mboost-dp1

hvor kan jeg finde den Hacket bruger liste!!


Gå til bund
Gravatar #1 - jeshansson
4. jan. 2008 08:03
Jeg vil meget gerne have et kig på den liste, der er blevet ramt af juleaftens hack her på news.dk.. så jeg kan se om jeg er blevet ramt.. kan sku ikke finde den her inde???
Gravatar #2 - kinaholm
4. jan. 2008 08:05
Alle brugere oprettet før den 31. juli er ramte. Det er dog ikke alles passwords der er offentliggjort.
Gravatar #3 - jeshansson
4. jan. 2008 08:08
De siger det kun er 6000 bruger på listen og der er 25000 bruger i alt på news.dk kan ikke passe news har haft sådan en opgang siden 31. juli???
Gravatar #4 - Derfor
4. jan. 2008 08:12
#3, det er jo ikke nødvendigvis alle de har fået fat i?

Men jo newz.dk har haft en massiv opgang af brugere efter at den nye version blev lanceret.
Gravatar #5 - Derfor
4. jan. 2008 08:15
Forresten har de vidst ikke lagt hele listen på bloggen, men kun en lille del af den ..
Gravatar #6 - fidomuh
4. jan. 2008 08:55
#4/5

De har vistnok kun offentligtgjort den del af listen som de har fundet password paa..

Det baerer listen meget praeg af, ihvertfald ;)

#1/3

Du er ramt.
Skift password. :)
Gravatar #7 - XorpiZ
4. jan. 2008 09:40
#5

Fjern dog det referencelink.. Folk, deriblandt staff!, bliver gale nok, når random person laver en ny tråd - men det er åbenbart helt i orden for jer at have den slags pis i signaturer?

Det er fandme klamt at se på!
Gravatar #8 - mindzero
4. jan. 2008 09:43
#3:

Som #2 jo siger så har de fået alle ~25000 brugeres informationer men har "kun" offentliggjort de ~5000 af dem (nok dem med svageste passwords).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login