mboost-dp1

ATT: Terracide (det med somatisk kontra psykosomatisk, du ved)

Gå til bund
Gravatar #101 - terracide
25. maj 2011 15:27
Makey (95) skrev:
Terra, jeg synes helt oprigtigt at det ærgerligt at du ikke bare svarer på Lingu's spørgsmål når han spørger som han gør. Du får en ærlig og redelig chance for at bevise at du ikke bare er en troll og så vælger du så at trolle i stedet.

Det er specielt ærgerligt fordi jeg godt kunne tænke mig at få svaret på netop dette, da det er en smule nørdet info at have.

Du siger google er værdiløs, hvor skal jeg så finde information om hvad forskellen på hvad somaliere og psychosomaliere er?

Nej, jeg sidder bare tilbagelænet og ser Lingu køre af sporet...du har vist overvuderet hvor meget tid jeg gider spilde på chubby-lingu...
Gravatar #102 - XorpiZ
25. maj 2011 15:37

Nu er din tid næppe ret kostbar, hvis man tager i betragtning den tid du spenderer herinde på at gøre dig selv til grin.

Den tid du har brugt på denne tråd kunne du istedet have brugt på at besvare det ganske simple spørgsmål i #1. Du har alle chancer for at jorde LinguaIgnota lige nu. Du plejer at gribe enhver chance for at påpege, hvis du mener folk er forkert på den.
Gravatar #103 - Mamad (moveax1ret)
25. maj 2011 15:39
Hvordan kan man indse at et helt boarder hader én og ikke engang et eneste tidspunkt stoppe op og tænke: "Gad vide om jeg er et major asshole?"
Gravatar #104 - drbravo
25. maj 2011 15:46
Jeg hader ikke terracide per se, men jeg ved at når han ikke kan acceptere at han har taget fejl kan man ikke have tillid til hvad han ellers skriver på forumet.
Han har ellers haft interessante indspark en gang i mellem, men dem kan jeg så ikke stole på i fremtiden.
Gravatar #105 - terracide
25. maj 2011 15:48
Jeg er her ikke få at få venner...cry me a river :D
Gravatar #106 - Spiderboy
25. maj 2011 15:51
Damn terracide bliver trollet.

Lingu cannibal troll ftw. :-P
Gravatar #107 - terracide
25. maj 2011 15:55
Spiderboy (106) skrev:
Damn terracide bliver trollet.

Lingu cannibal troll ftw. :-P

Faktisk er det ikke mig der bliver trollet...it ain't over until the fat lady sings ;)

Terra - Men jeg forudser en masse "foot-in-mooth" meget snart...

P.S.
Jeg har brugt under 5 min sammenlagt på denne tråd...lingu har brugt mere på at trolle sig selv ;)
Gravatar #108 - XorpiZ
25. maj 2011 16:00
Jeg er sgu glad for, at jeg ikke har Fullrate.

Tænk at ringe til 1st lvl-support, og der bliver sagt "Fullrate-support, det er Henrik Jensen". Så kan man ligeså godt lægge på og prøve igen.

Der er intet håb forude.
Gravatar #109 - Tukanfan
25. maj 2011 16:05
Hvorfor er du her egentlig, Terra? For at få noget "feel good" over at kalde andre folk idioter?
Gravatar #110 - terracide
25. maj 2011 16:13
#109:
Det er sjovt at se folk grave deres egen grav...verbalt talt...ogat se hvor lidt der skal før folk (i jantelovens tjeneste) overtræder janteloven for at prøve at ramme tilbage....dog uden effekt.

Terra - Kort sagt...i er min pauseunderholdning :)
Gravatar #111 - Tukanfan
25. maj 2011 16:16
Det var dog enormt uproduktivt
Gravatar #112 - gentox
25. maj 2011 16:17
terracide (110) skrev:
#109:
Det er sjovt at se folk grave deres egen grav...verbalt talt...ogat se hvor lidt der skal før folk (i jantelovens tjeneste) overtræder janteloven for at prøve at ramme tilbage....dog uden effekt.

Terra - Kort sagt...i er min pauseunderholdning :)

Nej min lille ven, ikke verbalt talt, men bogstaveligt, det er jo ikke voice chat det her.

I øvrigt morer dine mange stavefejl mig.
Gravatar #113 - onetreehell
25. maj 2011 16:17
Det her er lidt ligesom kejserens klæder. Terra prøver at fortælle folk at Lingu ikke har bukser på. Forskellen er bare at det har han.
Gravatar #114 - Alrekr
25. maj 2011 16:18
gentox (112) skrev:
I øvrigt morer dine mange stavefejl mig.

Det er ikke stavefejl. Det er fordi terra skifter mellem 5-6 keyboards, bare sådan fordi, og han gider ikke læse hvad han skriver.
Gravatar #115 - tachylatus
25. maj 2011 16:26
dub (100) skrev:
drbravo (99) skrev:
On a sidenote; Der findes grunlæggende 10 slags mennesker.
Dem der forstår binær og
Dem der ikke kan indrømme når de har begået fejl.
Du har begået en fejl. Du nævner kun 2 slags mennesker. :)

lol, fail
@Dub: Du hører i hvert fald ikke til i den første gruppe ;)

[ontopic]

Henrik har generelt et stort behov for at udstille sig som ekspert indenfor alt - selv ting han åbenlyst ikke aner en kæft om.
Nogle gange er det mere tydeligt end andre, men i dette tilfælde er der vist ingen tvivl om at han er helt blank.

Henrik lader til at have et problem med mennesker der har det for nemt eller har en længere uddannelse - eller, som han siger, "lever af (evigheds) S.U."
Min teori er at Henrik er blevet slået eller svigtet som barn og aldrig har opnået den anderkendelse han har haft brug for. Hans opvækst har været præget af hård disciplin; det at "træde over stregen" har haft hårde konsekvenser i hans liv.

Som kompensation for sit manglende selvværd har Henrik skabt et virtuelt alter ego, terracide, hvor han kan udleve den person som han ikke formår at leve op til i sit virkelige liv. På internettet kan han ved hjælp af simple teknikker som Gish Gallopping nedgøre andre brugere og lege ekspert, uden at have den lange uddannelse bag som han aldrig opnåede. Henrik gør meget ud af at proklammere sin ekspertise og success, og hvor store nogle tabere alle andre er. Alt dette er en tydelig indikation på den følelse af utilstrækkelighed der lurer i hans underbevidsthed, men som han fortrænger ved at træde på andre for at styrke sit eget ego.

En sørgelig mand, må man sige.
Gravatar #116 - mbw2001
25. maj 2011 16:49
XorpiZ (108) skrev:

Tænk at ringe til 1st lvl-support, og der bliver sagt "Fullrate-support, det er Henrik Jensen". Så kan man ligeså godt lægge på og prøve igen.

Der er intet håb forude.

Trivia: Udfra en hurtigt skud fra hoften er der ca. 0.0056% chance for at ramme Henrik hvis du ringer til support. :)
Gravatar #117 - Alrekr
25. maj 2011 16:50
mbw2001 (116) skrev:
XorpiZ (108) skrev:

Der er intet håb forude.

Trivia: Udfra en hurtigt skud fra hoften er der ca. 0.0056% chance for at ramme Henrik hvis du ringer til support. :)

Sidder de da 180 inde på Fullrates 1st level support?
Gravatar #118 - mbw2001
25. maj 2011 17:00
Nope. Men da Henrik ikke er supporter men kun hjælper til i supporten meget sjældent passer regnestykket sådan ca.
Har dog ikke de præcise tal for indkomne opkald og hvor mange han har besvaret så det er baseret på ca. hvor mange kald han ca tager på en måned divideret med gennemsnitlig antal supportere gange gennemsnitlig antal kald per supporter.´

Med det sagt så er det her faktisk ret imponerende:
http://www.videobash.com/video_show/did-he-just-pl...
Gravatar #119 - LinguaIgnota
25. maj 2011 17:01
Jeg venter stadig på svar fra Alzheimerforeningen, så mens vi venter vil jeg tilbyde jer at finde kilder (det klarer I nok også fint selv, hvis I er interesserede) til mine påstande og udsagn. Det skulle være det mindste problem, da jeg rent faktisk ved, hvad jeg snakker om.

I siger bare, hvad I skal bruge.

Henrik vil næppe byde på den samme service, da hans påstande konsekvent har ligget i "jeg har en bekendt" og "Google kender det ikke"-spektrummet.

Gravatar #120 - XorpiZ
25. maj 2011 17:10
mbw2001 (116) skrev:
XorpiZ (108) skrev:

Der er intet håb forude.

Det er sgu også alt for høje odds. Godt der sidder andre til at hjælpe ham, når sagerne bliver mere komplicerede end "genstart routeren".
Gravatar #121 - mbw2001
25. maj 2011 17:16
Det er næsten pinligt at se hvor successfuld en troll han får lov at være. Se så mange mennesker bruge så meget tid på en enkelt troll.
Der skrives tidligere at denne tråd viser hvor langt ude han er. Tror der er et par enkelte som skal kigge lidt i et spejl. Dog mener jeg ikke Lingu. Tror mere han prøver at udryde konkurrencen :)
Gravatar #122 - dub
25. maj 2011 17:24
tachylatus (115) skrev:
lol, fail
Der findes grundlæggende 11 slags mennesker.
Dem der forstår unære talsystem og
Dem der overser smilies.
Gravatar #123 - Mamad (moveax1ret)
25. maj 2011 17:25
Det er det der er problemet med binær humor.

Enten fatter man det
Eller også fatter man det ikke

Gravatar #124 - Slettet Bruger [2745642412]
25. maj 2011 17:35
Mamad (moveax1ret) (123) skrev:
Det er det der er problemet med biseksuelle Iranere.

Enten fatter man det

Du skal jo ikke forklare joken... suk ;)
Gravatar #125 - MiniatureZeus
25. maj 2011 18:51
I låååååååååååf Terra!
Gravatar #126 - Spiderboy
25. maj 2011 19:00
terracide (107) skrev:
Faktisk er det ikke mig der bliver trollet...it ain't over until the fat lady sings ;)

Ikke? Han bliver ved med at få dig til at reagere/skrive nye indlæg i tråden. Og det er jo det en troll gør.
Gravatar #127 - Daniel-Dane
25. maj 2011 19:07
terracide har fået Lingu til at starte en tråd med wall of text, og I har hjulpet ham op på tre sider nu.

terracide er den hidtil bedste troll, især fordi I stadig ikke kan se det.
Gravatar #128 - LinguaIgnota
25. maj 2011 19:10
Du overvurderer Henrik.
Gravatar #129 - Spiderboy
25. maj 2011 19:11
Ingen tvivl om, at han er den bedste troll, men han bliver trollet nu.
Gravatar #130 - Slettet Bruger [2745642412]
25. maj 2011 19:13
Spiderboy (129) skrev:
Ingen tvivl om, at han er den bedste troll, men han bliver trollet nu.

Jeg tror ikke du forstår konceptet med trolling. Det her er bare en masse folk der råber af ham, der er ingen der lokker ham ned under broen...
Gravatar #131 - Spiderboy
25. maj 2011 19:17
Han bliver ved med at reagere på lingus indlæg, som åbenlyst er skabt til at provokere ham til en reaktion. Er det ikke indbegrebet af at blive trollet?
Gravatar #132 - Alrekr
25. maj 2011 19:18
dub (122) skrev:
tachylatus (115) skrev:
lol, fail
Der findes grundlæggende 11 slags mennesker.
Dem der forstår unære talsystem og
Dem der overser smilies.

Forkert. Hvis du endelig vil have 11 indblandet, så bliver det:

Der findes 11 slags mennesker.

Dem der forstår grey.
Der der ikke gør.
Gravatar #133 - Slettet Bruger [2745642412]
25. maj 2011 19:19
Spiderboy (131) skrev:
Han bliver ved med at reagere på lingus indlæg, som åbenlyst er skabt til at provokere ham til en reaktion. Er det ikke indbegrebet af at blive trollet?

Han griner af dem?
Gravatar #134 - LinguaIgnota
25. maj 2011 19:20
SlettetBruger (133) skrev:
Han griner af dem?

Selvfølgelig gør han det. Det siger han jo selv - og Henrik lyver aldrig.
Gravatar #135 - fidomuh
25. maj 2011 19:24

Nej, for saa ville hans ven jo vaere under 65 aar, saa det kan absolut ikke passe! :)
Gravatar #136 - Spiderboy
25. maj 2011 19:27
SlettetBruger (133) skrev:
Han griner af dem?

Han snakker udenom for at trolle lingu. De troller hinanden.
Gravatar #137 - dub
25. maj 2011 22:05
Alrekr (132) skrev:

Dem der forstår grey.
Der der ikke gør.
Grey? Jeg er en af dem i gruppe 11. Men jeg er sikker på Henrik er i gruppe 1.
Gravatar #138 - Bladtman242
26. maj 2011 05:35
Mamad (moveax1ret) (123) skrev:
Det er det der er problemet med binær humor.

Enten fatter man det

Der findes 2 slags mennesker,
dem der forstår det tærnere...

Ah fuck :/
Gravatar #139 - Alrekr
26. maj 2011 06:45
dub (137) skrev:
Alrekr (132) skrev:

Dem der forstår grey.
Der der ikke gør.
Grey? Jeg er en af dem i gruppe 11. Men jeg er sikker på Henrik er i gruppe 1.

Kender du det, når man retter noget til at være forkert? Mente Gray.
Gravatar #140 - Bllets
26. maj 2011 07:20
Trolling handler om at få så mange engageret som muligt, med så lidt engagement som muligt.

Jeg kan virkelig ikke se hvordan folk kan tro det er Terra der bliver trollet her.
Gravatar #141 - Fjolle
26. maj 2011 07:25
Skal vi ikke have en diskussion om hvad trolling faktisk er?
Gravatar #142 - fidomuh
26. maj 2011 07:34

Trolling handler om at have det sjovt paa andres bekostning og derigennem at faa dem til at "spilde" tiden paa noget ligegyldigt eller faa dem til at blive sure.

That's it :)
Gravatar #143 - vandfarve
26. maj 2011 07:36
fidomuh (142) skrev:

Trolling handler om at have det sjovt paa andres bekostning og derigennem at faa dem til at "spilde" tiden paa noget ligegyldigt eller faa dem til at blive sure.

That's it :)

Så det interessante er, at man retmæssigt både kan sige, at Lingie og Terra troller i denne situation, og at ingen af dem tager fejl.
Gravatar #144 - fidomuh
26. maj 2011 08:09

Exactly :)
Gravatar #145 - LinguaIgnota
26. maj 2011 08:22
Jeg tror, I lægger alt for meget i det. Som jeg ser det, så beder jeg Henrik om at "put up or shut up" og Henrik væver og taler udenom, som han altid gør, når nogen demonstrerer, at han er fuld af lort. Mere kompliceret er det såmænd ikke.

Jeg kan slet ikke se, hvordan I har fået den idé, at Henrik er en slags master troll, der sidder og hiver i trådene. Henrik er et uoplyst menneske, der ikke formår at indrømme, når han tager fejl. No more, no less.
Gravatar #146 - vandfarve
26. maj 2011 08:31
LinguaIgnota (145) skrev:
Jeg kan slet ikke se, hvordan I har fået den idé, at Henrik er en slags master troll, der sidder og hiver i trådene. Henrik er et uoplyst menneske, der ikke formår at indrømme, når han tager fejl. No more, no less.

Min kommentar gik mere på det subjektive end det objektive i sagen.

Hvis Henrik tror, at Henrik troller, så troller Henrik i Henriks øjne, uanset hvad vi mener, eller hvad der er objektivt sandt.

At Henrik så er en master retard, er en anden sag.

Opretter du en ny tråd?
Gravatar #147 - snesman
26. maj 2011 08:37
Jeg venter bare på at Godwin kommer og afslutter tråden....
Gravatar #148 - Alrekr
26. maj 2011 08:45
On behalf of Godwin:

/thread
Gravatar #149 - Makey
26. maj 2011 08:48
Alrekr (148) skrev:
On behalf of Godwin:

/thread

Kan vi nå det til side 4 før loven træder i kraft?
Gravatar #150 - D_V
26. maj 2011 08:49

Ja
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login