mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#3 HAhaha!
Jeg vil gerne købe debitel for en hund.
Men helt ærligt, er det kun mig, der opfatter Debitel som mega low budget og et scam-firma, der tager røven på en med det samme?
Jeg har den opfattelse udelukkende på grund af deres totalt dårlige low-budget reklamer, super grimme grafiske udseende, farver og deres fonte. Alt er layoutet så fantastisk dårligt, at jeg aldrig nogensinde ville putte en rød øre i det lort.
Og så hedder de Debitel. Det er bare lidt for tæt på Debil for min smag.
Jeg vil gerne købe debitel for en hund.
Men helt ærligt, er det kun mig, der opfatter Debitel som mega low budget og et scam-firma, der tager røven på en med det samme?
Jeg har den opfattelse udelukkende på grund af deres totalt dårlige low-budget reklamer, super grimme grafiske udseende, farver og deres fonte. Alt er layoutet så fantastisk dårligt, at jeg aldrig nogensinde ville putte en rød øre i det lort.
Og så hedder de Debitel. Det er bare lidt for tæt på Debil for min smag.
Jeg må nu indrømme at jeg næsten af og til savner debitel, de er engle i forhold til 3. Deres service halter måske af og til, men hvor mange steder kommer man igennem til kundeservice på omkring 1 minut, af og til kortere? Men det kunne da være sundt til telia at få et lavprisselskab :-)
Jeg vil sgu undre mig over at nogen ville købe dem... der må være meget rod i regnskabet... de gamle har nu fået en regning på 0,- i to år efter de er sluppet ud af deres net... eller det kan man jo så sige at de ikke helt er! men tæt på...
#5
Det må jeg nu nok sige... hvad gør du ?? det har jeg da aldrig prøvet!!
#5
Det må jeg nu nok sige... hvad gør du ?? det har jeg da aldrig prøvet!!
#5
Hehe, ja, men 3 er jo nok også det værste teleselskab på jordens overflade.
Du kom igennem på 1. minut fordi du var deres eneste kunde?
Hehe, ja, men 3 er jo nok også det værste teleselskab på jordens overflade.
Du kom igennem på 1. minut fordi du var deres eneste kunde?
#4 jeg kunne ikke forestille mig en mere dybdegående analyse af et firma end din.
Her tages ikke hensyn til småting som infrastruktur, personel, kundegrundlag indre/ydre værdi og andet pladder.
Nej - jeg synes deres reklamer sucker og deres layout er dårligt, ergo må firmaet være en financiel katastrofe.
Her tages ikke hensyn til småting som infrastruktur, personel, kundegrundlag indre/ydre værdi og andet pladder.
Nej - jeg synes deres reklamer sucker og deres layout er dårligt, ergo må firmaet være en financiel katastrofe.
hairulfr:
jeg lægger gerne en hund oveni, hvis du lover at lukke lortet a.s.a.p.
Konen og jeg skulle til London i weekenden. Fredag ringede hun til Debitel for at få udlandstelefoni, søndag aften virkede det stadig ikke.
Jeg aktiverede mit udlandstelefoni hos et andet lavpris selsskab efter hun havde ringet til Debitel. Der gik under en time, og det spillede bare fra vi landede i Gatwick.
Dø, Debitel, dø ..
jeg lægger gerne en hund oveni, hvis du lover at lukke lortet a.s.a.p.
Konen og jeg skulle til London i weekenden. Fredag ringede hun til Debitel for at få udlandstelefoni, søndag aften virkede det stadig ikke.
Jeg aktiverede mit udlandstelefoni hos et andet lavpris selsskab efter hun havde ringet til Debitel. Der gik under en time, og det spillede bare fra vi landede i Gatwick.
Dø, Debitel, dø ..
#5,#7
Nu har jeg efterhånden haft alle danske telefonselskaber, og ingen steder har jeg fået så god og hurtig behandling som hos 3. Alle de gange jeg har ringet til dem er jeg kommet igennem på under 3 min. og de fleste gange med det samme. Hos TDC. f.eks har jeg ventet 1 t og 45 m for derefter at høre røret blive lagt på. Se det er danmarks dårligste selskab, kun lige overgået at Tele2 og Sonofon.
Nu har jeg efterhånden haft alle danske telefonselskaber, og ingen steder har jeg fået så god og hurtig behandling som hos 3. Alle de gange jeg har ringet til dem er jeg kommet igennem på under 3 min. og de fleste gange med det samme. Hos TDC. f.eks har jeg ventet 1 t og 45 m for derefter at høre røret blive lagt på. Se det er danmarks dårligste selskab, kun lige overgået at Tele2 og Sonofon.
Er jeg den eneste som ikke har haft nogen dårlige oplevelser med Debitel. De få gang jeg har haft snakket med supporten har jeg fået hurtigt svar. Dog er jeg lige skiftet til Telmore, da jeg må give jer ret i at de er rimelig dyre. Dog har mit skift til Telmore været helt uden problemer. Så vil ikke sige Debitel er dårlige, dog ikke de billigeste på marked.
jeg har debitel ?
forstår ik hvorfor folk brokker sig over debitel.. har max 3 min ventetid i telefonen..
og hvergang er problemet blevet løst på få min.. hurtigt og smertefrit ..
jeg er glad for debitel triumf 200
forstår ik hvorfor folk brokker sig over debitel.. har max 3 min ventetid i telefonen..
og hvergang er problemet blevet løst på få min.. hurtigt og smertefrit ..
jeg er glad for debitel triumf 200
#8 Du har åbenbart en begræset humor.
Men det LIGNER jo pis, det ser jo ikke lækkert ud, og sådan har jeg haft det fra starten. Grimt design, dårligt layout tyder for mig på at de ikke har nogen kompetencer og ikke engang fatter at hyre ordentlig arbejdskraft.
Og hvor mange tror du der kikker på markedsanalyser, kundegrundlag, personel (gymnasieelver, der er ved at spare sammen til en rejse til thailand? For det er vel de eneste man reelt kommer i kontakt med) og infrastruktur, når de vælger teleselskab? kik evt. www.debitel.dk
Indre/ydre værdi? Teleselskaber har ikke nogen værdier, på nær dem de suger ud af deres kunder. Synes det er en joke at tale om værdier i firmaer, der reelt set ikke har andet formål end at tjene penge. Det er sådan noget bæ man forventer at høre på et eller andet ugemøde, hvor en eller anden dum, overgearet og entusiastisk mellemleder skal vidreformidle det bræk han har lært på et kursus. "Styrk korpsånden og derigennem salget" og "vi skal synliggøre vores værdier overfor kunderne"... Please, spanden er fuld
#11 Helt sikkert, det sker prompte.
Men det LIGNER jo pis, det ser jo ikke lækkert ud, og sådan har jeg haft det fra starten. Grimt design, dårligt layout tyder for mig på at de ikke har nogen kompetencer og ikke engang fatter at hyre ordentlig arbejdskraft.
Og hvor mange tror du der kikker på markedsanalyser, kundegrundlag, personel (gymnasieelver, der er ved at spare sammen til en rejse til thailand? For det er vel de eneste man reelt kommer i kontakt med) og infrastruktur, når de vælger teleselskab? kik evt. www.debitel.dk
Indre/ydre værdi? Teleselskaber har ikke nogen værdier, på nær dem de suger ud af deres kunder. Synes det er en joke at tale om værdier i firmaer, der reelt set ikke har andet formål end at tjene penge. Det er sådan noget bæ man forventer at høre på et eller andet ugemøde, hvor en eller anden dum, overgearet og entusiastisk mellemleder skal vidreformidle det bræk han har lært på et kursus. "Styrk korpsånden og derigennem salget" og "vi skal synliggøre vores værdier overfor kunderne"... Please, spanden er fuld
#11 Helt sikkert, det sker prompte.
#16 eller også har du begrænset humor. :)
Nu er det vel ikke de almindelige kunder der skal købe firmaet, de skal jo bare bruge de services som udbyderen stiller til rådighed.
Jeg kunne forestille mig dem der reelt er interesseret i at købe debitel er firmaer som Sonofon, TDC, Tele2 eller Telia - og jeg vil undrer mig meget hvis de basere deres indkøb af et helt mobilselskab på udseende af deres logo og deres knap så fede HP, istedet for en gennemgående økonomisk analyse af firmaet.
Nu er det vel ikke de almindelige kunder der skal købe firmaet, de skal jo bare bruge de services som udbyderen stiller til rådighed.
Jeg kunne forestille mig dem der reelt er interesseret i at købe debitel er firmaer som Sonofon, TDC, Tele2 eller Telia - og jeg vil undrer mig meget hvis de basere deres indkøb af et helt mobilselskab på udseende af deres logo og deres knap så fede HP, istedet for en gennemgående økonomisk analyse af firmaet.
#17 Hehe, det er jeg godt klar over, at det ikke er.
Jeg fandt nu din post morsom, "dybdegående analyse af et firma "...Haha.
Debitel er i hvert fald grimt, det synes jeg. Kedeligt og uinbydende, selv deres annoncer, som jo burde sige "hey, hello! Kik her, vi er mega fede og seje" men i stedet ligner de noget man forventer at fiske op af en rudekuvert. Det kan være de bare vil skrue eventuelle kundernes forventninger ned med det samme.
Jeg fandt nu din post morsom, "dybdegående analyse af et firma "...Haha.
Debitel er i hvert fald grimt, det synes jeg. Kedeligt og uinbydende, selv deres annoncer, som jo burde sige "hey, hello! Kik her, vi er mega fede og seje" men i stedet ligner de noget man forventer at fiske op af en rudekuvert. Det kan være de bare vil skrue eventuelle kundernes forventninger ned med det samme.
Well jeg har ikke meget godt at sige om debitel!
Jeg havde en debitel telefon en gang for mange år siden, som var købt med simlås. Da de 6 måneder var gået og jeg ville flytte til et mere rimeligt selskab, prøvede jeg at få den låst op. Da jeg havde ringet 10 gange og fået alle mulige søforklarringer sendte jeg en opsigelse af mit abonoment, gik ned en en butik og fik den låst op for en hund. Det var sidste gang jeg talte med nogen fra debiltel, nogensinde! Jeg handler aldrig med de aber igen!
Jeg havde en debitel telefon en gang for mange år siden, som var købt med simlås. Da de 6 måneder var gået og jeg ville flytte til et mere rimeligt selskab, prøvede jeg at få den låst op. Da jeg havde ringet 10 gange og fået alle mulige søforklarringer sendte jeg en opsigelse af mit abonoment, gik ned en en butik og fik den låst op for en hund. Det var sidste gang jeg talte med nogen fra debiltel, nogensinde! Jeg handler aldrig med de aber igen!
#16 vil da sige at udvikling er en slags værdi i et tele selskab? :D
Ikke at debitel har skyggen af det.
Ikke at debitel har skyggen af det.
Jeg har lige fået min første regning fra Debitel.
Jeg kan kun sige at det IKKE er et selskab jeg bliver hos.
Regningen er såmænd vældig grundigt udspecificeret.
Problemet er bare at jeg bliver opkrævet mit forbrug (fair nok) PLUS mit minimumsforbrug (knap så fair). Da jeg så ringer ind for at klage venter jeg først i kø i små 15 minutter, derefter får jeg en medarbejder der sidder og snakker og snakker og snakker og snakker osv. i 10 minutter, hvorefter jeg får at vide at jeg forøvrigt ikke kan få hjælp, fordi deres computere er brudt ned. Det synes jeg jo nok hun burde have sagt med det samme, eventuelt lægge en besked på deres telefon-anlæg, jeg sad trods alt og lyttede til det i et kvarters tid.
Jeg kan kun sige at det IKKE er et selskab jeg bliver hos.
Regningen er såmænd vældig grundigt udspecificeret.
Problemet er bare at jeg bliver opkrævet mit forbrug (fair nok) PLUS mit minimumsforbrug (knap så fair). Da jeg så ringer ind for at klage venter jeg først i kø i små 15 minutter, derefter får jeg en medarbejder der sidder og snakker og snakker og snakker og snakker osv. i 10 minutter, hvorefter jeg får at vide at jeg forøvrigt ikke kan få hjælp, fordi deres computere er brudt ned. Det synes jeg jo nok hun burde have sagt med det samme, eventuelt lægge en besked på deres telefon-anlæg, jeg sad trods alt og lyttede til det i et kvarters tid.
#22 Ja, de kan være så pisse ligeglade i telefonsupport. De burde være on-site. En vanvittig sygeforsikring de selskaber skulle have.
Har i øjeblikket Debitel, da jeg kunne få w810 ret så billigt med deres abn. og så havde jeg ikke prøvet debitel før :P
Indtil videre er det kørt upåklageligt, hvilket er noget bedre end hvad jeg kan sige om Telmore, der nok har den ringeste dækning jeg nogensinde har prøvet og visse gange blev sms'er udskudt en uges tid før de kom frem.
Nej med debitel virker det, lige så godt som de andre godt nok, men jeg er også på sonofon's netværk egentlig, så jeg forstår ikke helt hvad debitel egentlig laver.
Debitels kunder kører enten på TDCs eller Sonofons netværk, og debitel er sådanset bare dem der skriver regningen.. Har fået breve fra dem, fra Tyskland, så jeg tvivler på de har særlig meget administration af firmaet i dk?
Min regning er ikke meget anderledes end dengang jeg havde telia, hvilket jeg egentlig også var meget tilfreds med.
Indtil videre er det kørt upåklageligt, hvilket er noget bedre end hvad jeg kan sige om Telmore, der nok har den ringeste dækning jeg nogensinde har prøvet og visse gange blev sms'er udskudt en uges tid før de kom frem.
Nej med debitel virker det, lige så godt som de andre godt nok, men jeg er også på sonofon's netværk egentlig, så jeg forstår ikke helt hvad debitel egentlig laver.
Debitels kunder kører enten på TDCs eller Sonofons netværk, og debitel er sådanset bare dem der skriver regningen.. Har fået breve fra dem, fra Tyskland, så jeg tvivler på de har særlig meget administration af firmaet i dk?
Min regning er ikke meget anderledes end dengang jeg havde telia, hvilket jeg egentlig også var meget tilfreds med.
#brok over debiLtel.
Kan de fleste ikke komme med dårlige historier om et-eller-andet teleselskab?
Jeg mener, hvis nyheden var gået på TDC ville der blive råbt op med dårlige historier, og havde det været tele2 eller CC havde det da været lignende historier.
Min pointe er blot, at fordi man har haft en dårlig oplevelse eller to med et teleselskab, er ikke det samme som at selskabet sucker - man har bare været uheldig.
Men igen - som hairulfr skriver, hvad kan man forvente af et firma med sådan et grimt design. :o)
Kan de fleste ikke komme med dårlige historier om et-eller-andet teleselskab?
Jeg mener, hvis nyheden var gået på TDC ville der blive råbt op med dårlige historier, og havde det været tele2 eller CC havde det da været lignende historier.
Min pointe er blot, at fordi man har haft en dårlig oplevelse eller to med et teleselskab, er ikke det samme som at selskabet sucker - man har bare været uheldig.
Men igen - som hairulfr skriver, hvad kan man forvente af et firma med sådan et grimt design. :o)
#25 -
Debitel har ikke just været klassens søde dreng, så deres ry er ikke opstået bare på baggrund af nogle enkelte utilfredse kunder. Jeg husker bl.a. at en af deres bosser, vistnok den administrerende direktør, stillede sig på landsdækkende tv og forsvarede deres politik om ikke at levere mobiltelefoni til visse såkaldte belastede områder i Danmark, med argumentet "hvis politiet ikke engang tør at køre ind i disse områder, hvordan skal vi så regne med at få vores penge".
Et af disse områder, var Ishøj, som jeg boede i på det tidspunkt.. og jo, én bebyggelse i Ishøj var på det tidspunkt belastet, men vi taler altså ikke om hverken ghetto i USA eller Gaza/Vestbredden og politiet havde nu intet problem med at komme ind i byggeriet.
Debitel har ikke just været klassens søde dreng, så deres ry er ikke opstået bare på baggrund af nogle enkelte utilfredse kunder. Jeg husker bl.a. at en af deres bosser, vistnok den administrerende direktør, stillede sig på landsdækkende tv og forsvarede deres politik om ikke at levere mobiltelefoni til visse såkaldte belastede områder i Danmark, med argumentet "hvis politiet ikke engang tør at køre ind i disse områder, hvordan skal vi så regne med at få vores penge".
Et af disse områder, var Ishøj, som jeg boede i på det tidspunkt.. og jo, én bebyggelse i Ishøj var på det tidspunkt belastet, men vi taler altså ikke om hverken ghetto i USA eller Gaza/Vestbredden og politiet havde nu intet problem med at komme ind i byggeriet.
Jeg giver også gerne 100 Kr. men så skal i også love mig at de lukker lortet og fyrer alle de inkompetente idioter der sidder derinde.
For en del år siden oplevede min samlever at få en regning fra dem den 14 April hvor seneste betalingsdato var 1 april..
Dagen efter kom så en rykker på 100 kr. fordi hun ikke havde betalt til tiden..
Skide smart at sende regninger ud så de er løbet ud inden de bliver modtaget...
Deres undskyldning var at brevene kom fra Tyskland....Men rykkerbrevene kunne åbenbart godt komme hurtigt frem selvom regningen ikke gjorde..
Da vi så ringede ind for at klage fik vi jo som sagt at vide at de godt var klar over problematikken men de kunne desværre ikke gøre noget for når gebyret var tilskrevet regningen så SKULLE det betales og de kunne ikke fjerne det igen...(Jeg tror personligt at den stakkels pige som jeg snakkede med desangående tog sig en pause bagefter for hun fik godtnok et rimeligt stort stykke af min mening om dette latterlige fuskerfirma)..
Eller da min far sagde abbonementet op...De skyldte så ham nogle penge som de skulle tilbageføre..
Det var først da han skrev et brev og henholdt sig til deres egne betingelser om rykkergebyrer at de sendte pengene ... Og ikke noget med at sende et undskyldende brev, nej han fik bare et brev fra danske bank at de havde ført pengene over..
(Kender endda en unlocker der var så gal på Debitel at han en overgang låsede mobiler op gratis hvis de var låst til Debitel)..
XxX
For en del år siden oplevede min samlever at få en regning fra dem den 14 April hvor seneste betalingsdato var 1 april..
Dagen efter kom så en rykker på 100 kr. fordi hun ikke havde betalt til tiden..
Skide smart at sende regninger ud så de er løbet ud inden de bliver modtaget...
Deres undskyldning var at brevene kom fra Tyskland....Men rykkerbrevene kunne åbenbart godt komme hurtigt frem selvom regningen ikke gjorde..
Da vi så ringede ind for at klage fik vi jo som sagt at vide at de godt var klar over problematikken men de kunne desværre ikke gøre noget for når gebyret var tilskrevet regningen så SKULLE det betales og de kunne ikke fjerne det igen...(Jeg tror personligt at den stakkels pige som jeg snakkede med desangående tog sig en pause bagefter for hun fik godtnok et rimeligt stort stykke af min mening om dette latterlige fuskerfirma)..
Eller da min far sagde abbonementet op...De skyldte så ham nogle penge som de skulle tilbageføre..
Det var først da han skrev et brev og henholdt sig til deres egne betingelser om rykkergebyrer at de sendte pengene ... Og ikke noget med at sende et undskyldende brev, nej han fik bare et brev fra danske bank at de havde ført pengene over..
(Kender endda en unlocker der var så gal på Debitel at han en overgang låsede mobiler op gratis hvis de var låst til Debitel)..
XxX
Håber ikke Telenor køber Debitel.. Det er slemt nok at Sonofon blev smækket sammen med CyberCity (som ligger under Telenor).. Håber ikke Debitel kommer med ind under DEN parably.. Nok mest fordi jeg sidder i CyberCity support og ikke rigtig gider at have flere produkter jeg skal yde support på :-)
@Jlor
Med mindre du er totalt talentløs så kan du slet ikke bruges i support hos Debitel..
De laver en IQ test og scorer man over 85 så bliver man ikke valgt..
Ja altså, jeg mener man skal da være rimeligt lavt begavet for at finde sig i at sidde og tage imod svinere hver dag fordi firmaet man arbejder for er nogle forbandede klamphuggere..
XxX
Med mindre du er totalt talentløs så kan du slet ikke bruges i support hos Debitel..
De laver en IQ test og scorer man over 85 så bliver man ikke valgt..
Ja altså, jeg mener man skal da være rimeligt lavt begavet for at finde sig i at sidde og tage imod svinere hver dag fordi firmaet man arbejder for er nogle forbandede klamphuggere..
XxX
#23
Telmore kører på TDC' net. (TDC ejer Telmore)
Og jo deres dækning er ens.
Jeg har idag Telmore og har aldrig haft dækningsproblemer.
(SE w810 også, fin 'fon :) )
Har for nogle år tilbage haft Debitel..
Fy for en stinker, høje regninger med underlige poster.
Dengang var det umuligt at komme igennem per telefon til dem.
Da jeg opsagde mit abonnement gik der 3 måneder før det slog igennem. (2 breve, x antal forsøg via telefon og tilsidst et anbefalet brev.)
Derfor, ifølge Debitel logik, skulle jeg betale for de 3 måneder også. (Var langt over det ½år jeg havde bundet mig)
Da jeg ikke havde opsagt med anbefalet brev og ikke ville betale for de måneder hvor jeg egentlig ikke var kunde, fik jeg 2 'trussels' breve, 1 fra Debitel og et fra et inkasso firma.
Det kostede derfor mig over 1500.- (Sikkert en del mere egentlig) at sige mit abonnement op.
Så for min skyld.. sælg det til Smølferne fra den mørke side, eller i det mindste nogen jeg aldrig kommer til at snakke med.
Telmore kører på TDC' net. (TDC ejer Telmore)
Og jo deres dækning er ens.
Jeg har idag Telmore og har aldrig haft dækningsproblemer.
(SE w810 også, fin 'fon :) )
Har for nogle år tilbage haft Debitel..
Fy for en stinker, høje regninger med underlige poster.
Dengang var det umuligt at komme igennem per telefon til dem.
Da jeg opsagde mit abonnement gik der 3 måneder før det slog igennem. (2 breve, x antal forsøg via telefon og tilsidst et anbefalet brev.)
Derfor, ifølge Debitel logik, skulle jeg betale for de 3 måneder også. (Var langt over det ½år jeg havde bundet mig)
Da jeg ikke havde opsagt med anbefalet brev og ikke ville betale for de måneder hvor jeg egentlig ikke var kunde, fik jeg 2 'trussels' breve, 1 fra Debitel og et fra et inkasso firma.
Det kostede derfor mig over 1500.- (Sikkert en del mere egentlig) at sige mit abonnement op.
Så for min skyld.. sælg det til Smølferne fra den mørke side, eller i det mindste nogen jeg aldrig kommer til at snakke med.
Det første jeg tænkte da jeg læse overskriften var.
Pris 1 kr.
(Oprettelse 99 kr - Minimumsforbrug i bindingsperioden 250 milioner)
Nu er debitel jo ikke kendt for deres gode kundeservice eller en overskulig pris politik.
Pris 1 kr.
(Oprettelse 99 kr - Minimumsforbrug i bindingsperioden 250 milioner)
Nu er debitel jo ikke kendt for deres gode kundeservice eller en overskulig pris politik.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.