mboost-dp1

Vis alle dagens nyheder på forsiden


Gå til bund
Gravatar #1 - tblaster
5. jun. 2008 15:14
For ikke så lang tid siden valgte I at ændre så der på forsiden kun vises 5 nyheder (hvis man ikke er logget på). Jeg vil forslå at I i stedet vælger at vise alle de nyheder der er udgivet den pågældende dag, men som min de sidste 5 nyheder. Dette gør det nemt for os bruger at få et overblik over alle dagens nyheder.
Gravatar #2 - zin
5. jun. 2008 15:19
En sådan feature ville være meget brugbar.
Gravatar #3 - Jensen
5. jun. 2008 15:44
Man kunne evt. gøre det sådan som i forummet, så den viser de nyheder der er kommet siden sidste besøg :).
Gravatar #4 - MiniatureZeus
5. jun. 2008 16:07
En af grundene til, at der kun vises 5 nyheder som default, er at det sparer på båndbredden, samtidig med, at det gør siden mere kompakt og overskuelig.
Gravatar #5 - Mandalae
5. jun. 2008 16:10
Man kan desuden også bare sætte antallet af nyheder, på forsiden, op i sine profilindstillinger.
Gravatar #6 - searchia
5. jun. 2008 16:10
#4
Det er godt nok, men det er lidt irriterende at man kun ser de sidste 5 hvis man ikke er logget på
Gravatar #7 - MiniatureZeus
5. jun. 2008 16:14
#6 Der findes en udmærket autologin funktion :) Virker selfølgelig ikke, hvis man ikke altid bruger den samme computer til at logge ind.

#5 Der kan vel placeres et link til nyhedsarkivet i bunden på forsiden, hvis man ikke er logget ind?
Gravatar #8 - Mandalae
5. jun. 2008 16:19
#7,

Der er et link til nyhedsarkivet i toppen af siden, uanset om man er logget ind eller ej, hvorfor skulle vi lægge et i bunden? :)
Gravatar #9 - TullejR
5. jun. 2008 17:31
#7: Den virker ret skidt her, både med openid, og normalt login.

Men sjovt at crew ser bort fra det *fancy* ved forslaget - nemlig det med at vise dagens nyheder / gøre det mere overskueligt hvilke nyheder der hører til den pågældende dag.
Gravatar #10 - vandfarve
5. jun. 2008 17:33
Min autologin virker på konsekvent på min stationær, men ikke på min bærbare. Det kan måske skyldes, at den højst sandsynligt bruger forskellige hot spots, når jeg er på... Anyways, pointen er, at autologin virker selv med flere computere.
Gravatar #11 - Derfor
6. jun. 2008 14:41
Jeg synes det kunne være smart at lave så man kunne ændre det som en indstilling under ens profil, ligeledes som man nu kan sætte X antal nyheder der skal vises på forsiden.

#9 Hvad med at stoppe med at generalisere, det er irriterende at du udtaler dig om mine holdninger uden jeg overhovedet selv har givet et besyv for dem. MZ og Mandalaes holdninger er forbeholdt dem selv, og ikke mig eller resten af crew.. Vi er faktisk selvstændige mennesker ;) øhhhhh ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login