mboost-dp1

Politik omkring billeder


Gå til bund
Gravatar #51 - Cloud02
26. maj 2008 15:58
#49
Det vender den modsatte retning.
Desuden burde det have været sort og ikke rødt...
Gravatar #52 - themuss
26. maj 2008 16:09
#51 De brugte den begge veje, det der med at den SKAL dreje mod uret, passer ikke. Du kan jo se på nogle billeder fra tiden.
Gravatar #53 - angelenglen
26. maj 2008 16:28
#52:
Det er sandt at det kan dreje i begge retninger og stadig være et "Swastika-symbol", men hvis det skal være relateret til SS og resten af de fjolser, så skal den dreje mod højre, altså modsat af dit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Sjovt som dette nye auto-generede billede næsten fornærmere verden, langt værre end et billede af én med forhøjet pande, som åbenbart var meget forfærdeligt før.

Rart at se at Newz.dk kom til fornuft med avatar-reglerne - jeg gider da ikke have mit fjæs til skue over hele Internettet, men jeg er glad for mit lille engle-logo, rart jeg nu kan bruge det her også :-)

Nu mangler vi blot at kunne vælge disse auto-generede avatars fra, ligesom vi kan vælge signatures fra.
Nogle af dem gør nærmest ondt at se på for mig, både geometri og farver taget i betragtning.
Gravatar #54 - procrastinator
26. maj 2008 16:32
#52 themuss, du kan jo ikke løbe fra det. Antisemitismen skinner jo igennem over det hele, selv i din signatur ;D
Gravatar #55 - Acro
26. maj 2008 16:57
43 skrev:
Kunne de der flotte "mønstre" ikke godt vises på personernes profiler og vennelister?


Det skal vi nok få lavet.

43 skrev:
Og så kunne de for min skyld også godt være lidt mere "dæmpede" - lige nu synes jeg, de fanger opmærksomheden bedre end brugernes billeder.


Det er ikke umiddelbart helt let. Endelig skulle vi også gerne bevare forskelligheden, så det rent faktisk er anvendeligt til at genkende folk.
Gravatar #56 - Niklas H
26. maj 2008 17:20
Ville det være muligt at lave en "lo-fi" version af Newz.dk, uden nyhedsbilleder, uden billeder ud for hver person osv (selvfølgelig stadig med reklamer)?
Gravatar #57 - zacho
26. maj 2008 17:24
Lige til information, så når man venter på at få sit billede godkendt, så er der en mindre CSS fejl, så man kun kan se "Afventer godke".

Jeg bruger Firefox 3 RC 1, uden noscript, adblock eller andet i den dur.
Gravatar #58 - Spiderboy
26. maj 2008 17:33
God ide med identicons, men jeg er enig i, at de spraglede mønstre godt kan stjæle lige lovlig meget fokus fra det ellers i forvejen dæmpede design.

I øvrigt pudsigt, som Cloud02s og themuss' identicons ligner hinanden. :-)
Gravatar #59 - MiniatureZeus
26. maj 2008 17:39
58 skrev:
God ide med identicons, men jeg er enig i, at de spraglede mønstre godt kan stjæle lige lovlig meget fokus fra det ellers i forvejen dæmpede design.

I øvrigt pudsigt, som Cloud02s og themuss' identicons ligner hinanden. :-)

Det er fordi at par får nogle der passer sammen : P
Gravatar #60 - vandfarve
26. maj 2008 18:57
#59 Jeg venter stadig på at se dit og Simonths! :D
Gravatar #61 - Wassini
26. maj 2008 23:29
Takker lige for al den energi der er smidt i dette efter jeg tog sagen op :-)
Gravatar #62 - gnаrfsan
2. jun. 2008 22:36
Jeg prøvede lidt forskellige billeder og gav op.

Hvad er det iøvrigt for billeder, der kommer på automatisk? Har den type billeder et navn?
Gravatar #63 - Ronson ⅍
2. jun. 2008 23:07
#62: Evt. prøv at læse den tråd du deltager i, f.eks. #37?
Gravatar #64 - gnаrfsan
3. jun. 2008 09:33
#63 Tak, og ro på. Jeg havde overset det.
Gravatar #65 - gnаrfsan
3. jun. 2008 09:40
#63 Det besvarer heller ikke mit spørgsmål. Jeg mente egentligt denne type biller med mønstre af trekanter. Men mit spørgsmål var ikke præcist nok stillet.
Gravatar #66 - Ju9or
3. jun. 2008 10:25
#65:
Det besvarer da ganske udemærket dit spørgsmål:

37 skrev:
Derudover har jeg netop implementeret Gravatar-understøttelse og Identicon. Det betyder, at der nu vil være et ikon hos alle brugere, så det gerne skulle være lettere at adskille dem rent visuelt.


Klik på de to link og læs :o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login