mboost-dp1

Bedste Final Fantasy-spil?


Gå til bund
Gravatar #51 - Spiderboy
27. maj 2008 15:22
#50
Oh no... Brother fra FF X-2... Han er seriøst for viderekommende... :-S
Gravatar #52 - Norrah
27. maj 2008 15:29
#51 han er grunden til jeg aldrig fik det gennemført.
Jeg fik simpelthen spat.
Gravatar #53 - Spiderboy
27. maj 2008 16:21
#52
Det skal du ikke være ked af. Det spil er så corny fra ende til anden, at du ikke er gået glip af noget særligt. Jeg kan simpelthen ikke tage det spil seriøst.
Gravatar #54 - Norrah
27. maj 2008 16:31
#53 jeg kom næsten igennem det.

Selv efter scenen hvor hvor de badede... og: der var en der stønnede... og så: Uhhh someones got it going on..

Puha, det var tæt på jeg slukkede....
Gravatar #55 - Trentors
30. maj 2008 06:26
#40

Enig. Gameplayet er totalt overlegent i 12'eren. Men folk har åbenbart ikke prøvet det nok til at det har kunne få samme kult-status som 7'eren.

Og appropos 7'eren. Ja det var godt. Det var mit første FF spil og det hele var en ny fantastisk oplevelse. Men så godt var det HELLER ikke. Alene det design de havde valgt til figurene fungerede absolut ikke (de rettede de også i 8'eren) og det skar virkelig i øjnene når spillede hoppede imellem 3 typer vidt forskellige renderinger af den samme figur.

Især Aeris dødsscene. Ja selve FMV'en var fed men derefter skiftede til de fuldstændigt tumpede tegneserie-på-steroider look da Cloud kom med sin "dybe" dialog om hvad det vil sige at miste imens a Sephiroth bare står og snakker videre. Total dårlig stil og sjovt nok altid noget som altid bliver klippet ud fra diveres artikler de mindes dette store gaming øjeblik. Folk glemmer...
Gravatar #56 - Thomas Nielsen
3. jun. 2008 11:00
Come on, hvor lang tid skal den her afstemning være her? Der har næsten været 5 på newz sektionen mens den her har kørt...
Gravatar #57 - OliverR40
3. jun. 2008 23:44
Av... Størstedelen har enten ikke spillet FF eller synes at det er en dårlig serie... Sådan noget gør lidt ondt i hjertet på en der har spillet I-III, er i gang med IV og prøver at arbejde sig videre gennem serien.. )-;
Gravatar #58 - Hůňděštějlě2
5. jun. 2008 18:34
De sutter alle sammen den vildeste røv. Prøvede det én gang, det var de kedeligste minutter ever.
Gravatar #59 - Norrah
5. jun. 2008 18:57
#58 så du suttede engang den vildeste røv. Og du holdt kun et par minutter, fordi det var kedeligt?..

You've got some issues boy....
Gravatar #60 - Fibs
6. jun. 2008 11:56
Sys nu ikke 1-5 er dårlige. man skal bare vænne sig til at det ikke et sindsygt udviklet spil. Historien er lidt underligt i 4'eren sys jeg, underholdene, og underlig...
Gravatar #61 - zin
6. jun. 2008 14:17
FFVII er min klare favorit. Jeg har spillet I, IV, VI, VII, VIII, IX og X (ikke X-2!). Mit hår ignorer også fysikkens regler! Har!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login