mboost-dp1

Tesla Motors, Inc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Så kan de rige købe sådan en bil og køre rundt og lege miljøbevidste mens de ser ned på os andre benzinforbrugere. Wohoo!!!
Ser sgu mere frem til at der kommer noget i almindelige menneskers prisklasse.
Ser sgu mere frem til at der kommer noget i almindelige menneskers prisklasse.
#1 de skal jo starte et sted, som med alt andet, benzin bilen var jo heller ikke for alm mennesker.
Forsuden er 100.000$ da heller ikke så meget for de fleste danskere, havde ikke selv råd til sådan en bil, men de fleste tror jeg ikke har noget problem med at give 482.000kr for en bil.
Forsuden er 100.000$ da heller ikke så meget for de fleste danskere, havde ikke selv råd til sådan en bil, men de fleste tror jeg ikke har noget problem med at give 482.000kr for en bil.
#2: RMJdk
Sandt nok at de skal starte et sted, jeg er bare træt af overklassesløg der hyklerisk råber op om deres miljøliderlighed.
Det er de færreste som har 500.000 til en bil, især i USA hvor bilpriserne generelt er meget lavere end i Danmark.
Sandt nok at de skal starte et sted, jeg er bare træt af overklassesløg der hyklerisk råber op om deres miljøliderlighed.
Det er de færreste som har 500.000 til en bil, især i USA hvor bilpriserne generelt er meget lavere end i Danmark.
8 skrev:7:
Google: Dong elbil
Fandt jeg ud af :p .. Men hva vil det koste i strøm? Bliver det blligere/dyrere med de smarte elbiler istedet for benzin? Mindre co2 er self godt, og godt med et alternativ når vi løber tør for olie. Men hvis det pludselig koster det dobbelte at køre en tur, så vil det være lidt skidt :/
#6 hvor har regeringen sagt at de vil sætte afgift på elbiler efter 2010?
syntes det vil virke enormt dumt og ikke særlig klogt træk, hvis de ikke vil støtte et foretagende som elbiler, så driver de dem bare væk fra markedet, hvis de smækker std. afgifter på dongs bil, kommer den jo op omkring 280.000 kr...
hvis de ville frem med disse biler, måtte de hellere lægge en større afgift på benzinen og derved presse andre biler ud af markedet til fordel for noget co2 neutralt
#10 1kWh til 64,93øre?? så bliver man godt nok snydt i vesten da 1kWh koster omkring 1,75...
syntes det vil virke enormt dumt og ikke særlig klogt træk, hvis de ikke vil støtte et foretagende som elbiler, så driver de dem bare væk fra markedet, hvis de smækker std. afgifter på dongs bil, kommer den jo op omkring 280.000 kr...
hvis de ville frem med disse biler, måtte de hellere lægge en større afgift på benzinen og derved presse andre biler ud af markedet til fordel for noget co2 neutralt
#10 1kWh til 64,93øre?? så bliver man godt nok snydt i vesten da 1kWh koster omkring 1,75...
Problemet med EL-bilen er den korte radius og det faktum at det sikkert tager lang tid at lade op. Jeg tvivler da stærkt på at vi skal skifte batterier hele tiden?
#12 Han blander bare hybrid og el-biler sammen, regeringen har snakket om at lempe afgifterne på hybridbiler i forhold til traditionelle brændstof biler 2010 hvis det kan bevises at de forurener mindre og kører væsentligt længere per liter brændstof end en traditionel brændstofbil i samme klasse, ikke lægge afgift på elbiler, elbiler er helt frataget for afgift.
Men det er nu rigtigt nok at Tesla roadster kommer til at koste lidt mere her i EU, den kommer til at koste omkring 700000kr fra ny af.
Men det er nu rigtigt nok at Tesla roadster kommer til at koste lidt mere her i EU, den kommer til at koste omkring 700000kr fra ny af.
#4 Den der idé dong kom med er vist skudt temmelig meget i sænk igen.
#Alle jer, der snakker om Dongs elbil:
Dong har udtalt, at de vil lave en elbil til omkring 100.000 kroner efter moms og afgifter (som der ingen er), men deres samarbejdspartner, Renault, udtalte dagen efter, at de overhovedet ikke kan bekræfte hverken prisen eller datoen. De sagde direkte, at det måtte stå for Dongs egen regning, at prisen skulle være så lav.
Selvom bilen vist nok skal bygges over en tidligere modelversion af Megane, så er produktionsomkostningerne stadig for høje, fremtiden stadig for usikker og teknologien stadig for ny. Jovist, ifølge artiklen, vil det give bilen en rækkevidde på mellem 150-160 km, men blandt bilproducenterne anses det stadig for kort, hvis bilen skulle være reelt alternativ til den benzindrevne.
Tjek selv følgende kilde, der udkom 5 dage efter den artikel i Ingeniøren, som andre linker til: http://avisen.dk/dongs-droemme-om-billig-elbil-kor...
Dong har udtalt, at de vil lave en elbil til omkring 100.000 kroner efter moms og afgifter (som der ingen er), men deres samarbejdspartner, Renault, udtalte dagen efter, at de overhovedet ikke kan bekræfte hverken prisen eller datoen. De sagde direkte, at det måtte stå for Dongs egen regning, at prisen skulle være så lav.
Selvom bilen vist nok skal bygges over en tidligere modelversion af Megane, så er produktionsomkostningerne stadig for høje, fremtiden stadig for usikker og teknologien stadig for ny. Jovist, ifølge artiklen, vil det give bilen en rækkevidde på mellem 150-160 km, men blandt bilproducenterne anses det stadig for kort, hvis bilen skulle være reelt alternativ til den benzindrevne.
Tjek selv følgende kilde, der udkom 5 dage efter den artikel i Ingeniøren, som andre linker til: http://avisen.dk/dongs-droemme-om-billig-elbil-kor...
Der findes også andet end dong som snart kommer på det danske marked..
Læs f.eks. denne pressemeddelelse fra Th!nk:
http://www.thinkev.com/think/Press-Pictures/Press-...
Der skulle de allerede i år begynde at sælge biler i danmark.
Læs f.eks. denne pressemeddelelse fra Th!nk:
http://www.thinkev.com/think/Press-Pictures/Press-...
Der skulle de allerede i år begynde at sælge biler i danmark.
Prøvede de ikke det crap engang jeg mener sgu bilen hed Ellert.
Og sikke en gang hø er der nogen af jer der har prøvet at køre i den (på motorvejen altså) hvilket er mega creepy.
Gi mig en bigblock 12cyl motor og jeg er glad men en elmotor er sgu lidt feseni lyd;-P
Og sikke en gang hø er der nogen af jer der har prøvet at køre i den (på motorvejen altså) hvilket er mega creepy.
Gi mig en bigblock 12cyl motor og jeg er glad men en elmotor er sgu lidt feseni lyd;-P
#18: anden666
Fuck lyden, bare vi slipper af med behovet for den arabiske terrorolie. Jeg tror godt du kan regne med at næste generation af elbiler ikke bliver lige så små som Ellerten, der langt fra var perfekt, men en god start.
Fuck lyden, bare vi slipper af med behovet for den arabiske terrorolie. Jeg tror godt du kan regne med at næste generation af elbiler ikke bliver lige så små som Ellerten, der langt fra var perfekt, men en god start.
#20 Man kan ikke tage den diskussion op med dig på dine præmisser, for man kan simpelthen ikke vinde.
Selvfølgelig vil tæt på 95% af verdens befolkning vælge Supraen med dens række-6'er (ikke?), men det er blot en social konstruktion. Vi har lært, at benzinmotorer er lækre, dejlige, smarte, utrolige og en helt masse andre superlativer, og det gør det ikke bedre af, at det snart også er "forbudt" at have en bil, der forbruger meget brændstof. Det er jo cool, for så er man en endnu større rebel.
Men hvis vi til gengæld lærer os selv, at en elmotor er lige så god som en benzinmotor, så er dit spørgsmål irrelevant. Det handler om at ændre præferencer, og siden er en socialkonstruktion, så skal man blot ændre det sociale, som ligger til grund for præferencerne.
Selvfølgelig vil tæt på 95% af verdens befolkning vælge Supraen med dens række-6'er (ikke?), men det er blot en social konstruktion. Vi har lært, at benzinmotorer er lækre, dejlige, smarte, utrolige og en helt masse andre superlativer, og det gør det ikke bedre af, at det snart også er "forbudt" at have en bil, der forbruger meget brændstof. Det er jo cool, for så er man en endnu større rebel.
Men hvis vi til gengæld lærer os selv, at en elmotor er lige så god som en benzinmotor, så er dit spørgsmål irrelevant. Det handler om at ændre præferencer, og siden er en socialkonstruktion, så skal man blot ændre det sociale, som ligger til grund for præferencerne.
#20 anden666
Hvis du stiller din Supra op imod denne elbil, ved jeg i hvert fald godt, hvad jeg vil vælge
http://newz.dk/fiskers-super-el-bil-vil-bruge-hoej...
Elbil er ikke nødvendigvis lig med ingen motorlarm ;)
Hvis du stiller din Supra op imod denne elbil, ved jeg i hvert fald godt, hvad jeg vil vælge
http://newz.dk/fiskers-super-el-bil-vil-bruge-hoej...
Elbil er ikke nødvendigvis lig med ingen motorlarm ;)
#21:
Gi mig en Elbil der kører lige så godt som en benzin/dieselbil og jeg swapper med det samme. Har ingen problemer med alternative løsninger ang biler men mener bare at Shell/Statoil ikke ønsker at vi skal køre i elbiler/brintbiler og så længe de har pengende og ikke vil have vi skal køre i de biler så gør vi bare ikke det. Ved godt det er et latterligt argument men hey hvad skal vi gøre være en "rebel" og sige fra???
Gi mig en Elbil der kører lige så godt som en benzin/dieselbil og jeg swapper med det samme. Har ingen problemer med alternative løsninger ang biler men mener bare at Shell/Statoil ikke ønsker at vi skal køre i elbiler/brintbiler og så længe de har pengende og ikke vil have vi skal køre i de biler så gør vi bare ikke det. Ved godt det er et latterligt argument men hey hvad skal vi gøre være en "rebel" og sige fra???
#24 Det ville i samtidigt, da der er noget, som hedder hastighedsbegrænsninger. :)
Offtopic:
Ellers kan jeg fortælle, at det kun tager 40 minutter at komme fra Køge til KBH med S-toget, og så er du endda lige i centrum. Jeg vil gerne udfordre dig i en dyst at komme hurtigst og billigst til eksempelvis Palads eller Imperial Biograf ved Vesterport. Pludselig virker bilen ikke så hurtig igen.
Offtopic:
Ellers kan jeg fortælle, at det kun tager 40 minutter at komme fra Køge til KBH med S-toget, og så er du endda lige i centrum. Jeg vil gerne udfordre dig i en dyst at komme hurtigst og billigst til eksempelvis Palads eller Imperial Biograf ved Vesterport. Pludselig virker bilen ikke så hurtig igen.
#27 Srry men hey helt ærligt???
#25:Ellers kan jeg fortælle, at det kun tager 40 minutter at komme fra Køge til KBH med S-toget, og så er du endda lige i centrum. Jeg vil gerne udfordre dig i en dyst at komme hurtigst og billigst til eksempelvis Palads eller Imperial Biograf ved Vesterport. Pludselig virker bilen ikke så hurtig igen
Nu er jeg fra Jylland/Sønderborg og at køre herfra til KBH ville jeg vinde 100% i min Supra men som du selv skriver har det noget at gøre med vores syn på fosilbrændstof at gøre...
#25:Ellers kan jeg fortælle, at det kun tager 40 minutter at komme fra Køge til KBH med S-toget, og så er du endda lige i centrum. Jeg vil gerne udfordre dig i en dyst at komme hurtigst og billigst til eksempelvis Palads eller Imperial Biograf ved Vesterport. Pludselig virker bilen ikke så hurtig igen
Nu er jeg fra Jylland/Sønderborg og at køre herfra til KBH ville jeg vinde 100% i min Supra men som du selv skriver har det noget at gøre med vores syn på fosilbrændstof at gøre...
#29 Med de danske priser på mekanikere og reservedele så vil jeg nok droppe din ide - desværre. Et hurtig slag på tasken vil lyde, at du nok mindst kommer til at give 50-100.000 kroner for sådan en ombygning, og så meget kan det umuligt være værd.
Desuden mangler vi steder at tanke bilen op. Man kan kun trække 2300W ud af en normal fase i DK, og det er måske lige lidt nok. Hvis du gøre dit for at rede miljøet, så kan jeg i stedet anbefale dig at bygge din bil om (såfremt den er dieseldrevet!), så den kan køre på rapsolie.
Det koster mellem 10-30.000 kroner, også er udstødningen uden farlige stoffer. Hvis jeg husker ret, så er forbrændingen nær total, så du udleder kun H2O og CO2, ligesom din udstødning vil lugte af friture.
Rapsolien kan du købe for omkring 6-7 kroner literen i Netto, og du vil sikkert kunne finde en landmand eller distributør, der vil kunne levere den til samme pris.
Desuden mangler vi steder at tanke bilen op. Man kan kun trække 2300W ud af en normal fase i DK, og det er måske lige lidt nok. Hvis du gøre dit for at rede miljøet, så kan jeg i stedet anbefale dig at bygge din bil om (såfremt den er dieseldrevet!), så den kan køre på rapsolie.
Det koster mellem 10-30.000 kroner, også er udstødningen uden farlige stoffer. Hvis jeg husker ret, så er forbrændingen nær total, så du udleder kun H2O og CO2, ligesom din udstødning vil lugte af friture.
Rapsolien kan du købe for omkring 6-7 kroner literen i Netto, og du vil sikkert kunne finde en landmand eller distributør, der vil kunne levere den til samme pris.
#33 Jo, vi betaler for at komme ad med fritureolien, men den vil slet ikke anbefale at købe! Alle DSB Minibarer på Sjælland, da de eksisterede, havde en aftale med Campas om at fjerne vores friture, og der er nok en grund til det.
Den er for det første forurenet med svinefedt, pommes frites-rester, støv og hvad man ellers kan finde på at smide i en friture. Derudover hænder det også, at man bruger noget meget kraftigt rengøringsmiddel til at fjerne fritureresterne. Jeg har pt. glemt navnet på stadset, men det er er en meget kraftig, ætsende væske, der opløser fedt og protein.
Bottom line er, at forbrændingen af den slags friture vil være utrolig dårlig, men ellers en god ide!
Edit:
Der står godt nok på Wikipedia, at man kan genbruge "cooking oil", men det er vel kun for virksomheder, der har den rette teknologi. Jeg vil ikke umiddelbart fylde ens tank op med det: http://en.wikipedia.org/wiki/Cooking_oil#Waste_coo...
Den er for det første forurenet med svinefedt, pommes frites-rester, støv og hvad man ellers kan finde på at smide i en friture. Derudover hænder det også, at man bruger noget meget kraftigt rengøringsmiddel til at fjerne fritureresterne. Jeg har pt. glemt navnet på stadset, men det er er en meget kraftig, ætsende væske, der opløser fedt og protein.
Bottom line er, at forbrændingen af den slags friture vil være utrolig dårlig, men ellers en god ide!
Edit:
Der står godt nok på Wikipedia, at man kan genbruge "cooking oil", men det er vel kun for virksomheder, der har den rette teknologi. Jeg vil ikke umiddelbart fylde ens tank op med det: http://en.wikipedia.org/wiki/Cooking_oil#Waste_coo...
#Cloud02
Jeg kan varmt anbefale denne artikel på Wikipedia, der beskriver brugen af biodiesel: http://en.wikipedia.org/wiki/Biodiesel
Hvis du er oprigtigt interesseret, så burde du nok læse den først, så du ved, hvad du går ind til. Hehe.
Jeg kan varmt anbefale denne artikel på Wikipedia, der beskriver brugen af biodiesel: http://en.wikipedia.org/wiki/Biodiesel
Hvis du er oprigtigt interesseret, så burde du nok læse den først, så du ved, hvad du går ind til. Hehe.
#33
tjek denne side: http://www.greasenotgas.com/
Det er en flok gutter der udelukkende kører på gratis fritureolie.
tjek denne side: http://www.greasenotgas.com/
Det er en flok gutter der udelukkende kører på gratis fritureolie.
tja .. det er da et par år siden franske Venturi kom med en 2 sæders el sportsvogn ... så er jo ikke ligefrem en nyhed at de kommer :)
men mange ser lidt ned på en elbil, dog skal man huske at en elbil har maksium moment hele tiden, derfor opnår de meget godt bundtræk og kan hamle op med alm biler. Eneste problem er afstanden de kan kører og self levetiden på batterierne
men mange ser lidt ned på en elbil, dog skal man huske at en elbil har maksium moment hele tiden, derfor opnår de meget godt bundtræk og kan hamle op med alm biler. Eneste problem er afstanden de kan kører og self levetiden på batterierne
#13:
Dong vil lave "tankstationer" i hele landet. De vil blive bygget lidt ligesom en vaskehal hvor man kører ind og batteriet automatisk bliver skiftet. Batterierne er derudover ladet op fra vindmøller..
Al den snak om store biler er ved at give mig et indtryk af hvor meget folk virkelig vil skide på miljøet.. Man siger at jo større bil, jo mindre mand;) Det handler ikke om motorlyd, men derimod om at komme fra A til B (indenfor fartgrænsen).
Dong vil lave "tankstationer" i hele landet. De vil blive bygget lidt ligesom en vaskehal hvor man kører ind og batteriet automatisk bliver skiftet. Batterierne er derudover ladet op fra vindmøller..
Al den snak om store biler er ved at give mig et indtryk af hvor meget folk virkelig vil skide på miljøet.. Man siger at jo større bil, jo mindre mand;) Det handler ikke om motorlyd, men derimod om at komme fra A til B (indenfor fartgrænsen).
Det bliver simpelthen for genialt med de el-biler, alt efter hvor hurtige de er at lade op. Men når vi en gang bliver voksne (eller undskyld, må hellere tale for mig selv), så vil benzintankene vel være både el- OG benzintanke?! :-) Og man suser afsted i en super lydløs elbil der er pisse billig fordi staten har skåret ned på afgifterne for at sælge varen, osv... Glæder mig!!! Men en V8 der brøler bliver aldrig passé, uanset hvad. Og hvad så med tuning, styling, osv. Ha ha... Det åbner et helt nyt univers.
Fremtiden er, som den altid har været, spændende og jeg glæder mig til at gå den i møde.
Fremtiden er, som den altid har været, spændende og jeg glæder mig til at gå den i møde.
#34 Så programmet mythbusters på disc(ved godt det er lidt lala men alligevel) hvor de filtrede fritureolie smed det i en dieselbil og den kørte som havde de smidt diesel i.
#40:Dong vil lave "tankstationer" i hele landet. De vil blive bygget lidt ligesom en vaskehal hvor man kører ind og batteriet automatisk bliver skiftet. Batterierne er derudover ladet op fra vindmøller..
Hvori består det miljøbevidste lige i det? Hvis batteriet bliver skiftet vil det jo sige at man står tilbage med et batteri der muligvis duer men skal destrueres eller på anden vis uskadeliggøres. Så kan ikke rigtig se fidusen i lige den. Og at det skulle være drevet af vindmøller gør jo det hele lidt mere plat. Men okay jeg er da åben for nye alternativer
#40:Dong vil lave "tankstationer" i hele landet. De vil blive bygget lidt ligesom en vaskehal hvor man kører ind og batteriet automatisk bliver skiftet. Batterierne er derudover ladet op fra vindmøller..
Hvori består det miljøbevidste lige i det? Hvis batteriet bliver skiftet vil det jo sige at man står tilbage med et batteri der muligvis duer men skal destrueres eller på anden vis uskadeliggøres. Så kan ikke rigtig se fidusen i lige den. Og at det skulle være drevet af vindmøller gør jo det hele lidt mere plat. Men okay jeg er da åben for nye alternativer
#42:
Har du nogensinde hørt om genopladelige batterier??
Der er en grund til at en flok sumpskildpadder er begyndt at yngle nær Silkeborg.. GLOBAL OPVARMNING!!! Det er 2500 år siden at sumpskildpadder sidst ynglede i DK!!
Helt ærligt.. Få dit hoved ud af røven og begynd at tænk dig om!
Hvis batteriet bliver skiftet vil det jo sige at man står tilbage med et batteri der muligvis duer men skal destrueres eller på anden vis uskadeliggøres.
Har du nogensinde hørt om genopladelige batterier??
Der er en grund til at en flok sumpskildpadder er begyndt at yngle nær Silkeborg.. GLOBAL OPVARMNING!!! Det er 2500 år siden at sumpskildpadder sidst ynglede i DK!!
Og at det skulle være drevet af vindmøller gør jo det hele lidt mere plat. Men okay jeg er da åben for nye alternativer
Helt ærligt.. Få dit hoved ud af røven og begynd at tænk dig om!
#41:
Nix.. Om ikke så forfærdelig langtid vil det blive ULOVLIGT at køre i en benzindreven bil.. Olien er ved at slippe op og de sidste dråber bliver så dyre at normale mennesker ikke får råd. Det er på tide at vi begynder at finde alternative løsninger som er billigere og sundere. Og helt ærligt så er den benzindrevne motor fanme gammel teknologi!
Men når vi en gang bliver voksne (eller undskyld, må hellere tale for mig selv), så vil benzintankene vel være både el- OG benzintanke?! :-)
Nix.. Om ikke så forfærdelig langtid vil det blive ULOVLIGT at køre i en benzindreven bil.. Olien er ved at slippe op og de sidste dråber bliver så dyre at normale mennesker ikke får råd. Det er på tide at vi begynder at finde alternative løsninger som er billigere og sundere. Og helt ærligt så er den benzindrevne motor fanme gammel teknologi!
Til alle lyd-nørder;
http://gizmodo.com/367944/fisker-karma-electric-ca...
Nu kan man få en smart el-bil med højtaler og så kan man selv bestemme hvilken motorlyd man vil have.
Gid i alle skulle have høreapperat.
http://gizmodo.com/367944/fisker-karma-electric-ca...
Nu kan man få en smart el-bil med højtaler og så kan man selv bestemme hvilken motorlyd man vil have.
Gid i alle skulle have høreapperat.
#43: iMan
Hvilket viser, at der før mennesket begyndte at udlede CO2 også var klimaforandringer. Ikke at det skal være et argument mod elbiler, men lad os hellere fokusere miljødebatten på ting, der er skadelige for mennesker, f.eks. partikler fra diesel, i stedet for den hysteriske fokusering på det ufarlige og naturlige stof CO2.
Der er en grund til at en flok sumpskildpadder er begyndt at yngle nær Silkeborg.. GLOBAL OPVARMNING!!! Det er 2500 år siden at sumpskildpadder sidst ynglede i DK!!
Hvilket viser, at der før mennesket begyndte at udlede CO2 også var klimaforandringer. Ikke at det skal være et argument mod elbiler, men lad os hellere fokusere miljødebatten på ting, der er skadelige for mennesker, f.eks. partikler fra diesel, i stedet for den hysteriske fokusering på det ufarlige og naturlige stof CO2.
#43 Der er en grund til at en flok sumpskildpadder er begyndt at yngle nær Silkeborg.. GLOBAL OPVARMNING!!! Det er 2500 år siden at sumpskildpadder sidst ynglede i DK
Tror nu ikke at den er vandret hele vejen herop bare for at bosætte sig igen(hvilket du jeg påstår de været for 2500år siden) tror nu mere at det drejer sig om fjolser der ikke gad have kræet mere og istedet for at aflevere dem til en dyrhandel så smider de lortet i den nærmeste sø eller å. Og vil da slet ikke betvivle at det har noget med global opvarming at gør ang. at de kan leve her osv. Men, whats your point??? Forresten så var det i 97 de blev genopdaget i DK så begyndt at yngle??? ;-P
#43Har du nogensinde hørt om genopladelige batterier??
Ja men hvor stort tror du et genopladeligt batteri ville være til en bil? Men du skrev jo ligesom selv at det ville som at køre en i en vaskehal hvorved batteriet automatisk vil blive skiftet. Så rolig nu he-man
#44Nix.. Om ikke så forfærdelig langtid vil det blive ULOVLIGT at køre i en benzindreven bil.. Olien er ved at slippe op og de sidste dråber bliver så dyre at normale mennesker ikke får råd
Tror du virkelig selv på det? Jeg tror ikke du skal regne med at det sker i din eller min levetid, men skulle det ske skal jeg være den første til at give dig en undskyldning for at sætte spørgsmålstegn ved din teori...
Tror nu ikke at den er vandret hele vejen herop bare for at bosætte sig igen(hvilket du jeg påstår de været for 2500år siden) tror nu mere at det drejer sig om fjolser der ikke gad have kræet mere og istedet for at aflevere dem til en dyrhandel så smider de lortet i den nærmeste sø eller å. Og vil da slet ikke betvivle at det har noget med global opvarming at gør ang. at de kan leve her osv. Men, whats your point??? Forresten så var det i 97 de blev genopdaget i DK så begyndt at yngle??? ;-P
#43Har du nogensinde hørt om genopladelige batterier??
Ja men hvor stort tror du et genopladeligt batteri ville være til en bil? Men du skrev jo ligesom selv at det ville som at køre en i en vaskehal hvorved batteriet automatisk vil blive skiftet. Så rolig nu he-man
#44Nix.. Om ikke så forfærdelig langtid vil det blive ULOVLIGT at køre i en benzindreven bil.. Olien er ved at slippe op og de sidste dråber bliver så dyre at normale mennesker ikke får råd
Tror du virkelig selv på det? Jeg tror ikke du skal regne med at det sker i din eller min levetid, men skulle det ske skal jeg være den første til at give dig en undskyldning for at sætte spørgsmålstegn ved din teori...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.