mboost-dp1
Arto rykker nu også ind newz.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lige meget om man er uenig med en person eller ej, så er chikane og verbal tilsvining uacceptabelt på et forum som dette her. Der skal være plads til alle, også dem som man er stærkt uenige med.
Hvis nogen føler sig chikaneret af en anden bruger herinde, så løser det ikke problemet at bede den chikanerede om at tage det til private beskeder.
Derudover så hjælper det ikke på sagligheden i diskussionen at kommentere på de stridende parters seksuelle tilhørsforhold eller mængde af mandlighed.
Hvis nogen føler sig chikaneret af en anden bruger herinde, så løser det ikke problemet at bede den chikanerede om at tage det til private beskeder.
Derudover så hjælper det ikke på sagligheden i diskussionen at kommentere på de stridende parters seksuelle tilhørsforhold eller mængde af mandlighed.
It's time to tell the truth about themuss. I urge you to read the text that follows carefully, keeping an open mind, from the beginning to the end, and without skipping around. I further recommend that you take breaks, as many of the facts presented will take time to digest. You, of course, now need some hard evidence that these types of stroppy freeloaders should be dealt with immediately. Well, how about this for evidence: Somebody has to exert a positive influence on the type of world that people will live in a thousand years from now. That somebody can be you. In any case, if we don't soon tell themuss to stop what he's doing, he will proceed with his despicable, horny opinions, considerably emboldened by our lack of resistance. We will have tacitly given themuss our permission to do so.
themuss says that the laws of nature don't apply to him. The inference is that the world's salvation comes from whims, irrationality, and delusions. I'm happy to report that I can't follow that logic. One of his most inarticulate expositors is the point man in a process of creeping fascistization of our society. End of story. Actually, I should add that he needs to stop living in denial. He needs to wake up and realize that he likes thinking thoughts that aren't burdensome and that feel good. That's why themuss has been deluding people into believing that people prefer "cultural integrity" and "multicultural sensitivity" to health, food, safety, and the opportunity to choose their own course through life. Don't let him delude you, too.
Although it's easy to sit in the press box and criticize, you'd think that someone would have done something by now to thwart themuss's plans to take a condescending cheap shot at a person that most vindictive buffoons will never be in a position to condescend to. Unfortunately, most people are quite happy to "go along to get along" and are rather reluctant to present another paradigm in opposition to his lamebrained exegeses. It is imperative that we inform such people that if we fail to prevent themuss's overweening press releases from spreading like a malignant tumor then all of our sacrifices will be as forgotten as the sand blowing across Ozymandias's dead empire. The "decay of that colossal wreck," as the poet Shelley puts it, teaches us that themuss surely doesn't want me to encourage our spirits to soar. Well, I've never been a very obedient dog so I intend not only to do exactly that but also to give themuss a rhadamanthine warning not to glorify unprincipled lugs. All in all, I realize that this letter has seemed incredibly bleak. However, expecting the worst from themuss means we will never be disappointed. If we're wrong and he does not try to achieve total world domination, we'll be relieved. If we're right and he does, we'll be prepared.
Det eneste relevante i denne tråd er vel reelt om themuss rent faktisk sendte en besked hvori han anklagede den anden for ikke at få fisse og des lige... I så fald at omtalte besked rent faktisk BLEV sendt, så mener jeg da det er meget tydeligt at themuss IQ ikke ligefrem sprænger skalaen... Alt andet er da bare mudderkast:S
#59 Arh hold nu op... Themuss er lidt frisk og fortæller bachy i en PM hvad han mener om hans ratings, Bachy blæser det op til noget stort op begynder at poste forumindlæg for at hænge Themuss ud.
For mit vedkommende ligger fejlen ligesåmeget hos Bachy som hos Themuss :)
thethufir (60) skrev:#59 Arh hold nu op... Themuss er lidt frisk og fortæller bachy i en PM hvad han mener om hans ratings, Bachy blæser det op til noget stort op begynder at poste forumindlæg for at hænge Themuss ud.
Okay .. så themuss fortæller mig hvad han synes som mine ratings ... hvor gør han det ?
Og ligger fejlen ved mig ? .. jaså, themuss følte sig forfoulgt af mig i denne tråd:
http://newz.dk/go-morgen-danmark-undskylder#new
Godt så, han lavede 11 indlæg i den tråd, jeg stemte på de 3, er det at være efter ham, så er han satme ømskindet.
Du har så åbenbart også et problem, idet du tidligere i denne tråd brokker dig over at jeg har stemt nogle af dine indlæg som irrelevant. Hvis du ikke kan tåle at man ikke er enig med dig i om dine indlæg er relevante, bør du nok lade være med at debattere ?
Og har jeg blæst det op til noget kæmpe ? .. det ved jeg sku ikke, men jeg synes at kunne ane at denne debat måske var tiltrængt ...
Du, og themuss ligeså, synes det er helt iorden at svine en anden bruger til via pm hvis man ikke er enig med brugeren i hvordan ens indlæng skal rates ..
Fair nok, så fra nu af, agter jeg at give dem som vover at stemme mine indlæg en ordentlig blodtud, for det er vel også iorden så ?
Nu maa jeg lige komme paa banen.
Tiltraengt? Hvorledes?
Hvad har du faaet ud af det?
Det eneste vi andre har faaet ud af det, er at du er en tudemikkel.
Themuss er lidt kornet i kanterne, lidt barnlig at hoere paa og generelt har han en trang til at pisse folk i ansigtet.
Nu hvor han ved du ikke kan tage det, hvad tror du saa han vil lave resten af sin tid som bruger?
Tilsvininger er skam helt fine, hvis det blot er en faktuel konstatering :)
Men no offence til dig, jeg synes skam ogsaa det er latterligt at du rater andre folk forkert, konsekvent.
Kun hvis jeg maa slaa foerst.
Saa kan jeg samtidig give dig dumme-slag for ikke at have forstaaet kontekst, konsekvens og relativitet. :)
Nu maa jeg lige komme paa banen.
Og har jeg blæst det op til noget kæmpe ? .. det ved jeg sku ikke, men jeg synes at kunne ane at denne debat måske var tiltrængt ...
Tiltraengt? Hvorledes?
Hvad har du faaet ud af det?
Det eneste vi andre har faaet ud af det, er at du er en tudemikkel.
Themuss er lidt kornet i kanterne, lidt barnlig at hoere paa og generelt har han en trang til at pisse folk i ansigtet.
Nu hvor han ved du ikke kan tage det, hvad tror du saa han vil lave resten af sin tid som bruger?
Du, og themuss ligeså, synes det er helt iorden at svine en anden bruger til via pm hvis man ikke er enig med brugeren i hvordan ens indlæng skal rates ..
Tilsvininger er skam helt fine, hvis det blot er en faktuel konstatering :)
Men no offence til dig, jeg synes skam ogsaa det er latterligt at du rater andre folk forkert, konsekvent.
Fair nok, så fra nu af, agter jeg at give dem som vover at stemme mine indlæg en ordentlig blodtud, for det er vel også iorden så ?
Kun hvis jeg maa slaa foerst.
Saa kan jeg samtidig give dig dumme-slag for ikke at have forstaaet kontekst, konsekvens og relativitet. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.