mboost-dp1

Husker ikke "positionen"


Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
21. aug. 2007 21:08
Er jeg den eneste med det problem at når jeg er gået ind i nogen indlæg tidligere og så går ind i dem igen, så husker den ikke hvor jeg er kommet til?
Ikke engang når jeg trykker på "Gem position" husker den det..
Gravatar #2 - sandrasmurf
21. aug. 2007 21:29
#1 Det sker også her.

Jeg er stadig ikke imponeret over designet af newz.dk. Det gamle var i mine øjne mere overskueligt. Før læste jeg newz.dk hver dag, men siden opdateringen skal jeg virkelig kede mig for at kigge forbi.

Men at man altid bliver sendt til toppen af siden efter eksempelvis at have brugt back i browseren er ultimativt mere irriterende end designet.

Så hvis man klikker sig ind på en diskussion af en nyhed fra forsiden, læser lidt og derefter bruger back, så sendes man automatisk til toppen af forsiden. Arghhhhhh. Nedtur.

Har aldrig oplevet det før på andre sider. Kan det være noget Cookie stads, der skal gives tilladelse til i browseren eller er det et forsætligt design princip?
Gravatar #3 - trylleklovn
21. aug. 2007 21:39
Samme sker her, så vidt jeg ved er fejlen ved at blive rettet.
Gravatar #4 - Cyrack
21. aug. 2007 21:48
Så vidt jeg kan se ud fra kildekoden er anchor-tagsne med numrene som ID fjernet, og derfor kan en browser ikke springe ned på siden. Når man klikker på "Seneste position" (eller hvad den hedder) er det sikkert JS der udfører springet (eftersom den også kan skifte side), men jeg er ikke sikker (og gider ikke se efter nu).
Gravatar #5 - trylleklovn
21. aug. 2007 21:55
Acro siger det var en smutter, da programmøren ændrede noget. Det skulle blive rettet "snarest" (det er et par dage siden han sagde det ..)
Gravatar #6 - freesoft
22. aug. 2007 15:26
Sker også her, og har gjort det de sidste dage :(
Gravatar #7 - freesoft
25. aug. 2007 07:20
Hvornår bliver det lavet? :-)
Gravatar #8 - hgul
25. aug. 2007 09:37
#7 Snarest er nok engang næste år ;-)
Gravatar #9 - MiniatureZeus
25. aug. 2007 12:22
Kodeholdet er, som sagt tidligere af trylleklovn, informeret om fejlen og arbejde på at få den lavet.
Indtil videre, så brug "Gå til ulæste indlæg" knappen øverst.
Gravatar #10 - Ronson ⅍
25. aug. 2007 13:08
Bare det ikke bliver lavet ligesom sidst, hvor springet ned til seneste indlæg bliver talt med, så man skal trykke tilbage 2 gange for at komme væk fra tråden

Det var godt nok belastende
Gravatar #11 - MiniatureZeus
25. aug. 2007 13:17
#10 Skal jeg absolut ikke kunne sige noget om.
Gravatar #12 - trylleklovn
27. aug. 2007 08:27
Ser ud til det er blevet rettet nu.
Gravatar #13 - Mukke
27. aug. 2007 20:02
Det med at siden hopper og springer når man navigerer er så vidt jeg kan konstatere hverken rettet på nuværende tidspunkt, ej noget der kun er "nyt"... For mit vedkommende har det været der hvis ikke hele tiden så det meste siden den nye newz.dk gik i luften.

Bare det at åbne en browser og gå ind på newz.dk giver bøvl: scroller jeg nedad på siden inden alting er loadet (hvilket kan ske, når man også bruger forbindelsen til andet end at browse), så har den en mani med at springe tilbage til toppen. Det er bare ikke godt nok!
Gravatar #14 - Simonth
27. aug. 2007 21:08
#12: Ja, i Firefox hverfald.. På min ene computer med Firefox virker det vist.. Men på min bærbar med IE7 så hopper den først ned til der hvor den skal men så bagefter op igen..
Gravatar #15 - Dreadnought
27. aug. 2007 22:16
#13+14 Problemet eksisterer også i IE6.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login