mboost-dp1

Lukning af tråde


Gå til bund
Gravatar #1 - Chucara
18. sep. 2007 00:47
Hvorfor bliver tråde i forummet lukket efter 14 dage?

Der er i forvejen ikke specielt meget traffik på forummet, og ved at lukke for svar efter 14 dage dræber i jo praktisk taget det. Der er ikke engang 10 "aktive" tråde i hver kategori.

Jeg er tit rendt over interessante tråde, som er værd at kommentere på, selv efter 14 dage.

F.eks. kan en person have ledt efter en løsning til et problem, og fået det løst. Selvom der går flere måneder, kunne det være rart at være i stand til at poste et "hvordan løste du det så?"

Kan godt se konceptet, men 14 dage er alt for lidt.. Nærmere et år, hvis det bare er for at undgå necrothreading.
Gravatar #2 - trylleklovn
18. sep. 2007 07:41
Grunden er at forhindre at gamle, tråde, som er irrelevante nu, bliver genoplivet igen og igen. Argumentet er at der ofte ikke er mere at tilføje, hvis debatten har været inaktiv i 14 dage.
Gravatar #3 - Dreadnought
18. sep. 2007 08:44
#1
Hvis du vil vide nærmere om hvad personen fandt ud af kan du jo sende vedkommende en pm samt oprette en ny tråd hvis det skal diskuteres nærmere.
Gravatar #4 - Chucara
20. sep. 2007 19:52
#3: Det kunne jeg, men det er da uendeligt mere besværligt. Jeg siger ikke, at grænsen skal fjernes, men at 14 dage er relativt kort tid - især når trafikken på forummet er så lav som den er. Det gør (for mig) forummet uattraktivt at bruge, da der ikke er særligt mange aktive tråde.

Har der været et reelt problem med nerothreading?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login