mboost-dp1

YouSee A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Oh yeah jeg blev pwned af TDC totalt. det var et helvedes besvær bare at få at vide at de ikke kan levere for det er der jo ingen der vil indrømme. her er historien til dem der vil læse den:
Ringer ind på det nummer der står på hjemmesiden jeg fandt gennem newz selvfølgelig. Trykker mig gennem deres robot og får fat i en kundeservice dame. Vældig flink men ikke ret klog.
Jeg siger så jeg har Yousee kabeltv og vil gerne opgradere mit interwebz fra fullrate til Yousee 50/4. Hun får navn og adresse og siger "Det kan du sagtens. Vi leverer jo allerede yousee kabeltv fuldpakke på din adresse der betales gennem huslejen og det kan du.... (blabla reklame)"
"jeg takker og smutter med en igangværende bestilling. de siger jeg får et brev... Så bliver jeg ringet op fra kundeservice en time senere. De siger "du kan desværre ikke få den hastighed. Du kan faktisk ikke få internet gennem yousee overhovedet." da jeg spørger hvorfor får jeg det underligste svar ever "Din udlejer har spærret for adgangen til Internet gennem yousee. Du skal kontakte din udlejer for at få tilladelse til at vi må levere internet til dig". Weird. Jeg kontakter min udlejer vedr. spærring som siger "øøøhhh...Hvad?" og ringer selv til TDC. Hun ringer til mig og siger de ringer til mig senere samme dag og så skal jeg bare sige hvad jeg vil have. Godt så... troede jeg...
jeg blev aldrig ringet op og ringer til TDC dagen efter. Efter jeg er blevet omstillet 3 gange bliver jeg træt af at vente. Da hende jeg får 3 gang siger "jamen jeg ved ikke hvorfor de har stillet dig om til mig. jeg har ikke noget med det her at gøre" så svarer jeg jo venligt "jeg er lidt ligeglad med hvad du laver. jeg ved du kan se det samme som alle de andre. tryk nu lige på de knapper og se om/hvornår jeg får internet" SÅ skal hun jo lige snakke med en kollega.. fair nok jeg venter. så kommer hun med en udmelding. "Jeg kan se du ikke kan få bredbånd? og da jeg spørger hvorfor får jeg endnu et weird svar "Det lader til din udlejer ikke bare har spærret for internet adgang på din adresse men selve centralen er blevet spærret? WTF er min udlejer ejer af TDC eller hvad?? hun skal liiiige snakke med en kollega igen... efter godt 10 minutter får jeg så et nyt svar.
"Jeg kan ikke sælge dig internet. Det skal du have fra din antenneforening. Det kan du også læse på deres hjemmeside hvordan du gør" (havde lige firefox åbent og tilfældigvis inde på min antenneforenings hjemmeside) men der stod ikke noget om det overhovedet. Jeg snakker med kundeservice igen og siger der ikke står andet end pr. 1 oktober 2008 bliver kabeltv i min by leveret af Yousee. så jeg får et nyt svar igen efter en 10 minutters tid...
"Du kan ikke få internet. Det må du ikke for din antenneforening?" Da jeg spørger om hvorfor skal jeg vente IGEN!!
Konklusion får jeg så her
"Du kan ikke få internet (omg really?). det er din antenneforening der har en aftale med et andet firma om at levere internet til din adresse gennem kabeltv." "ok tak for svaret TDC det tog kun 1time og 17 minutter at få et nej og en grund til hvorfor..." hvis der var en SMÆK RØRET PÅ lyd-funktion på min mobil ville den være trykket heeelt i bund!!
Jeg kan se man kan prøve igen... men har jeg virkelig ikke lyst til :S
Ringer ind på det nummer der står på hjemmesiden jeg fandt gennem newz selvfølgelig. Trykker mig gennem deres robot og får fat i en kundeservice dame. Vældig flink men ikke ret klog.
Jeg siger så jeg har Yousee kabeltv og vil gerne opgradere mit interwebz fra fullrate til Yousee 50/4. Hun får navn og adresse og siger "Det kan du sagtens. Vi leverer jo allerede yousee kabeltv fuldpakke på din adresse der betales gennem huslejen og det kan du.... (blabla reklame)"
"jeg takker og smutter med en igangværende bestilling. de siger jeg får et brev... Så bliver jeg ringet op fra kundeservice en time senere. De siger "du kan desværre ikke få den hastighed. Du kan faktisk ikke få internet gennem yousee overhovedet." da jeg spørger hvorfor får jeg det underligste svar ever "Din udlejer har spærret for adgangen til Internet gennem yousee. Du skal kontakte din udlejer for at få tilladelse til at vi må levere internet til dig". Weird. Jeg kontakter min udlejer vedr. spærring som siger "øøøhhh...Hvad?" og ringer selv til TDC. Hun ringer til mig og siger de ringer til mig senere samme dag og så skal jeg bare sige hvad jeg vil have. Godt så... troede jeg...
jeg blev aldrig ringet op og ringer til TDC dagen efter. Efter jeg er blevet omstillet 3 gange bliver jeg træt af at vente. Da hende jeg får 3 gang siger "jamen jeg ved ikke hvorfor de har stillet dig om til mig. jeg har ikke noget med det her at gøre" så svarer jeg jo venligt "jeg er lidt ligeglad med hvad du laver. jeg ved du kan se det samme som alle de andre. tryk nu lige på de knapper og se om/hvornår jeg får internet" SÅ skal hun jo lige snakke med en kollega.. fair nok jeg venter. så kommer hun med en udmelding. "Jeg kan se du ikke kan få bredbånd? og da jeg spørger hvorfor får jeg endnu et weird svar "Det lader til din udlejer ikke bare har spærret for internet adgang på din adresse men selve centralen er blevet spærret? WTF er min udlejer ejer af TDC eller hvad?? hun skal liiiige snakke med en kollega igen... efter godt 10 minutter får jeg så et nyt svar.
"Jeg kan ikke sælge dig internet. Det skal du have fra din antenneforening. Det kan du også læse på deres hjemmeside hvordan du gør" (havde lige firefox åbent og tilfældigvis inde på min antenneforenings hjemmeside) men der stod ikke noget om det overhovedet. Jeg snakker med kundeservice igen og siger der ikke står andet end pr. 1 oktober 2008 bliver kabeltv i min by leveret af Yousee. så jeg får et nyt svar igen efter en 10 minutters tid...
"Du kan ikke få internet. Det må du ikke for din antenneforening?" Da jeg spørger om hvorfor skal jeg vente IGEN!!
Konklusion får jeg så her
"Du kan ikke få internet (omg really?). det er din antenneforening der har en aftale med et andet firma om at levere internet til din adresse gennem kabeltv." "ok tak for svaret TDC det tog kun 1time og 17 minutter at få et nej og en grund til hvorfor..." hvis der var en SMÆK RØRET PÅ lyd-funktion på min mobil ville den være trykket heeelt i bund!!
Jeg kan se man kan prøve igen... men har jeg virkelig ikke lyst til :S
Hmm... Jeg havd en lidt spøjs oplevelse med kundeservice... Ringede lige til dem for at få opgraderet min 20/2 linie og fik at vide at det kun var nye kunder som kunne få 50/4 - ikke eksisterende. Da jeg beder ham dobbeltchecke det med en kollega ryger jeg på hold og da han vender tilbage indrømmer han at han tager fejl - alle kan få det. Jeg bor dog i et område (Indre Nørrebro - Klods op af hovedcentralen på Borups Allé hvor de åbenbart ikke tilbyder denne "gave". Jeg ved ikke om de 10% betyder Nørrebro eller?!?!
Sidste gang jeg ringede i mandags fik jeg at vide at jeg skulle ringe igen fredag fordi at de ike var færdige med at installere systemet.
Det her ligner ikke Yousee/TDC :-( Jeg var ellers lige så glad for dem som ny udbyder...
Sidste gang jeg ringede i mandags fik jeg at vide at jeg skulle ringe igen fredag fordi at de ike var færdige med at installere systemet.
Det her ligner ikke Yousee/TDC :-( Jeg var ellers lige så glad for dem som ny udbyder...
ToFFo (5) skrev:
"Jeg kan ikke sælge dig internet. Det skal du have fra din antenneforening. Det kan du også læse på deres hjemmeside hvordan du gør" (havde lige firefox åbent og tilfældigvis inde på min antenneforenings hjemmeside) men der stod ikke noget om det overhovedet. Jeg snakker med kundeservice igen og siger der ikke står andet end pr. 1 oktober 2008 bliver kabeltv i min by leveret af Yousee. så jeg får et nyt svar igen efter en 10 minutters tid...
"Du kan ikke få internet. Det må du ikke for din antenneforening?" Da jeg spørger om hvorfor skal jeg vente IGEN!!
Konklusion får jeg så her
"Du kan ikke få internet (omg really?). det er din antenneforening der har en aftale med et andet firma om at levere internet til din adresse gennem kabeltv." "ok tak for svaret TDC det tog kun 1time og 17 minutter at få et nej og en grund til hvorfor..." hvis der var en SMÆK RØRET PÅ lyd-funktion på min mobil ville den være trykket heeelt i bund!!
Jeg kan se man kan prøve igen... men har jeg virkelig ikke lyst til :S
Hvad er det du ikke forstår - din antenneforening ejer Coax nettet i den by du bor i - De køber TV signalerne hos Yousee og "Internet" gennem et andet selskab. Det er helt normal praksis.
Den eneste der fejler i den sammenhæng er din lokale antenneforening - de burde oplyse på deres hjemmeside hvem du skal henvende dig til for at få internet via coax nettet.
Da jeg for nu 2 år siden skulle ha internet ville jeg egentlig have haft cybercity pga. jeg ved de har en god service,
(har aldrig fået min internet forbindelse opgraderet bare fordi TDC var i sommerhumør uden at skulle RINGE til TDC og brokke mig over at min forbindelse var dobbelt så dyr som tilbud lige pt),
og at man fik en ordentlig router (istedet for det CRAP kabel-modem fra 1980erne man får hos TDC). automatisk fast IP osv osv.. i det hele taget CYBERCITY FTW!..
Anyways det jeg fik at vide hos cyber var, at jeg sagtens kunne trække 10mbit her i min lejlighed, også havde jeg bestilt nettet. 2 dage senere fik jeg et brev hvor der stod at TDC?? have meldt ud til cyber at der var noget med noget kobber ind hos mig der ikke var iorden.. erhm ok.. og at jeg ikke ville kunne få Cybercity her.
Damn ok så bestilte jeg TDC alligevel, bestilte deres TDC bredbånd CITY abonnement 15/1 mbit. efter noget tid fandt jeg ud af det kunne den ikke trække så den blev downgradet til 8/512.
Det jeg så lige tænker det er.. HOW THE %#¤& kan jeg ha 8mbit hos TDC men ikke få cyber? jeg tror der er noget TDC svindel igang her eller er det bare mig?
(har aldrig fået min internet forbindelse opgraderet bare fordi TDC var i sommerhumør uden at skulle RINGE til TDC og brokke mig over at min forbindelse var dobbelt så dyr som tilbud lige pt),
og at man fik en ordentlig router (istedet for det CRAP kabel-modem fra 1980erne man får hos TDC). automatisk fast IP osv osv.. i det hele taget CYBERCITY FTW!..
Anyways det jeg fik at vide hos cyber var, at jeg sagtens kunne trække 10mbit her i min lejlighed, også havde jeg bestilt nettet. 2 dage senere fik jeg et brev hvor der stod at TDC?? have meldt ud til cyber at der var noget med noget kobber ind hos mig der ikke var iorden.. erhm ok.. og at jeg ikke ville kunne få Cybercity her.
Damn ok så bestilte jeg TDC alligevel, bestilte deres TDC bredbånd CITY abonnement 15/1 mbit. efter noget tid fandt jeg ud af det kunne den ikke trække så den blev downgradet til 8/512.
Det jeg så lige tænker det er.. HOW THE %#¤& kan jeg ha 8mbit hos TDC men ikke få cyber? jeg tror der er noget TDC svindel igang her eller er det bare mig?
#13: Derfor der står "så længe lager haves"... Det er i øvrigt nævnt i den anden tråd at de havde 1000 docsis 3 modems, dog ingen kilde på denne...
I øvrigt vil jeg gerne rose yousee/den medarbejder jeg snakkede med for deres/hans service i forbindelse med min opgradering fra 20/2 til 50/4:
1. Jeg var en skovl, og fik trykket mig igennem til regningsservice ved en fejl, men alligevel tilbød han at hjælpe selvom han ikke var helt velbevandret i emnet.
2. Selvom jeg blev afvist (og accepterede at det ikke var muligt endnu) til at starte med (pga fejlen denne artikel omhandler), så ringede han mig sq op uopfordret dagen efter og bestilte mig et modem, samt opgraderede linien (den kører nu 22-28mbit på det gamle docsis 2 modem)
Det er sq i orden!
I øvrigt er kabel > dsl for mig... Havde før en 24/2 fra cph-metronet på papiret, men den kørte "kun" 12/1 selvom jeg bor ude på landet (Frederiksberg ;) )...
Fullrate mente ikke de kunne levere mere end 5/1 endda...
I øvrigt vil jeg gerne rose yousee/den medarbejder jeg snakkede med for deres/hans service i forbindelse med min opgradering fra 20/2 til 50/4:
1. Jeg var en skovl, og fik trykket mig igennem til regningsservice ved en fejl, men alligevel tilbød han at hjælpe selvom han ikke var helt velbevandret i emnet.
2. Selvom jeg blev afvist (og accepterede at det ikke var muligt endnu) til at starte med (pga fejlen denne artikel omhandler), så ringede han mig sq op uopfordret dagen efter og bestilte mig et modem, samt opgraderede linien (den kører nu 22-28mbit på det gamle docsis 2 modem)
Det er sq i orden!
I øvrigt er kabel > dsl for mig... Havde før en 24/2 fra cph-metronet på papiret, men den kørte "kun" 12/1 selvom jeg bor ude på landet (Frederiksberg ;) )...
Fullrate mente ikke de kunne levere mere end 5/1 endda...
homer (12) skrev:Hov glemte lige at sige at TDC åbenbart mener det er fair at en som bestiller CITY bredbånd pga han ikke skal bruge supporten automatisk siger NEJ TAK til TDC PLAY `? WHAT THE ¤#&¤% har de gang i....
Well, man kan naturligvis altid have for og imod.. Kan fint følge dig, nogle har ikke brug for den gratis support, men vil stadigt godt have adgang til PLAY. På den anden side, så er du forhåbenligt blevet oplyst at du ikke har adgang til PLAY med TDC Bredbånd CITY.
City er jo også primært til folk, som "bare" vil have bredbånd billigt,hurtigt og forhåbenligt uden problemer. Men ja, det ville da være smart hvis man kunne "tilkøbe" adgang til PLAY :-)
Uanset hvad, tror jeg at du vil opleve at inden længe vil dine bøner blive hørt ;-)
Hmm jeg synes da bestemt der står
"Tilbuddet gælder kun nye kunder, der ikke har haft Bredbånd fra YouSee de sidste 3 måneder."
en skam jeg først så det tilbud nu her. Er helt bange for det er for sent nu.
Eller også magter de ikke at levere det når man ikke lige bor i et af de "vigtige" områder :)
"Tilbuddet gælder kun nye kunder, der ikke har haft Bredbånd fra YouSee de sidste 3 måneder."
en skam jeg først så det tilbud nu her. Er helt bange for det er for sent nu.
Eller også magter de ikke at levere det når man ikke lige bor i et af de "vigtige" områder :)
Har snakket med TDC igen for at høre om det virkede efter rettelsen. Fik nyt svar igenigen.
"Du kan ikke få internet. Bygningen du bor i er simpelthen for gammel. Der er ikke nogen returlinje fra din bopæl og der er 5km til nærmeste central
"Nåda der kan man bare se. Jeg har fullrate 20/2mbit nu og det kører perfekt da jeg kun er 500 meter fra centralen ifg. Fullrate..."
"okay.. Så må det skyldes en teknisk fejl for herinde står der at der er 5km til den nærmeste central. Fortsæt du bare hos Fullrate du får det sgu ikke et bedre tilbud end hos dem" (det sagde han ligeud sådan der!)
"Fair nok, Stig, tak for ærligheden og hej igen..."
Det er sgu da en ærlig sælger. Respekt til ham! Så er TDC nok ikke så ringe alligevel :)
"Du kan ikke få internet. Bygningen du bor i er simpelthen for gammel. Der er ikke nogen returlinje fra din bopæl og der er 5km til nærmeste central
"Nåda der kan man bare se. Jeg har fullrate 20/2mbit nu og det kører perfekt da jeg kun er 500 meter fra centralen ifg. Fullrate..."
"okay.. Så må det skyldes en teknisk fejl for herinde står der at der er 5km til den nærmeste central. Fortsæt du bare hos Fullrate du får det sgu ikke et bedre tilbud end hos dem" (det sagde han ligeud sådan der!)
"Fair nok, Stig, tak for ærligheden og hej igen..."
Det er sgu da en ærlig sælger. Respekt til ham! Så er TDC nok ikke så ringe alligevel :)
hastighedstest.tdc.dk : 51097/3319kbps...
http://www.speedtest.net/result/390967268.png
tptest.se : 40.71mbps (men nægter at måle upload)
DU Meter siger jeg har peaket på 53.8mbps...
Udemærket ;)
http://www.speedtest.net/result/390967268.png
tptest.se : 40.71mbps (men nægter at måle upload)
DU Meter siger jeg har peaket på 53.8mbps...
Udemærket ;)
T_A (26) skrev:#25
Nice glæder mig til jeg får mit modem. Ellers noget underligt ved det nye modem ?
Det er et Cisco DPC3000... Det er mindre end mit gamle motorola sb5100... Underligt er det at der følger en cd med, med drivere til usb tilslutning af modemmet (som man kunne på motorola), men der er intet usb stik på modemmet... (totalt ligegyldigt i mit tilfælde godt nok ;) ) Og så skulle det lige "finde sig selv" i 20 min før der kom forbindelse, hvilket kostede et opkald til yousee fordi jeg var utålmodig :P Men det er vist meget normalt...
I øvrigt er lan porten gbit... Hvilket muligvis er en fordel da docsis 3.0 vist sagtens kan klare >100mbit...
Her har jeg den fedeste!
Da kæresten og jeg flyttede ind i vores gamle lejlighed ( ca. 1 år siden), skulle vi selvfølgelig have tv og internet. Vi ringede jo til den oplagte Yousee.
Alt gik smurt lejligheden fik tv osv. og få dage efter kommer der sku en regning på 2500 kr, som skulle være fordi de sidste 3 mdr. vi tænkte hvad fanden sker der her, vi har boet her 3 dage?!
Skal lige siges vi betalte faktisk denne latterlige regning fordi vi ikke så ordentligt efter det med datoen!
Fint vi ringer til Yousee og ser hvad der galt, Yousee: Ej det må du undskylde vores fejl, så sagde jeg fint alle kan lave en fejl.
Så går der måske en lille uge, så får jeg en rykker på 250 kr. oveni prisen og tænk What what in da butt, hvad fanden sker der!
Ringer så igen, og får svaret Jamen det fordi den beboer har fået dine penge, så skal tage ud på hans adresse og få pengede udleveret af ham. Så sagde jeg det kan sku da ikke passe, det er jer der har overført vores navn på hans adresse, i stedet for at lave en ny profil på os.
Yousee siger så jamen mere kan vi ikke gøre. Så kom der lige en rigtig dejlig sviner fra mig og sagde så at jeg melder jer og pudser min advokat på jer. og så smed de rører på.
Det tog godt 3 mdr. før vi vores penge.
Ihh i just love Yousee!
Ringede i dag kl 14:13 og fik at vide 50/4 mbit ikke kunne bæres af netværket i mit område 6715 Esbjerg N
Da kæresten og jeg flyttede ind i vores gamle lejlighed ( ca. 1 år siden), skulle vi selvfølgelig have tv og internet. Vi ringede jo til den oplagte Yousee.
Alt gik smurt lejligheden fik tv osv. og få dage efter kommer der sku en regning på 2500 kr, som skulle være fordi de sidste 3 mdr. vi tænkte hvad fanden sker der her, vi har boet her 3 dage?!
Skal lige siges vi betalte faktisk denne latterlige regning fordi vi ikke så ordentligt efter det med datoen!
Fint vi ringer til Yousee og ser hvad der galt, Yousee: Ej det må du undskylde vores fejl, så sagde jeg fint alle kan lave en fejl.
Så går der måske en lille uge, så får jeg en rykker på 250 kr. oveni prisen og tænk What what in da butt, hvad fanden sker der!
Ringer så igen, og får svaret Jamen det fordi den beboer har fået dine penge, så skal tage ud på hans adresse og få pengede udleveret af ham. Så sagde jeg det kan sku da ikke passe, det er jer der har overført vores navn på hans adresse, i stedet for at lave en ny profil på os.
Yousee siger så jamen mere kan vi ikke gøre. Så kom der lige en rigtig dejlig sviner fra mig og sagde så at jeg melder jer og pudser min advokat på jer. og så smed de rører på.
Det tog godt 3 mdr. før vi vores penge.
Ihh i just love Yousee!
Ringede i dag kl 14:13 og fik at vide 50/4 mbit ikke kunne bæres af netværket i mit område 6715 Esbjerg N
Har lige haft fat i kundeservice, i følge dem er fejlen ikke 100% rettet endnu, der er stadig nogle adresser som ikke er oprettet korrekt...
Endtil videre måtte de afvise mig, "halvt" som den flinke mand sagde, men opfordrede mig til at ringe ind igen efter weekenden, for at se igen, når alt var rettet til
Så nu må vi se...
Endtil videre måtte de afvise mig, "halvt" som den flinke mand sagde, men opfordrede mig til at ringe ind igen efter weekenden, for at se igen, når alt var rettet til
Så nu må vi se...
Til dem som nu bor i Herning, vores central er ikke kommet op at køre endnu.
Han mente der var chance for at det skulle være fixet i løbet af næste uge, såfremt den var klar til det.
Umildbart havde det mere eller mindre kun været stor københavn som var kommet med på vognen.
Han mente der var chance for at det skulle være fixet i løbet af næste uge, såfremt den var klar til det.
Umildbart havde det mere eller mindre kun været stor københavn som var kommet med på vognen.
Hmm...
Selvom jeg godt nok ikke lige falder inden for det der tilbud (da jeg allerede, nødtvunget, har Yousee), synes jeg nogle er lidt hurtige til at både rose dem, og skælde dem ud.
Men efter at have haft YouSee 3 måneder, er jeg absolut ikke tilfreds.
1. Deres mærkværdige asymetriske forbindelser. Kan jeg for helvede ikke bare få en symetrisk forbindelse? (Nej, det er der kun penge i der, hvor de skal konkurrere om forbindelser, så desværre ikke....).
2. Deres latency. på trods af at hvor jeg boede før, var vi 2 om forbindelsen og at forbindelsen var mindre, havde jeg en latency der lå 5-10 ms lavere med CyberCity i stort set alt hvad jeg lavede. (betyder altså noget når man gamer....)
3. Nogenlunde stabile forbindelser er bare ikke godt nok. Jeg finder mig ikke i at tabe forbindelsen til nettet selvom klokken er 3 om natten. (Den røg over hele linjen, og var midt i noget. IRC var 3 timer om at få fat i FreeNode, Quakenet, Blitzed etc. igen.) Bare ikke godt nok, hvis man bor i et tætbefolket område.
Nåh ja, og så deres vanvittige priser.
På den anden side er deres support nogenlunde, bare sjældent man reelt har brug for den (da de færreste problemer jeg oplever kan løses med en supporter i røret).
Selvom jeg godt nok ikke lige falder inden for det der tilbud (da jeg allerede, nødtvunget, har Yousee), synes jeg nogle er lidt hurtige til at både rose dem, og skælde dem ud.
Men efter at have haft YouSee 3 måneder, er jeg absolut ikke tilfreds.
1. Deres mærkværdige asymetriske forbindelser. Kan jeg for helvede ikke bare få en symetrisk forbindelse? (Nej, det er der kun penge i der, hvor de skal konkurrere om forbindelser, så desværre ikke....).
2. Deres latency. på trods af at hvor jeg boede før, var vi 2 om forbindelsen og at forbindelsen var mindre, havde jeg en latency der lå 5-10 ms lavere med CyberCity i stort set alt hvad jeg lavede. (betyder altså noget når man gamer....)
3. Nogenlunde stabile forbindelser er bare ikke godt nok. Jeg finder mig ikke i at tabe forbindelsen til nettet selvom klokken er 3 om natten. (Den røg over hele linjen, og var midt i noget. IRC var 3 timer om at få fat i FreeNode, Quakenet, Blitzed etc. igen.) Bare ikke godt nok, hvis man bor i et tætbefolket område.
Nåh ja, og så deres vanvittige priser.
På den anden side er deres support nogenlunde, bare sjældent man reelt har brug for den (da de færreste problemer jeg oplever kan løses med en supporter i røret).
Axl (38) skrev:
3. Nogenlunde stabile forbindelser er bare ikke godt nok. Jeg finder mig ikke i at tabe forbindelsen til nettet selvom klokken er 3 om natten. (Den røg over hele linjen, og var midt i noget. IRC var 3 timer om at få fat i FreeNode, Quakenet, Blitzed etc. igen.) Bare ikke godt nok, hvis man bor i et tætbefolket område.
Du mener altså at det er ok at os der ikke bor i "tætbefolkede" områder skal synes det er helt i orden når de smider forbindelsen midt i det hele? :)
Jeg er tvangsindlagt til at have det skrammel ind til Engergimidt gider smide deres lede fiberrør de sidste 8 meter men det ser ikke ud som om jeg bor i et "interesse område". Så jeg må pænt vente grrr
spand-online (41) skrev:
Du mener altså at det er ok at os der ikke bor i "tætbefolkede" områder skal synes det er helt i orden når de smider forbindelsen midt i det hele? :)
Selvfølgelig gør jeg ikke det, men du må da indrømme at der er en væsenlig forskel på om der ryger 3 parker i Vollsmose eller om der ryger en enkelt gård i vestjylland ;) Også set med YouSee's øjne.
Det jeg mente var egenligt bare, at hvis forbindelserne ikke er stabile nok et sted hvor der bor mange mennesker, så tør jeg da slet ikke tænke på hvordan deres forbindelser er på Morsø ;)
Yes, jeg fik så alligevel en 50mbit linie bestilt. Ydermere har de forhøjet upload fra 2 til 3 mbit på den nuværende linie. Det er et skridt fremad. :)
Hmm.. har lige ringet til dem, og der står som om at jeg ikke kan få dette tilbud. Undres mig meget da jeg bor i et boligområde i vallensbæk, som er rent nybbygeri fra medio 2007.
Hun sagde dog at jeg skulle prøve at ringe igen mandag, da de stadig havde lidt problemmer med deres data.
Hun sagde dog at jeg skulle prøve at ringe igen mandag, da de stadig havde lidt problemmer med deres data.
elw00d^ (36) skrev:Har lige haft fat i kundeservice, i følge dem er fejlen ikke 100% rettet endnu, der er stadig nogle adresser som ikke er oprettet korrekt...
Endtil videre måtte de afvise mig, "halvt" som den flinke mand sagde, men opfordrede mig til at ringe ind igen efter weekenden, for at se igen, når alt var rettet til
Så nu må vi se...
update:
i dag kl 13 kunne jeg godt bestille en 50/4mbit
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.