mboost-dp1

Bug i indbakke systemet.


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
28. nov. 2007 06:12
Jeg har flere gange været ude for at jeg skulle jagte en ny besked som ikke helt ville vise sig i indbakken, selvom at der i venstre side blev vist at der var en ny besked. Og de to første beskeder i min indbakke fra den 27/11 ville ikke helt nulstille tælleren. Scriptet i siden talte godt nok ned når jeg fik vist beskeden, men hvis jeg gik ud på forsiden viste tælleren dem stadig som ulæst. Mens jeg så jagtede den 3. besked fra d. 27/11 var tælleren på 1, men de to første stod som ulæst i indbakken, og ved at læse dem fik jeg tælleren ned på -1. :D

Jeg har fået læst alle beskeder nu og tæller og indbakke følger normen, men det er rimeligt tit det sker. Jeg kan udelukke at det har noget med sidecaching at gøre.
Gravatar #2 - hmn
29. nov. 2007 09:24
Det lyder lidt som en cache fejl i koden der ikke flusher helt korrekt altid, jeg kan prøve at kigge på det om det er noget der ikke er som det skal være.

Er der andre der oplever problemer ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login