mboost-dp1

Rating system


Gå til bund
Gravatar #1 - Galdar1
26. aug. 2007 16:41
Er der en mulighed for at kunne se hvikle af sine indlæg der er blevet ratet hvad? fordi kunne godt tænke mig at finde ud af hvilken af mine indlæg er blevet ratet irrelevant.

Hvis det ikke eksitere? Kunne I så muligvis ikke lave det?

På forhånd tak :D
Gravatar #2 - hmn
26. aug. 2007 16:48
funktionen findes ikke idag, og hvis vi vælger at lave den bliver det nok først i v.4.1 da der er en del andre funktioner der har højere prioritet
Gravatar #3 - Galdar1
26. aug. 2007 17:23
#2 okay :)
Gravatar #4 - hmn
6. sep. 2007 20:54
Så er det lavet, så man i sin profil kan klikke på rating navnet, og se de indlæg der har den rating.
Gravatar #5 - trylleklovn
6. sep. 2007 21:15
Men man kan ikke se hvilken tråd det er i sammenhæng med. Burde der ikke være et link ved hvert indlæg, der førte en til tråden hvori det var skrevet?
Gravatar #6 - Norrah
6. sep. 2007 22:57
Så mangler jeg bare en mulighed for at rate dem, så vil jeg endelig blive den bedst ratede bruger på newz.dk...

Muahahahaha....
Gravatar #7 - myplacedk
7. sep. 2007 05:18
Jeg tænkte det nok. Min eneste flamebait må være en fejl: http://newz.dk/~myplacedk/ratingtime/7
Men nu ligger "flamebait" og "informativ" jo også lige ved siden af hinanden... :-/
Gravatar #8 - hmn
7. sep. 2007 05:51
#5 så er der link til tråden
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login