mboost-dp1

Indsendelse af nyheder


Gå til bund
Gravatar #1 - Wassini
10. nov. 2007 10:34
Hver gang jeg vil indsende en nyhed skal jeg altid bruge laaaaang tid på at finde det link jeg skal klikke på. Det ligger ikke på forsiden. Det ligger ikke under nogle af menuerne.

Hmmmm... Under min profil så? Nææh - der kan jeg kun se de nyheder jeg tidligere har indsendt.

Forum? Nej! Der kan man ikke oprette i tråden...

Ok.... I bunden er der et sitemap - men heller ikke her er man heldig (sitemap? Det er vist mere en liste!) - men der er et link til "Nyheder i kø", men heller ikke her er man heldig...

Ok! Efter en søgning på foraet om Newz fandt jeg en gammel tråd med andre, der heller ikke kunne se den - fordi den ligger i toppen og ligner en reklame.

Hvorfor have funktionalitet, der ikke ligger i menuerne? Var der nogen, der sagde "usability"? Prøv med logik i stedet!
Gravatar #2 - hmn
10. nov. 2007 11:11
Vi er igang med en større opdatering, hvor der kommer en stak nye tiltag, og som en del af det bliver punktet flyttet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login