mboost-dp1

[Feature-Foreslag] Søgning - Rating oversigt..


Gå til bund
Gravatar #1 - zin
6. sep. 2007 23:11
Nummer et:
Der er et filter til søgning (i det mindste angiveligvis), men det lader ikke til at fungere, muligvis fordi jeg blokerer google-analytics og googlesyndication for "google-powered search" scripts - men muligvis også fordi foraet ikke har sin "egen" søgemaskine med dertilhørende filtrer - Lav et tak :)
Nummer to:
Når man kigger i sin (eller andres) rating oversigt og så klikker sig ind på f.eks. ens Informative poster (os der har nogle! Hah!) ville det være rart om man kunne få et link til det sted hvor den enkelte post (altså hvilken tråd, nyhed eller hvor pokker hoved-"tråden") lå.
Øverststående er oprettet EFTER at have (forgæves) søgt efter lignende tråde.. :)
Gravatar #2 - hmn
7. sep. 2007 05:52
1) jeg er slet ikke med på hvad det er du vil have
2) done
Gravatar #3 - zin
10. sep. 2007 16:43
1):
Prøv at foretage en søgning i foraet med et filter på - f.eks. skal søgningerne kun foretages i foraet og ikke i nyhederne.
Det virkede ikke alt for godt ved mit forsøg - der kom stadig resultater fra nyhederne.
Gravatar #4 - hmn
10. sep. 2007 17:09
#3 det virker ellers fint her
Gravatar #5 - Xill
10. sep. 2007 18:05
#4 ..

hvis du sætter den til kun at søge på "forum", og søger efter "newz", er det første resultat "Saltdrevet kraftværk i Norge".

problemet her er naturligvis at der til alle nyhedder findes en forum tråd, som derfor bliver gennemsøgt.
Gravatar #6 - hmn
10. sep. 2007 18:57
det er jo også korrekt at der kommer indlæg skrevet til nyheder, da de jo er en del af forum'et
Gravatar #7 - zin
21. sep. 2007 13:09
Ah.
Det jeg ledte efter var en filter mulighed for underforaer - f.eks. ville jeg søge i newz.dk foraet efter en lignende tråd til foreslag af features.
Gravatar #8 - buch
22. sep. 2007 08:47
hmn, hvis man klikker på "se indlæg i alt, sjov" så står der at du har 4 indlæg, men der dukker kun 2 op.

Vil så gerne se de sidste 2, du er jo så sjov :p
Gravatar #9 - hmn
22. sep. 2007 10:02
Antallen for admins kan i ikke regne med da vi kan have lavet interne indlæg, som er blevet ratet, og dem kan i jo af gode grunde ikke se :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login