mboost-dp1

[newz.dk 4.0] Klikke på hele linien med indlæg


Gå til bund
Gravatar #1 - T-Hawk
5. aug. 2007 21:20
Når i nu gør så meget brug af javascript allerede hvorfor så ikke gøre hele linien med et indlæg klikbar, istedet for kun overskriften?
Det ville virke bedre når det trodsalt er hele linien der skifter farve og kan gøres med et simpelt onclick="javascript:
Gravatar #2 - TullejR
5. aug. 2007 21:34
Man behøver slet ikke javascript til at gøre det, css er nok.
Gravatar #3 - T-Hawk
5. aug. 2007 21:35
kan du sende nogen til en anden side med CSS?
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
5. aug. 2007 21:54
#3

Nej, men du kan sætte hele boksen til at være en del af link-elementet.

Og ja, sådan bør det være.
Gravatar #5 - TullejR
5. aug. 2007 21:54
#3

... html.dk
Gravatar #6 - trylleklovn
5. aug. 2007 23:14
Jeg er helt enig i at det bør laves sådan, og har tænkt på det fra dag 1 med det nye layot. Problemet er bare at man så ikke vil have mulighed for at klikke på det forum, som indlægget optræder i.

Hvorvidt dette er en dårlig ting ved jeg dog ikke helt. Kan kun sige at jeg aldrig selv tilgår et forum den vej.
Gravatar #7 - Xill
14. aug. 2007 03:13
#6 .. hvis det er derfor det ikke er lavet burde det som et minimum løses over i den nye menu i venstre side (forum/Nyheder), der er der ikke det samme problem ..
Gravatar #8 - trylleklovn
14. aug. 2007 05:20
En anden til, der også er en smule irriterende, er at hvis jeg sidder ved min laptop og rykker mig lidt rundt, og ikke lige får justeret vinklen på skærmen, så bliver den grå nuance, der indikerer et ulæst indlæg, helt usynlig.
Gravatar #9 - Xill
14. aug. 2007 11:34
.. he he ,.. tror ikke de kan gøre meget ved at du har en bærbar med meget dårlig kontrast forhold eller at den ikke kan ses fra alle vinkler.

der er virkelig stor farve forskel, og selv om din bærbar har passeret halveringstiden på skærmen op til flere gange, burde du nemt kunne se det.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
27. aug. 2007 19:20
#9 må indrømme at jeg på min skærm, både bærbar og stationær, også kan have svært ved at se det...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login