mboost-dp1

galleriet er klamt


Gå til bund
Gravatar #1 - Montago.NET
10. jun. 2008 16:46
hey newz...

det er cooool at (næsten) hele sitet er AJAX og alt det pjat...

netop derfor er det mega nedern/klamt at gallerierne som er hægtet på et nyhedsopslag ikke er AJAX... hele siden bliver refreshed, i stedet for billedet...

dette gælder når man trykker på thumbnails... testede ikke lige om næste/forrige gør det samme.
Gravatar #2 - T-Hawk
10. jun. 2008 20:12
Ville gætte på at pointen er, at hvert billede har sin egen diskution, så det er teknisk set en ny side hver gang alligevel.
Gravatar #3 - rackbox
10. jun. 2008 20:24
#2 ja - og netop måden det er lavet på (med egen tråd pr. billede) gør det ret svært at navigere i billederne.

Jeg kunne godt ønske, at man i galleriet havde hovedtråde og undertråde, så det var lidt lettere at læse alle kommentarer til en hel gallerikategori.
Gravatar #4 - T-Hawk
10. jun. 2008 20:52
3 skrev:
Jeg kunne godt ønske, at man i galleriet havde hovedtråde og undertråde, så det var lidt lettere at læse alle kommentarer til en hel gallerikategori.

Jeg er ganske enig, jeg redegjorde bare for hvordan jeg havde forstået systemet.
Men er helt enig i at det er noget rod, bare at smide alle billederne i en lang liste.

Måske burde de ikke prøve at bygge galleriet ind som en del af forummet, hvis arkitekturen ikke understøtter det, men istedet lave en ny del på siden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login