mboost-dp1

S: Sovesofa


Gå til bund
Gravatar #51 - holmen
9. sep. 2010 16:31
mvoigt27 (47) skrev:
#46 "Jeg erklærer hermed, at denne tråd aldrig bør dø.
Jeg skal nok holde liv i den"

Bare rolig holmen, sofaen bliver aldrig solgt så tråden skal nok forsætte.


Tråden lever videre, selv når sofaen er solgt.

KC (48) skrev:
Jeg burde lave frokost, istedet har jeg læst denne tråd. Jeg ved ikke om det er godt eller skidt. Jeg synes internettet slacker lidt for tiden.


Det er en interesant tråd, det er det.

røvskæg (49) skrev:
Hey bong-holmen ... længe siden.

Er der kommet flere brændemærker i sofaen ;-)


Nu har jeg aldrig røget bong, men som en [url=]bong er udformet[/url], så spilder man ikke gløder med den, det er cigaretter og cigarer man gør det med.
Men "bong-holmen", det er da sjovt fundet på, taget i betragtning at du er en idiot, naturligvis


mvoigt27 (50) skrev:
Kan mærke der er en facebook gruppe på vej "Holmen... The proud and aggressive owner of the worlds most badass sleeping couch"


Det må føles underligt...
Gravatar #52 - gnаrfsan
9. sep. 2010 16:34
Det ligner skudhuller... har den været brugt i et mafiaopgør?
Gravatar #53 - røvskæg
9. sep. 2010 16:41
holmen (51) skrev:
Men "bong-holmen", det er da sjovt fundet på...

Ja woow ... Jeg burde være med i standup-forhashrygere.dk

holmen (51) skrev:
...men som en bong er udformet, så spilder man ikke gløder med den, det er cigaretter og cigarer man gør det med.


Det er mig utroligt, som folk der ryger joints, tror de taber gløder fra cigaretter over det hele.
Gravatar #54 - holmen
12. sep. 2010 19:09
røvskæg (53) skrev:
Ja woow ... Jeg burde være med i standup-forhashrygere.dk


Det er sjovt så meget bedre sarkasme virker, når dem man skriver det til, ikke fatter det.
Mon ikke du skulle få fat i en voksen og bede vedkommende om at læse og forklare denne tråd for dig?

Og jeg finder det også meget sigende, at du er nødt til at quote en del af en sætning, frem for en hel sætning, for at komme med et come-back.

røvskæg (53) skrev:
Det er mig utroligt, som folk der ryger joints, tror de taber gløder fra cigaretter over det hele.


Jeg ryger ikke cigaretter. Og bare fordi jeg har repareret hullerne er det ikke ensbetydende med at jeg har lavet dem, eller det er det måske i din idiotiske verden?
Jeg har ikke lavet nogle af hullerne i den sofa, så er vi vel ligesom ude over det?

Desuden må jeg melde at sofaen er solgt. Min bror har en bekendt hvis forældre kunne bruge den som sofa i deres hjemmebar, hvor den også skal agere gæsteseng.
Gravatar #55 - mvoigt27
12. sep. 2010 19:14
#54 Så du solgte den til swingerklubben?
Gravatar #56 - holmen
12. sep. 2010 19:25
mvoigt27 (55) skrev:
#54 Så du solgte den til swingerklubben?


Nu har det aldrig været mig der skulle sælge sofaen. Det var min brors sofa og ham der har forestået salget, så nej.

Jeg ved det er en joke, men jeg vil ikke værdige dit indlæg med en sjov-rating, da det er så ringe en kommentar der ikke ejer skyggen af potentiale for at være sjov.
Hvis der er andre der synes at du fortjener en sjov-rating og derfor giver dig den, så burde de have frataget retten til at rate "sjov".
Gravatar #57 - mvoigt27
12. sep. 2010 19:28
#56Nå ja, du skulle bare reparere hullerne i den, ikke sælge den...
Gravatar #58 - røvskæg
12. sep. 2010 20:51
holmen (54) skrev:
... jeg finder det også meget sigende, at du er nødt til at quote en del af en sætning...


Du skulle jo nødig miste kocentrationen.
Gravatar #59 - squad2nd
12. sep. 2010 22:27
Lige en kommentar mens jeg sidder i min nye sofa:
Det er dejligt at se at der er så mange der er begyndt at uploade deres rigtige profilbillede på newz.dk

*fap* *fap* *fap*
Gravatar #60 - Flemhans
12. sep. 2010 23:41
Er den solgt?
Gravatar #61 - JesperZ
13. sep. 2010 04:53
Hej allesammen. Jeg er ny i denne tråd, men jeg fandt den interessant og ligesom Holmen er jeg også med på at holde den i live. No matter what it takes. Så nu vil jeg komme med de gode argumenter der holder tråden i live.

holmen (56) skrev:
Nu har det aldrig været mig der skulle sælge sofaen. Det var min brors sofa og ham der har forestået salget, så nej.

Nej du lyver. Det er ikke din "brors" sofa. Mest brugte undskyldning ever!

holmen (56) skrev:
Jeg ved det er en joke, men jeg vil ikke værdige dit indlæg med en sjov-rating, da det er så ringe en kommentar der ikke ejer skyggen af potentiale for at være sjov.

Og nu vil du lige pludselig til at rate indlæg? Hvorfor mener du at du kan tillade dig det? Du kan ikke engang få solgt en seng! OMG!

holmen (56) skrev:
Hvis der er andre der synes at du fortjener en sjov-rating og derfor giver dig den, så burde de have frataget retten til at rate "sjov".

Og enhver idiot ved jo at man ikke kan få frataget retten til at rate "sjov". Den eneste måde det kan lade sig gøre på er ved at få frataget sig retten til at rate i det hele taget. COMMON KNOWLEDGE!!

TAKE THAT!!!!!!!
Gravatar #62 - praktikant muffe AKA pewbe
13. sep. 2010 05:09
...der er vist en der har haft en meget lang og meget dårlig morgen 0o
Gravatar #63 - mvoigt27
13. sep. 2010 05:46
#56 Det var ikke en joke med at du solgte den til swingerklubben, der var jo fire gloryholes i sofaen så.....
Gravatar #64 - squad2nd
13. sep. 2010 09:03
#63
Shut up! Du får jo næsten det til at lyde som om at sofaen var værd at investere i!
(glory holes... uuuuhhhmmm...)
Gravatar #65 - mvoigt27
13. sep. 2010 09:08
#64 Så tag dog ned i swingerklubben hvor den står, bare pas på holmen, du skulle nødigt agere gloryhole for ham, han lyder lidt aggressiv.
Gravatar #66 - holmen
13. sep. 2010 16:19
Acid (61) skrev:
Hej allesammen. Jeg er ny i denne tråd, men jeg fandt den interessant og ligesom Holmen er jeg også med på at holde den i live. No matter what it takes. Så nu vil jeg komme med de gode argumenter der holder tråden i live.


Det er godt, sådan skal det lyde.

Acid (61) skrev:
Nej du lyver. Det er ikke din "brors" sofa. Mest brugte undskyldning ever!


Næh.

Acid (61) skrev:
Og nu vil du lige pludselig til at rate indlæg? Hvorfor mener du at du kan tillade dig det? Du kan ikke engang få solgt en seng! OMG!


Fordi det siger hmn at jeg godt må, så "i dit fjæs".

Acid (61) skrev:
Og enhver idiot ved jo at man ikke kan få frataget retten til at rate "sjov". Den eneste måde det kan lade sig gøre på er ved at få frataget sig retten til at rate i det hele taget. COMMON KNOWLEDGE!!

TAKE THAT!!!!!!!


Point being?
Gravatar #67 - Flemhans
22. sep. 2010 14:46
Hvad er status med varen?
Gravatar #68 - KC
22. sep. 2010 19:40
Flemhans (67) skrev:
Hvad er status med varen?


Der var tråden ellers lige ved at dø... Hvor lang tid er det der skal gå før den lukkes?
Gravatar #69 - JesperZ
22. sep. 2010 20:15
#68 Den bliver lukket når den er klar til det. Der er stadig mange ting der ikke er blevet afklaret!
Gravatar #70 - GormDK
22. sep. 2010 20:37
Acid (69) skrev:
#68 Den bliver lukket når den er klar til det. Der er stadig mange ting der ikke er blevet afklaret!

Jeg har f.eks. ikke fået afklaret, hvad det er for nogle ting, der mangler at blive afklaret.
Gravatar #71 - plazm
22. sep. 2010 21:15
GormDK (70) skrev:
Jeg har f.eks. ikke fået afklaret, hvad det er for nogle ting, der mangler at blive afklaret.

F.eks. hvilket ekstra udstyr der var med til sofaen... Holmen var selv med i hvad jeg stadig rater som den sjoveste salgstråd ever: http://newz.dk/forum/tagwall/s-trappe-sort-staal-f...
Gravatar #72 - JesperZ
23. sep. 2010 05:14
GormDK (70) skrev:
Jeg har f.eks. ikke fået afklaret, hvad det er for nogle ting, der mangler at blive afklaret.


For eksempel er der ikke afklaret hvad der mangler at blive afklaret.. Så jeg kan starte. Vi fik aldrig svar på Flemhans's spørgsmål.
Gravatar #73 - holmen
23. sep. 2010 13:32
holmen (54) skrev:
Desuden må jeg melde at sofaen er solgt. Min bror har en bekendt hvis forældre kunne bruge den som sofa i deres hjemmebar, hvor den også skal agere gæsteseng.


KC (68) skrev:
Der var tråden ellers lige ved at dø... Hvor lang tid er det der skal gå før den lukkes?


14 dage.

Den er solgt, men jeg er stadig i besiddelse af de to matchende puder der egentlig fulgte med. Køber var ligeglad med dem og nu er de havnet hos mig, så de er hermed erklæret for mine.

http://peecee.dk/uploads/092010/IMAG00352_big_thum...

http://peecee.dk/uploads/092010/IMAG00362_big_thum...

Og nu jeg alligevel uploader billeder, er jeg så den eneste der kan se en ridder og en indianer i det her dip (som egentlig er to slags BBQ marinader)?
Linka
Gravatar #74 - Magten
23. sep. 2010 16:42
holmen (73) skrev:

http://peecee.dk/uploads/092010/IMAG00352_big_thum...
Det var godt nok et feminint gulvtæppe.
Gravatar #75 - holmen
23. sep. 2010 21:02
#74 Næh...
Gravatar #76 - mvoigt27
24. sep. 2010 06:37
Er puderne så til salg holmen?
Gravatar #77 - squad2nd
24. sep. 2010 17:05
#74 Hvis gulvtæppet havde fulgt med sofaen, havde jeg sgu nok slået til. Det er jo total pimp-style!

"Så så mor, fuck nu Tæppeland... jeg har gjort århundredets handel! Det skal sgu se godt ud når hjemmeplejen kommer på besøg! Og sofaen med gloryholes / skudhuller får du med oveni hatten!"
Gravatar #78 - MiniatureZeus
24. sep. 2010 17:27
Gulvtæppet er da rent win95 retro! Det at man selv kunne designe baggrunde var det fedeste spil til win95!!!
Gravatar #79 - Systran
24. sep. 2010 17:35
Fik du nogensinde fat i en ordentlig flækøkse?
Gravatar #80 - holmen
25. sep. 2010 10:06
Puderne er ikke til salg lige PT, men nå tråden engang er ved at dø ud, så ryger de nok til salg for at få lidt liv i tråden. Og hvis ingen køber dem, så sender jeg dem bare til MZ, så bliver han glad.

#79 nej, eller, bare ikke i den størrelse jeg gerne ville have, så jeg må nøjes med at låne den gamles.
Gravatar #81 - holmen
26. sep. 2010 09:02
Kære newz.dk
Så i går blev der spildt en halv dåse energi drik / øl ud over min zyxel p-660r-D1 router og flere af lamperne slukkede (DSL / internet / ethernet) og powerlampen (tror ejg nok det var) blev rød, nettet forsvandt og jeg pillede routeren fra.
Da jeg løftede den op lugtede den underligt og der løb ~1/4 deciliter væske ud af den.
Da jeg satte den til i morges virkede den igen. Halleluja.
Gravatar #82 - JesperZ
26. sep. 2010 13:56
#81 Cool story bro
Gravatar #83 - kasperbjerby
3. okt. 2010 02:42
Hov hov... Tråden er ved og dø?
Gravatar #84 - Systran
3. okt. 2010 02:58
Ja, men det kom du jo så pænt og ødelagde, Kasper.

Og så hedder det "den er ved at dø"
Gravatar #85 - kasperbjerby
3. okt. 2010 03:34
#84 Rolig? o.O
Gravatar #86 - holmen
3. okt. 2010 06:59
Jeg er begyndt at få mails fra folk der er tilknyttet min messenger, med dette link: HåTheThePe://extranat1976PUNKTUMdiamondstorepharmacyPUNKTUMnet/?camp=1, og så tænker jeg jo, hvad har efteråret dog bragt de stakkels messenger-klienter? Kan det være influenza?
Gravatar #87 - holmen
15. okt. 2010 14:16
Puderne er ikke til salg endnu.
Gravatar #88 - kasperbjerby
15. okt. 2010 15:34
#87 Oka
Gravatar #89 - praktikant muffe AKA pewbe
16. okt. 2010 06:56
Jeg har lige fået en sovesofa ;P
Gravatar #90 - squad2nd
16. okt. 2010 13:15
#89
Hvis den mangler både skudhuller og spermrester, så skal du ikke spille smart!
Gravatar #91 - praktikant muffe AKA pewbe
16. okt. 2010 20:41
squad2nd (90) skrev:
#89
Hvis den mangler både skudhuller og spermrester, så skal du ikke spille smart!

Ingen anelse, får den først at se imorgen :O
Men min kære fader har sagt god for den, så tvivler på at den lever op til din standard :/
Gravatar #92 - Magten
17. okt. 2010 02:56
I am your father, pewbe.

....der er fuld..
Gravatar #93 - praktikant muffe AKA pewbe
17. okt. 2010 11:35
Update
Der er pletter på den :P
Men hvor de kommer fra aner jeg ikke :O
Gravatar #94 - Jakob Jakobsen
17. okt. 2010 11:42
pewbe (93) skrev:
Update
Der er pletter på den :P
Men hvor de kommer fra aner jeg ikke :O


Hvad smager de af?
Gravatar #95 - praktikant muffe AKA pewbe
17. okt. 2010 12:23
Jakob Jakobsen (94) skrev:
pewbe (93) skrev:
Update
Der er pletter på den :P
Men hvor de kommer fra aner jeg ikke :O


Hvad smager de af?

Lige nu? Et eller andet rengøringsmiddel min far har smurt på XD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login