mboost-dp1

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
<indsæt generisk kommentar om HVORNÅR MON DEN SOCIALE MEDIE BOBLE SPRÆNGER!!?!? BARE FORDI ET SITE SOM TWITTER HAR BRUGERE BETYDER DET SÅ OGSÅ AT DE ER NOGET VÆRD!?!?!?>
#1 Enig!
Ifølge FB tal, så er hver oprettet bruger næsten 1000 kr værd, hvilket er til grin! Et realistisk bud før FB/twitter hype lød på omkring 20-40 kr.
Når investorer er villige til at betale en overpris i den kaliber skyldes de udelukkende, at de forventer at kunne videresælge aktierne senere - og altså IKKE fordi de tror på, at FB skaber det nødvendige overskud via alm. drift...
Det må være definitionen på IT-boble.
Ifølge FB tal, så er hver oprettet bruger næsten 1000 kr værd, hvilket er til grin! Et realistisk bud før FB/twitter hype lød på omkring 20-40 kr.
Når investorer er villige til at betale en overpris i den kaliber skyldes de udelukkende, at de forventer at kunne videresælge aktierne senere - og altså IKKE fordi de tror på, at FB skaber det nødvendige overskud via alm. drift...
Det må være definitionen på IT-boble.
crispy (7) skrev:Jeg kender ikke en eneste der bruger twitter eller gider bekymre sig om det...
Jeg kender ikke en eneste der ser sport eller gider bekymre sig om det...
Hvem ser det rent faktisk?
#7
Der er masser der bruger Twitter.
Eksempel:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40919073:ob...
Og der er alt mulig grund til at tro at der også vil være brugere til Twitter, FaceBook/Google+, LinkedIn etc. i fremtiden.
Men spørgsmålet er hvor mange penge de kan tjene og hvilken pris indtjeningen kan begrunde.
Der er masser der bruger Twitter.
Eksempel:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40919073:ob...
Og der er alt mulig grund til at tro at der også vil være brugere til Twitter, FaceBook/Google+, LinkedIn etc. i fremtiden.
Men spørgsmålet er hvor mange penge de kan tjene og hvilken pris indtjeningen kan begrunde.
Cloud02 (10) skrev:crispy (7) skrev:Jeg kender ikke en eneste der bruger twitter eller gider bekymre sig om det...
Hvem bruger det rent faktisk?
I Danmark har det ikke rigtigt bevæget sig ud over folk der har med medier, kommunikation eller journalistik at gøre. Desværre.
Hvilket egenligt er ironisk, taget begrænsningen på 140 tegn i betragtning :D
I vores marketingafdeling er det da også mere af nød end af lyst vi bruger det - jeg mangler stadig at se værdien af det, udover endnu en distributionskanal at vedligeholde...
#12
Jeg er primært faldet over en masse web 2.0 folk, men dem kategorisere jeg under "medier". Der er dog en række reel IT kyndige som er på Twitter, fx. @Umbraco, Kristian Hjort Madsen mfl. Men det er i overvejende grad journalister, marketing og kommunikation og social-media folk.
Jeg er primært faldet over en masse web 2.0 folk, men dem kategorisere jeg under "medier". Der er dog en række reel IT kyndige som er på Twitter, fx. @Umbraco, Kristian Hjort Madsen mfl. Men det er i overvejende grad journalister, marketing og kommunikation og social-media folk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.