mboost-dp1
Android Market - Fuck!!...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det ved jeg ikke har da fået en 2-3 opdateringer til min Hero efter 2.1-opdateringen.Windcape (103) skrev:Forhåbenlig ikke. HTC har jo ikke i sinde at opdatere nogen som helst af de telefoner de har på markedet yderligere
Men nu håber jeg ikke at jeg ved at blande fakta ind i legen, ødelægger din verden :)
Nej, du har fået én, fordi at gyrometeret var gået i stykker (hvilket var en alvorlig fejl nok til at de rettede den.). At de så sendte samme patch ud to gange, gør det ikke bedre.Saxov (104) skrev:Det ved jeg ikke har da fået en 2-3 opdateringer til min Hero efter 2.1-opdateringen.
Men nu håber jeg ikke at jeg ved at blande fakta ind i legen, ødelægger din verden :)
Officielt har HTC ikke i sinde at opdatere nogen som helst af de telefoner de har på markedet i dag yderlige. Det gælder også for HTC Desire.
arne_v (105) skrev:#102
Original kilden siger at udviklere ikke behøver at ændre noget som helst (medmindre de har restricted adgangen i forvejen).
Hvis det skal være så nemt for udviklerne, så skal det sikkert også være nemt for brugerne.
Jeg tror det komme til at virke ligesom hvis man benytter sig af MarketEnabler.. De bliver bare lige pludseligt synlige.. Det er sgu da nemt :-)
Windcape (106) skrev:Officielt har HTC ikke i sinde at opdatere nogen som helst af de telefoner de har på markedet i dag yderlige. Det gælder også for HTC Desire.
Det er en af de helt store problemer med samtlige mobilproducenter, med undtagelse af Apple. De er alt for fokuserede på at få nye modeller ud på markedet i en fart, istedet for at lave færre men mere gennemarbejdede produkter, med støre hyppighed på opdateringerne.
Windcape (106) skrev:Officielt har HTC ikke i sinde at opdatere nogen som helst af de telefoner de har på markedet i dag yderlige. Det gælder også for HTC Desire.
"We are working hard with our partners to update the HTC Sense experience on Froyo and distribute it to our customers as fast as possible. We expect to release updates for several of our 2010 models including Desire, Legend and Wildfire beginning in Q3".
Desuden: At de ikke har planer, betyder ikke at de ikke får det. De havde heller ingen officielle planer om at opdatere Deire til 2.2, eller Hero til 2.1, hvis du går langt nok tilbage.
</derail>
gnarfsan (102) skrev:Men gad vide hvornår de sådan rigtigt åbner for markedet,
I løbet af 14 dage, siger de.
gnarfsan (102) skrev:og om der skal en opdatering til?
Jeg kan ikke forestille mig at det skulle være nødvendigt.
Man kan få adgang blot ved at skifte simkort, så i værste fald skal der rebootes. Jeg vil dog tro at man blot skal kigge i markedet, efter de har slået det til.
Windcape (111) skrev:Så alle der har en Android 2.1 telefon bør jo købe noget nyt, f.eks. en iPhone eller WP7.
Hvor mange updates har du fået til dine tidligere Nokia telefon, eller SonyEricsson telefon?
Alle tidligere smartphones med Windows Mobile har ikke fået alle updates af WM, hvorfor er Android så så meget værre end WM?
Jeg har fået flere updates til min Android telefon på de 4 måneder jeg har haft den, end jeg har fået til nogen af mine tidligere WM telefoner.
Windcape (111) skrev:Så alle der har en Android 2.1 telefon bør jo købe noget nyt, f.eks. en iPhone eller WP7.
Uden copy paste, multitasking og med en API, der er så begrænset at programmerne ikke engang kan dele filer eller på anden måde kommunikere?
Nej tak, den kage skal have mindst et år mere i ovnen.
Bare af ren nysgerrighed Windcape. Siden du har så tårnhøje forventninger til alle platforme, og iflg. dig selv er lidt af en kodegud, kan du så ikke linke til noget at det materiale du selv har lavet?
Det kunne være interessant at se om dine evner reelt er så fremragende som du postulerer.
Er de det, har jeg helt sikkert noget arbejde til dig. Dette både med at kode mobile apps (Alle platforme) og webapplikationer.
Det kunne være interessant at se om dine evner reelt er så fremragende som du postulerer.
Er de det, har jeg helt sikkert noget arbejde til dig. Dette både med at kode mobile apps (Alle platforme) og webapplikationer.
Jeg mener faktisk han postede til noget DMI vejr-app han havde lavet i .NET, som lå på CodePlex?
Edit: Her var tråden: http://newz.dk/forum/programmering/sommerprojekt-t...
Jeg mener faktisk han postede til noget DMI vejr-app han havde lavet i .NET, som lå på CodePlex?
Edit: Her var tråden: http://newz.dk/forum/programmering/sommerprojekt-t...
Det her er den sjoveste gang mudderkastning jeg har læst i en tråd i lang tid. Det slår endda mange af de tråde terracide har været aktiv i. Og det må jeg takke Windcape for, for uden ham havde den ikke været nær så underholdende. Tak Windcape. I <3 U & Terracide <33333
Ja, men ideen var nu engang at dublikere funktionalitet fra de andre ByVejr's applikationer (som f.eks. til Android -- hvor udvikleren, Silverbullet, er bekendt at tilføje reklamer i, da de ikke kunne sælge den på det danske marked!)
DMI giver ikke nogen APIs udover billederne, desværre.
Der skal laves nogle flere applikationer, når eksamensperioden er overstået.
Ja, men ideen var nu engang at dublikere funktionalitet fra de andre ByVejr's applikationer (som f.eks. til Android -- hvor udvikleren, Silverbullet, er bekendt at tilføje reklamer i, da de ikke kunne sælge den på det danske marked!)
DMI giver ikke nogen APIs udover billederne, desværre.
Der skal laves nogle flere applikationer, når eksamensperioden er overstået.
Du mener hvor meget i overrater mig, fordi jeg tilfældigvis bruger en del tid på tekniske emner? ;)squad2nd (118) skrev:men i forhold til hvor stor en professor han udgiver sig for at være
Det vil jeg ikke sige. Jeg er ikke med i en hetz, da jeg nogen gange synes du har en udmærket mening. Men de fleste udmeldinger du er kommet med i den seneste tid, er mere rants og personlige meninger end en egenligt saglig diskussion. Og du har en tendens til at få det til at fremstå som om at det er teknologien og ikke så meget udvikleren der skal bruge den, som er det vigtigste.
Du mener hvor meget i overrater mig, fordi jeg tilfældigvis bruger en del tid på tekniske emner? ;)
Det vil jeg ikke sige. Jeg er ikke med i en hetz, da jeg nogen gange synes du har en udmærket mening. Men de fleste udmeldinger du er kommet med i den seneste tid, er mere rants og personlige meninger end en egenligt saglig diskussion. Og du har en tendens til at få det til at fremstå som om at det er teknologien og ikke så meget udvikleren der skal bruge den, som er det vigtigste.
hmm, Windcape du siger at Galaxy S opdatering skulle være med fra starten af, men tænker på som den MS fanboy du er, vil jeg lige spørge omkring hvad der gik galt da MS introducerede Windows mobile 6.5 og 6.1, på Win mobile 6.1 virker opdateringer ikke, som virkelig er et must når de har den med og Win mobile 6.5 havde virkelige mange mangler, så MS er sgu ikke så hellig som du prøver at fremstille dem som. Med henhold til Galaxy S er det da super at de har rettet deres fejl og mangler.
Men du må virkelig håbe at WP7 bliver vildt, med minimale mangler, som du har pustet det op :D
Men du må virkelig håbe at WP7 bliver vildt, med minimale mangler, som du har pustet det op :D
Jeg har aldrig forsvaret Windows Mobile, og kunne heller ikke finde på det. Hvorfor tror du jeg købte en Android i første omgang?
Jeg synes dog, at med HTC Sense, virker en HTC HD2, som en bedre telefon (rent hardware og interfacemæssigt) end Android 1.5/1.6 (som var påtvunget ret længe).
Jeg har aldrig forsvaret Windows Mobile, og kunne heller ikke finde på det. Hvorfor tror du jeg købte en Android i første omgang?
Jeg synes dog, at med HTC Sense, virker en HTC HD2, som en bedre telefon (rent hardware og interfacemæssigt) end Android 1.5/1.6 (som var påtvunget ret længe).
Duty Calls - Jeg ville i seng for 45 min siden... men...
Jeg synes ofte det er hamrende morsomt at læse sådanne tråde som denne, måske er det mine tømmermænd som gør det ikke er tilfældet her gang eller alle de fandens generaliseringer som der er blevet fyret af i denne tråd, især af dig Windcape!
Der var mange indlæg som virkelig gav mig lyst til at fyre en svada af, men det blev det her i stedet.
Du vælger faktisk ikke at kritisere noget som helst når du kører stilen: "Jeg mener det skulle have været på en anden måde, og når I andre så siger at det synes I ikke, så tager i fejl og jeg har ret".
At du så kommer med følgende pisser mig totalt af
Du har simpelthen prøvet alle aspekter, imponerende at du så flere gange i denne tråd er blevet taget i enten A) at lyve eller B) ikke have prøvet alle aspekter (#89).
Uanset hvad så stop for helvede da med at blive ved med at køre i dit pjat. Du skal være så velkommen til at sige: "Jeg syns det skulle være sådan her i stedet fordi blablabla", så kommer der indlæg som siger "Ja, eller så skulle det være sådan her blabla" eller "Nej, jeg kan godt lide det som det er fordi blabla". Og på de indlæg så må du indse at folk er forskellige og du ikke kan trække din holdning ned over hovedet på dem.
Ja der er også folk i den anden lejr som gør stort set det samme, men du gør det gang på gang på gang, mit seneste eksempel er din tråd om C# som JVM sprog.
Sidst så forstå dog at det også er tilladt at have et liv(selvmål til mig, granted) og lave andet end at sidde og teste alle mulige obskure platforme og sprog i sin fritid, hvis man alligevel kun skal bruge python og javascript på arbejdet... Jeg siger sgu da heller ikke at alle dine argumenter og holdninger ikke kan bruges til noget fordi du ikke har haft en devils threesome..............
Godnat og god weekend
Jeg synes ofte det er hamrende morsomt at læse sådanne tråde som denne, måske er det mine tømmermænd som gør det ikke er tilfældet her gang eller alle de fandens generaliseringer som der er blevet fyret af i denne tråd, især af dig Windcape!
Der var mange indlæg som virkelig gav mig lyst til at fyre en svada af, men det blev det her i stedet.
Windcape (83) skrev:Og derefter vælger jeg at kritisere strukturen i Android market, på to punkter.....
Du vælger faktisk ikke at kritisere noget som helst når du kører stilen: "Jeg mener det skulle have været på en anden måde, og når I andre så siger at det synes I ikke, så tager i fejl og jeg har ret".
At du så kommer med følgende pisser mig totalt af
Windcape (65) skrev:Modsat jer så har jeg prøvet alle aspekterne, i fravælger det ene på baggrund af latterligt en religiøs overbevisning.
Du har simpelthen prøvet alle aspekter, imponerende at du så flere gange i denne tråd er blevet taget i enten A) at lyve eller B) ikke have prøvet alle aspekter (#89).
Uanset hvad så stop for helvede da med at blive ved med at køre i dit pjat. Du skal være så velkommen til at sige: "Jeg syns det skulle være sådan her i stedet fordi blablabla", så kommer der indlæg som siger "Ja, eller så skulle det være sådan her blabla" eller "Nej, jeg kan godt lide det som det er fordi blabla". Og på de indlæg så må du indse at folk er forskellige og du ikke kan trække din holdning ned over hovedet på dem.
Ja der er også folk i den anden lejr som gør stort set det samme, men du gør det gang på gang på gang, mit seneste eksempel er din tråd om C# som JVM sprog.
Sidst så forstå dog at det også er tilladt at have et liv(selvmål til mig, granted) og lave andet end at sidde og teste alle mulige obskure platforme og sprog i sin fritid, hvis man alligevel kun skal bruge python og javascript på arbejdet... Jeg siger sgu da heller ikke at alle dine argumenter og holdninger ikke kan bruges til noget fordi du ikke har haft en devils threesome..............
Godnat og god weekend
Jeg fik ellers engang at vide betaling i DK vil foregå over mobilregningen.
Det er største grunden til at vi først får det nu da det ikke har passet ind med diverse regler-
Det er største grunden til at vi først får det nu da det ikke har passet ind med diverse regler-
Ville være en meget underlig måde at implementere det på, virker ihvertfald lidt uoverskueligt at skulle kode den del bestemt til det danske market, og have fat i alle tele selvskaber.
Specilt da der er åbnet for at danskere bliver betalt via google checkout.
(For folk med market udvikler konto, kan de allerede tilgå betalings apps, og der er det google checkout, eller også kan jeg bare ikke nulstille min fon helt)
Ville være en meget underlig måde at implementere det på, virker ihvertfald lidt uoverskueligt at skulle kode den del bestemt til det danske market, og have fat i alle tele selvskaber.
Specilt da der er åbnet for at danskere bliver betalt via google checkout.
(For folk med market udvikler konto, kan de allerede tilgå betalings apps, og der er det google checkout, eller også kan jeg bare ikke nulstille min fon helt)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.