mboost-dp1

wupti.com A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Wupti Mobile er blevet skabt efter L´EASY købte halvdelen af Wupti.
L´EASY solgte med succes deres L´EASY Mobil kundebase til TDC for et ikke ubetydeligt millionbeløb.
På den her måde kan de skrabe bonus ind fra TDC for de minutter kunderne taler og de har mulighed for at frasælge kundebasen hvis de får brug for lidt ekstra kapital.
L´EASY solgte med succes deres L´EASY Mobil kundebase til TDC for et ikke ubetydeligt millionbeløb.
På den her måde kan de skrabe bonus ind fra TDC for de minutter kunderne taler og de har mulighed for at frasælge kundebasen hvis de får brug for lidt ekstra kapital.
Fordelen er at firmaer som Wupti og L´EASY har store kundebaser og L´EASY snakker med mange kunder i løbet af en dag. Det er ekstremt nemt at oprette en nummerportering til en kunde der alligevel er ved at købe noget. Det er easy money.
Hvorfor skal det resultere i en nyhed på newz.dk hver gang nogle tosser åbner et nyt mobilselskab?
Specielt denne slags "mobilselskaber"?
Specielt denne slags "mobilselskaber"?
Fordi et konstant nyhedsflow er det vigtigste for et site som det her. Så er nyhedsværdien og relevansen underordnet.
Abech (11) skrev:Det var dog utroligt med de mange nye selskaber...
Bibob, Happii, The Voice Mobil osv.
Man skulle tro at der er nogle som tilbyder opsætning af mobilselskab pisse billigt.
De selskaber forstår jeg godt for de tilbyder en service der adskiller sig fra mængden, nemlig i forhold til prisen (mua. the voice mobil).
Som jeg ser det er det et relativt dyrt tilbud der er snakke om her og jeg begriber simpelthen ikke hvordan de overhovedet kan få etableret en kundebase.
De gør det fordi de har et navn folk kender som de kan bruge til at skaffe kunder.
Det er jo en meget kendt formular efterhånden
1) Opret et ny mobilselskab
2) Få nogle kunder ved billige priser eller kendt firma
3) Sælg (firma og) kunder til et mere etableret firma.
4) Profit!!!
Det er jo en meget kendt formular efterhånden
1) Opret et ny mobilselskab
2) Få nogle kunder ved billige priser eller kendt firma
3) Sælg (firma og) kunder til et mere etableret firma.
4) Profit!!!
Bettemand (14) skrev:Som jeg ser det er det et relativt dyrt tilbud der er snakke om her og jeg begriber simpelthen ikke hvordan de overhovedet kan få etableret en kundebase.
For nogle er det ikke prisen der er afgørende. Fx. min kæreste kunne firdoble sin regning uden det betød noget, hvis det er et bedre teleselskab på en eller anden relevant måde.
myplacedk (16) skrev:For nogle er det ikke prisen der er afgørende. Fx. min kæreste kunne firdoble sin regning uden det betød noget, hvis det er et bedre teleselskab på en eller anden relevant måde.
Klart at service er en væsentlig faktor. Jeg ville selv vælge et dyrere selskab hvis jeg mente det gav bedre service.
Personligt bruger jeg Bibob og har aldrig haft det mindste "hickup" overhovedet. Har jeg haft spørgsmål er der online support og what not (damn, jeg lyder jo som en hel reklame :S).
Min pointe er at der FINDES selskaber der yder god service for færre penge end der er tale om her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.