mboost-dp1

TJEN 1.000 - 2.000 DKK skattefrit hver dag, følg mit system


Gå til bund
Gravatar #1 - H for Hansen
20. dec. 2007 12:15
Lyder det for godt til at være sandt - så er som regel heller ikke sandt

Men med dette system kommer du så tæt på, som det overhovedet kan lade sig gøre!




Det er ganske enkelt:
1. Log dig ind på to internetsider og åbn yderligere et program

2. Tryk på et par knapper

3. Vent 1 time og tre kvarter og få udbetalt din fortjeneste





Tjen på 1 time og tre kvarter, det samme som du tjener på en hel arbejdsdag eller mere!

30.000 lovlige SKATTEFRIE kroner om måneden - Jeg gør det selv!



Disse unikke indtjeningsmuligheder forekommer hovedsageligt om aftenen og i weekenderne



DETTE HAR INTET AT GØRE MED MLM, Surebet, Affiliate, Salg, Aktiehandel, Indtjening på klik annoncer eller Surfing på nettet!




Når noget lyder for godt til at være sandt, er det en naturlig reaktion at være skeptisk, men hvis du bruger de næste 5 minutter til at gennemlæse dette vil du hurtigt ændre opfattelse:



Du kan selv bestemme indsatsen (minimum 4 Euro/ 35 kr.) Og dermed også fortjenesten. Naturligvis kan du med 35 kr. ikke forvente at tjene det samme som på en hel arbejdsdag.
Du er 100 % i kontrol, da du har din egen konto på samme måde som i din bank.

Det foregår hos godkendte firmaer, som er underlagt meget strenge krav.

Millioner af mennesker verden over deltager hver dag året rundt.

Minimum 4 til 5 millioner kr. er involveret pr. gang og beløbet er stigende.

Takket være Internettet er dette nu blevet muligt.

Der er ikke noget systém i verden der er risikofrit og samtidig giver 20 til 30 % i fortjeneste - og da slet ikke på 1 time og tre kvarter!

Naturligvis tabes der i ny og næ, ellers ville der være noget galt.

Under 10 % tabes og 20 % af gangene hverken tabes eller vindes der.

Hold nu rigtigt godt fast; 70 % af gangene er der fortjeneste på mellem 20 til 30% og så er det 100 % skattefrit

Du skal blot tænde for din PC og klikke dig ind på nettet på hjemmesiden, åbne yderligere et program og en hjemmeside hvor du får tilgang til et unikt udregningssystem samt alle relevante informationer, der gør dig i stand til at tjéne penge.

Al begyndelse er lidt svær men så længe du kan læse og skrive bør du ikke have nogen bekymringer. En god indtjening, er altid forbundet med en god indsats, men har du først lært systémet at kende tager det blot 1 indsats, 2 minutter og 3 klik.

Du får fri adgang til alle indtjeningsmulighederne hver eneste dag og forarbejdet er lavet for dig.

Du behøver ikke at bruge "unødigt ventetid" eftersom du bliver oplyst om nøjagtigt hvor du kan finde tidspunktet for, hvornår du kan tjene penge og derved undgår stress eller ventetid.

Det er fuldt ud lovligt og 100% skattefri indtjening:

Med denne investeringsteknik er det nu mulig at handle på meget udvalgte steder, fuldt ud lovligt og der er masser at muligheder hver eneste dag.

Der er et lille smuthul på verdens største spillebørs inden for en enkelt sportsgren, så du via dette system og udregningsmetoden kan opnå en fortjeneste mellem 20 og 30% 7 ud af de 10 gange du spiller.

På verdens største spillebørs kan der spilles LIVE spil på kampe indtil sidste fløjt, hvilket har resulteret i at dette unikke system kan bruges.

At spillere matcher væddemål i stor stil er der ingen tvivl om; under det netop overstående VM nåede den samlede indsats fra hele verden på mange af kampene op på over 75 millioner danske kroner i løbet af de 90 min. – og det var bare på én spillebørs og én kamp. Det er netop her systemet til at opnå 20 til 30% skattefri fortjeneste 7 ud af 10 gange.

Der bruges kun en enkelt bookmaker og med udregningsformlen tabes der mindre end 10% af alle kampe og tjener penge hele 70% at de gange systemet bruges.

Heldigvis er det meste af arbejdet gjort, så du kun behøver at indtaste 3 tal i et program og resten er lige til at gå til.



Sports Trading har intet med gambling eller spil at gøre!

Systemet tjener penge 7 ud af 10 gange med en gennemsnitlig fortjeneste på 20 % til 30 %



I marts 2007 blev der spillet 7.310 kampe, mit system vandt 5.409 kampe, hvilket er nøjagtig 73,99%



Slå til nu - og vær klar til den kommende sæson i Danmark, England, Tyskland, Italien, Spanien, Holland, Frankrig og mange andre ligaer i Europa og resten af verden, samt til den kommende EM kvalifikation. Alle kampe er en mulighed for at tjene penge.



Når du byder på denne auktion får du:
— Grundig instruktion i systemet på dansk

— Et unikt regneprogram på dansk
Du betaler kun for denne pakke én gang - resten er kun indtjening. Ingen abonnement eller andre forpligtigelser.





Dette unikke system afslører ALLE hemmeligheder jeg brugte flere år på at lære




"Undervurder ikke det du er kommet forbi . Dette system vil blive en værdifuld del af dit liv. Du vil tjene store penge på et regulært basis. Det er fakta!"

"Systemet er ikke overdrevet. Det er ikke noget du måske kun vil prøve i en uge – når du ser hvor let det er at lave regelmæssig fortjeneste med minimal indsats vil du blive meget begejstret."

"Systemet kaster penge af sig så mange gange, at du godt kan begynde at glæde dig!"

"Du invester ganske enkelt i det bedste, letteste og mest indbringende system i verden!"


Under dette link ville du finde verdens bedste bettingsystem

http://www.box.net/shared/0gnjvryrjd

Det første du skal er at finde den fil der hedder "SPORTS BETTING SYSTEM"

ÅBEN SPORTS BETTING SYSTEM HER VILLE DU FINDE DIT REF. NUMMER SOM DU SKAL BRUGE FOR AT FÅ 200 KR I BONUS

http://www.racingtraders.com

Dette link er guld være, her finder du et program som du kan bruge til af bette på betfair. Programmet er Gratis at downloade
Gravatar #2 - RedCalf
20. dec. 2007 12:23
H som Henrik Bruhn Kristensen måske....
http://www.bt.dk/article/20050304/NYHEDER/10304042...
Gravatar #3 - illishar
20. dec. 2007 13:56
Det er da sjælendt at man ser den slags kvalitets-scam på dansk eh? Det er altid på engelsk! Og som regel også altid fra folk der ikke engang kan skrive engelsk!!!

Så thumps up fra mig. Forsæt det gode arbejde med at udbrede kvalitets spam og scam til det danske folk.
Gravatar #4 - reefermadness2
20. dec. 2007 14:36
Tror måske du skal et andet sted hen end newz med det der pladder "H for Hansen"
Gravatar #5 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
20. dec. 2007 15:04
Det er da mere eller mindre forrykt at han overhovedet prøver at udbrede det... Jeg har i hvert fald aldrig set nogen gøre som der stod i sådan et "brev".

Der må sidde nogen kågehoveder og være alt for naive i sted!
Gravatar #6 - Cloud02
20. dec. 2007 15:27
#1
Jeg kan hermed oplyse dig at du er vinderen af $10.000.000 (TI MILLIONER AMERIKANSKE DOLLARS) i et lotteri som udvalgte borgere er blevet deltagere af.

For at indkræve præmien kræver det dog at du overfører $10.000 (TI TUSINDE AMERIKANSKE DOLLARS) til en konto som lotteriselskabet har sat, således at vi kan få betalt de transaktionsomkostniner der ligger forbundet med overførslen af din præmie.

Med venlige hilsener
Okoban Falae Obasanje
Marketingschef - Nigerian Lottery LTD
Gravatar #7 - vandfarve
20. dec. 2007 20:49
[Ontopic]

Kan vi ikke få et crew-medlem til at slette indlægget, så vi undgår (Gud forbyde det), at nogle faktisk bliver overtalt af forøget på snyde dem? Det er uacceptabelt, at nogle reklamerer med den slags pyramidespil/scam, og derfor vil jeg meget gerne have en handling fra crewet.
Gravatar #8 - rackbox
20. dec. 2007 20:57
#7 der var en handling fra crew ved en anden tilsvarende tråd, men ved nærmere eftertanke er det måske godt at denne tråd findes på google senere - den står jo i en kontekst, hvor det er tydeligt at folk mener at det er scam/spam.

Det er ikke 100% færdigovervejet, men en action kommer, uanset hvad :)
Gravatar #9 - reefermadness2
20. dec. 2007 21:05
Hehe tossen sælger det også på http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=524782106...

Og der er enda to der har købt det :D
Gravatar #10 - Norrah
20. dec. 2007 21:09
#1
Okay, i give up.
What's the catch?

Ohh, there's no catch.
Although we are technically in new jersey.
Gravatar #11 - fidomuh
20. dec. 2007 21:38
#1

Udover at det er en aabenlys scam, saa er det da vist ulovligt at opfordre til at snyde i skat?

Uanset om du tjener dine penge ved at scamme folk, eller pule andre i roeven, saa skal du stadig betale skat.

Du kan ikke tjene 30k skattefrit om maaneden, EOD.

Hvis du skal scamme folk, kan du saa ikke goere det bare lidt realistisk .. :)
Gravatar #12 - conFen
20. dec. 2007 21:54
#10
Futurama <3

#Topic
Det er da dejligt at se noget kvalitets-scamming på dansk, men man burde nok tænke sig om endnu engang før man smider sådan noget afsted. Og jeg føler virkelig med de folk der hopper på den, for de er da ikke de skarpeste knive i skuffen :)
Gravatar #13 - cjoey
20. dec. 2007 21:58
#1 Må jeg præsentere dig for en rating som flamebait....Værsgo'
Gravatar #14 - PingoKiller
20. dec. 2007 21:59
jeg er enig med at det er dejligt at se en god dansk scamming.
dog er newz.dk nok det værste sted at prøve sådan et stunt!
hvis det havde været en aktiv bruger gennem et par år, ville det være en anden sag.
men helt seriøst, lad være med at fjerne denne tråd. der er sikkert mange der overvejer at købe hans produkt, som ville have godt af at læse denne tråd.
Gravatar #15 - arne_v
20. dec. 2007 22:05
Kan staff ikke sende tråden sammen med noget identifikation af manden til told og skat.

Så kunne de forhøje hans skattepligtige indkomst med 360000 kroner for 2007.

:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login