mboost-dp1

unknown

The Party dropper hal 3 i 11. time

- Via www.xplayn.com -

The Party blev skudt i gang i går, og for en del gæster ventede der dem en mindre god overraskelse. På grund af manglende deltagelse til arrangementet, har arrangørerne valgt at lukke hal 3, hvilket skete i allersidste øjeblik. Derfor blev de der havde reserveret plads i denne hal, først informeret om dette ved ankomsten, med besked om at de bare måtte finde en fri plads i hal 1 eller 2.





Gå til bund
Gravatar #51 - GiZmo_dk2001
27. dec. 2002 21:07
fjolle >> det passer forhåbentlig ikke..... btw. hvorfor f***** slår de det så ikke fra.
Gravatar #52 - Shiyee
27. dec. 2002 21:32
net send er nu en dejlig ting...lige før man kunne bruge det til noget, hvis man kunne være sikker på at den man tror det kommer fra, også virkelig er afsenderen...
Gravatar #53 - thefest
27. dec. 2002 21:39
Jeg vil ligesom mange andre, starte med at sige, at jeg også har været til TP i mange år, men er sprunget fra.
Den primære grund til dette, var TP's tætte samarbejde med APG sidste år. Helt ærligt, det var til at brække sig over.
Gravatar #54 - Fjolle
27. dec. 2002 21:54
jeg så det i´løbet af de 5 minutter jeg var på den stream... de klager også over det på irc, så det er nok rigtigt...
Gravatar #55 - legorøv
27. dec. 2002 22:43

hahaha af alle så er KAPSEL noget til TP iår.....tja så forstår jeg godt hvorfor der ikke kommer en skid hvis det er standarden!

SURT TP men overvej hvilke lamers i vil have i jeres net crew til næste år!
Gravatar #56 - psa
27. dec. 2002 23:33
<STRONG>EvilIncu</STRONG>: Hvorfor ?? Så går der jo bare 10 år igen og endnu engang bliver det lavet til et gamer-party [de sniger sig jo ind over alt] ;)
Gravatar #57 - FlyveHest
27. dec. 2002 23:50
Fanger man lidt jalousi imod H/N? Det er da muligt at de er arrogante, eller snobbede, eller noget (ikke at jeg tror det, nu kender jeg kun en enkelt der er med, og han er ihvertfald ingen af ovenstående), men det er fanme svært at komme udenom at de leverer varen, når det kommer til wilds.

Innovativt, underholdende, måske lidt for danskificeret, men hvad, det er et dansk party, og vi slipper heldigvis for latterlige Global Trash efterligninger (som de rigtigt gamle scenere vil huske, blev GT, den første videodemo, det var før det hed Wild!, releaset til TP nummer 1)

Jeg siger, mere juice til H/N, og man kan da kun håbe på de har noget genialt i ærmet.
Gravatar #58 - fjols
27. dec. 2002 23:56
<STRONG>#55: </STRONG>var han også sidste år...
meget konstruktivt ellers...
Gravatar #59 - sphinx
28. dec. 2002 00:20
#57 FlyveHest

(som de rigtigt gamle scenere vil huske, blev GT, den første videodemo, det var før det hed Wild!, releaset til TP nummer 1)Der var sq ikke noget der hed videodemo i 'gamle' dage. Jeg har sq været med siden 1985, og der var der ikke noget med video. Ej heller var der noget der hed gamere, eller for den sags skyld The Party.

Næ du, vi organiserede sq vores scene-parties selv. Og det gør vi rigtige Oldschoolers stadig.

WorldCharts Issue #15 is out at: http://www.theworldcharts.de

Sphinx Danish Gold
C=64 Allstar #0010
Gravatar #60 - Wiking
28. dec. 2002 00:33
#55
Enig. Kapsel kan ikke noget. Underligt at han er i crew igen!
Gravatar #61 - Tigerdyr2
28. dec. 2002 00:53
Kapsler er et SKVAT!
Gravatar #62 - httpCRASH
28. dec. 2002 02:05
jap jap jap.... jeg kan kun sige at The Party var MEGET federe sidste år, selvom de gjorde hvad de kunne for at skræmme sceners'ne væk sidste år, så det iår er blevet en totalt klam blanding af normale folk, og de der "jeg kan ikke engang finde ud af at bruge deo" gamer lamers i hal 1.. og det skal jo nok skræmme de sidste normale mennesker fra at komme igen, da INGEN gidder hører på at små grupper med hver 5 idioter sidder og råber og skriger hver eneste gang de skydder en modstander.. lugten er oxo blevet skarpere i hal 1 iår (men der lugter stadig værer i hal 2)... udover alt dette virker det ikke som om at crew'et helt ved hvad de laver, og hver gang der er et problem, skylder de skylden på en der ikke lige er tilstede... uprofessionelt... det bedste iår er at der er en lille pølsevogn ude ved parkerings pladsen der sælger mad billigere end cafeteriaet..
Gravatar #63 - Hazel
28. dec. 2002 03:13
høhø... sad lige og kiggede på den direkte stream fra TP's raytrace compo.. muhahaha... Det var dog det ringeste lort, der nogensinde er lavet.. Man kan godt se, når de hårde knægte bliver væk fra partyet..
Gravatar #64 - Coder
28. dec. 2002 03:26
Ok.. jeg så også lige raytrace entry's... Mmmm.. seriøst det er virkeligt ringe, selv da jeg var 12 år og brugte 3dsmax til dos på en 486 kunne jeg lave noget bedre...

Jeg har selv været organizer (server crew) 1998, 1999, og gæst før det. Men stoppede sammen med en masse andre orgs fra år 2000, pga. at "ledelsen" ikke helt kunne finde ud af hvordan man behandler hårdt arbejdende folk...

Så nu steger de i deres eget fedt :)

Men ellers vil jeg sige at folk tuder for meget, i lyder fandme næsten alle sammen som små børn, tag jer dog sammen... Ud over det, med alle de problemer i har nævnt er der 1000 små detailer man skal tage højde for..

100 folk råber på at man skal åbne dørene fordi det er for varmt, lige når det er gjort råber 100 folk at de skal lukkes, også råber 200 på at de skal blive åbne, og 200 på at de skal lukkes... etc...

Der opstår fejl i udstyrert fordi det bliver så pokkers varmt, folk fatter hat og ødelægger lige en router eller noget andet grej...

Jeg kan også oplyse at alle orgs møder op den 25 og bliver til den 30... I de 5 dage sover man måske en 1-3 timer om dagen... Men så bliver man vækket fordi der er koks med noget og alle de små smølfer (organiserne er blå, server crew røde eller sorte eller noget...) intet fatter.. hurraa :)

Og nej, i får ikke noget godt internet.. 35 mbit til 3000 mennesker er ikke optimalt.. Især ikke når alle sidder og hamre på forbindelsen hele tiden med tårer i øjnene over de ikke kan suge pamela's video ned med 10000mbit i sekundet som de troede.

Hybris er da cool nok, misundelse er en dårlig ting, hvor mange af jer kender dem personligt?

Dér...
Gravatar #65 - Yasw
28. dec. 2002 10:38
Et eller andet sted kan man vel godt forstå at TP har samarbejdet med APG. De var vel bare trætte af at der er så meget ulovlig fildeling og mange kun kommer for det, og det er da ganske forståeligt at de ikke vil være med til en masse som er i strid med loven. De har jo også deres at tænke på.
Gravatar #66 - SaD
28. dec. 2002 11:27
(Fra en anden tråd; men det lykkedes mig ikke rigtigt at hidse nogen op der :)


At kalde spil "fordummende" er temmeligt ensidigt.
Det er rent faktisk igennem spil og leg, at børn lærer hvordan man bærer sig ad i verden. Det er sådan børn øver sig i at blive voksne, og voksne træner reaktionsmønstre i situationer vi måtte kunne komme ud for.
Sådan noget som TV kunne man kalde paralyserende (og i nogle tilfælde "fordummende"), da TV ikke kræver anden interaktion end tryk med fjernbetjeningen - mens "spil" slet ikke kan eksistere uden spillerens aktive medvirken.

Der er en tæt sammenhæng imellem spil, leg og læring, og når "scenere" laver musik, grafik og demoer, er det nøjagtigt det samme der sker. Det er leg - det er spil.

Så for mig at se, er det kun et udtryk for en stor usikkerhed når nogen af jer "scenere" basher knægte der spiller Counter-strike. Og så er det desuden temmeligt afstumpet.
Hvis man oprigtigt gerne ville arbejde med udvikling af computer-spil, er Counter-strike s'gu et studie værd. Det spils popularitet er absolut usammenligneligt med noget andet spil. Det engagement der lægges for dagen af Counter-strike spillere, både hvad angår udvikling af hjemmesider og social interaktion igennem klaner og opbygning af communities, er bare aldrig set før i så stort et omfang som det Counter-strike har affødt. Hvorfor? Hvad er det dét skide spil kan? Interesserer det jer slet ikke?
I synes det er SÅ irriterende når disse knægte råber "LOTTO" - ville I ikke være rævestolte af at kunne lave noget der i samme grad kunne fremkalde så stærke følelser, reaktioner og engagement?

Enten er det jeres mindreværds-komplekser der skinner igennem, eller også er det fordi der er opstået respekt omkring at kalde børn der leger, for "gaymer lamers". Og det er både misforstået og en anelse patetisk.
For min skyld må I hellere end gerne blive ved med at dyrke polygoner der drejer rundt om sig selv til lyden af midt-firser midimusik, og stædigt holde fast i et frosset billede af hvad "scenen" skal være - jeg fortæller blot hvordan I ser ud.

Glædelig jul og godt nytår :)
Gravatar #67 - JaKaL
28. dec. 2002 11:58
..."jeg kan ikke engang finde ud af at bruge deo"....

Og andre lign. fornærmelser af gamere giver jeg sq ikke meget for!
Jeg er selv gamer og indrømmer nogen er sq for grimme, men jeg har også set scenere!!
Så har I vidst fattet den!
Så sådanne kommentare er da rimelig urelevante når vi diskutere TP, fordi selvom de er blevet mixet i år, er de allesammen lige grimme :)
Gravatar #68 - Gruesome
28. dec. 2002 13:08
http://theparty.dk/pages/other/history_1994_ugly_f... :)

Seriøst, er man ikke sat over udseende og lugt til et LAN party?
Gravatar #69 - speedfreak
28. dec. 2002 13:41
jeg sider i hal 1 og her er der kun pletvis internet :(
Gravatar #70 - mikbund
28. dec. 2002 14:49
69#
Jeg mindes nu heller ikke et TheParty hvor nettet har virket 100% af tiden. De gange jeg har været med har været amatør agtig, hvor man var heldig hvis hele bordet var koblet sammen med de andre borde, og det var nærmest helt vildt hvis internettet kørte.

Det bedste år for mig var TP 2000 :-) 2001 var året med APG og festen døde ligesom :-/
Gravatar #71 - macaw er dum
28. dec. 2002 14:56
Nu bør i nok lige vide, at en stor del af os der kritiserer hybris/nemesis ikke konkurrerer mod dem. De laver wilddemos hvor i mod vi laver *rigtige* demoer, der kører realtime.

Så det med jalousi skal i nok tage og gemme til jeres favorit cs-klan eller lign.
Gravatar #72 - [KAFK]Tharqa
28. dec. 2002 17:51
Er sq lidt glad for at jeg blev hjemme iår..
Gravatar #73 - Miklos
28. dec. 2002 18:41
The Party dør pga. folkene der styrer det, og personligt mener jeg det største problem er Tom.

Han dræbte ene og alene det eneste ordentlige netcrew der har været til TP, med sin skødesløshed.

Heldigvis har jeg stadig minder fra dengang crew sad i Hal 1, S-O-S var netboss og der ikke var nogen spil-compos.
Gravatar #74 - FlyveHest
28. dec. 2002 20:52
#71: Så i laver *rigtige* demoer der kører realtime, og alting .. skal det forstås sådan at det er bedre og federe og flottere og alting, end en WiLD/Video demo?

For ærligt talt, det er jeg bare LANGT fra enig i .. jeg var aktiv deltager på demoscenen for en del år tilbage, og har siden checket vinderdemoer ud fra forskellige parties, og der er altså ikke sket meget innovation eller fremskridt de sidste 5 år (hvis vi lige ser bort fra Farbrausch, som rykker for vildest, ikke fordi deres rutiner er super banebrydende, men fordi det er så småt som det er)

Jeg skal da indrømme at tilbage på ami'en og 64eren kunne man godt få fugt i trusserne når nogen fyrede kæmpe vectorobjekter af, men idag? På en PC? Bevares, tag en vinderdemo og sammenlign den med f.eks. UT2003, og UT2003 vinder hands-down mht. til kvalitet, udseende, hastighed og alting.

Desuden er det altså ikke noget der får mit pis i kog, når man flyver rundt om store, mærkelige, multifarvede objekter der pulser i takt til noget musik, og man så bliver ved med at flyve rundt i 5 minutter.

Nu er det så muligt at der stadig er "liv" i C64 og Ami scenen (der skal da nok være nogle der udgiver noget der), men eftersom jeg ikke har hardwaren til at afvikle disse, kan jeg ikke udtale mig om det.

Som jeg kom lidt væk fra, det tager både lang tid, dedikation og hårdt arbejde at sætte en WiLD sammen, så bare fordi det ikke foregår i ASM, er det altså stadig en udfordring. (Og, mulighederne for udtryk og innovation, er bare så mange gange større i en WiLD end i en demo, ihvertfald hvis man ser på hvad der er tilgængeligt pt.)
Gravatar #75 - NCBiermeister
28. dec. 2002 21:45
"The Party vil sgu da ikke overleve hvis alt handlede om demo scenen. Den tid er ovre, like it or not."

Så er det sjovt nok at andre demoparties klarer sig fint.

Mekka Symposium havde 2-2,5k deltagere så vidt jeg husker da jeg var dernede sidst. Der var omkring 10 C64 demoer, 19 Amiga demoer og 27 PC demoer (ca. tal - men de skulle passe +/- et par stykker). Det party er vokset og vokset. Blandt andet fordi scenerne endelig har fået nok af at blive skidt på af The Party.

Det er jo ufatteligt hvad de har budt folk i tidens løb. Polske grupper har fået smidt deres demoer væk fordi deres indleveringssystem ikke lige kunne klare filer med mellemrum i navnet, så de blev bare filtreret væk. Samtidig får de intet at vide, så den demo de rejste til DK for at deltage med blev aldrig vist.

Det er blot et af de mange eksempler. Jeg har også selv prøvet at være netcrew et år og ALDRIG har jeg set så dårlig styring - det er utroligt at partyet i det hele taget startede til tiden og årsagen til at det kom igang skyldtes at de frivillige på gulvet sled deres røv i laser for at kunne nå det hele på trods af de forhindringer "ledelsen" satte i vejen.

Næh, scenen kommer for eftertiden kun til scenearrangementer. Der er jo også et par danske af slagsen, så man behøver ikke rejse til udlandet - omend det er der de allerstørste er.

The Party has always been the place where gamers meet. Ja, min bare... - nu er det ihvertfald stedet hvor the lamers meet.

Må TP rådne i helvede.
Gravatar #76 - Jespar
28. dec. 2002 21:59
Kunne nemt forestille mig at dette blev det sidste TP. De har åbenbart fået langt færre besøgende end hvad godt er, hvilket - ifølge min logik, vil betyde at det simpelthen ikke kan løbe rundt i år. Og dermed muligvis heller ikke næste år.
Gravatar #77 - sbeamer
28. dec. 2002 22:12
#75 NCBiermeister:

kan KUN give dig ret!! mistede også mit entry i multichannel compo'en for nogle år siden ;)

...og ja, vi må nøjes med summer-encounter, som trods størrelsen nok er det eneste rigtige demoscene party tilbage i DK.
Gravatar #78 - BlackAutt
28. dec. 2002 22:16
Jeg nåede lige præcis at se 20 min fra
mms://stream.boomtown.net/theparty
inden det hele væltede :)

Jeg har også været til TP tilbage i 96, og modsat meget af det der bliver skrevet her, så synes jeg det var en fantastisk oplevelse. Men ok, jeg stillede heller ikke de store krav, jeg var kun med for oplevelsen, og for at deltage i multichannel compo'en... det stærkeste jeg husker er alle 64'er demoerne og WiLD compo (hvem husker ikke "Veni Vidi Vic"?)..
Gravatar #79 - maack
28. dec. 2002 22:55
Så har "THE GAME" vist at de ikke længere ønsker at have noget med scene at gøre (og scene nok heller ikke ønsker at have noget med dem at gøre, men det er en helt anden sag som jeg ikke vil komme ind på her) Demo / Intro compoen er AFLYST (for få deltagende produkter) og jeg ved ikke med WiLD men mon ikke den bliver til noget. Jeg husker stadig tilbage til 95 da jeg sad sammen med macaw og nogle andre fra OPiUM dengang stod valget "skal jeg lære og kode eller skal jeg spilde min ungdom på at spille computerspil" valget faldt desværre på det sidste og det fortryder jeg noget så grusumt idag. Tillader mig lige at citere #scene.org på irc.theparty.dk: "The Party for Sceners: R.I.P."
Gravatar #80 - maack
28. dec. 2002 22:55
Glem ovenstående indtil videre har lige talt med en fra crew om at ALT er slået sammen til kl 4, dette går jeg udfra er pga. lavt deltagerantal.
Gravatar #82 - FlyveHest
29. dec. 2002 11:00
#81 : Ordneren

Nu har jeg så på opfordring siddet og kigget på et på et par af de demoer du linkede til, og jeg nu endnu mere at have ret i min pointe fra tidligere, lad mig komme med 2 eksempler.

Heaven 7: Denne er imponerende, ikke så meget fordi der er nogle elementer af realtime raytracing i (når alt kommer til alt, det er jo ikke ligefrem bittesmå CPUer der sidder i vores maskiner, og scenerne er ikke overvældende komplekse), men, denne intro indeholder mange ting, og fylder kun 64k .. med andre ord, jeg syntes ikke at selve introen er så voldsomt overvældende (selvom den bestemt er flot), men mere det faktum at der er så meget på så lidt plads.

Variform : Og her endda en demo fra 2002 .. helt ærligt, hvad skrev jeg? Store underlige vektorobjekter der pulserer, blinker, bløbber og woller i takt til musikken, og hvad har vi her? PRÆCIS det.

Det er absolut ikke noget der kan få mit pis i kog, for, selvom objekterne selvfølgeligt indeholder væsentligt flere polygoner, og opløsninger er højere, så er det altså set tusind gange før, på en maskine der er uendeligt meget dårligere udstyret, rent hardwaremæssigt, end den jeg sidder med nu (jeg snakker om Amigaen her, hvis der skulle være tvivl)

Det kan altså ikke rive mig op af stolen at nogen tilføjer 2000 ekstra polygoner til en meta-noget, og lader den pulsere endnu vildere, det er ikke sjovt, det er ikke innovativt, det er bare RØV sygt.

Bevares, nogle af tingene i demoen er da lækre at se på, men for mig (og her kan det så bare være mig der er lidt sær), har demoer nu altid drejet sig om at imponere med nye effekter, og at presse hardwaren til det yderste, og det ser jeg bare slet ikke her.

Jeg er godt klar over at det selvfølgeligt bliver sværere og sværere i disse PC tider, med større og større grafikkort, at lave ting der kan imponere, hvilket også er hvorfor jeg syntes det er væsentligt mere interessant at gå i den lidt anden retning, istedet for at opfinde nyt, burde det nu gælde om at gøre det så småt som muligt.

At lave en kæmpe meta-bløb der roterer, i en exe fil der fylder over en mega, er ikke imponerende, men at smide en 5 minutters meget alsidig demo/intro sammen, så den kun fylder 64k, det er.

(Alt er selvfølgeligt imho, der er nok mange der ikke er enige med mig :-)
Gravatar #83 - NCBiermeister
29. dec. 2002 14:46
@sbeamer:

"...og ja, vi må nøjes med summer-encounter, som trods størrelsen nok er det eneste rigtige demoscene party tilbage i DK."

Næh, der er skam også TRSAC og Scene Meeting. Mindst.
Gravatar #84 - Killermaid
29. dec. 2002 14:49
#73 Miklos

Du har fuldstændig ret (lad os lave et rap om de gode gamle dage :) )
Den eneste der hører til på netcrew, det er nok SiGNOUT,
men desværre vælger han ikke holdet, det gør Flemming.
Gravatar #85 - Ordneren
29. dec. 2002 15:50
#82, Pointen var ikke om du synes om Variform eller ej, men at det langt fra er alle demoer der ser sådan ud (så det er lidt billigt sluppet kun at snakke om den og Heaven7, som jeg nok iøvrigt synes er mindst imponerende pga. filstørrelsen :)
...derfor var listen et forholdsvist bredt udsnit af demoer, som jeg selv synes mere eller mindre godt om.
Gravatar #86 - dnv
29. dec. 2002 16:18
coder du har ret... har selv være en del af tp i 9 år.
Hvis der skal blive et TP 2003 kunne de måske lære
lidt af DreamHack. (se dreamhack.se)
Gravatar #87 - Coder
29. dec. 2002 16:38
<STRONG>#73 </STRONG><B>Miklos</B>

Hey, jeg husker SOS.. hehe det var fandme tider ja ;o( Det var hans sidste TP i 1998 var det ikke?

<STRONG>#84 </STRONG><B>Killermaid</B>
Yeah, signout har jeg også arbejdet med, flink fyr, synd han er den eneste bærende person tilbage i TP ;)

<STRONG>#86 </STRONG><B>dnv</B>
Hey DNV :) Havde ikke set DH før, men det ser "kul ut" hehe.. Gad vide om vi er ved helt at miste vores parties i .dk og vi fremover må tage til udlandet?
Gravatar #88 - Kram
30. dec. 2002 09:26
#24, UW :) tjoe .. det har du så også ret i, fordi os CS'ere kommer udelukkende på grund af præmierne, vi er ikke "LAN people" ;) - den generelle cs gamer er jo meget afvigende fra en almindelig gamer.

Personligt hader jeg LANs, hvis der ikke er en stor pengepræmie for et spil (CS!) - så kommer jeg absolut ikke.

Håber dog The Party overlever selvfølgelig.
Gravatar #89 - kvark
30. dec. 2002 09:42
Det håber jeg ikke. Dø og brænd i helvede!
Gravatar #90 - macaw er dum
30. dec. 2002 09:48
FlyveHest: du ved tydligvis ikke hvad du snakker om, så følg kvarks råd.
Gravatar #91 - EvilIncu
30. dec. 2002 10:49
#90 Muhahaha :D
Gravatar #92 - Kadann
30. dec. 2002 11:04
#88 -

Anderledes som i "støjende, arrogante og generelt ignorante når det kommer til alt andet end CS"? Eller er det bare mig der har været "heldig" at støde ind i alle de forkerte CS-nørder?
Gravatar #93 - Wacker
30. dec. 2002 11:31
The party var noget møg i år....

Streamen gik lige "pludselig" ned da der var Wild Demon, så dem udefra ikke kunne følge med.

Det burde sikfte navn til Boomtown efter i år....
Gravatar #94 - FlyveHest
30. dec. 2002 11:48
#90: Dejligt at se et klassisk Newz indlæg, hvor ville den saglige diskussion være uden dem?

Herligt.
Gravatar #95 - Barcode
30. dec. 2002 13:56
<STRONG>@ #88</STRONG>
"
Personligt hader jeg LANs, hvis der ikke er en stor pengepræmie for et spil (CS!) - så kommer jeg absolut ikke."

Ja se det er så forskellen, jeg (scener) kommer p.g.a. stemningen, sammenholdet og udfordringen. De 3 ting er desværre, sammen med scenerne, forsvundet fra TP.
Gravatar #96 - macaw er dum
30. dec. 2002 15:01
FlyveHest: det eneste du har sagt i denne diskussion er at du ikke kan lide demoer. Mener du selv det er et sagligt oplæg til debat?
Gravatar #97 - partyman
30. dec. 2002 21:53
Alt i denne sag er sikkert sagt, men jeg syntes lige jeg vil give et bidrag idet jeg selv arrangerer parties.

Et party kendtegner sig ved en ting - kvaliteten... så simpelt er det. Kvaliteten kan så defineres ud fra et hav af punkter og nogle relevante i denne sammenhæng er bl.a. troværdighed.

Hvert år jeg har været til TP (4 gange fra og med år 1996), har de lovet det bedste. Det er jo fint at man gør det med PR-delen i hovedet, men man kan sq da sige sig selv at man skal leve op til det man lover. Ingen af de 4 gang jeg har været med har jeg været tilfreds, og jeg vil her kort fortælle om det.

Alle år har der været problemer med hal 3. jeg tror aldrig dem der betalte den 50'er ekstra for at komme tidligere nogensinde har prøvet at få noget for dem.

1 år blev vi tævet af nogle vagter for at have lagt os til at sove et naturligt sted, under bordet. Fed oplevelse - NOT -. Netværket fungerede ikke i hal 3, og deres udluftningsanlæg svigtede så de måtte åbne portene i -10 graders frost for at lufte ud.

2-4 år har været stort set det samme. svigtende netværksydelser, dårlig service oma.

Jeg ville aldrig stable et party på benene jeg ikke kunne styre og det er til syneladende hvad TP har gjort - en skam, det kunne have været fedt, men at blive i troen om at de ikke kan lave mere lort i den end de allerede har gjort, er som et forsøg på at fylde en brønd op med vand :o)

Beskyldninger kan man altid komme med, men jeg vil afslutte med at sige: Personligt vil jeg ikke deltage i et TP-party mere. Det er ikke pengene værd. Jeg er fra sjælland og det løber op i en små 900 kr for billet og transport, og derud over mad. Det ender sikker omkring de 1400-1500kr, og så mange penge for at rejse til det mørke og få en slem skuffelse? Nej tak, så hellere en overdådig tur i byen med DET HELE! :-)

- bare min mening.

/Partyman
Gravatar #98 - bruuno
1. jan. 2003 01:52
#82

enig det er det det handler om, og h7 er for fed og ret imponerende.

Næ 97 var et god party, ingen strøm, ingen ups, og biler der lyste ind af portene så man i det midste kunne se noget, så havde jeg alligevel foretrukket bælgravende mørke, istedet fopr at sidde i sin sovepose i -10 graders kulde, men sjovt var det ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login