mboost-dp1

Arto rykker nu også ind newz.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
18. maj 2009 15:44
Halløjsa folkens, jeg er desværre havnet i den situation, at der er en bruger herinde som synes det er sjovt at svine en til i pm.

Brugeren er themuss, en tilsyneladende temlig dum knægt, har indtil videre sendt mig 2 pm's med tilsvininger. Nu kunne jeg selvf. blot trække på skulderen og sige hvadså, og det er der heller ikke fordi jeg gider gøre det store ud af det, jeg synes blot det virker temlig dumt at sende en PM med en tilsvinign, blot fordi man ikke er enig i min holding i debatten.

Første gang jeg hørte fra vores kære ven, var d. 20 Januar, der skrev han blot:
------
"youre a moron!"
------
En meget sigende bemærking, åbenbart er jeg trådt ham for nær på en eller anden måde, jeg mindes dog ikke at jeg skulle have gjort dette.

Nu gentager den bette knægt så sin succes fra sidste gang, og sende mig idag følgende besked:

---------------
Emne:Bo Bach på Facebook?

Er det dig?! For så kan jeg godt forstå du er lidt stram i betrækket. Slap af en grim dreng :)

Du vælter dig ikke ligefrem i fisse, når du kommer sent hjem fra dit supporter-job vel?
---------------------

Jeg synes egentlig ikke den tone hører hjemme nogen steder, hverken på newz eller andre steder. Fair nok hvis man ikke bryder sig om mig, det er jo heller ikke sikkert jeg bryder mig om, men derfra også til at begynde at sende dumme intetsigende beskeder, det tyder på en alvorlig mangel på intelligens.

Hvad vil jeg så med dette indlæg, tjooh .. måske blot hænge den lille knægt ud, således at andre kan se hans itelligente udgydelser, og så for at se om man kunne få en debat igang om hvilken tone der skal herske på newz.
Gravatar #2 - XorpiZ
18. maj 2009 15:54
Haha, jeg må erkende, at det ikke kommer som en overraskelse. Den dreng har gang på gang forundret mig med sin manglende intelligens.

Tror bare du skal ignorere det - han virker sgu ikke særlig spids. Og så er det jo nemmere lige at skrive en sviner i en PM end det er at argumentere for sin holdning.. Medmindre man hedder themuss åbenbart.
Gravatar #3 - paradise_lost
18. maj 2009 16:05
Af ren nysgerrighed, hvad var det som i ikke var enige om?

Men ja lige meget hvor meget man er uenige så burde det ikke ende ud i tilsvininger i en pm. Han kunne istedet have pakket det lidt ind sammen med sine argumenter.
Gravatar #4 - cyandk
18. maj 2009 16:13
Føler din smerte og vil sende gode tanker din vej. Håber du kommer over det.
Gravatar #5 - Bachy
18. maj 2009 16:15
paradise_lost (3) skrev:
Af ren nysgerrighed, hvad var det som i ikke var enige om?

Jeg aner det ikke, så vidt jeg ved har jeg ikke diskuterret direkte med knægten, formodentlig har jeg givet min uenighed til kende ved at stemme hans indlægt negativt eller lign.

Ikke den bedste måde at delateg i den debat på, amen af og til orker man ikke at begynde at komme med indlæg, også er det jo dejligt nemt at give sin mening til kende vha stemme systemer :)
Gravatar #6 - vandfarve
18. maj 2009 16:49
Jeg har haft mine lignende problemer med en bruger herinde fra Newz.dk, og jeg hader at sige det, men problemet forsvinder kun, hvis du ignorerer brugeren. Desværre, hvis man svarer igen, risikerer man at sænke ned på vedkommendes niveau, og så har man egentlig "tabt", så drop alle tanker om at svare igen, selvom det selvfølgelig er helt fint at hænge den bruger ud IMHO...

Hang in there and keep up the spirit. Vis, hvem der er den store i den forbindelse!
Gravatar #7 - Josso
18. maj 2009 17:21
Og jeg kan sige, at jeg har fået en lidt lignende besked fra selv samme bruger.

Og det var ved, at stemme en andens bruger som irrelevant (eller var det gentagelse?)
Gravatar #8 - Isendk
18. maj 2009 17:25
Jamen, så kan jeg da godt begynde at "glæde" mig, efter jeg i denne tråd:

http://newz.dk/tv-2-holder-fast-paa-at-de-ikke-gjo...

Kom til at kalde selvsamme person "argument-resistent"
Og der røg vist også en "flaimebait" i samme retning :o)
Gravatar #9 - Norrah
18. maj 2009 18:02
#6 du lugter stadig af ost!
Gravatar #10 - JensOle
18. maj 2009 18:30
Ok. Alle dem, der synes themuss er en idiot rækker hånden op.
Gravatar #13 - Bachy
18. maj 2009 18:46
JensOle (10) skrev:
Ok. Alle dem, der synes themuss er en idiot rækker hånden op.

Jeg kunne godt være fristet til at række hånden op, men så på den anden side synes jeg at man falder lidt ned på hans nivau, så jeg nøjes blot med at række håndne op i ånden :)
Gravatar #14 - Hubert
18. maj 2009 18:51
vandfarve (6) skrev:
Jeg har haft mine lignende problemer med en bruger herinde fra Newz.dk, og jeg hader at sige det, men problemet forsvinder kun, hvis du ignorerer brugeren. Desværre, hvis man svarer igen, risikerer man at sænke ned på vedkommendes niveau, og så har man egentlig "tabt", så drop alle tanker om at svare igen, selvom det selvfølgelig er helt fint at hænge den bruger ud IMHO...

Hang in there and keep up the spirit. Vis, hvem der er den store i den forbindelse!

Jeg må indrømme at vi langt fra er enige her som jeg ser det er han ikke et hak bedre når han på den her måde hænger en anden person ud. Man kan så håbe på at han har husket at sende en pm til themuss med et link så han har chancen for at komme med sin side af historien også.

Det er selvfølgeligt fint at han ikke vil svine andre til men er det i virkeligheden bedre at hænge folk ud istedet for at forsøge at få afklaret evt problemer via pm først?
Gravatar #15 - Norrah
18. maj 2009 18:57
Jeg rækker ikke hånden op.
Der findes ingen mennesker jeg syntes i idioter, hvilket vidst betyder ham der ikke nåede på torvet på græsk i might add.

Der er kun 4 personer jeg ikke kan li', ud over de sædvanlige jeg ikke kender og ikke har noget grundlag for at "hade"...

Så jeg nægter, desuden så har jeg faktisk ikke lagt mærke til den såkaldte opførsel!
Gravatar #16 - Bachy
18. maj 2009 19:08
Hubert (14) skrev:
Det er selvfølgeligt fint at han ikke vil svine andre til men er det i virkeligheden bedre at hænge folk ud istedet for at forsøge at få afklaret evt problemer via pm først?

Når en bruger lægger ud med en pm om at "youre a moron" og så et par måneder senere smider den anden afsted, helt uden at man nogensinde har lagt sig ud med brugeren, så tyder det ikke just på at brugeren vil debattere noget, også er der i mine øjne ingen grund til at kontakte ham.

Hvis han istedte for sit pis, havde sendt mig en pm om at han ikke synes det var iorden at jeg stemte hans indlæg negativ, eller hva fanden jeg så end har gjort ham, så er niveauet jo ligesom lagt, og der er ingen grund til at køre videre i det spor.

Grunden til at jeg valgte at lave et forum indlæg om det, er sådan sgu ikke for at klynke, i bund og grund er jeg ligeglad med hvad en snotunge ind på et Internet forum syne som mig, jeg kan sagtens leve med at jeg er en idiot i hans øjne.

Nej, grunden til indlægget var sådan set for at se om der er andre der har oplevet den opførsel fra knægten, og det lader det jo til.

Så var der måske også lidt, tjaa .. hvem ikke om man kan kalde det hævn, over det, men eftersom jeg ikke gad begynde at lege sandkasse med ham, så valgte jeg altså at oprette et indlæg her p åforum, som han er hjertelig velkommen til at deltage, og kommer han med nogle argumenter, så er jeg også villig til at forklare mig, men som udgangspunkt, så synes jeg egentlig ikke han har noget krav på at få en "advarsel" om at jeg har oprettet et forum indlæg om hans opførsel, da slet ikke når han 2 gange sender en pm hvor han forsøger at svine mig til, så gider jeg sgu ikke tage noget hensyn til.
Gravatar #17 - Tumleren
18. maj 2009 19:09
Norrah (15) skrev:
Så jeg nægter,

DET KAN DU IKKE!
DU SKAL!
Gravatar #18 - Bachy
18. maj 2009 19:13
Norrah (15) skrev:
Der findes ingen mennesker jeg syntes i idioter, hvilket vidst betyder ham der ikke nåede på torvet på græsk i might add.

Blot for at uddybe dit indlæg, så fandt jeg følgende på google om ordet Idiot's betydning :)

I det gamle Grækenland blev ordet Idiot oprindelig brugt om folk, der ikke
deltog i “demokratiet”, men holdt sig for sig selv; en slags ikke-borgere.
Især blev ordet brugt om folk der sagde nej til offentlige stillinger.
Idioter blev identificeret ved at deres handlinger var idiosynkratiske.
idiosyncratic: Of peculiar temper or disposition; belonging to one's
peculiar and individual character. Senere fik ordet (også i Grækenland) en
mere negativ betydning og blev brugt om mentalt tilbagestående individer.
Gravatar #19 - zin
18. maj 2009 19:15
Vil egentlig gerne høre themuss' side af historien.
Det kunne jo være hans password var blevet gættet.
Gravatar #20 - arne_v
18. maj 2009 19:15
Hubert (14) skrev:
Man kan så håbe på at han har husket at sende en pm til themuss med et link så han har chancen for at komme med sin side af historien også.

Ret vigtig pointe.

Inden man hænger nogen op i nærmeste træ var det måske lige en ide at høre vedkommendes forklaring.

Har hans lillesøster lånt hans PC nogle gange og hygget sig ved at at spamme diverse inboxe?

Har han bare været drivende beruset/skæv da de beskeder blev sendt?

Eller noget helt tredie.
Gravatar #21 - hgul
18. maj 2009 19:18
arne_v (20) skrev:
Har han bare været drivende beruset/skæv da de beskeder blev sendt?

Hvis man skriver sådanne beskeder når man er fuld eller skæv, så burde man nok overveje om det er de rette tidspunkter at være online på ;-)
Gravatar #22 - arne_v
18. maj 2009 19:25

Helt sikkert.

Men dem der aldrig har lavet noget dumt i beruset tilstand bedes række hånden op?

:-)
Gravatar #23 - Anders Fedеr
18. maj 2009 19:42
arne_v (22) skrev:
Men dem der aldrig har lavet noget dumt i beruset tilstand bedes række hånden op?

http://peecee.dk/upload/view/170805/full

I det hele taget må jeg henstille til begge parter at trække lidt på skulderen, og tage en kold øl. Der er som regel et par sider af sådan en sag, mindst, og newz bør IMHO ikke være et sted hvor man funderer alt for dybt over tingene.
Gravatar #24 - BurningShadow
18. maj 2009 19:44
Jeg er ikke altid enig med themuss, faktisk langt fra, men jeg har dog aldrig oplevet noget i den retning fra ham, og tvivler derfor på at det har været helt uprovokeret.
Gravatar #25 - Bachy
18. maj 2009 19:50
Anders Feder (23) skrev:
I det hele taget må jeg henstille til begge parter at trække lidt på skulderen, og tage en kold øl. Der er som regel et par sider af sådan en sag, mindst, og newz bør IMHO ikke være et sted hvor man funderer alt for dybt over tingene.

Rimelig enig med dig i det her, jeg tager det dog også rimelig roligt, blev bare lidt irreteret over den sidste modtagende pm fra ham, så besluttede jeg mig for et forum indlæg, og det er så det.

Hvis themuss har lyst til at forklare sig, så har han alle tiders mulighed for det i den her tråd, og jeg ser faktisk frem til at han giver lyde fra sig, så kunne det være man fik opklaret hvorfor jeg skulle svines til.

[quote=BurningShadow (24) Jeg er ikke altid enig med themuss, faktisk langt fra, men jeg har dog aldrig oplevet noget i den retning fra ham, og tvivler derfor på at det har været helt uprovokeret. [/auote]

Fair nok, men som jeg tidligere har nævnt, så den eneste måde jeg kan have provokeret ham på, er ved at bedømme et indlæg negativt, det er ihvertfald min formodning. jeg kunne da forstå at han brokkede sig hvis jeg bedømte alle hans indlæg negativ, det har jeg såvidt vides ikke gjort.

Om du mener det er en provokation, tja .. det skal jeg ikke kunne sige, men noget har tilsyneladende generet themuss så meget at han har følt det nødvendigt at sende mig en pm, ikke kun engang, men 2 gange.
Gravatar #26 - Mort
18. maj 2009 19:51
Gravatar #27 - Hubert
18. maj 2009 19:52
BurningShadow (24) skrev:
Jeg er ikke altid enig med themuss, faktisk langt fra, men jeg har dog aldrig oplevet noget i den retning fra ham, og tvivler derfor på at det har været helt uprovokeret.

Netop. Man kan også undre sig over at Bachy ikke har besværet sig med at give ham besked om tråden så man kunne høre fra historien fra begge sider.
Gravatar #28 - JensOle
18. maj 2009 20:30
Jeg tror det er Hubert der har nappet themuss's password, og så udgivet sig for at være ham.

Det er den eneste forklaring der giver mening.
Gravatar #29 - themuss
18. maj 2009 20:54
Jeg synes personligt det er komplet idiotisk konsekvent at rate ganske relevante indlæg fra undertegnede i en ellers forholdsvis saglig tråd "irrelevant"... Derfor jeg lige checkede om jeg skulle have trådt bachy over tæerne i et tidligere liv.

Jeg er aldrig bleg for at tage en diskussion, men bachys ratings ligner mest af alt chikane. Jeg har ihvertfald svært ved at genkende dem som andet.

At der så ryger lidt tilbage er vel fair nok?

Synes du ikke selv du kaster lidt med sten i et glashus, Bachy? Man kan jo kaste et blik på denne tråd og række hånden i vejret hver gang man mener jeg er irrelevant ift. trådens indhold.

http://newz.dk/go-morgen-danmark-undskylder#new

Og så kan man samtidig kigge på mine ratings.... Fuck en spade, kom lige ind i kampen gider du?
Gravatar #30 - themuss
18. maj 2009 20:58
Jo sørme... her er svaret fra Bachy....

jeg håber da serisøt du en dag bliver voksen, ellers ser det sgu skidt ud for dig og din fremtid.

Man kan godt høre på ham han er et stakkels offer i denne væmmelige ulykkelige sag, ikke?
Gravatar #31 - themuss
18. maj 2009 20:59
Det kunne egentlig være sjovt hvis en admin kunne trække statistik på Bachy's antal af irrelevant-ratings af mine indlæg... Jeg tror vi nærmer os omtrent 100% i nyere tid.
Gravatar #32 - thethufir
18. maj 2009 21:13
#31 For at være ærlig forstår jeg dig godt, Bachy har også rated mig irellevant og flamebait bare fordi han er uenig med mig.

Så længe i bare sviner hinanden på PM basis er jeg sådanset ligeglad, det havde været noget andet hvis det var et åbenlyst skænderi i et forum.... hmm...
Gravatar #33 - themuss
18. maj 2009 21:25
#32 LOL, kunne ikke være mere enig, men nu er jeg jo en dum lille dreng der intet forstår, så jeg klør på så længe der er brændstof i tanken.
Gravatar #34 - rumagenten
18. maj 2009 21:25
det kan godt være jeg ikke helt er med. Eller jeg er nok ikke helt med.

Men hvad betyder de ratings egentlig?
Gravatar #35 - Bachy
18. maj 2009 21:27
themuss (29) skrev:
Jeg synes personligt det er komplet idiotisk konsekvent at rate ganske relevante indlæg fra undertegnede i en ellers forholdsvis saglig tråd "irrelevant"... Derfor jeg lige checkede om jeg skulle have trådt bachy over tæerne i et tidligere liv.

Du må da føle dig temlig forfulgt siden du ligefrem sviner mig til, hvad med istedet for at sende mig en svine pm, at du så istedet skrev noget relevant, feks forklarede at du synes jeg jagter dig med mine ratings, men istedet sender du en sviner.

Jeg benytter rating systemet til at vise min holding til et indlæg, når jeg ikke gider at skrive et indlæg i en debat selv, eller hvis jeg er enig med det der bliver skrevet. Jbenytter det også til erklære når jeg synes et indlæg er for dumt, det rene vås, oglign. At det så lige er dig der har fået en bunke ratings idag, giver dig da ikke nogen grund til at lege røvhul og sende mig en pm hvor du sviner mig til.

Som jeg efterhånden har sagt nogle gange i den her debat, hvis du ikke mener jeg er fair, eller du er utrilfreds med noget, så send mig dog for satan en pm hvor du forklarer hvad der generer dig, så kunne det jo være at jeg havde forklaredet dig hvorfor jeg brugte rating på den måde, men det gjorde du ikke, så ...

Gravatar #36 - thethufir
18. maj 2009 21:39
#35 udfra det kan vi jo så bare konstatere at du har opfattet ratingsystemet forkert.. Det er ikke meningen man skal rate efter ens egen holdning. Man skal rate efter hvorvidt indlægget er relevant/irellevant ift. emnet... Ikke hvorvidt du synes om indlægget er dumt eller ej.

#34 Ratings er til for at brugere kan have en mulighed for at de indlæg der kun er ude på at skabe mudderkastning (flamebait) kan skjules så man kun ser de indlæg der er relevante for debatten. At der så er nogen der bruger det til at "straffe" andre med kan jeg så ikke helt se logikken i.
Gravatar #37 - themuss
18. maj 2009 21:41
Josso (7) skrev:
Og jeg kan sige, at jeg har fået en lidt lignende besked fra selv samme bruger.

Og det var ved, at stemme en andens bruger som irrelevant (eller var det gentagelse?)
Jeg har lige kigget min mailboks igennem her på sitet og nej der befinder sig ingen sendte beskeder til dig Josso. Du har aldrig modtaget noget fra mig.

Det må været en anden bruger du tænker på.
Gravatar #38 - Bachy
18. maj 2009 21:42

Nu har jeg lige kigget tråden igennem, og de gange jeg har stemt negativ for dine indlæg, jaså har der været en grund.

hvis vi kigger på dit indlæg #15 i den tråd, så skriver du:

" ... Det har du nu fået svar på det er. Stop posting."

Det stak jeg dig en flamebait på, for den måde du fremfører dig her.

Så kommer vi til indlæg #15, der rater jeg dig irrelevant fordi du ikke fatter når det bliver forklaret for dig at Wikipedia og TV2 egentlig ikke har noget tilfælles. Du nægter at forstå at diskussionen på daværende tidspunkt drejede sig om TV2 og Wikipedia.dk var direkte nyheds konkurrenter, der påstår du at det ikke er det der skal diskuterres.

I indlæg 27 påstår du at alt i GMD's indslag om wikipedia var løgn, fra ende til anden. Det var ikke løgn eller fup og svindel, og det er der flere der havde forsøgt at forklare dig, men igen ignorer du andres holdinger når de ikke matcher dine. Der er ikke uenighed om at GMD's indslag var lid tuheldigt tilrettelagt, men det er en anden diskussion som ikke skal tages her. Det fik du en irelevant for.

I indlæg 32 rates du Flamebait af en flok brugere, men der holdt jeg mig tilbage, idet jeg ikke rigtig synes jeg ville tage stilling til dit indlæg, det kunne jeg ikke finde hoved eller hale i. Men sjovt nok har du sikkert ikke spammet dem vel ?

Du har postet 11 indlæg i den tråd, o gjeg har ratet dig negativ i 3, er det at forfølge dig ?

Anyway, jeg kigger sjældent på hvem det har skrevet indlægget når jeg vurdere det. Så derfor kan du sove rolig tinat, jeg er ikke ude efter dig, ihvertfald ikke mere end jeg er ude efter alle andre ...
Gravatar #39 - LinguaIgnota
18. maj 2009 21:46
Ku' I to flaming faggots ikke bare splejse til et par testikler og få afgjort jeres lille mellemværende med en rask kamp til døden - eller alternativt, enes om at undgå hinanden. Det er vel næppe internettets ansvar at spille parterapeut for sådan et par samspilsramte tudekællinger.

...just sayin'.
Gravatar #40 - themuss
18. maj 2009 21:48
Bachy (38) skrev:
Anyway, jeg kigger sjældent på hvem det har skrevet indlægget når jeg vurdere det. Så derfor kan du sove rolig tinat, jeg er ikke ude efter dig, ihvertfald ikke mere end jeg er ude efter alle andre ...
Du er altså heller ikke mere på min shit-radar end andre ;)

Har ikke tid til at poste mere i tråden jeg har lige en PM jeg skal have sendt til Lingualgnota (slap af et navn).
Gravatar #41 - Bachy
18. maj 2009 21:54
LinguaIgnota (39) skrev:
Ku' I to flaming faggots ikke bare splejse til et par testikler og få afgjort jeres lille mellemværende med en rask kamp til døden - eller alternativt, enes om at undgå hinanden. Det er vel næppe internettets ansvar at spille parterapeut for sådan et par samspilsramte tudekællinger.

...just sayin'.

Må jeg anbefale du undlader at læse med i denne tråd ? ... du synes jo helt åbenbart ikke den er specielt interresandt, og det kan du sikkert have ret i, så istedet for at du brokker dig over at themuss og jeg debatterer vores uenighed, så gå ud og nyd den dejlige forårs aften, giv din kæreste et knus, smil til katten, knep guldfisken og nyed livet .

Blot et velment råd herfra, der er intet mere træls end at sidde og ærgre sig over noget. om det så er en tråd her på newz, eller at du kom til at gøre guldfisken gravid ...

Life goes on :)
Gravatar #42 - LinguaIgnota
18. maj 2009 22:05
themuss (40) skrev:
Har ikke tid til at poste mere i tråden jeg har lige en PM jeg skal have sendt til Lingualgnota[...]

Jeg ved ikke om jeg magter dine fucking kærestebreve.

themuss (40) skrev:
(slap af et navn).

Jarh, themuss var allerede taget, godfuckingdamnit.

Bachy (41) skrev:

Må jeg anbefale du undlader at læse med i denne tråd ?

Jeg regner med, at den går over af sig selv, nu hvor I har krammet hinandens tissemænd og på det nærmeste lovet bod og bedring.
I øvrigt er ulempen ved at tage diskussionen på et halvåbent forum (fremfor, say, privatbeskeder), at jeg får mulighed for at kommentere. - Og komme med forslag.
Gravatar #43 - themuss
18. maj 2009 22:10
LinguaIgnota (42) skrev:
Jeg regner med, at den går over af sig selv, nu hvor I har krammet hinandens tissemænd og på det nærmeste lovet bod og bedring.
Come on, findes der noget bedre en lidt hot bromance?

Jeg kan da tydeligt mærke du gerne vil være med :)
Gravatar #44 - cyandk
18. maj 2009 22:15
Bedste tråd på newz i 1 års tid. Bodil pris til jer!

(eller hvad den hedder)
Gravatar #45 - Bachy
18. maj 2009 22:15
Sig mig #42 , er der nogen der har pisset på din sukkermad her til aften ?

Her giver jeg dig et velment råd, og endda uden at kræve penge for det. OGså pisser du da fuldstændig af.

For min skyld må du kommentere lige så tosset du vil, det er et åbent forum, som du så pænt selv påpeger.

Det vil sige, der er intet til hinder for at themuss og jeg diskuterrer i denne tråd, ja faktisk var det lidt det den lagde op til. Og ja .. vi kunne godt have kørt det her i pm, men det har vi ikke gjort, istedet er vi gået i kødet på hinanden i den offentlige tråd.

Og igen, som du selv påpeger, i den offentlige tråd er alle velkommene til at komme med indlæg :)
Gravatar #46 - LinguaIgnota
18. maj 2009 22:27
Ffs, jeg bryder mig ikke om den måde, hvorpå fokus er ved at flytte sig over på min person. Tråden handlede om jeres faggotry, og jeg havde det så ganske udmærket med at stå og råbe one-liners fra sidelinien. Jeg havde en klar forventning om, at folk ville smide et par flamebaits og komme videre i livet, men nu ser jeg mig pludselig fanget i dine forventninger om, at jeg kan svare på kritiske spørgsmål. Wtf?
Gravatar #47 - BurningShadow
18. maj 2009 22:34
Det var da helt utroligt! Jeg har mødt børn der var mindre barnlige end jer...
Gravatar #48 - themuss
18. maj 2009 22:40
Bachy (45) skrev:
istedet er vi gået i kødet på hinanden i den offentlige tråd.
mmmmmmmm.
Gravatar #49 - thethufir
18. maj 2009 23:45
Der er aldrig nogen der skriver til mig i PM :(
Gravatar #50 - XorpiZ
19. maj 2009 06:26
Jeg må sgu indrømme, at jeg sidder og griner højt af Lingualgnotas indlæg :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login