mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Tja.. ikke fordi jeg regner med at spille det her om en god uge, men der skulle efter sigende ikke være den store chance for overbefolkede servere da der er servere til rigtig mange forskellige regioner i Europa.
Så hersker der totalt anarki. Folk har på det nærmeste opgivet deres karakterer og der er pvp igang overalt.
Igår aftes samlede vi så 40 mand i et raid plus de løse medløbere. Vi løber til The Barrens, møder en enkelt Orc som ryger ned, og lige i det vi skal til at storme frem går serveren ned. Ærgeligt at have brugt 1½ time på at samle folk. 5 minutter går og folk kommer på igen. Det lykkedes at samle små 30 i Barrens igen, så løber man frem mod en horde camp, begynder at slås med npc's, og så går den ned igen. Damn, der var jeg sq træt af det. :p
Well, det eneste man godt kunne bruge nu var en liste med servernanvnene, så man i sit guild kan aftale, hvor man spiller.
Igår aftes samlede vi så 40 mand i et raid plus de løse medløbere. Vi løber til The Barrens, møder en enkelt Orc som ryger ned, og lige i det vi skal til at storme frem går serveren ned. Ærgeligt at have brugt 1½ time på at samle folk. 5 minutter går og folk kommer på igen. Det lykkedes at samle små 30 i Barrens igen, så løber man frem mod en horde camp, begynder at slås med npc's, og så går den ned igen. Damn, der var jeg sq træt af det. :p
Well, det eneste man godt kunne bruge nu var en liste med servernanvnene, så man i sit guild kan aftale, hvor man spiller.
Æv så skal man til at starte forfra :( meeen det var vel også formeget at håbe på at kunne beholde sin karakter....
btw, er jeg den enste der har problmer med at det lagger så meget at man ind i mellem kan blive ramt af et monster der er en 2-3 skærm længder væk? ( ja jeg kører hit & run stilen ;) )
btw, er jeg den enste der har problmer med at det lagger så meget at man ind i mellem kan blive ramt af et monster der er en 2-3 skærm længder væk? ( ja jeg kører hit & run stilen ;) )
Hej alle WOW Fans jeg holder natåbent mellem torsdag d.10/2 til fredag d 11/2 så har du muligheden for at købe World of Warcraft før alle andre desuden vil prisen være 10kr billigere end de fleste andre steder som feks betafon salgsprisen vil være 359.- Jeg giver 1 spil gratis pr person til de første 3 der dukker op. Forretningen hedder pc-teamet den ligger på jagtvej 207 østerbro tlf 3524111.
Mindst 2 server crasher inden for 3timer af opstart, resten vil have 60min+ køer efter 2 timer.
Det er uundgåeligt.
Det er uundgåeligt.
fantastisk med reklamer... får newz mon et stykke af kagen?
desuden har rigtige fans bestilt ;)
men ellers et rigtig godt initiv :P
desuden har rigtige fans bestilt ;)
men ellers et rigtig godt initiv :P
men det bliver også dyrt.
Mig og kæresten spiller betaen nu og vi er begge blevet hooked, men nu skal vi så ud og købe det 2gange og så betale det månedelige bidrag.
Ikke fordi det månedlige er så galt, men det er satme mange penge på engang når man nu skal ha alt dobbelt.
Mig og kæresten spiller betaen nu og vi er begge blevet hooked, men nu skal vi så ud og købe det 2gange og så betale det månedelige bidrag.
Ikke fordi det månedlige er så galt, men det er satme mange penge på engang når man nu skal ha alt dobbelt.
Jeg går og overvejer om jeg skulle købe spillet, men kan ikke helt beslutte mig.. Har deltaget både i US og EU beta, og er helt vild med det. Men det er sq noget af en tidsrøver!
Har selv spillet siden Final Beta startede. Har fået bekræftet, at jeg får en kopi tilsendt så den dumper ind af brevsprækken den 11. Så er der dømt WoW.
Jeg tror, og det er min tro lige nu, at der kommer et begrænset antal kopier på gaden udover dem der er pre-order. Pre-order betyder at de ved hvor mange der ihvertfald kommer, og så add de retail kopier de sender ud. Det giver dem adgang til at regne med hvor mange servere de skal bruge.
Får jeg ret tror jeg ikke lag og lang kø bliver et problem. Sender de med det samme tonsvis af kopier ud i handel og vandel kan der nemt blive kaos.
Som en sagde, rigtigt fans har bestilt, i andre må sgu eventuelt vente lidt mere.
Jeg tror, og det er min tro lige nu, at der kommer et begrænset antal kopier på gaden udover dem der er pre-order. Pre-order betyder at de ved hvor mange der ihvertfald kommer, og så add de retail kopier de sender ud. Det giver dem adgang til at regne med hvor mange servere de skal bruge.
Får jeg ret tror jeg ikke lag og lang kø bliver et problem. Sender de med det samme tonsvis af kopier ud i handel og vandel kan der nemt blive kaos.
Som en sagde, rigtigt fans har bestilt, i andre må sgu eventuelt vente lidt mere.
#3 - forhaabenligt kan man ikke beholde karakterene. det ville vaere urimeligt, naar spillet ikke er tilgaengeligt for alle pt.
#9 - der vil vaere rp serverer, hvor blandt andet namerestrictions vil vaere strammere. saa kommer der heller ikke taaber med navne som "3lit3 dood".
#12 - retail udgaven og serverne gaar lige saa meget ned som beta'en. spoerg bare amerikanerne.
det er et flot designet spil, og deres grafikere er fantastiske. men blizards programmoerer er mildest talt middelmaadige, og deres netvaerkskode er i bedste fald elendig. et mmorpg skal ikke spredes ud over 88 servere, som det er alene i usa, hvor hver server kun tillader faa tusinde spillere, og stadig lagger voldsomt. det er utroligt at de ikke paa verdensplan kan noejes med maaske 30 serverer, og saa en meget stoerre population per server. specielt er det besvaerligt at komme til at spille med sine kammerater, naar man ikke har lov at joine serverer uden for ens verdensdel, og stadig har naesten 100 serverer at vaelge imellem. og en karakter er selvfoelig laast til den givne server.
jeg glaeder mig til at spille det, men der er et hav af fejl og smaa gener, som de forhaabenligt faar rettet. hvorfor blizzard har et ry for at producere polerede spil, kan jeg ikke forstaa.
/stone
#9 - der vil vaere rp serverer, hvor blandt andet namerestrictions vil vaere strammere. saa kommer der heller ikke taaber med navne som "3lit3 dood".
#12 - retail udgaven og serverne gaar lige saa meget ned som beta'en. spoerg bare amerikanerne.
det er et flot designet spil, og deres grafikere er fantastiske. men blizards programmoerer er mildest talt middelmaadige, og deres netvaerkskode er i bedste fald elendig. et mmorpg skal ikke spredes ud over 88 servere, som det er alene i usa, hvor hver server kun tillader faa tusinde spillere, og stadig lagger voldsomt. det er utroligt at de ikke paa verdensplan kan noejes med maaske 30 serverer, og saa en meget stoerre population per server. specielt er det besvaerligt at komme til at spille med sine kammerater, naar man ikke har lov at joine serverer uden for ens verdensdel, og stadig har naesten 100 serverer at vaelge imellem. og en karakter er selvfoelig laast til den givne server.
jeg glaeder mig til at spille det, men der er et hav af fejl og smaa gener, som de forhaabenligt faar rettet. hvorfor blizzard har et ry for at producere polerede spil, kan jeg ikke forstaa.
/stone
for at give eksempler til min post #18, er her nogle af fejlene og manglerne man stoeder paa, alene ved opstart af spillet.
- deres bittorrent distributionssystem er elendigt. det ved alle der har proevet at hente beta-klienten.
- login skaermen burde huske paa det sidst brugte account navn. det er unoedvendigt traels at skulle skrive det hver gang man logger ind.
- naar man laver sin karakter, boer det vaere muligt at zoome ind paa ansigtet, saa man kan se det ansigt, de piercings og det skaeg som man vaelger.
- der er utroligt faa muligheder for customization. der skal vaere mange mange flere, saa alle ikke ligner hinanden.
- man kan ikke saette hoejde eller droejde paa sin karakter. det er ikke en noedvendighed, men ville vaere en flot ekstra ting til at give variation.
- hvis man ryger linkdoed og proever at logge ind, loader den hele spillet foer den opdager at ens karakter er online allerede. saa bliver man smidt af og maa sidde at vente. naar man tror ens karakter er blevet smidt af serveren, kan man saa proeve at loade igen. hvis den stadig er online, ryger man tilbage i menu'en. her burde spillet for det foerste checke om man allerede er online _foer_ den loader det hele, og den burde saa smide ens karakter af, naar man foerste gang proever at logge ind, saa man ikke spilder sin tid paa at vente paa loading og serveren.
- naar man saa endelig kommer online, er noget af det foerste man ser, at npc og pc titler er en stort blinkende pixelmasse paa afstand. det er kodemaessigt elementaert, at soerge for at titler altid staar skarpt, selv naar de skaleres paa afstand. hvorfor de ikke retter det, er uforstaaeligt.
saa er man endelig online, og kan beynde at se paa mangler og fejl i selve spillet. som sagt glaeder jeg mig meget til at spille det, for det er stadig et flot og sjovt spil, men alle de her mangler og fejl, forringer oplevelsen vaesenligt.
/stone
- deres bittorrent distributionssystem er elendigt. det ved alle der har proevet at hente beta-klienten.
- login skaermen burde huske paa det sidst brugte account navn. det er unoedvendigt traels at skulle skrive det hver gang man logger ind.
- naar man laver sin karakter, boer det vaere muligt at zoome ind paa ansigtet, saa man kan se det ansigt, de piercings og det skaeg som man vaelger.
- der er utroligt faa muligheder for customization. der skal vaere mange mange flere, saa alle ikke ligner hinanden.
- man kan ikke saette hoejde eller droejde paa sin karakter. det er ikke en noedvendighed, men ville vaere en flot ekstra ting til at give variation.
- hvis man ryger linkdoed og proever at logge ind, loader den hele spillet foer den opdager at ens karakter er online allerede. saa bliver man smidt af og maa sidde at vente. naar man tror ens karakter er blevet smidt af serveren, kan man saa proeve at loade igen. hvis den stadig er online, ryger man tilbage i menu'en. her burde spillet for det foerste checke om man allerede er online _foer_ den loader det hele, og den burde saa smide ens karakter af, naar man foerste gang proever at logge ind, saa man ikke spilder sin tid paa at vente paa loading og serveren.
- naar man saa endelig kommer online, er noget af det foerste man ser, at npc og pc titler er en stort blinkende pixelmasse paa afstand. det er kodemaessigt elementaert, at soerge for at titler altid staar skarpt, selv naar de skaleres paa afstand. hvorfor de ikke retter det, er uforstaaeligt.
saa er man endelig online, og kan beynde at se paa mangler og fejl i selve spillet. som sagt glaeder jeg mig meget til at spille det, for det er stadig et flot og sjovt spil, men alle de her mangler og fejl, forringer oplevelsen vaesenligt.
/stone
Hmm nu vil jeg lige snakke om noget helt andet, den der dato har da der været længe, jeg snakkede med en jeg kender der arbejder i bog og ide for noget tid siden og han sagde at det ville komme den 11. feb. men det er da dejligt at vide at det nu er 100% sikkert, men jeg ved ikke om jeg er den eneste der har opdaget at på "server 4" er der mange danskere, og det er sjovt for vi har ikke vores egen server, nogle venner og jeg vi startede en Guild pga. at der var en der råbte "LUDDER", meget sjovt når man tænker på det..:D men min point er at det ville være rart med en dansk server...
yup, der er absolut mange danskere rundt omkring. Som phonetic har skrevet på dailyrush.dk, er vi faktisk det land i Europa, som indbyggermæssigt har forudbestilt flest spil :)
Når det så er sagt, så synes jeg der er en anden ting, som ødelægger min oplevelse en smule. Måske jeg bare er pernitten, men jeg bliver sq irriteret over folks fantasiløshed, når det kommer til navne i spillet. Konstant render man på folk med navne i stil med "StoreJader", "Pikkemand", "Luder" og "JegErGod". Har folk virkelig ikke mere fantasi end det? Jeg synes det er nok, at hele LOTR og StarWars universet i forvejen er repræsenteret.
Når det så er sagt, så synes jeg der er en anden ting, som ødelægger min oplevelse en smule. Måske jeg bare er pernitten, men jeg bliver sq irriteret over folks fantasiløshed, når det kommer til navne i spillet. Konstant render man på folk med navne i stil med "StoreJader", "Pikkemand", "Luder" og "JegErGod". Har folk virkelig ikke mere fantasi end det? Jeg synes det er nok, at hele LOTR og StarWars universet i forvejen er repræsenteret.
#21 hov hov!
Ej ok, grunden til at jeg i sin tid kaldte mig "PikkeMand" var faktisk fordi mine venner (som dengang var 12-13 år) kaldte sig ting som "Cyber-killer", "Super-Soldier", "Mega-Slayer", "_HiGhJaCkEr_", "St0rm" osv. osv. og troede de var rigtig seje, og som en parodi kaldte jeg mig "PikkeMand", fordi det, som de fleste nok synes, ikke er et specielt sejt navn.
Men udover det, folk der bliver stødt over ordet "Pik" kan jeg altså ikke tage seriøst.
(Er faktisk blevet bannet fra flere Chat og IRC kanaler p.g.a. det navn, men det må de selv om)
Ej ok, grunden til at jeg i sin tid kaldte mig "PikkeMand" var faktisk fordi mine venner (som dengang var 12-13 år) kaldte sig ting som "Cyber-killer", "Super-Soldier", "Mega-Slayer", "_HiGhJaCkEr_", "St0rm" osv. osv. og troede de var rigtig seje, og som en parodi kaldte jeg mig "PikkeMand", fordi det, som de fleste nok synes, ikke er et specielt sejt navn.
Men udover det, folk der bliver stødt over ordet "Pik" kan jeg altså ikke tage seriøst.
(Er faktisk blevet bannet fra flere Chat og IRC kanaler p.g.a. det navn, men det må de selv om)
#19
Tjaa.. Ville det ikke vaere bedre at klage paa deres forum end her? :)
deres bittorrent distributionssystem er elendigt. det ved alle der har proevet at hente beta-klienten.
Helt enig men det ses nu ikke saa meget mere.
login skaermen burde huske paa det sidst brugte account navn. det er unoedvendigt traels at skulle skrive det hver gang man logger ind.
Tjaa.. Jeg har ikke det store problem i dette siden feltet er "active" naar den kommer op. Men nu er mit bruger navn nu heller ikke saa svaert at skrive ind (Og nej. Det er ikke det samme som her :) )
naar man laver sin karakter, boer det vaere muligt at zoome ind paa ansigtet, saa man kan se det ansigt, de piercings og det skaeg som man vaelger.
Det er jo om smag og behag. Jeg havde ikke svaert ved at se det da jeg gik gennem dem saa havde ikke brug for en zoom.
der er utroligt faa muligheder for customization. der skal vaere mange mange flere, saa alle ikke ligner hinanden.
- man kan ikke saette hoejde eller droejde paa sin karakter. det er ikke en noedvendighed, men ville vaere en flot ekstra ting til at give variation.
Disse to falder ind med hinanden. Grunden er at det ville koste mere bandwidth at sende mere information til alle de folk som ser dig i spillet. Men igen, smag og behag.
hvis man ryger linkdoed ... cut ...
Helt enig. Dette er et problem som de kunne loese med at droppe den gamle "descriptor" og lade den nye logge ind.
naar man saa endelig kommer online, er noget af det foerste man ser, at npc og pc titler er en stort blinkende pixelmasse paa afstand. det er kodemaessigt elementaert, at soerge for at titler altid staar skarpt, selv naar de skaleres paa afstand. hvorfor de ikke retter det, er uforstaaeligt.
Fordi de skrive navne som et 3D element og ikke 2D. Men der har nok ikke vaeret nok klager over dette og efter en del maaneders spil (Jeg er i USA) saa har det faktisk ikke vaeret et problem for mig.
Det er ikke nemt at skrive spil der vil 100% vaere godt nok for alle. Men jeg synes Blizzard faktisk har gjort et godt arbejde. Jeg var aldrig glad for EQ, men WoW har allerede taget alt for mange timer ud af mit liv :) Men uanset hvad. Der vil altid vaere smaa fejl (er selv programmoer og brugt mange timer paa MUD kode :) ) her og der.
Tjaa.. Ville det ikke vaere bedre at klage paa deres forum end her? :)
deres bittorrent distributionssystem er elendigt. det ved alle der har proevet at hente beta-klienten.
Helt enig men det ses nu ikke saa meget mere.
login skaermen burde huske paa det sidst brugte account navn. det er unoedvendigt traels at skulle skrive det hver gang man logger ind.
Tjaa.. Jeg har ikke det store problem i dette siden feltet er "active" naar den kommer op. Men nu er mit bruger navn nu heller ikke saa svaert at skrive ind (Og nej. Det er ikke det samme som her :) )
naar man laver sin karakter, boer det vaere muligt at zoome ind paa ansigtet, saa man kan se det ansigt, de piercings og det skaeg som man vaelger.
Det er jo om smag og behag. Jeg havde ikke svaert ved at se det da jeg gik gennem dem saa havde ikke brug for en zoom.
der er utroligt faa muligheder for customization. der skal vaere mange mange flere, saa alle ikke ligner hinanden.
- man kan ikke saette hoejde eller droejde paa sin karakter. det er ikke en noedvendighed, men ville vaere en flot ekstra ting til at give variation.
Disse to falder ind med hinanden. Grunden er at det ville koste mere bandwidth at sende mere information til alle de folk som ser dig i spillet. Men igen, smag og behag.
hvis man ryger linkdoed ... cut ...
Helt enig. Dette er et problem som de kunne loese med at droppe den gamle "descriptor" og lade den nye logge ind.
naar man saa endelig kommer online, er noget af det foerste man ser, at npc og pc titler er en stort blinkende pixelmasse paa afstand. det er kodemaessigt elementaert, at soerge for at titler altid staar skarpt, selv naar de skaleres paa afstand. hvorfor de ikke retter det, er uforstaaeligt.
Fordi de skrive navne som et 3D element og ikke 2D. Men der har nok ikke vaeret nok klager over dette og efter en del maaneders spil (Jeg er i USA) saa har det faktisk ikke vaeret et problem for mig.
Det er ikke nemt at skrive spil der vil 100% vaere godt nok for alle. Men jeg synes Blizzard faktisk har gjort et godt arbejde. Jeg var aldrig glad for EQ, men WoW har allerede taget alt for mange timer ud af mit liv :) Men uanset hvad. Der vil altid vaere smaa fejl (er selv programmoer og brugt mange timer paa MUD kode :) ) her og der.
#24 Forstå mig ret. I et forum eller et alm. spil need for speed, cs, quake eller whatever, har jeg intet imod hvad folk kalder sig. Men når jeg logger ind for at spille et rollespil, så forventer jeg lidt, at folk spiller en rolle. Ikke at de nødvendigvis ter sig som på en RP server, men at de i det mindste skaber en karakter, som er passende i det univers man spiller i.
Det kan godt være det er mig, men hvis der kommer en person rendende med navnet "SutDinMor" og spørger, om han må være med i mit guild eller party, hvordan skal jeg så kunne tage ham seriøst?
Det kan godt være det er mig, men hvis der kommer en person rendende med navnet "SutDinMor" og spørger, om han må være med i mit guild eller party, hvordan skal jeg så kunne tage ham seriøst?
jeg har meget tænkt på navn til mine personer, men jeg har aldrig kunne finde det helt rigtige... så derfor tænkte jeg på om der ikke var en "namemaker" eller hvad i nu vil kalde det for så kunne det jo være at der ikke var så mange der hed "Pikkemand" eller andre ting.
#25
Det er en lidt tynd undskyldning. Checkede lige en af mine EQ2 character creation filer. Male woodelf: 452 bytes, 2^(8*452) giver pænt mange forskellige looks selv hvis du påregner en sjat spild på grund af indelinger i forskellige kategorier. WoW burde vel kunne håndtere ca. samme mængde netværkstrafik?
Selv hvis det ikke kan er de muligheder man har nu langt fra at bruge så mange bytes så vidt jeg lige husker (har kun prøvet det hos en ven så kan ikke lige checke det helt præcise antal attributer og antal options indenfor hver)
der er utroligt faa muligheder for customization. der skal vaere mange mange flere, saa alle ikke ligner hinanden.
- man kan ikke saette hoejde eller droejde paa sin karakter. det er ikke en noedvendighed, men ville vaere en flot ekstra ting til at give variation.
Disse to falder ind med hinanden. Grunden er at det ville koste mere bandwidth at sende mere information til alle de folk som ser dig i spillet. Men igen, smag og behag.
Det er en lidt tynd undskyldning. Checkede lige en af mine EQ2 character creation filer. Male woodelf: 452 bytes, 2^(8*452) giver pænt mange forskellige looks selv hvis du påregner en sjat spild på grund af indelinger i forskellige kategorier. WoW burde vel kunne håndtere ca. samme mængde netværkstrafik?
Selv hvis det ikke kan er de muligheder man har nu langt fra at bruge så mange bytes så vidt jeg lige husker (har kun prøvet det hos en ven så kan ikke lige checke det helt præcise antal attributer og antal options indenfor hver)
#28 - proev at soeg paa 'fantasy name generator' paa google. det er ikke saa svaert at saette nogle bogstaver sammen til noget der lyder som et navn. problemet er snarre om det lyder godt nok, og passer til karakteren.
#27 - er meget enig. jeg regner selv med at spille paa en rp server, men det er mit indtryk at de vaerste navne kommer paa pvp serverene, for det er hovedsagligt der de traelse og barnagtige personer logger ind, for at genere andre spillere mest muligt, og have det sjovt med at oedelaegge spillet for andre.
#26 - updates kommer da ned med bittorrent efter det er udgivet? ogsaa selvom det selvfoelig bliver langt mindre downloads.
#25 - jeg er ikke helt sikker paa, hvorfor du kommenterer mine punkter. hvad enten du synes det er noedvendige elementer eller ej, saa er det smaa ting der ikke skader, og kunne forbedre spiloplevelsen for mange. hvis du klikker paa mit navn, kan du se jeg ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer.
bandwidth ville ikke stige noget saerligt ved at lave flere costumization muligheder. et par bits til scale var alt, da flere muligheder for haar, faces med mere ville blive sendt som det nuvaerende. hvad der er vaerre, er at skalerbar hoejde og droejde, giver problemer med at faa equipment til at passe paa figurene.
lige praecis med navnene burde de faa gratis filtering hvis de virkelig lagde dem ind paa billboards, som med alt andet geometri.
generelt er der bare mange smaa mangler og skarpe hjoerner i spillet, som man kunne haabe paa blev forbedret. nu skrev jeg jo kun om 'problemerne' lige omkring selve opstarten. der er utroligt mange smaa ting inde i selve spillet ogsaa.
/stone
#27 - er meget enig. jeg regner selv med at spille paa en rp server, men det er mit indtryk at de vaerste navne kommer paa pvp serverene, for det er hovedsagligt der de traelse og barnagtige personer logger ind, for at genere andre spillere mest muligt, og have det sjovt med at oedelaegge spillet for andre.
#26 - updates kommer da ned med bittorrent efter det er udgivet? ogsaa selvom det selvfoelig bliver langt mindre downloads.
#25 - jeg er ikke helt sikker paa, hvorfor du kommenterer mine punkter. hvad enten du synes det er noedvendige elementer eller ej, saa er det smaa ting der ikke skader, og kunne forbedre spiloplevelsen for mange. hvis du klikker paa mit navn, kan du se jeg ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer.
bandwidth ville ikke stige noget saerligt ved at lave flere costumization muligheder. et par bits til scale var alt, da flere muligheder for haar, faces med mere ville blive sendt som det nuvaerende. hvad der er vaerre, er at skalerbar hoejde og droejde, giver problemer med at faa equipment til at passe paa figurene.
lige praecis med navnene burde de faa gratis filtering hvis de virkelig lagde dem ind paa billboards, som med alt andet geometri.
generelt er der bare mange smaa mangler og skarpe hjoerner i spillet, som man kunne haabe paa blev forbedret. nu skrev jeg jo kun om 'problemerne' lige omkring selve opstarten. der er utroligt mange smaa ting inde i selve spillet ogsaa.
/stone
19 : Er wow dit første mmo? ikke fordi fejl ikke er trælse, men det der er absolut nada i forhold til alle andre Mmmo der nogensinde er released.
21 : Hva for en server har du været på ? det der genkender jeg slet ikke og jeg spiller selv på en af de berygtede PvP servere.
Jeg bruger Migogdig som nick, og ved ikke om det var den slags du tænkte på også ville du lige cementere argumentet ved at overdrive. Men på alle andre servere end RP betyder navne jo ikke det vilde, hvis du seriøst prøver at leve dig ind i spillet så skal du jo være på RP. Men samtidig synes jeg de stødende navne er meget trælse at se på i længden, bringer negativ atmosfære, og Ondpik vil nok aldrig være den første jeg grupper med. Hvis det var en alliance ville jeg nok hellere anmelde ham for at bryde reglerne for navne.
Til what ever alliancer omkring, så raider Semper danica på server 8 PvP på søndag sårn omkring efter aftensmad, vi satser på at få samlet næsten alle hvilket vil sige omkring 100 og vi vil have en overaskelse med :)
Derudover går jeg efter at prøve og hente en af de giants fra Desolace til Xroads i Barrens :-D Hørte en havde gjort det på US server og det lød så humor at jeg lige vil lege lidt copycat :)
http://www.galleri.susanne-kuur.dk/displayimage.ph...
Hvis nogen lige vil se hvordan sårn en ser ud, perspektivet snyder lidt på det billede, den er rigtig rigtig stor når den kommer tæt på. Min karakter kan ca være i dens hammerhoved alene :-)
21 : Hva for en server har du været på ? det der genkender jeg slet ikke og jeg spiller selv på en af de berygtede PvP servere.
Jeg bruger Migogdig som nick, og ved ikke om det var den slags du tænkte på også ville du lige cementere argumentet ved at overdrive. Men på alle andre servere end RP betyder navne jo ikke det vilde, hvis du seriøst prøver at leve dig ind i spillet så skal du jo være på RP. Men samtidig synes jeg de stødende navne er meget trælse at se på i længden, bringer negativ atmosfære, og Ondpik vil nok aldrig være den første jeg grupper med. Hvis det var en alliance ville jeg nok hellere anmelde ham for at bryde reglerne for navne.
Til what ever alliancer omkring, så raider Semper danica på server 8 PvP på søndag sårn omkring efter aftensmad, vi satser på at få samlet næsten alle hvilket vil sige omkring 100 og vi vil have en overaskelse med :)
Derudover går jeg efter at prøve og hente en af de giants fra Desolace til Xroads i Barrens :-D Hørte en havde gjort det på US server og det lød så humor at jeg lige vil lege lidt copycat :)
http://www.galleri.susanne-kuur.dk/displayimage.ph...
Hvis nogen lige vil se hvordan sårn en ser ud, perspektivet snyder lidt på det billede, den er rigtig rigtig stor når den kommer tæt på. Min karakter kan ca være i dens hammerhoved alene :-)
#29
Naeh er ikke tynd undskyldning. Den kommer af at Blizzard allerede har store lag problemmer, saa saalaenge de bruger det system de har kodet lige nu, til at overfoere data mellem server og klient (bare det at skifte position paa en ting i en saek sendes til serveren), saa er det en vigtig ting for alle bruger at de ikke bruger mere bandwidth.
#30
jeg er ikke helt sikker paa, hvorfor du kommenterer mine punkter. hvad enten du synes det er noedvendige elementer eller ej, saa er det smaa ting der ikke skader, og kunne forbedre spiloplevelsen for mange.
Er det ikke hvad et forum er for? Kommenterer et indlaeg og andres mening? Jeg udgav min mening paa dine synspunkter fordi jeg var uenig i nogle og enig i andre. Men for det meste saa synes jeg at de nu ikke er saa utrolig vigtige som f. eks. "quest bugs" og lag som der stadig er en del af i spillet. Derfor jeg sagde "smag og behag". At du skal skrive dit konto navn foer du logger ind hindre nu ikke manges spiloplevelsen.
hvis du klikker paa mit navn, kan du se jeg ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer.
OK? Og det skal betyde at dine kommentarer har mere betydning end andres? Hver sin mening. Jeg kan jo sige at jeg har programmeret siden du var 3 aar gammel. Men det goer ikke mine meninger mere vigtige end dine. jeg har dog den ret til at kommeterer paa dine meninger saa som andre har paa mine. Men jeg vil lade det vaere foer det "ends up in a pissing contest".
Naeh er ikke tynd undskyldning. Den kommer af at Blizzard allerede har store lag problemmer, saa saalaenge de bruger det system de har kodet lige nu, til at overfoere data mellem server og klient (bare det at skifte position paa en ting i en saek sendes til serveren), saa er det en vigtig ting for alle bruger at de ikke bruger mere bandwidth.
#30
jeg er ikke helt sikker paa, hvorfor du kommenterer mine punkter. hvad enten du synes det er noedvendige elementer eller ej, saa er det smaa ting der ikke skader, og kunne forbedre spiloplevelsen for mange.
Er det ikke hvad et forum er for? Kommenterer et indlaeg og andres mening? Jeg udgav min mening paa dine synspunkter fordi jeg var uenig i nogle og enig i andre. Men for det meste saa synes jeg at de nu ikke er saa utrolig vigtige som f. eks. "quest bugs" og lag som der stadig er en del af i spillet. Derfor jeg sagde "smag og behag". At du skal skrive dit konto navn foer du logger ind hindre nu ikke manges spiloplevelsen.
hvis du klikker paa mit navn, kan du se jeg ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer.
OK? Og det skal betyde at dine kommentarer har mere betydning end andres? Hver sin mening. Jeg kan jo sige at jeg har programmeret siden du var 3 aar gammel. Men det goer ikke mine meninger mere vigtige end dine. jeg har dog den ret til at kommeterer paa dine meninger saa som andre har paa mine. Men jeg vil lade det vaere foer det "ends up in a pissing contest".
#32 "Er wow dit første mmo? ikke fordi fejl ikke er trælse, men det der er absolut nada i forhold til alle andre Mmmo der nogensinde er released."
nej, ikke at det er specielt relevant, men jeg har spillet mmorpgs siden '99 hvor jeg startede paa everquest, og muds foer det. saa selvom jeg har proevet stort set alle mmorpg'er og de alle har fejl, er der vel ingen grund til at vaere ligeglad med manglerne i warcraft.
det allerstoerste problem, er at wow ikke tilfoere genren noget som helst nyt, hvormed der er saa meget desto mere grund, til at de leverer et fejlfrit og velproduceret produkt.
#33 "Og det skal betyde at dine kommentarer har mere betydning end andres?"
naeh. det var saamaend dig der begyndte at naevne din programmoererfaring, som om at mine punkter dermed ikke havde vaerdi. saa det var bare som svar paa din egen tiltale.
/stone
#34
Mit var i tiltale om fejl i programmer, ikke mod "ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer" hvor du lader det lyde som om alt du sagde havde noget med din erfaring at goere. Men det er jo som man laeser det. Sorry. Tog allerede et skridt ind i "the pissing contest". Over and out.
Mit var i tiltale om fejl i programmer, ikke mod "ikke er helt uden baggrund for at komme med mine kommentarer" hvor du lader det lyde som om alt du sagde havde noget med din erfaring at goere. Men det er jo som man laeser det. Sorry. Tog allerede et skridt ind i "the pissing contest". Over and out.
#34 - Hvis du har prøvet alle mmo så vil du os vide at WoW er små ting, og med din viden om kodning burde du os vide at en omrskrivning af netkoden som tillader kæmpe raids ikke bare kan gøres hurtigt, det er en proces som ihvertfald vil udsætte release med endnu et halvt år, jeg er ret overbevidst om at 95% af WoW spillerne hellere vil have en release nu her , også overleve med at den ikke gemmer ens account name og at 100+ raids bliver med lag... Desuden er der mange der kører den praktis at de først køber spillet ½ år efter release, det betyder de fleste bugs er fixet og de værste powergamers og ego typer har forladt spillet. Forskellen på et mmo og et FPS er jo fx. at mmo altid bliver opgraderet, at et FPS spil er bugged ved release betyder somregel os at det er bugged et ½ år efter, men at et MMO er bugged ved release betyder ikke nødvendigvis det er bugged et halvt år efter...
Jeg vil ikke bestride at WoW kunne holde mere og især det med lag er et problem, men jeg er os ret sikker på at jeg ikke vil vente mange måneder yderligere bare for det...
Ang. char creation så drejer det sig ikke om bandwitch, det drejer sig om at blizzard vil lave mange item models, og hvis de skal lave alle models så det kan strækkes og drejes til alle størelser alle classes så vil det reducere mulighederne. Det er ihvertfald deres officielle forklaring..
Også sider jeg lidt og tænker på hvordan du kan brokke dig over man ikke kan zoome ind på ansigtet i char creation, hvis du har spillet mmo i 6 år må du da vide at char creation udgører en så microskopisk del af spillet så hvis du skulle fucke helt op må du altså have det minut det tar at logge ud og gøre det om, det er trods alt en one time ting... En ting ved jeg ihvertfald - du har ikke spillet meget WoW :) Hvis du mener at alle er ens fordi det er ihvertfald helt forkert , det equipment som blizzard har holdt så helligt gør en kæmpe forskel, SWG scorede mange billige points på en super avancerede char creation, og idag er alle ligepræsist ens fordi de render med Composit armor, eneste forskel er farven på armoren og højden.
Jeg tror endvidere os det med blinkende NPC navne er en grafik fejl hos dig, jeg oplever det ikke.
Og deres bittorent - Ingen tvinger dig til at spille Beta, når du spiller release køber du dit spil hos en forhandler og skal så vidt jeg er informeret aldrig igang med nogen bittorent. At brokke sig over de ikke gider kører bittorent ordentligt så du kan spille din beta er nok lidt overdrevet iforhold til at du ved andre betaer skal betale for at få spillet...
Endeligt et headsup til dem der smider flamebait og irelevante omkring jer pt , jeg gennemgår lige hvad de forskelige ting betyder:
Irelevant : Tilføjer intet nyt til debatten.
Flamebait : Oplæg til flamekrig. Et agreasivt men argumenterede indlæg er ikke flamebait, så længe der er en argumentation bagden kan modparten altid svare igen på den.
Flamebait er agreasive indlæg som ikke indeholder arguementation og derfor stiller den udsatte i en situation hvor han kun kan svarer igen ved at flame, fordi der er intet andet at svare på.
Jeg vil ikke bestride at WoW kunne holde mere og især det med lag er et problem, men jeg er os ret sikker på at jeg ikke vil vente mange måneder yderligere bare for det...
Ang. char creation så drejer det sig ikke om bandwitch, det drejer sig om at blizzard vil lave mange item models, og hvis de skal lave alle models så det kan strækkes og drejes til alle størelser alle classes så vil det reducere mulighederne. Det er ihvertfald deres officielle forklaring..
Også sider jeg lidt og tænker på hvordan du kan brokke dig over man ikke kan zoome ind på ansigtet i char creation, hvis du har spillet mmo i 6 år må du da vide at char creation udgører en så microskopisk del af spillet så hvis du skulle fucke helt op må du altså have det minut det tar at logge ud og gøre det om, det er trods alt en one time ting... En ting ved jeg ihvertfald - du har ikke spillet meget WoW :) Hvis du mener at alle er ens fordi det er ihvertfald helt forkert , det equipment som blizzard har holdt så helligt gør en kæmpe forskel, SWG scorede mange billige points på en super avancerede char creation, og idag er alle ligepræsist ens fordi de render med Composit armor, eneste forskel er farven på armoren og højden.
Jeg tror endvidere os det med blinkende NPC navne er en grafik fejl hos dig, jeg oplever det ikke.
Og deres bittorent - Ingen tvinger dig til at spille Beta, når du spiller release køber du dit spil hos en forhandler og skal så vidt jeg er informeret aldrig igang med nogen bittorent. At brokke sig over de ikke gider kører bittorent ordentligt så du kan spille din beta er nok lidt overdrevet iforhold til at du ved andre betaer skal betale for at få spillet...
Endeligt et headsup til dem der smider flamebait og irelevante omkring jer pt , jeg gennemgår lige hvad de forskelige ting betyder:
Irelevant : Tilføjer intet nyt til debatten.
Flamebait : Oplæg til flamekrig. Et agreasivt men argumenterede indlæg er ikke flamebait, så længe der er en argumentation bagden kan modparten altid svare igen på den.
Flamebait er agreasive indlæg som ikke indeholder arguementation og derfor stiller den udsatte i en situation hvor han kun kan svarer igen ved at flame, fordi der er intet andet at svare på.
#33
Som sagt har jeg ikke en WoW client selv så kan ikke nøjagtigt se hvor mange options der er, men udfra følgende screenshot kan jeg jo gætte lidt:
Race: 8 = 3bit
Køn: 2 = 1 bit
Klasse: 5 = 3bit
5 visual attributes (lad os sige 32 options per styk) = 5*5bit = 25 bit
Total 32bit = 4 bytes
452/4 = 113.. så dit argument er simpelthen at jeg skal tro at WoW's implementation kun kan klare en 1/113 af hvad f.eks. EQ2 kan? Det kalder jeg rimelig tyndt. Jeg ville da gerne se den begrundelse fra officel Blizzard kilde hvis du har det, men det kan selvfølgelig godt være. LucasArts argumenterede jo også for at SWG var nødt til at være single character server fordi en character fyldte meget mere i serverens database end i andre MMORPG's da de var så meget pænere. Ja næmli' ja... det gav jeg heller ikke meget for hehe.
Mht. at det at 2 ting skal skifte position i inventory skal sendes til serveren. Eh ja, det skal det da og det bliver det også i samtlige andre MMO spil. Hvad er problemet, der skal sendes en message der siger Swap(<Inventory slot ID1>,<Inventory slot ID2>), det kan da ikke fylde meget?
Naeh er ikke tynd undskyldning. Den kommer af at Blizzard allerede har store lag problemmer, saa saalaenge de bruger det system de har kodet lige nu, til at overfoere data mellem server og klient (bare det at skifte position paa en ting i en saek sendes til serveren), saa er det en vigtig ting for alle bruger at de ikke bruger mere bandwidth.
Som sagt har jeg ikke en WoW client selv så kan ikke nøjagtigt se hvor mange options der er, men udfra følgende screenshot kan jeg jo gætte lidt:
Race: 8 = 3bit
Køn: 2 = 1 bit
Klasse: 5 = 3bit
5 visual attributes (lad os sige 32 options per styk) = 5*5bit = 25 bit
Total 32bit = 4 bytes
452/4 = 113.. så dit argument er simpelthen at jeg skal tro at WoW's implementation kun kan klare en 1/113 af hvad f.eks. EQ2 kan? Det kalder jeg rimelig tyndt. Jeg ville da gerne se den begrundelse fra officel Blizzard kilde hvis du har det, men det kan selvfølgelig godt være. LucasArts argumenterede jo også for at SWG var nødt til at være single character server fordi en character fyldte meget mere i serverens database end i andre MMORPG's da de var så meget pænere. Ja næmli' ja... det gav jeg heller ikke meget for hehe.
Mht. at det at 2 ting skal skifte position i inventory skal sendes til serveren. Eh ja, det skal det da og det bliver det også i samtlige andre MMO spil. Hvad er problemet, der skal sendes en message der siger Swap(<Inventory slot ID1>,<Inventory slot ID2>), det kan da ikke fylde meget?
synd der skal vaere saa mange b-net kiddies i WoW.
jeg tror mentalliteten blir lidt for meget diablo :-x.
meeen ser alligevel frem til det, da EQ2 alligevel ikke holder.
jeg tror mentalliteten blir lidt for meget diablo :-x.
meeen ser alligevel frem til det, da EQ2 alligevel ikke holder.
#36 (og andre)
Ang Bit Torrent:
Det program WoW henter patches med bygger på BitTorrent, og er mildest taget ringe (eller har det i hvert fald været indtil nu på de amerikanske servere - kan være det er blevet bedre nu om et par dage hvor næste patch kommer).
Det er sikkert også derfor at Blizzard valgte at alliere sig med FilePlanet og ligge patchene der, så man selv kunne vælge om man ville bruger BT patcheren, eller downloade patchen manuelt.
Ang data overførsel ved karakterer:
Der er også lige 20x32 bytes for informationer om equipment pr person :)
Ang Bit Torrent:
Det program WoW henter patches med bygger på BitTorrent, og er mildest taget ringe (eller har det i hvert fald været indtil nu på de amerikanske servere - kan være det er blevet bedre nu om et par dage hvor næste patch kommer).
Det er sikkert også derfor at Blizzard valgte at alliere sig med FilePlanet og ligge patchene der, så man selv kunne vælge om man ville bruger BT patcheren, eller downloade patchen manuelt.
Ang data overførsel ved karakterer:
Der er også lige 20x32 bytes for informationer om equipment pr person :)
Inden I hyler mere over servere der går ned, manglende fleksibilitet osv, så kast et blik på www.guildwars.com. Jeg har selv fravalgt WoW til fordel for dette, mest fordi der IKKE er nogen monthly fees, men stadig et megafedt spil, og den ondeste grafik. Men hver sin smag, selvfølgelig!
WoW's grafik kan såmænd sagtens komme op på niveau med Guild Wars' det andet er jo bare tegnestil, og der synes jeg ikke der var noget specielt ved Guild Wars.
Har kigget på WoW og må godt nok indrømme det under ingen omstændigheder får mig væk fra Dark Age of Camelot.
Den tegneserie stil er ikke lige mig. Og Blizzard er jo ikke lige kendt for at undgå hacks osv.
Den tegneserie stil er ikke lige mig. Og Blizzard er jo ikke lige kendt for at undgå hacks osv.
#42 - Nu er det rigtigt lang tid siden jeg spillede guild wars (en eller anden beta for lang tid siden) og synes generalt spillet var rigtigt fedt. Men manglede dog en historie. En grund til at være der.
Er dette tilføjet spillet? Eller er det stadig bare create char, slagt nogle monstre og gå til en af de masse PVP områder?
Er dette tilføjet spillet? Eller er det stadig bare create char, slagt nogle monstre og gå til en af de masse PVP områder?
Smid da lige en nyhed ind om MxO også :)
Jeg ligger på kanten imellem de 2 spil, da jeg tror matrix hurtigt kan gå hen og blive tørt, men så igen, det har movesne :P
Jeg ligger på kanten imellem de 2 spil, da jeg tror matrix hurtigt kan gå hen og blive tørt, men så igen, det har movesne :P
#44 Nej især ikke når vi snakker på 5.år af spillets gratis tjeneste.
De har nu også en forretning at passe, og at der overhovedet er kommet en patch selv efter det første år er i sig selv utroligt, denne gang bliver de dog betalt for det, så lige så snart de er i gang tror jeg ikke du tvivle dem hvad angår hacks.
Desuden findes hacks også til andre spil, faktisk til mange andre, og det plejer generelt at være de samme "fejl".
De har nu også en forretning at passe, og at der overhovedet er kommet en patch selv efter det første år er i sig selv utroligt, denne gang bliver de dog betalt for det, så lige så snart de er i gang tror jeg ikke du tvivle dem hvad angår hacks.
Desuden findes hacks også til andre spil, faktisk til mange andre, og det plejer generelt at være de samme "fejl".
#18
”et mmorpg skal ikke spredes ud over 88 servere, som det er alene i usa, hvor hver server kun tillader faa tusinde spillere, og stadig lagger voldsomt det er utroligt at de ikke paa verdensplan kan noejes med maaske 30 serverer, og saa en meget stoerre population per server. ”
Jeg er utrolig glad for at vi har så mange servere at vælge imellem. Desuden har Daoc jo gjort brug af samme koncept i lang tid, som har virket upåklageligt..
Jeg kan huske engang under closed beta hvor samtlige server undtagen 2 gik ned. Hvad gør man så ? Jo der var i hvert fald mange som valgte at lave en ny char på de servere som var oppe..
Jeg valgte at lave en undead warlock og rendte så lidt rundt.. Men jeg opgav det meget hurtigt igen, for der var ca 200 mennesker i startområdet.. ( eller det virkede det ivhertfald som om... ) og sikkert også i alle andre startområder.. så man skulle virkelig slås for at få lov til at skyde på noget :)
Prøv at forstil dig 88 gange så mange ”indbyggere” på samme server, som her og nu.... Det er verdenen jo alt for lille til..
Eller omvendt.. prøv at forstille dig hvor lang tid man skulle løbe for at komme ud af startområdet, hvis det var bygget til at håndtere det antal spillere…
”specielt er det besvaerligt at komme til at spille med sine kammerater, naar man ikke har lov at joine serverer uden for ens verdensdel, og stadig har naesten 100 serverer at vaelge imellem. og en karakter er selvfoelig laast til den givne server.”
Jeg tror ikke der er noget ip blokering.. (alligevel) Jeg kender i hvert fald flere danskere som spiller på us-server.. netop pga venner / guilds..
Ud over det, har blizz da udtalt at det er noget de arbejder på.. :)
”et mmorpg skal ikke spredes ud over 88 servere, som det er alene i usa, hvor hver server kun tillader faa tusinde spillere, og stadig lagger voldsomt det er utroligt at de ikke paa verdensplan kan noejes med maaske 30 serverer, og saa en meget stoerre population per server. ”
Jeg er utrolig glad for at vi har så mange servere at vælge imellem. Desuden har Daoc jo gjort brug af samme koncept i lang tid, som har virket upåklageligt..
Jeg kan huske engang under closed beta hvor samtlige server undtagen 2 gik ned. Hvad gør man så ? Jo der var i hvert fald mange som valgte at lave en ny char på de servere som var oppe..
Jeg valgte at lave en undead warlock og rendte så lidt rundt.. Men jeg opgav det meget hurtigt igen, for der var ca 200 mennesker i startområdet.. ( eller det virkede det ivhertfald som om... ) og sikkert også i alle andre startområder.. så man skulle virkelig slås for at få lov til at skyde på noget :)
Prøv at forstil dig 88 gange så mange ”indbyggere” på samme server, som her og nu.... Det er verdenen jo alt for lille til..
Eller omvendt.. prøv at forstille dig hvor lang tid man skulle løbe for at komme ud af startområdet, hvis det var bygget til at håndtere det antal spillere…
”specielt er det besvaerligt at komme til at spille med sine kammerater, naar man ikke har lov at joine serverer uden for ens verdensdel, og stadig har naesten 100 serverer at vaelge imellem. og en karakter er selvfoelig laast til den givne server.”
Jeg tror ikke der er noget ip blokering.. (alligevel) Jeg kender i hvert fald flere danskere som spiller på us-server.. netop pga venner / guilds..
Ud over det, har blizz da udtalt at det er noget de arbejder på.. :)
Nu spiller jeg EQ2, og har spillet EQ (EQLive som det hedder nu)
Det der med vente tid på at logge ind, fatter jeg ikke at man syntes er en selvfølge.
EQ2 har 10 login server, bare tilformålet at få folk logget videre ind på deres spil server.
Og man ligger ikke mærke til man bliver kastet rundt til den server med bedst ping tid.
Og for at undgå for mangen mennensker i samme zone, spawner EQ2 automatisk en ny zone når der er X antal mennesker i en zone (går ud fra det varierer med antallet zone til zone)
og man kan så selv vælge hvadfor en man vil ind i, og når den når maks mennesker i zonen, tillader den ikke flere ind i den.
Og den kan også finde ud af at lukke zonerne ned, når der ikke er så mange folk.
Men hvad jeg har læst og hørt med lag, i WoW, og den båndbrede den suger, må jeg sige at de har kogt for meget, da de lavet deres protokol.
EQ2 kan kører på en 56K forbindlse. Ens Zoning til er dog lidt længere, men den kan.
JA WoW har "flydende" zoner, og det er fedt at der ikke er loadig tid, når man renger rundt.
Men pt. kan jeg godt klare at bruge <5sek. på at zone en gang imellem. Zonerne er storer, og der er ikke så meget lag. (det sker der kommer nogle lag spiks)
Mens der er MEGET lag i WoW, og den æder min båndbrede.
Det der med vente tid på at logge ind, fatter jeg ikke at man syntes er en selvfølge.
EQ2 har 10 login server, bare tilformålet at få folk logget videre ind på deres spil server.
Og man ligger ikke mærke til man bliver kastet rundt til den server med bedst ping tid.
Og for at undgå for mangen mennensker i samme zone, spawner EQ2 automatisk en ny zone når der er X antal mennesker i en zone (går ud fra det varierer med antallet zone til zone)
og man kan så selv vælge hvadfor en man vil ind i, og når den når maks mennesker i zonen, tillader den ikke flere ind i den.
Og den kan også finde ud af at lukke zonerne ned, når der ikke er så mange folk.
Men hvad jeg har læst og hørt med lag, i WoW, og den båndbrede den suger, må jeg sige at de har kogt for meget, da de lavet deres protokol.
EQ2 kan kører på en 56K forbindlse. Ens Zoning til er dog lidt længere, men den kan.
JA WoW har "flydende" zoner, og det er fedt at der ikke er loadig tid, når man renger rundt.
Men pt. kan jeg godt klare at bruge <5sek. på at zone en gang imellem. Zonerne er storer, og der er ikke så meget lag. (det sker der kommer nogle lag spiks)
Mens der er MEGET lag i WoW, og den æder min båndbrede.
# 49
Ja groupsectors har jo været i mange andre spil.. det er ikke noget genialt EQ2 har fundet på… Personligt syntes jeg det er en rigtig dårlig ide.. For man kan risikere at havne i forskellige zoner end dem man prøver at spille sammen med..
Desuden kan jeg meget bedre lide konceptet med at der kun er en zone.. Undtagen til raids, der er det meget cool at wow gør brug af instances.. så man ikke skal slås / campe / vente i flere timer på at bossen spawner.. men får sin helt egen..
Jeg kan godt huske der var lidt lag på US serverne.. Men for mit vedkommende er det helt forsvundet efter jeg skiftede til EU serverne.
Ja groupsectors har jo været i mange andre spil.. det er ikke noget genialt EQ2 har fundet på… Personligt syntes jeg det er en rigtig dårlig ide.. For man kan risikere at havne i forskellige zoner end dem man prøver at spille sammen med..
Desuden kan jeg meget bedre lide konceptet med at der kun er en zone.. Undtagen til raids, der er det meget cool at wow gør brug af instances.. så man ikke skal slås / campe / vente i flere timer på at bossen spawner.. men får sin helt egen..
Jeg kan godt huske der var lidt lag på US serverne.. Men for mit vedkommende er det helt forsvundet efter jeg skiftede til EU serverne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.