mboost-dp1

Latterlige reklamer?


Gå til bund
Gravatar #1 - Jakob Jakobsen
15. aug. 2007 11:31
Faldt over en reklame her på newz.dk til lotsmorefree.com
Er det virkelig en side i vil reklamere for på newz.dk?
Der er vel ikke mange der tror på man nogen sinde får den gratis PSP/WII osv.?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
15. aug. 2007 11:45
Vil bare lige sige at jeg faktisk har fået en iPod Nona derfra :)

Men synes da ikke at reklamen genere overhovedet.
Gravatar #3 - Jace
15. aug. 2007 12:00
#1 - Så længe de kører med Google Ads, så er det jo ikke newz.dk der bestemmer hvilke reklamer der kommer på siden.

Google Ads kigger på indholdet på siden og forsøger ud fra det at finde nogle relevante reklamer i deres database. Både så vi får nogle relevante reklamer at kigge på for nørder og også for at annoncørerne får deres budskab ud til personer som har en interesse i deres produkt.

Reklamerne fra Google Ads plejede for det meste at være erstattet af nogle reklamer, hvor newz.dk eller rettere det firma de har ansat til det, havde solgt reklamepladsen til nogle firmaer. F.eks. microsoft.

Når det kommer igang igen tror jeg ikke du vil se reklamer for f.eks. psykologer, som vi har set en del reklamer fra...
Gravatar #4 - Azuria
15. aug. 2007 12:14
#1 Ikke helt korrekt... Man kan godt banne bestemte ads i google ads..
Gravatar #5 - Azuria
15. aug. 2007 12:14
argh.. #4 var til #3, ikke #1
Gravatar #6 - Jace
15. aug. 2007 12:35
#5 - Altså bruge den funktion der er beregnet til ikke at vise reklamer fra ens konkurrenter?

Ja, det kunne man selvfølgelig godt... Bare til de der psykologer i hvert fald :)
Gravatar #7 - Azuria
15. aug. 2007 16:55
#6 Ja nemlig.
Gravatar #8 - alca11
18. aug. 2007 10:13
Lotsmorefree er et kæmpe scam.. Jeg har skrevet til deres kundeservice 5 gange (!!) og de har ikke skrevet tilbage. Man får ikk point for nogle af de tilbud man gennemfører, og i det hele taget lugter det lort langt væk af snyd!
Gravatar #9 - Kisbye
18. aug. 2007 10:38
Newz.dk har før bannet reklamer.
f.eks. fra Cliche Webhosting.

Det er også sket for mig før, at jeg har set reklamer på newz som jeg finder moralsk forkerte.
Blandt andet har jeg set reklamer for wow guld, selvom det i modstrid med reglerne i wow.
Gravatar #10 - trylleklovn
18. aug. 2007 22:39
#9 På samme måde var der også reklame for ISK (EVE currency) salg i nyheden hvor eve online blev diskuteret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login