mboost-dp1

Vil gerne give ekstra procenter til alle Newz brugere


Gå til bund
Gravatar #1 - fastwrite1
20. aug. 2007 09:11
Hej Newz.dk redaktion og andre interesserede.

Min kone har en butik hvor hun laver egne håndlavede smykker, og så var det jeg tænkte - jeg bruger Newz.dk hver dag.. ja, ok - flere gange om dagen, og hvorfor ikke give lidt credit til alle newz brugerne?

Jeg vil gerne tilbyde alle newz.dk brugere at købe smykker til deres koner/kæreste/forlovede/kommende kærester/kommende brud/[indsæt flere her] at få 10% på alle køb på hjemmesiden www.mrsskipper.dk

Hvis I bare lige skriver at I kommer fra newz, og jeres brugernavn.

Er det ok med jer Newz.dk redaktion?

mvh
Fastwrite1 / aka Thomas Skipper / www.skipperfoto.dk/blog og www.skipperfoto.dk/pixels
Gravatar #2 - MiniatureZeus
20. aug. 2007 09:25
Vil lade ejerne af newz.dk (hmn, pernicius, Net_Srak) afgøre om det er OK, eller ej, at du giver rabat, men jeg synes ihvertfald det er sjovt gjort, og vil da overveje det næste gang der skal spenderes lidt på frøkenen der hjemme (hun har 'desværre' lige haft fødselsdag i fredags, så går noget tid før hun har fortjent en gave!)
Gravatar #3 - fastwrite1
20. aug. 2007 09:29
hæhæ. "...går noget tid før hun har fortjent en gave!"

Jeg synes også det kunne være en sjov ide, især fordi jeg selv bruger newz så meget (fortrinsvis læser, og kommenterer nogen gange).

Nu må vi se hvad ejerne siger til det.

Tak for dit indspark.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
20. aug. 2007 09:59
"På denne hjemmeside kan du sikkert betale med Dankort"

Er i ikke helt klar over om man virkelig kan betale med Dankort eller hvad? :P
Gravatar #5 - fastwrite1
20. aug. 2007 11:58
Hej MiniatureZeus.

Suk - ja, jeg opdagede den godt forleden. Kan i den grad misforstås. "Vi er ikke helt sikre på om I kan betale med Dankort - men vi tror det" - kunne der jo lige så godt have stået. :-)

Jeg får det rettet til: "På denne hjemmeside kan du betale med Visa- og Dankort."

Men godt set, forøvrigt..
Gravatar #6 - fastwrite1
20. aug. 2007 12:17
Hej igen - så er den rettet. Sig endelig til hvis du støder på noget andet.
Gravatar #7 - TullejR
20. aug. 2007 12:25
Flot gjort at bruge newz' forum som reklamesøjle. Det havde nok været væsentligt smartere at sende redaktionen en mail i stedet.
Gravatar #8 - TullejR
20. aug. 2007 12:26
PS: Få da lige fikset den klamme og ulæselige lyserøde skrift der bruges på fx http://www.mrsskipper.dk/cms/index.php?page=shop.b...
Gravatar #9 - fastwrite1
20. aug. 2007 12:49
#7 - det var nu ikke for at det skulle fungerer som reklamesøjle, men da jeg mente at det havde relevans for alle newz.dk brugere tænkte jeg at det skulle oprettes i newz.dk forummet.

Du har da nok ret i at jeg skulle have sendt en mail til at starte med.

Men hvis det støder nogen, må vi få newz crewet til at fjerne forummet igen.

Det var kun tænkt som en ekstra service - dem som gad bruge det.

#8 - er den da så ulæselig? Kan da godt være at den skal fikses, så. Det må jeg lige finde ud af.

Jeg sender newz crewet en mail, og så må vi se hvad der så sker.
Gravatar #10 - fastwrite1
20. aug. 2007 12:57
#7 - Nu har jeg sendt en mail til crewet, på din opfordring.

Så må vi se hvad der så vil ske. Jeg skrev bl.a. til dem at de var velkommen til at fjerne denne tråd, hvis den blev opfattet som reklamesøjle.

Nu må vi se.
Gravatar #11 - NFX
20. aug. 2007 15:08
#7:
Du ville hellere ha' at han sendte en mail til crewet så de kan lave en nyhed, artikel, og permanent link i menuen? :)

Det er da netop det tagwall'en er til.
Gravatar #12 - fastwrite1
20. aug. 2007 15:29
#11

Overskrift: "IT nørder går med smykker"

Brødtekst: "Det kan nu konstateres at flere og flere IT nørder er begyndt at gå med smykker. Især håndlavede smykker fra en bestemt leverandør. "Vi er målløse", udtaler ejeren. "Vi havde ingen anelse om at der var et marked for smykker til IT nørder.""


:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login