mboost-dp1

Android Market - Fuck!!...


Gå til bund
Gravatar #1 - thorjak
30. sep. 2010 20:39
Så er der åbnet for sluserne :)

http://android-developers.blogspot.com/2010/09/mor...

Var vel også lidt på tide, ikke mere market hack, eller udenlandske betalingskort
Gravatar #2 - gnаrfsan
30. sep. 2010 20:41
Fuck yeah!
Gravatar #3 - tazimn
30. sep. 2010 20:43
gnarfsan (2) skrev:
Fuck yeah!


+1

Forresten gnarfsan.. glæd dig!
Gravatar #4 - gnаrfsan
30. sep. 2010 20:52
Damn, det ser godt ud! Så kan jeg godt leve med at det er forsinket :-)

Man skulle næsten tro at det var jul :-) Jeg har også fået gave idag og alt muligt.
Gravatar #5 - arne_v
30. sep. 2010 21:03
#1

Jeg venter så spændt på windcapes kommentar ...

:-)
Gravatar #6 - Windcape
1. okt. 2010 00:50
#5

Du mener man skal juble over noget som burde have været der fra dag 1, sker med 1½ års forsinkelse?

Derudover synes jeg stadigvæk ikke at Android Market er særlig gennemtænkt. iTunes virker som en mere naturlig del af iPhone, hvor man så kan have sin konto med sine kreditoplysninger gemt på.

Android? Ja, folk skal vel oprette en Google konto af en art for at kunne betale. Da betalte apps slet ikke har været en mulighed endnu, vil jeg mene at det er de færreste som faktisk ved at det overhovedet er muligt, eller hvordan de skal komme i gang med det.

Det virker simpelthen bare ikke som en naturlig del af processen ved at eje en Android telefon.

Og det sker jo allerede så sent at markedet er begyndt at blive fragmenteret (se f.eks. Amazon nyheden). Og jeg har også hørt om 2-3 andre apps stores.

For sent og for dårligt.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
1. okt. 2010 01:40
Man skal tage Windscapes meninger som Thomas Treos anmeldelser.
Gravatar #8 - Windcape
1. okt. 2010 02:15
#7

Google må jo være glade for at Android har ligeså mange fanbois som Apple, som blindt stoler 100% på dem, og aldrig kunne finde på at kritisere deres produkter.
Gravatar #9 - Faergemeister
1. okt. 2010 06:25
#8: Microsoft har vist også sin andel af fanboys :>
Gravatar #10 - TWFH
1. okt. 2010 06:46
#9: Er der mere end den ene?
Gravatar #11 - myplacedk
1. okt. 2010 07:01
I'll bite.

Windcape (6) skrev:
Du mener man skal juble over noget som burde have været der fra dag 1, sker med 1½ års forsinkelse?

Hvis ikke du mener det, så skal du ikke juble når Windows Phone 7 kommer. Det har du da også ventet på længe.

Så kan vi have forskellige holdninger til hvor modent et produkt skal være før det kommer på markedet. Der mener jeg, at hvis produktet ikke er modent nok til DIG, så skal DU ikke bruge det. Men det skal ikke forhindre MIG i at bruge det.

Man KUNNE jo vente med at sætte den første Android-telefon på markedet til apps kunne købes og sælges i Danmark. Men hvad skulle det nytte? Ud over at du ikke havde haft bøvlet med din Hero.

Windcape (6) skrev:
iTunes virker som en mere naturlig del af iPhone, hvor man så kan have sin konto med sine kreditoplysninger gemt på.

Android? Ja, folk skal vel oprette en Google konto af en art for at kunne betale.

Så præcist det samme argument bruges til at tale for iTunes og imod Android? Eller er der noget jeg har overset fordi jeg ikke har prøvet nogen af delene?

Windcape (6) skrev:
Da betalte apps slet ikke har været en mulighed endnu, vil jeg mene at det er de færreste som faktisk ved at det overhovedet er muligt, eller hvordan de skal komme i gang med det.

Det er ret simpelt: I listen over programmer vil der snart være programmer med en pris på, blandt de gratis programmer. I stedet for en "Install"-knap er der en "Buy"-knap. Og sådan er det uanset om man ved det i forvejen, eller om man selv opdager det. Det er der sikkert nogen der ikke kan gennemskue, men det er en HELT anden diskution.

Windcape (6) skrev:
Og det sker jo allerede så sent at markedet er begyndt at blive fragmenteret (se f.eks. Amazon nyheden). Og jeg har også hørt om 2-3 andre apps stores.

Du siger det som om det er en objektivt dårlig ting. Det er det ikke. Når nu du ikke kan lide Android Market, så burde netop du da være glad for at der er alternativer.
Det er jeg, jeg har købt flere apps uden om Android Market. Nogle af dem direkte fra udvikleren, nogle af dem gennem en alternativ app store. Med Amazons nye app-store får vi endelig en seriøs konkurrent til Android Market.

Windcape (6) skrev:
For sent og for dårligt.

Så vidt jeg kan se er det stadig før Windows Phone 7's marked, og personligt foretrækker jeg Android Market frem for Itunes og Ovi.

Dertil kommer den alternative frontend "AppBrain", som gør Android Market langt mere anvendeligt. Og nu bliver Android Market endnu bedre i Danmark. Jeg har absolut ingen ønsker om at skifte til noget andet.

Mit største spørgsmål til dig, Windcape: Forstår du at det er subjektivt? Forstår du at selv om du ikke kan lide det, så er Android det bedste produkt til nogle af os andre?
Gravatar #12 - gnаrfsan
1. okt. 2010 07:12
myplacedk (11) skrev:
Forstår du at selv om du ikke kan lide det, så er Android det bedste produkt til nogle af os andre?

Så længe man ikke kan lave .Net/Silverlight til den, så kan du vist godt glemme et positivt svar, der.
Gravatar #13 - Windcape
1. okt. 2010 07:36
#12

Du skulle undersøge MonoTouch og MonoDroid, og hvor populære de faktisk er i dag...

myplacedk (11) skrev:
I stedet for en "Install"-knap er der en "Buy"-knap
Så du hiver lige kreditkortet op af lommen, og taster dit kontonr. ind hver gang du køber en app til $1 , right?

myplacedk (11) skrev:
Mit største spørgsmål til dig, Windcape: Forstår du at det er subjektivt? Forstår du at selv om du ikke kan lide det, så er Android det bedste produkt til nogle af os andre?
Jeg kan forstå at en række brugere som dig nægter at kritisere Android, fordi i hader Apple og Microsoft.

Når du engang begynder at kritisere et produkt du faktisk bruger frivilligt, så kan vi snakke objektivitet.
Gravatar #14 - zin
1. okt. 2010 07:38
#6: At have en Android og ikke have en Google konto er ligesom at have manchetknapper, men ingen skjorte, til sit jakkesæt.
Oh, wait, newz.dk - bilanalogi.. Fuck.
Det er ligesom at have stellet til sin bil, men ingen motor, betræk, sæder osv..
Men det at du kan er hvad der gør Android fedt.
Med iPhone o.l. har du intet valg; Du skal have iTunes, og herunder det endeløse slæb der er Apple's Software update, QuickTime (UGH), og et par ekstra produkter. Det synes jeg ikke om. Det kan godt være at brugeroplevelsen er mere positiv, når man lige starter, men når man begynder at rodde rundt med det, finder man hurtigt ud af, at du er nærmest stavnsbundet til disse applikationer, uanset hvor lidt du har lyst til at have dem.
Gravatar #15 - Magten
1. okt. 2010 07:42
Windcape (6) skrev:
iTunes virker som en mere naturlig del af iPhone, hvor man så kan have sin konto med sine kreditoplysninger gemt på.
Du mener ligesom Google Checkout som er det der bliver brugt til Android Market?

Endnu en gang formår du at blæse din uvidenhed op som et Android problem. Hvornår lærer du det?
Gravatar #16 - Windcape
1. okt. 2010 07:44
#14

Så vi skal altså afskrive alle de kunder som bruger Android til hosted exchange? Ikke-nørderne i min omgangskreds som har Android telefoner, har sjovt nok IKKE en Google konto, fordi de allerede har email (hotmail eller lign.)

De bruger telefonen til facebook, browsing, apps, osv.

ZiN (14) skrev:
Med iPhone o.l. har du intet valg;
Hvis de stod til Google, så vil de heller ikke have andre Android markeder end deres. De skriver selv at man ikke bør fragmentere markedet.

Og jeg siger ikke iTunes er et godt produkt, men jeg siger at det er en mere naturlig procedure. Du opretter en iTunes konto, hvor du tilknytter et kreditkort.

Magten (15) skrev:
Du mener ligesom Google Checkout som er det der bliver brugt til Android Market?
Bortset fra at Google Checkout ikke er listed som en service på ens Google Account. Og det er ikke en del af oprettelsesprocessen når man har købt telefonen.

Og hvis du vil påstå at Google Checkout er en "naturlig del af Android", så burde du blive salgskonsulent.
Gravatar #17 - Magten
1. okt. 2010 07:47
Windcape (16) skrev:
Bortset fra at Google Checkout ikke er listed som en service på ens Google Account.

Og det er ikke en del af oprettelsesprocessen når man har købt telefonen.
Nu er det jo heller ikke krævet at man bruger Android Market når man køber telefonen, så det ville være åndssvagt at skulle oprette sig som Google Checkout bruger før man skal bruge det.
Gravatar #18 - Windcape
1. okt. 2010 07:48
#17

Men hvem skal fortælle dig at Google Checkout findes? Det står ingen steder, ikke engang på ens Google konto!
Gravatar #19 - Magten
1. okt. 2010 07:49
Windcape (18) skrev:
#17

Men hvem skal fortælle dig at Google Checkout findes? Det står ingen steder, ikke engang på ens Google konto!
Det kommer sgu da helt automatisk når du prøver at købe et program.
Gravatar #20 - zin
1. okt. 2010 07:50
#16:
Så vi skal altså afskrive alle de kunder som bruger Android til hosted exchange? Ikke-nørderne i min omgangskreds som har Android telefoner, har sjovt nok IKKE en Google konto, fordi de allerede har email (hotmail eller lign.)
De bruger telefonen til facebook, browsing, apps, osv.


En Google konto != en E-mail. Du har muligheden for at have en, men du behøver ikke. Og hvis du har, kan du jo bare vidersende den til den e-mail du foretrækker. Det er nemt! :-)
Du skal have en iTunes konto med iPhone. Du har intet valg.

Hvis de stod til Google, så vil de heller ikke have andre Android markeder end deres. De skriver selv at man ikke bør fragmentere markedet.

Og jeg siger ikke iTunes er et godt produkt, men jeg siger at det er en mere naturlig procedure. Du opretter en iTunes konto, hvor du tilknytter et kreditkort.

Beviserne i virkeligheden taler imod dig;
Google siger at man ikke bør fragmentere markedet. Men der er andre "Markets". Google gør intet for at forhindre dem i dette.
Når du siger, at iTunes og iPhone har en mere "naturlig procedure" siger du jo netop at det er et bedre produkt. Tildeler man et produkt et positivt tillægsord, må man naturligt antage at personen, der gør dette mener at produktet er bedre. Ellers har du fundamentalt misforstået noget om sprog og udtale - og konsekvens heraf.
Gravatar #21 - Windcape
1. okt. 2010 07:51
ZiN (14) skrev:
At have en Android og ikke have en Google konto er [...]
Køb en Android, sælg din sjæl til Google.

En eller anden dag går det jo nok op for jer at jeres "frihed" er en illusion, og i er alle ministranter i Google's Android kult.
Gravatar #22 - Magten
1. okt. 2010 07:54
Windcape (21) skrev:
En eller anden dag går det jo nok op for jer at jeres "frihed" er en illusion, og i er alle ministranter i Google's Android kult.
En eller anden dag går det nok op for dig at ikke alle vælger en Android telefon pga "frihed".

Og jeg ser frem til den uge med 2 gange torsdagsdruk :)
Gravatar #23 - Windcape
1. okt. 2010 07:54
ZiN (20) skrev:
Du skal have en iTunes konto med iPhone. Du har intet valg.
Bring proof?

ZiN (20) skrev:
Google siger at man ikke bør fragmentere markedet. Men der er andre "Markets". Google gør intet for at forhindre dem i dette.
De kan ikke gøre noget. Udover at håndhæve deres trademark rettigheder over "Android".

Hvilket de så sjovt nok også gør!

ZiN (20) skrev:
Når du siger, at iTunes og iPhone har en mere "naturlig procedure" siger du jo netop at det er et bedre produkt.
Det er et bedre produkt ved at integrationen mellem markedsplads/service-center og telefonen er en naturlig del af anskaffelsen af et iProdukt.

Det er det ikke med Android. Her kan du jo sidde og gætte dig til at du kan bruge Google Checkout, som så TVINGER DIG til at lave en Google konto.

Hvorfor er det bedre end iTunes nu? Det er det jo ikke.
Gravatar #24 - Windcape
1. okt. 2010 07:57
Magten (22) skrev:
En eller anden dag går det nok op for dig at ikke alle vælger en Android telefon pga "frihed".
Nå ja, folk køber dem fordi de er meget billigere, da de faktisk ikke har den fjerneste ide om forskellen mellem Android og iPhone, men 3-4000 kr. prisforskel gør jo et stort udslag.

Men så er det jo godt at prisforskellen bliver indhentet ved at Android telefoner ikke bliver supporteret (læs: opdateret) overhovedet.

F.eks. HTC Desire er allerede blevet låst til en "last Android update ever" version. Så må du købe nyt hardware hvis du vil have en ny udgave.
Gravatar #25 - gnаrfsan
1. okt. 2010 07:59
Windcape (21) skrev:
En eller anden dag går det jo nok op for jer at jeres "frihed" er en illusion, og i er alle ministranter i Google's Android kult.

Tror du virkelig at det er nok at holde op med at bruge Android?

Windcape (23) skrev:
Bring proof?

Du kan slet ikke bruge en iPhone før du har aktiveret den med iTunes og din iTunes konto.
Gravatar #26 - Magten
1. okt. 2010 08:00
Windcape (23) skrev:
Det er det ikke med Android. Her kan du jo sidde og gætte dig til at du kan bruge Google Checkout, som så TVINGER DIG til at lave en Google konto.
Endnu engang en løgn.

http://www.myupload.dk/showfile/r623896c4c03.PNG
Gravatar #27 - Windcape
1. okt. 2010 08:01
#25

Nå nej, en del af jer har jo frivilligt meldt jer ind i kulten.
Gravatar #28 - Magten
1. okt. 2010 08:02
Windcape (24) skrev:
Nå ja, folk køber dem fordi de er meget billigere, da de faktisk ikke har den fjerneste ide om forskellen mellem Android og iPhone, men 3-4000 kr. prisforskel gør jo et stort udslag.
Jeg købte min fordi jeg nægtede at eje en iPhone, og der ikke var nogen lige så gode alternativer på markedet på det tidspunkt. Og stadig ikke er det.
Gravatar #29 - Windcape
1. okt. 2010 08:02
#26

Det er stadigvæk en Google konto! At den er associeret med en ikke-gmail ændre ikke på noget.

Måske skulle du lære at læse. "Google konto" staver ikke "Gmail"
Gravatar #30 - Windcape
1. okt. 2010 08:03
Magten (28) skrev:
Jeg købte min fordi jeg nægtede at eje en iPhone, og der ikke var nogen lige så gode alternativer på markedet på det tidspunkt. Og stadig ikke er det.
Og du ser ikke problemet her?
Gravatar #31 - gnаrfsan
1. okt. 2010 08:04
Windcape (23) skrev:
Hvorfor er det bedre end iTunes nu? Det er det jo ikke.

Det er ikke en skid bedre.
Nokia, Microsoft WP7, Apple, Google og Palm har det allesammen.
Gravatar #32 - myplacedk
1. okt. 2010 08:12
Windcape (13) skrev:
å du hiver lige kreditkortet op af lommen, og taster dit kontonr. ind hver gang du køber en app til $1 , right?

Nej.

Windcape (13) skrev:
Jeg kan forstå at en række brugere som dig nægter at kritisere Android, fordi i hader Apple og Microsoft.

Nej. Jeg har masser af kritik til Android og Google. Bare ikke så meget og så slemt som til fx. Apple og Microsoft.

At du ikke har set det (evt. har valgt at overse det) ændrer det ikke.

Windcape (13) skrev:
Når du engang begynder at kritisere et produkt du faktisk bruger frivilligt, så kan vi snakke objektivitet.

Jeg vil hellere snakke om Android Market, det er trods alt emnet i denne tråd.

Windcape (16) skrev:
Bortset fra at Google Checkout ikke er listed som en service på ens Google Account.

Det er da meget naturligt, når nu du ikke har adgang alligevel.

Når nu danskere får adgang i løbet af et par uger, mon så ikke Checkout dukker op helt naturligt, ligesom i de andre lande hvor det er relevant?

Windcape (21) skrev:
Køb en Android, sælg din sjæl til Google.

Yep. Dog ikke i så høj grad som med iPhone/Apple. Og vil gætte på at Windows Phone 7 også er ret tæt knyttet til Microsoft.

I øvrigt en underlig udtalelse fra en dreng, som har solgt sin sjæl til Microsoft.

Windcape (21) skrev:
En eller anden dag går det jo nok op for jer at jeres "frihed" er en illusion, og i er alle ministranter i Google's Android kult.

Oh the drama. Er det Queen Windcape jeg snakker med?

Windcape (23) skrev:
Bring proof?

Og det kommer fra drengen, som slynger "facts" omkring sig, som han tilsyneladende selv har fundet på?
Gravatar #33 - Magten
1. okt. 2010 08:16
Windcape (29) skrev:
#26

Det er stadigvæk en Google konto! At den er associeret med en ikke-gmail ændre ikke på noget.

Måske skulle du lære at læse. "Google konto" staver ikke "Gmail"
Haha, nu er du sgu for langt ude. Google Checkout er en service du kan tilmelde dig. Det har ikke en skid med en Google konto at gøre. Præcis ligesom din iTunes konto er!
Gravatar #34 - Magten
1. okt. 2010 08:17
Windcape (30) skrev:
Og du ser ikke problemet her?
Egentlig ikke. Jeg kan ikke fordrage Apple's arrogance overfor deres kunder, derfor handler jeg ikke med dem.

Af samme grund handler jeg heller ikke hos SHG.dk. Hvorfor er det så mærkeligt at jeg ikke handler med firmaer jeg ikke bryder mig om?
Gravatar #35 - gnаrfsan
1. okt. 2010 08:17
Min tidligere kollega var til en præsentation af WP7 og API-mulighederne. Der var en tydelig utilfredshed blandt deltagerene med hvor ufatteligt lukket den var, og at det i virkeligheden var en meget skrabet silverlight integration, der var tilgængelig.
Min kollega var neutral, men han skulle ihvertfald ikke have en Windows phone før den var kommet længere.
Gravatar #36 - reefermadness  
1. okt. 2010 08:18
Argh nu var jeg ellers gået igang med at lave en fin hjemmeside hvor google og andre kunne se hvor mange penge de smed ud af vinduet og hvor folk kunne sige "Denne app ville jeg have købt hvis jeg kunne" :(

Gravatar #37 - Windcape
1. okt. 2010 08:27
Magten (33) skrev:
Haha, nu er du sgu for langt ude. Google Checkout er en service du kan tilmelde dig. Det har ikke en skid med en Google konto at gøre. Præcis ligesom din iTunes konto er!
En service der opretter dig i Google's system med en Google konto.

At du er for dum til at forstå hvad en Google konto er, må være dit eget problem.
Gravatar #38 - Windcape
1. okt. 2010 08:28
#32

Jeg bruger flere forskellige teknologier og platforme end du gør. Det er dig som er den ignorante hippie.
Gravatar #39 - Magten
1. okt. 2010 08:32
Windcape (37) skrev:
En service der opretter dig i Google's system med en Google konto.

At du er for dum til at forstå hvad en Google konto er, må være dit eget problem.
Ja okay, du får en konto hos Google. Men det er ikke en skid anderledes end at have en iTunes konto hos Apple for at kunne bruge sin iPhone.

Det sjove er at du kommer med en påstand, og hver gang jeg påviser det er en løgn, så ryger du længere og længere ud på et sidespor for at holde fast i dit had til Android :p

Vi startede med at at der ikke var en integration til Android så du bare kunne købe apps ligesom i iTunes. Google Checkout blev lagt på bordet.
Så påstod du at folk ikke kunne vide de skulle bruge Google Checkout. Det bliver man bedt om når man prøver at købe et app igennem Android Market.
Så var problemet lige pludselig at Google tvinger dig til at oprette en Google konto. Men det er det samme som at oprette en iTunes konto, ergo må iPhone jo også stinke.

Hvad er dit næste skridt?
Gravatar #40 - myplacedk
1. okt. 2010 08:33
Windcape (38) skrev:
Jeg bruger flere forskellige teknologier og platforme end du gør. Det er dig som er den ignorante hippie.

Deraf "dreng" og ikke "mand".

"Min far kan banke din far, og du lugter af makrel-salat".

I'm out, jeg gider ikke det niveau.
Gravatar #41 - XorpiZ
1. okt. 2010 08:37
#40

Altså - når du selv kalder ham for Queen og for dreng, så er du vel ikke meget bedre selv.

Jeg forstår ikke hvorfor dig og Windcape skal diskutere de samme ting i hver eneste Android-tråd.. det er pænt trættende for os andre :> Om det er Windcape eller dig, der starter det er jeg ligeglad med, men i burde sgu begge holde jer for gode til den slags pjat.
Gravatar #42 - Windcape
1. okt. 2010 08:38
Magten (39) skrev:
Ja okay, du får en konto hos Google. Men det er ikke en skid anderledes end at have en iTunes konto hos Apple for at kunne bruge sin iPhone.
Godt du har indset det.

Magten (39) skrev:
Vi startede med at at der ikke var en integration til Android så du bare kunne købe apps ligesom i iTunes.
Det er der stadigvæk heller ikke.

Google Checkout er ikke naturligt integreret som en del af det at købe en Android telefon. Det er ikke engang en naturlig del af det at have en Google konto. (Underligt nok)
Gravatar #43 - Windcape
1. okt. 2010 08:40
myplacedk (40) skrev:
Deraf "dreng" og ikke "mand".

"Min far kan banke din far, og du lugter af makrel-salat".

I'm out, jeg gider ikke det niveau.
Ja, du er fjolset der er et par få år ældre, men som kun kan kode i Java og PHP, fordi du aldrig gad lære andet end hvad læren fortalte dig på Datamatiker studiet.

Det er jo dig som er barnet, når du ikke vil lære andre teknologier, og danne dig meninger ud fra det.
Gravatar #44 - Windcape
1. okt. 2010 08:41
XorpiZ (41) skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor dig og Windcape skal diskutere de samme ting i hver eneste Android-tråd
Jeg blev udbedt en kommentar, jeg skrev i en i #6

At visse Android-loverbois så blindt skal forsvare Google (til trods for at det går udover dem selv??), må jo være deres problem.

Hvad der er trættende er at myplacedk er så ignorant, og nægter at lære noget om alternativerne for at danne sig et perspektiv.

Den eneste grund til jeg kritisere Android, er jo fordi jeg ejer og bruger en. Hvis jeg ejede en iPhone, ville jeg holder mig ude af sådanne diskutter, ligesom de fleste iPhone brugere gør.

(Der er andre som kan hovere over at have det bedste produkt, jeg gider ikke.)
Gravatar #45 - Magten
1. okt. 2010 08:43
Windcape (42) skrev:
Google Checkout er ikke naturligt integreret som en del af det at købe en Android telefon. Det er ikke engang en naturlig del af det at have en Google konto.
Du kører i ring nu.

Eftersom Android Market ikke er tvunget (modsat Apple's App Store) vil det være fuldstændig retarderet at tvinge folk til at indtaste betalingskort informationer medmindre de vil købe apps i der.

Jeg vil gå så langt som at sige det ville være "Apple'sk". De skal ikke have mine dankort informationer medmindre jeg vil købe noget hos dem.


Windcape (44) skrev:
At visse Android-loverbois så blindt skal forsvare Google (til trods for at det går udover dem selv??), må jo være deres problem.
Kunne det tænkes at folk forsvarer Android fordi du bliver ved med at fremstille din løgne som sandheder og mangler ved Android?
Gravatar #46 - Windcape
1. okt. 2010 08:45
#45

Hvorfor mener du at Apple's App Store er tvungen?

Og du skal ikke angive kort informationer for at oprette en iTunes konto, først når du vil købe noget (Jeg har købt musik, billigt og praktisk, og uden DRM).

Magten (45) skrev:
Kunne det tænkes at folk forsvarer Android fordi du bliver ved med at fremstille din løgne som sandheder og mangler ved Android?
Så du mener det er en løgn at det tog Google 1½ år at indføre Android market i Danmark? oh wai...
Gravatar #47 - myplacedk
1. okt. 2010 08:45
Windcape (44) skrev:
Hvad der er trættende er at myplacedk er så ignorant, og nægter at lære noget om alternativerne for at danne sig et perspektiv.

Den er jeg lige nødt til at kommentere: Jeg markerer den "flamebait" fordi du udbreder negative løgne om mig. Selvfølgelig lærer jeg om alternativer.

I betragtning af hvor mange løgne du spreder, må du være et eller andet værre end en ignorant, men jeg må hellere lade være med at kalde dig navne.
Gravatar #48 - gnаrfsan
1. okt. 2010 08:47
Windcape (43) skrev:
Ja, du er fjolset der er et par få år ældre, men som kun kan kode i Java og PHP, fordi du aldrig gad lære andet end hvad læren fortalte dig på Datamatiker studiet.

Christ, du er en arrogant idiot at høre på.
Gravatar #49 - Windcape
1. okt. 2010 08:48
#47

Du har flere gange sagt at du ikke vil lære f.eks. C#. Derfor nægter du at lære om alternativerne.

Samme gælder Python, Ruby, ASP.NET, etc.
Gravatar #50 - Windcape
1. okt. 2010 08:49
gnarfsan (48) skrev:
Christ, du er en arrogant idiot at høre på.
Fight fire with fire.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login