mboost-dp1

Ordfilter Annonceres desperat.


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
7. dec. 2007 01:57
Jeg vil havde et ordfilter der oversætter enkelte ord for mig.
Ordene som efterhånden ødelægger enhver morskab for mig er:

Lol
ROFL
!!!1!11!!one!
Newbee
og lignende...

Jeg vil gerne havde over sat følgende til:

*Griner.
*Griner Højt
*!, eventuelt hele 2 udråbstegn!!
*Person som er erfaringsmæssigt under mit niveau.

Som tidligere datalogi studerende, ved jeg det kan lade sig gøre. Og hvis jeg ikke syntes det strukturelt er svært. Så må i bare komme i gang med at sørge for folk kan melde sig på et anti gamer-nørd sprog Filter.

Regulariteter og Automater for the win.
Gravatar #2 - illishar
7. dec. 2007 12:57
w00t! con haX0r vs 1337s ftw!!!


Hvor melder man sig?


Personligt synes jeg nu er det er ret grinern på en grotesk måde, at man som nørd har et specielt kryptisk og grimt kodesprog, som kun andre der er ligeså grimme og kryptiske kan forstå.
Man kan sammenligne det lidt med 'proper Java syntax, definition and protocol of OO' vs. Hungarian syntax ANSI-C.

Hungarian ANSI-C er super hurtigt at skrive og forstå, hvis man da vel og mærke er lidt syg i skallen, hvorimod 'proper documentation regarding the Java environment and the communities operating throuhout these, with exception of definitions considering actual syntax' er en hel del mere venligt og præcist, hvis man er udenforstående. (Men det tager lang tid både at læse og skrive.)


BTW! Det hedder da ikke 'Newbee'! .... n00b ;p
Gravatar #3 - themuss
7. dec. 2007 12:58
lolzors ftw
Gravatar #4 - illishar
7. dec. 2007 13:04
Vil lige tilføje mit personlige hade-slang-org: 'ASAP'

FUCK hvor er det et grimt ord!!! Og amerikanerne *udtaler* det gud hjælpende også som 'A-sap' i stedet for at sige 'as soon as possible' i daglig tale.

GRRRRR!!! I HATE THEM SO MUCH!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login