mboost-dp1

Naspers
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#51
PP er genialt for køber, men er du sælger er historien noget andet.
Hvis man følger med inde på deres support sider, er der stor grund til, som sælger, at holde sig fra PP.
Jeg har desuden selv penge stående på en PP konto jeg ikke kan logge på på grund af fejl på deres server, de kan ikke ordne min konto og jeg kan ikke få pengene overført til en anden konto eller min bank... det er 3 måneder siden jeg kontaktede dem første gang. I løbet af forløbet har jeg modtaget deres standard "prøv dette og dette" mail over 20 gange... mon ikke jeg har prøvet det første gang jeg modtog den?
Desuden har jeg ringet til dem over 20 gange, 3 af gangene kom jeg igennem, men der var deres system nede så jeg måtte ringe igen senere.
Efter en mail med advokattrussel, blev jeg ringet op af en sød kvinde, der lovede at pengene ville blive overført til min konto med det samme.
2 dage efter, fik jeg en mail om at de ikke kunne overføre penge til kontoen fordi min bank nægtede.
Kontonummer og REG nummer jeg fik oplyst var rigtige.
Så nu sidder jeg og venter på at de kontakter mig igen.
Prøv at tænk på hvad der ville ske hvis Danske Bank, lod deres kunder stå uden adgang til deres penge i 3 måneder?
PP er genialt for køber, men er du sælger er historien noget andet.
Hvis man følger med inde på deres support sider, er der stor grund til, som sælger, at holde sig fra PP.
Jeg har desuden selv penge stående på en PP konto jeg ikke kan logge på på grund af fejl på deres server, de kan ikke ordne min konto og jeg kan ikke få pengene overført til en anden konto eller min bank... det er 3 måneder siden jeg kontaktede dem første gang. I løbet af forløbet har jeg modtaget deres standard "prøv dette og dette" mail over 20 gange... mon ikke jeg har prøvet det første gang jeg modtog den?
Desuden har jeg ringet til dem over 20 gange, 3 af gangene kom jeg igennem, men der var deres system nede så jeg måtte ringe igen senere.
Efter en mail med advokattrussel, blev jeg ringet op af en sød kvinde, der lovede at pengene ville blive overført til min konto med det samme.
2 dage efter, fik jeg en mail om at de ikke kunne overføre penge til kontoen fordi min bank nægtede.
Kontonummer og REG nummer jeg fik oplyst var rigtige.
Så nu sidder jeg og venter på at de kontakter mig igen.
Prøv at tænk på hvad der ville ske hvis Danske Bank, lod deres kunder stå uden adgang til deres penge i 3 måneder?
Sommer (48) skrev:Så det er da total unfair at påstå at de skal siddestilles ligeså godt, som ham der vælger at købe en ny, mindre og knap så luksuriøs, bil.
Men hvorfor? Du skriver ingen begrundelse. Synes du ikke bilen skal virke de næste 2 år da? Hvor går grænsen, hvor gammel må den være?
Love og regler gør ligesom det hele lidt lettere og stiller forbrugerne ens - uanset hvad sælger mener. Og hvad en brugtvognssælger mener er ret ofte forkert...
Sommer (48) skrev:Det er sq lidt det samme som at påstå at den gode pasta til 14.95 skal smage ligesom den dårlige pasta på 6.95.
Nej, det er så slet ikke det jeg siger.
Det ville være det jeg havde sagt, hvis jeg havde skrevet at begge biler skulle køre præcis på samme måde i 2 år.
Det kan man jo ikke forvente af en brugt bil, men man kan forvente at den ikke holder op med at virke i de første 2 år.
Og pasta til 7 og 15 kr smager ens alligevel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.