer denne tråd"

But why?
fordi ->

Ronson (61) skrev:
Det er ikke sjovt når I ikke flamer
Gravatar #67 - Daniel-Dane
21. jan. 2011 15:44
csstener (20) skrev:
Havde ikke skrevet det til ham vis ikke han havde meldt det til admin.
Har jeg det?
Gravatar #68 - zin
21. jan. 2011 15:46
#67: Og vigtigere endnu:
Ville de gøre noget ved de, nu de ved, hvordan vi reagerer? :p
Gravatar #69 - Windcape
21. jan. 2011 15:58
XorpiZ (48) skrev:
Derudover, så synes jeg folk herinde er liiige hårde nok.
Pjat med dig :p
Gravatar #70 - gnаrfsan
21. jan. 2011 16:02
LinguaIgnota (55) skrev:
I fucking love cats!
Oh yeah? How often?
Gravatar #71 - Daniel-Dane
21. jan. 2011 16:24
Nej.

Windcape (69) skrev:
Pjat med dig :p
Pudsigt, at Sårpis (som ellers er lavet af stål, uopnålium, grafen, chili og kamphunde) pludselig bliver så blød.
Gravatar #72 - csstener
21. jan. 2011 16:43
Daniel-Dane (67) skrev:
Har jeg det?
Du fik det til at lyde som om du havde meldt det???...har du ikke det?
Gravatar #73 - terracide
21. jan. 2011 16:59
Rasmus064 (30) skrev:
Der er det gud der er verdens centrum og ikke dem selv.
desuden så er JEG verdens centrum, min masse for alt i universet til at dreje rundt om mig.

Nej, de religiøse er så selvfede og egocentrede at de tror de har en direkte linje til en omnipotent "gud", som lytter til alt hvad de siger og ser alt hvad de gør.
Gravatar #74 - Daniel-Dane
21. jan. 2011 17:03
csstener (72) skrev:
Du fik det til at lyde som om du havde meldt det???...har du ikke det?
Næh, du gjorde ikke noget ulovligt.
Gravatar #75 - Chewy
21. jan. 2011 17:23
@74
Næh, du gjorde ikke noget ulovligt.

Du mangler at afslutte med Bazinga!!
Gravatar #76 - myplacedk
21. jan. 2011 17:39
Rasmus064 (64) skrev:
Fordellen ved google er at man kan se det bliver brugt i sætninger.

Så brug http://ordnet.dk/ddo - det er en retstavning- og betydningsordbog. Det er klart min favorit.
Gravatar #77 - Daniel-Dane
21. jan. 2011 18:08
Ordbogen.com, hvis man har købt adgang. (:
Gravatar #78 - vandfarve
22. jan. 2011 17:13
#csstener

Lad være med at misbruge edit-funktionen, som du bl.a. gør i indlæg nr. 52.

Det giver ingen mening, at du i et indlæg før en andens svar, svarer på vedkommende. Hvis du mener, at du skal svare ham, så skriv det i et nyt indlæg.

Ikke at man ikke kan se, hvad du svarer på, men det ødelægger flowet af en tråd, og så er det vældigt irriterende.

Bare et godt råd, siden vi er on topic mht. gode råd til opførsel herinde.
Gravatar #79 - vandfarve
22. jan. 2011 17:14

Jeg var jo stiv i går*, så jeg kan ikke benægte det.

*Eller, selv efter at have drukket adskillelige glas vin og drukket 10 øl, så var jeg stadig nogenlunde ædru. Am I accidentally?
Gravatar #80 - vandfarve
22. jan. 2011 17:15
Daniel-Dane (71) skrev:
Nej.

Pudsigt, at Sårpis (som ellers er lavet af stål, uopnålium, grafen, chili og kamphunde) pludselig bliver så blød.

Så skulle du have set ham i går.

Mrrraaaauwrr...
Gravatar #81 - csstener
22. jan. 2011 18:15
vandfarve (78) skrev:
#csstener

Lad være med at misbruge edit-funktionen, som du bl.a. gør i indlæg nr. 52........

Blev flamed i en tråd fordi jeg ikke brugte edit funktionen.

edit: Sletter bare denne bruger da det ikke hjalp at lave en ny. Så vil prøve at rette op på den gamle.
Gravatar #82 - Slettet Bruger [3855421303]
22. jan. 2011 18:25
Du kan vel ligesågodt rette op på denne?
Gravatar #83 - vandfarve
22. jan. 2011 18:27
csstener (81) skrev:
vandfarve (78) skrev:
#csstener

Lad være med at misbruge edit-funktionen, som du bl.a. gør i indlæg nr. 52........

Blev flamed i en tråd fordi jeg ikke brugte edit funktionen.

edit: Sletter bare denne bruger da det ikke hjalp at lave en ny. Så vil prøve at rette op på den gamle.

Du misforstår.

Du må gerne bruge funktionen, du skal bare lade være med at misbruge den. Læs gerne min besked igen. Vi prøver bare at hjælpe dig. :)
Gravatar #84 - csstener
22. jan. 2011 18:33
SlettetBruger (82) skrev:
Du kan vel ligesågodt rette op på denne?
Min gamle bruger har fået karma'en "ok" hvor denne bruger har fået "dårlig". Begynder lidt at tro at det var en dårlig ide at lave en ny bruger?

vandfarve (83) skrev:

Du misforstår.

Du må gerne bruge funktionen, du skal bare lade være med at misbruge den. Læs gerne min besked igen. Vi prøver bare at hjælpe dig. :)

Tager skam også imod hjælpen. :-)
Gravatar #85 - LinguaIgnota
22. jan. 2011 18:35
csstener (84) skrev:
Begynder lidt at tro at det var en dårlig ide at lave en ny bruger?

Ya think...
Gravatar #86 - vandfarve
22. jan. 2011 18:40
Lingie, for pokker!
Gravatar #87 - Chewy
22. jan. 2011 19:23
@78
Lad være med at misbruge edit-funktionen, som du bl.a. gør i indlæg nr. 52.
Det giver ingen mening, at du i et indlæg før en andens svar, svarer på vedkommende. Hvis du mener, at du skal svare ham, så skriv det i et nyt indlæg.

Og det på trods af at vi højt og helligt blev lovet at den slags ikke ville kunne lade sig gøre da edit-systemet blev indført... *suk*
Gravatar #88 - vandfarve
22. jan. 2011 20:11
Chewy (87) skrev:
Og det på trods af at vi højt og helligt blev lovet at den slags ikke ville kunne lade sig gøre da edit-systemet blev indført... *suk*

Csstener må have onlocked "God mode" i newz.dk, i så fald.
Gravatar #89 - Chewy
22. jan. 2011 20:22
@88

Eller også har newz.dk valgt ikke at overholde de løfter de gav i forbindelse med implementeringen af en edit-funktion.
Det er ikke kun csstener der er i stand til at "misbruge" funktionen. Jeg syntes efterhånden at det er blevet relativt normalt med indlæg der er blevet redigeret efter at der er kommet et nyt indlæg...
Gravatar #90 - csstener
22. jan. 2011 20:40
vandfarve (88) skrev:
Csstener må have onlocked "God mode" i newz.dk, i så fald.
Hvor ved du det fra????? :-P
Gravatar #91 - Daniel-Dane
22. jan. 2011 22:07
Det burde man også kunne. Men muligheden forsvinder, hvis man laver et nyt indlæg efterfølgende i samme tråd.
Gravatar #92 - MiniatureZeus
22. jan. 2011 22:31
Det er kun hvis du selv poster et indlæg, efter sit eget, at edit forsvinder. Det giver også mere mening, da man så kan rette i sit indlæg, hvis en anden siger det er forkert det man har skrevet..
Gravatar #93 - Chewy
23. jan. 2011 15:42
@92
Det giver også mere mening, da man så kan rette i sit indlæg, hvis en anden siger det er forkert det man har skrevet..

Personligt syntes jeg at det ødelægger flowet. Men sådan er vi alle sammen så forskellige..
Gravatar #94 - Magten
23. jan. 2011 19:22
Chewy (87) skrev:
Jeg husker en hel del folk der mente det var ligegyldigt med en edit funktion hvis man ikke kunne edit efter der var postet andre indlæg.
Gravatar #95 - csstener
23. jan. 2011 19:54
Magten (94) skrev:
Jeg husker en hel del folk der mente det var ligegyldigt med en edit funktion hvis man ikke kunne edit efter der var postet andre indlæg.
Det burde vi lave en tråd om også håpe på at hmn(admin på nwz.dk) kommer ind og ser det.
Gravatar #96 - Daniel-Dane
23. jan. 2011 19:57
Noo, I like edit!
Gravatar #97 - csstener
23. jan. 2011 20:01
Daniel-Dane (96) skrev:
Noo, I like edit!

Jammen den skal jo ikke fjernes bare optimeres så den bliver bedre.
Gravatar #98 - Daniel-Dane
23. jan. 2011 20:12
Don't optimize something that ain't broken.
Gravatar #99 - Ronson ⅍
23. jan. 2011 20:16
Loginfunktionen blev også optimeret og se hvad der skete der
Gravatar #100 - Daniel-Dane
23. jan. 2011 20:17
Jeg er - i al hemmelighed - glad for den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login