mboost-dp1

Twitter

Twitter indgår aftale med en af verdens førende reklameformidlere

- Via AdWeek - , redigeret af Net_Srak

Twitter har en indgået en aftale med Starcom MediaVest Group, der er en af verdens førende formidlere af reklamer, og aftalen har en af værdi til flere hundrede millioner dollars over de næste år.

Aftalen er en partnerskab mellem Twitter og Starcom MediaVest Group, og som er en konsekvens af den stigende sammenhæng mellem brugen af sociale tjenester og TV-forbrug. En undersøgelse foretaget af Nielsen viser, at især brugen af Twitter stiger, mens brugeren ser TV.

Med aftalen får Starcom MediaVest Group’s klienter mulighed for at få bedre reklameplads hos Twitter, data om brugerne og mulighed for nye produkter hos Twitter, der blandt andet inkluderer spørgeundersøgelser af Twitter-brugerne. Starcom MediaVest Group’s klienter inkluderer blandt andet Coca Cola, Microsoft, Walmart og Proctor & Gamble.

Laura Desmond fra Starcom MediaVest Group udtaler, at dette ligger pres på TV-kanaler til at øge integrationen med sociale tjenester.

Laura Desmond, Starcom mediaVest Group skrev:
Twitter, in a very short period of time, has gone from an experiment to something that is essential. This signals to the marketplace how we want to conduct business and measure the implications. This is the future. It’s convergence.





Gå til bund
Gravatar #1 - Lares
24. apr. 2013 11:55
Ikke livetweets på mine tv-serier, plz :(
Gravatar #2 - HerrMansen
24. apr. 2013 12:19
Lares (1) skrev:
Ikke livetweets på mine tv-serier, plz :(


inb4 spoilere for hvert afsnit 2 min inde i afsnittet xD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login