mboost-dp1

HTC

Windows Phone rammer Kina i form af HTC Eternity

- Via Slashgear - , redigeret af Pernicious

Windows Phone har i dag fået sin officielle lancering på det kinesiske marked, hvor HTC Eternity, der er den samme model som HTC Titan, er blevet sat til salg i de kinesiske butikker.

HTC Eternity, som besidder en 4,7” stor skærm, 512 MB RAM og en 1,5 GHz Scorpion-processor, tilbydes i første omgang SIM-fri og ulåst, mens Windows Phone Blog selv peger på den nye kinesiske brugerflade som telefonens stærkeste kort.

Windows Phone har ifølge Microsoft selv altid fokuseret meget på nemme og enkelte designs med hyppig tekst-anvendelse, hvilket umiddelbart synes som et design, der passer ind i kinesernes verden.

Microsoft selv er da også glade for firmaets brugerflade og udtaler følgende til pressen:

Michael Stroh, Microsoft skrev:
Our engineering and design teams really sweated the details, working hard to create a version of the software that both showcases the inherent beauty of Chinese characters and excites Chinese customers.

Lanceringen er Microsofts første smartphone-aktion på det kinesiske marked, hvilket naturligvis er et område, hvorpå Microsoft ønsker at få succes. Om dette ønske bliver en realitet må tiden dog vise, men med dagens lancering af et HTC-flagskib og rygterne om en kommende udgivelse fra Nokias side, må Microsoft i hvert fald siges at have gjort et forsøg.





Gå til bund
Gravatar #1 - makloka
22. mar. 2012 13:13
Er jeg den eneste der syntes at denne del lyder som en decideret reklame eller?
Windows Phone har altid fokuseret meget på nemme og enkelte designs med hyppig tekst-anvendelse, hvilket umiddelbart synes som et design, der passer ind i kinesernes verden.


Gravatar #2 - dprocs
22. mar. 2012 13:59
#1

Sjov oversættelse, prøv at læs kilden i stedet for...

http://www.slashgear.com/windows-phone-hits-china-with-htc-eternity-21219294/ skrev:
Windows Phone has always been very text-led, with Microsoft’s Metro UI ditching unnecessary styling and instead focusing on oversized fonts and pared-down lines. That seems to fit well with the Chinese characters, too. “Our engineering and design teams really sweated the details, working hard to create a version of the software that both showcases the inherent beauty of Chinese characters and excites Chinese customers”
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login