mboost-dp1

unknown

The Party 2001

- Via ABC news -

The Party har launched deres nye webside med en officiel invitation.





Gå til bund
Gravatar #1 - Disky
16. aug. 2001 10:40
buuuEr der nu igen ikke nogen Java konkurrence :( Partiet er ikke længere det som det var i starten, synd. Men det er for mange gamers med :(
Gravatar #2 - booster
16. aug. 2001 10:44
TRSAC AUTUMN www.trsac.dk - er som et party skal være! (men heller ingen java konkurrence, med mindre folk requester det naturligvis) ;o) buster.
Gravatar #3 - Disky
16. aug. 2001 10:47
til boosterYep, thats more like it. Et pary er et sted man kopierer spil og programmer og koder, laver grafik og musik. Ikke bare endnu en spille weekende :( I 1990 var jeg til et party i udkanten af københavn, det var hamrende fedt, bortset fra ingen søvn i 3-4 dage :) Men hold da ferie hvor blev der kodet assembler på MC68000'eren :)
Gravatar #4 - kvark
16. aug. 2001 11:21
Disky... På alle større parties (Assembly, TG & TP) er de rene java konkurrencer blevet erstattet med en browser konkurrence, som også inkluderer flash & shockwave. Det skyldes at java-scenen ikke rigtig har vundet frem. Den har været domineret af en 3-4 grupper, der har lavet nogle fine releases - men resten af demoscenen har ikke fulgt trop. Til TP98 var der således kun et entry i java intro konkurrencen og 2-3 java-demoer. TP er ikke længere et sceneparty, det er blevet for stort og kommercielt. Der er mange penge i den slags begivenheder nu om dage.
Gravatar #5 - Disky
16. aug. 2001 11:22
til kvarkNetop det at det ikke er et sceneparty er totalt synd :(
Gravatar #6 - kvark
16. aug. 2001 11:29
Disky Det har det ikke været længe... Jeg har ikke været der siden 98.
Gravatar #7 - TYBO
16. aug. 2001 11:33
TPSidst jeg var der var i 1996. Der var faktisk ingen som spillede! Mon det hang sammen med at netværket var nede hvor gang vi havde strøm og omvendt :) ?
Gravatar #8 - TYBO
16. aug. 2001 11:36
DiskyVi er nogen som koder derhjemme og ikke må spille for konen. Hvis vi så kan slippe afsted med at komme til et PC party SÅ SKAL der spilles.
Gravatar #9 - Lovechild
16. aug. 2001 12:16
Gamer og stolt... Er ved at lære C++, men jeg vil stadig komme til parties for at spille.. You've been owned by a guy running Linux :-)
Gravatar #10 - Disky
16. aug. 2001 12:16
til tyboFair nok, men det er stadigvæk ikke et party i stilen med de første 'rigtige party's '
Gravatar #11 - booster
16. aug. 2001 12:24
der er ikke......noget i vejen med lan/gamer parties, så længe de ikke udgiver sig for at være "de seje demoparties" .. ;o) buster.
Gravatar #12 - [E]Mnemonic
16. aug. 2001 13:11
YAHOOO!!!Jaaa .. Hvor jeg glæder mig !! Det bliver kanon .. SÅÅÅÅÅ SKAL DER FRAGGES !!!!!!!!!!!! hmm. Jeg kunne nu godt ønske mig en TFC konkurance også.
Gravatar #13 - stfrm
16. aug. 2001 14:44
Hmm..Et eller andet sted er det vammelt at der under "Tips for demomakers" er skrevet en tekst om sidste års vindende _WILD DEMO_. Og for at det ikke skal være løgn har de tilladt sig følgende sætning: "Back in the old days, all you needed was a handfull of stunning new rutines, some nice pictures and a groovy soundtrack. " .. bemærk "All you needed" .. .. Derudover tillader de at fuldstændig ødelægge demokonceptet ved følgende irriterende paragraf i det "man skal have med i en vinderdemo", nemlig"A story to tell" og "Having a laugh". .. jeg gider ikke argumentere for hvorfor det er forkert, det vil bare medføre for mange protester. Men hvis i vil høre sig til. Jeg kan simpelthen ikke klare at de har tilladt sig at sammenligne en vindene wild demo med en programmeret demo. Og hvad er det overhovedet for noget at kalde det Wild-demo, når begrebet grunder i noget andet i fordomstid, og nu er det blot blevet til en mpeg som slet ikke har noget med det demo-scenens begreb om demoer at gøre. Alt i alt mangler The Party nogle seriøse demo-folk.
Gravatar #14 - pezz
16. aug. 2001 15:16
ja stoffer... og så er det ovenikøbet p*sse dyrt. 400 slag, endda hvis man forudbetaler.
Gravatar #15 - macaw er dum
16. aug. 2001 15:36
...det er jo ikke nogen hemlighed, at hybrisnemesis er en flok popludere der elsker at sælge sig selv til fordel for en placering ved the party. der til skal det dog siges, at deres animationer er i en klasse for sig (dog vil jeg mene at de har misforstået hvad en demo i virkeligheden er) huhej, og nu bli'r jeg flamet igen!
Gravatar #16 - Tin-Man
16. aug. 2001 16:08
HmmmDet kunne være at man skulle med som organizer igen... har jeg tid..? Hvis man gider lave noget kan det klart anbefales. Men ja jeg vil give jer ret det er blevet et gamer party... det ved jeg fordi jeg har været med som gamecrew.. lad være med at flame mig, jeg ved det vi sux'ed. Men vil så også lige undskylde med at vi ikke fik det udstyr vi blev lovet. Måske skulle man med som netcrew istedet for
Gravatar #17 - Simm
16. aug. 2001 17:36
diskyDet kan godt være TP er et blevet mere et gamerparty end førhen, og det skyldes nok at antallet af demogrupper er også blevet mindre med årene - det er ihvertfald mit indtryk...Synes ikke der er særligt mange interessante demo'er i omløb længere.... Hvis du vil se demo'er kan du da bare sikre dig en plads i Hal 1, den er forbeholdt sceners
Gravatar #18 - Disky
16. aug. 2001 18:03
til SimmDet har du nok helt ret i. Jeg synes personligt ikke der er noget ved PC demoer, de fleste gamle amiga demoer slog pc'eren med flere længder. Idag har man jo et monster grafik kort og en sparke røv hurtig cpu. Det var sjovere den gang cpu'en var 7.14 MHz og så havde du bare værsgod og optimere din kode. Puha, der røg jeg i det nostalgiske hjørne. Fedest imorgen får jeg en af de sejeste amiga koder på besøg, så gør vi i amiga mode :)))
Gravatar #19 - Berg
16. aug. 2001 18:16
jirJeg synes lige det skal siges til deres forsvar at der står på deres side, at det er mere gamerorienteret i år.
Gravatar #20 - Simm
16. aug. 2001 18:34
diskyEnig...det var tider...*piv, vræl* ;)
Gravatar #21 - stfrm
16. aug. 2001 19:09
Ahem.."Jeg synes personligt ikke der er noget ved PC demoer, de fleste gamle amiga demoer slog pc'eren med flere længder" Once beaten always beaten?
Gravatar #22 - [E]Mnemonic
16. aug. 2001 21:54
Hmm.. Jeg er snart træt af det her.Hmm Skal vi nu høre på jeres klynkeri og nostalagi igen.. I brokkede jer også i lange baner sidste år. Sådan som jeg ser det har i følgende muligheder: 1) Tag jer sammen, trop op, lav nogle ordentlige demoer. Og hold op med at brokke jer. 2) Lav jeres eget party, og lav det Demoers only 3) Skip det demo pladder, og få et job, eventuelt et hvor i kan bruge det der programmering i er så vilde med. 4) Skip det, og kom til the party og få nogle klø "The FPS way". 5) Bliv siddende derhjemme og brok jer på www.newz.dk, og så kan i jo sidde og snakke om hvilket årstal i sidst var der, og hvorfor det er dumt, og at i boycutter det, nøjagtigt ligesom sidste år. I mens vil vi så sidder til TP og guffe Pizza i os, og score nogle frags, kopiere XP final edition, osv. Jeg tror ikke jeg har flere forslag nu, men nu bliver jeg nok også flamet. men det gør ikke noget det er jeg så vandt til. Jeg vil regne med at disky nok tager nogle ord jeg har sagt ud af sammenhængen, og beskylder mig for et eller andet. Men det er fint, for jeg sagde ikke for at blive flamet, eller for at provokere jer, jeg sagde det fordi jeg syntes at hvis man skal gøre noget skal man gøre det fuldt ud. Så enten dropper i det, eller også så tager i med og får gjort noget ved de demoer, for eller tror jeg ikke der går særlig mange år før i er uddød, ihvertfald til TP. Regards Mnemonic...
Gravatar #23 - Affer
16. aug. 2001 22:25
<A HREF=http://www.tmd.dk/>The Meltdown</A>Jammen så vil jeg da lige benytte lejligheden til at lave lidt reklame for <A HREF=http://www.tmd.dk/>The Meltdown</A> , et rent scene party der bliver holdt i skive til oktober, selvfølgelig kommer der også gamere, dem kan vi jo nok ikke blive fri for :-), men ellers er vi vel nok det største rent scene party tilbage i dk. og vi vil meget gerne se flere scenere end der har været hidtil, kik ind på siden, den vil blive opdateret snarest. // Affer - The Meltdown Main Organizer
Gravatar #24 - stfrm
17. aug. 2001 05:40
[E]MnemonicJa du flamet? Gu fanden i helvede bliver du flamet, og jeg skal med glæde gøre det først, din undermåler af en gamer. For det første, er der ingen i hele den her hede hule verden der for fanden i satan overhovedet kunne tænke sig at troppe op til TP og lave en demo, medmindre man er totalt lam i roen, eller bare er udlænding og ikke fatter noget. For det andet, ved du vist ikke en skid om ordentlige demoer og det er tydeligt at du er typen der sidder og savler over klamme spilintroer. Og vi _har_ vores eget demoparty, vi har faktisk en del og de er alle pisse hyggelige. Og ja, der er fanme ikke gjort noget i spil som til "The Party". "Skip det demo pladder, og få et job, .." .. jeg vil godtlige pointere at det er DIG der er under den tilladte arbejdsalder, og vi andre der sidder herude og HAR ET JOB, tak. De fleste demofolk idag, har entet et job, eller går på uddannelse. Du har tydeligjort med denne sætning, at du på ingen måde har noget somhelst kendskab til demoscenen, og udtaler dig på mere eller mindre opfundet grundlag. Og 'få klø the FPS way' .. .. få dig et liv Og ved du hvad?.. jeg tror sgu egentlig vi vil sidde herhjemme og på vores arbejde, og brokke os, præcis ligesom sidste år, men du spilder dit liv sammen med organizere der ikke fatter en skid og er pisse ligeglade med alle deltagerne, og mens du sidder og æder dig fed i pizza og/eller party-mad, der kun ellers spises af bumserne nede på bænken, bliver oppe til klokken lort, bare for at spille lidt ekstra CounterStrike og så går død efter to dage uden søvn.. .. .. hvem er det lige der ikke har et arbejde? [E]Mnemonic, du har lige formået at pisse mig fuldstændig af med den sindsygt irriterende posting du lavede, du fatter jo tydeligvis intet til problematiken og har ikke engang prøvet at sætte dig ind i det, for det må da være så åbenlyst, hvad det er der er galt med TheParty disse dage; nemlig folk som dig. Og ved du hvad vi har mere eller mindre stilet mod alle disse år hvor vi ikke har været med? At slå demoscenen ihjel til The Party, hvorfor tror der er så mange scenere, (feks. alle på #dk-scene) der sagde nej til at ville være med i democrew'et?!.. Tror du virkelig at The Party er et EFTERTRAGTET party? Så må du satme godtnok revidere din virkelighedsopfattelse. Gør os uddød til TP !.. Kom så!.. tør i?.. kom nu?.. .. for lad mig fortælle dig, at komme væk fra TP vil være et vindene slag for demo-scenen.
Gravatar #25 - [E]Mnemonic
17. aug. 2001 06:16
FedtTark .. Så kan os gamere få det helt for os selv. Ja jeg interessere mig stort set kun for Spil, min Linux servere, og hvis der er andre netværks relaterede seværdigheder. Og det er faktisk ikke noget jer er flov over. Du har en grim vane med at gøre det personligt "det er DIG der er under den tilladte arbejdsalder" Jeg svinede ikke dig. Det giver ikke noget særligt godt intryk af din personlighed, eller alder. Det skal du bare tænke på når du sviner folk. Det er primitivt, man må komme med nogle rigtigt fakta/argumenter. Regards Mnemonic..
Gravatar #26 - kvark
17. aug. 2001 06:44
[E]Mnemonic Dit indlæg får dig til at lyde som en nar.
Gravatar #27 - JoP...
17. aug. 2001 06:59
--> Kvark...Hmmm.. Hvorfor får det ham til at lyde som en nar.. Har han ikke den samme mening som dig.. :-) Manden har, efter min mening, lidt ret.. Hver gang, der er mulighed for det, skal gamerne svines til. På den ene eller den anden måde.. Jeg er ikke selv den store gamer, men spiller da engang imellem, når jeg må for kæresten.. :-) Jeg koder også, fordi at jeg finder det sjovt.. Hvorfor kan vi alle ikke bare venner? Lad koderne og gamerne mødes i én stor rus af gensidig respekt og stolthed.. Cya at 'The Party 2001'
Gravatar #28 - kvark
17. aug. 2001 07:11
JoP... Du synes simpelthen at jeg burde have respekt for en person som nedgør vores kreative interesser ? Nedenstående citat illustrerer fint min pointe om at han er en nar. "3) Skip det demo pladder, og få et job, eventuelt et hvor i kan bruge det der programmering i er så vilde med. "
Gravatar #29 - stfrm
17. aug. 2001 07:27
[E]MnemonicJeg er da glad for at du kan finde tilfredsstillelse i dit liv med spil. Held og lykke med det fremover. Jeg vil godt understrege, at du i dit indlæg skriver "jer", "i" og "demoscenen" .. .. nu ved jeg ikke om du sådan kunne forstå det ud fra mit tidligere indlæg, men den scene er jeg rent faktisk en del af.. det er MIG og alle de andre scenere du henvender dig til at når du skriver sådan en spand lort som du lige gjorde. At du prøver at gå over på et mere sagligt niveau med diskussionen, giver jeg ingenting for, du ved ligesåvel som jeg, at du ikke har ordforrådet til at kunne føre en samtale på højere plan. Ang. facts, så kan du stikke dem fuldstændig op i røven, du svinede os og der bliver svinet igen. Dit indslag var fuldstændig usagligt og uprovokeret. Og ovenikøbet forventede du selv at få flame ud af det. Hvad du synes om min personlighed må du selv om, jeg har allerede mit indtryk af dig ud fra dit indlæg. En nar.
Gravatar #30 - Beamer
17. aug. 2001 07:35
til Affer og [E]MnemonicAffer: Det var da den største joke jeg har hørt længe... prøv du lige at finde nogle af de danske hårde scenere, og spørg dem om hvad de 2 eneste danske scene-partys hedder: og svaret vil i 99% af tilfældene være: SE2K og TRSAC... [E]Mnemonic: til dine kommentarer 1: Ordentlige demo'er???? - Mon ikke du bare skulle tage og hente nogle af dem og se dem, der bliver lavet mange fede demo'er, men ikke til TP. 2: de HAR deres eget(egne) partys; SE2K og TRSAC - men det betyder jo ikke at de ikke gerne vil have andre partys mere demo orienterede. og til de andre punkter... du er for latterlig..
Gravatar #31 - Disky
17. aug. 2001 07:40
til [E]MnemonicJeg har virkeligt ondt af dig, du har tydeligt vis en depresion, jeg synes du skulle kontakte din læge så han kan henvise dig til en expert på området. Hvis du ikke kan klare mosten så sluk din Computer. p.s. Hvorfor skulle jeg tage noget ud af sammenhæng ? Du siger jo ikke noget fornuftigt alligevel :)))))
Gravatar #32 - JoP...
17. aug. 2001 08:24
ok ok... *det hvide flag oppe*Ok, lad os ikke være venner, og lad os i stedet bekrige hinanden med kraftige salver af verbale finurligheder og tilsvinelser.. Han er lidt en nar (bundsvømmer i uvidenhedens mudderpøl), men det er jo stadig bare hans mening.. Men det er stadig bare måden hvorpå gamerne tilsvines, men koderne er hellige...!! Hvorfor kan man ikke bare kombinere et såkaldt "scene party" med et gamer party.. Her vil jeg mene, at det er koderne, der er for snobbede.. :-) Jeg gamer og jeg koder.. Btw. Jeg har aldrig fattet det med, at have et liv eller ikke have et liv.. Hvem definerer hvad et liv er...? Jeg går aldrig i bad, lugter af ged, har aldrig været i ivskud dyrepark, mine bedste venners nummer er et icq-nummer.. Har jeg et liv? (ok, det passer faktisk ikke, men alligevel??) U see the point? Det er en lad kommentar at komme med..
Gravatar #33 - [E]Desperado
17. aug. 2001 08:44
Skumslukker !>>Stofferm< BR>>>Disky Jeg kunne godt tænke mig at, vide mere om hvorfor at The party ikke er et hit blandt Demo-folkene.? Ærligt talt, en StorSkærm, godt Audio udstyr, og en masse mennesker til at vise det for ??? Er der noget her en gamer skal have at vide om en coder og omvendt !.... Prøv at hold temp på en 37c tak !! "Gamer" [E]Desperado lytter..........
Gravatar #34 - macaw er dum
17. aug. 2001 08:51
...Man kan vel også konkludere at "The Party" på ingen måder er årets fest. Jeg har personlig været til konfirmationer der var mere festlige end "The Party". Jeg synes det er synd og skam, at organizere til disse store "parties" forsøger at flytte al feSTIVitas og gøre det til et kedelig party. Hvis jeg skulle komme med 2 gode eksempler på RIGTIGE fester (hvor det er tilladt at medbringe sin PC, da FESTERNE foregår over flere dage) så kan jeg jo sige www.trsac.dk og www.se2k.dk. Og ja, hvis nogen går hen og bliver nostalgiske, så vil jeg foreslå folk at læse party-reports fra nogen af de første "The Party"'s her i indgår FESTEN som en VÆSENLIG del af begivenheden (jeg har selv kun været til TP94-95-96-97-98-00).
Gravatar #35 - _VeNtUrAx_
17. aug. 2001 09:05
om demoer genereltJeg tilhører også den gamle Amiga 500 scene og der var, efter min mening en bedre kvalitet. Og stofferm, det er ikke fordi jeg vil nedgøre pc demoerne, som ja.. klart har overgået de "gamle" dage. Grunden til at var mere tilhænger af den "gamle" måde, var at man var 99% sikker på at alle sceners sad med samme platform og det defor var imponerende at se hvad man kunne presse ud af det man havde til rådighed. Derfor syntes jeg det var mere ærligt dengang. Tiderne har selv udviklet sig, men jeg syntes personlig det er for tamt at demoer behøver directx og en masse andet. Man skriver alle rutiner selv.. Men jeg er jo en gammel (mentalt) dinosaur på det område. Ang. sceners og gamers... apples and oranges. cannot compare the two. Derfor... lad nu være med at flame hinanden.. det kommer vi jo ikke nogen vegne med.. samme gælder for den evindelige linux/windows diskussion. Husk... Lige børn leger bedst.
Gravatar #36 - Affer
17. aug. 2001 09:33
The MeltdownBeemer: Okay, den kan misforståes, det jeg mener med at det er det største, er selvfølgelig, hvor mange der er plads til, nemlig over 400, og som jeg også opfordre til, så vil vi gerne se flere scenere end der hidtil har været. Så til alle jer hardcore scenere, vi vil meget gerne se jer her til oktober....
Gravatar #37 - stfrm
17. aug. 2001 09:47
AHEM..Først vil VeNtUrAx/JoP: Hvorfor begynder i nu på det der? Den her tråd er ikke en game-flame tråd, men o.k. hvis i gerne vil have trukket opmærksomheden over på gamere endnu engang, så skal jeg da ikke være den sidste der kalder jer exhibitionister. Den her tråd handler om scenere, om hvorfor det ene party er bedre end det andet set i scenernes verden. Hvorfor kan vi ikke have en tråd hvor gamere IKKE skal blande sig, for ikke at gøre andet end forsvare jeres hobby, det er jo trods alt noget sådant det lader til gamere synes er sjovest ved hele "branchen". JoP: Gamere er ikke blevet tilsvinet i denne tråd! Det er fint du gerne vil tiltrække opmærksomhed til din person ved at virke som alvidende og åhh så dejlig hellig fordi du "både kan spille og kode"... jeg tror de fleste kodere kan spille, men langt de færreste spillere kan kode. Og min kommentar med "få dig et liv" er alment brugt, jeg tror ikke dette er stedet at få rettet op på noget du mener er en fatal fejl i det danke sprogbrug. Jeg gider ikke komme ind på en størrere FIDUSO diskussion her, din kommentar er alligevel malplaceret. [E]Desperado: The Party har fejlet flere gange end det burde være tilladt. Det er ikke unormalt at høre at folk har fået smidt deres produktioner væk i deres sindsygt latterlige uploadesystem. .. hvorfor ikke bare bruge ZEPO ? Og hvorfor kender organizerne os ikke og er interesserede i os, når vi nu for helvede har brugt op til to måneder, nogle gange mere, for at gøre en produktion klar til DERES party.. hvorfor er der ingen af dem der kommer hen og kender os? Hvor er deres kontaktperson til vores niece i computerbranchen?.. Se nu feks. SE2k, der kender alle alle, fordi vi gider interessere os for det. Men The Party skider på os, selvom det var scenen der bla. var grundlaget for The Party. Derudover er partiet blevet forpuret af latterlige mennesker, der åbenbart alle har lov til at stemme på hvilken walkthrough demo de synes skal vinde, fordi dem kommer der alligevel flest af til TP. De kan kun finde ud af at stemme på noget de kan forstå og genkender, så de tager den første og den bedste Quake-klon. Det er også kun overfor dem, at humor virker, som hybris/nemesis gjorde brug af sidste år, samt deres brug af manglende kreative evner, hvilket også solgte "demoen" og "wilddemoen" ret godt til publikum. Hvad er det for noget, at give uvedkommende evnen til at stemme på noget de ikke forstår sig på?.. jeg kunne acceptere det fra '95 og før, da der ikke var sindsygt mange mennesker, og de fleste lod til at have en eller anden form for indsigt i demoscenen og gennemsnitsalderen var højere end de obligatoriske på 16 idag til TP, hvilket også sikrede en vis form for intelligens. Og deres præmier lokker jo nærmest pengegriske folk til at lave en stak lort med humor indlagt og så noget quake timedemo agtigt pis, sammen med noget bongo-tekno, bare for at appelere til publikums absolut dårlige smag, så de kan gå hjem med en alt for høj præmie. Se nu feks. TRSAC der udlodede guld, sølv og bronze ænder.. der laver man en demo med DEMOSCENEN som grund.. ikke PENGENE. Alt i alt har The Party fejlet én gang for meget, og det har de fleste af os danske scenere fravalgt partiet, og spytter helst på alt der har noget med det at gøre. Men det betyder ikke det ikke kan være et godt gameparty.
Gravatar #38 - Naish
17. aug. 2001 10:21
Okay, hvem kunne tænke sigat lave en pc demo med Amiga style. Jeg er gået igang, hvem vil være med. Gruppen mangler: Navn Kodere Grafikere 3d folk Musikere Interesseret så email mig på [email protected] Naish
Gravatar #39 - Disky
17. aug. 2001 10:44
til NaishCount me in :) God weekend :))
Gravatar #40 - [E]Desperado
17. aug. 2001 10:45
stoffermDu har nogle gode points der... Det du slår på er at The-party er blevet for stort ? Og der er for mange ikke kyndige personer til at stemme... Jeg kan godt se problemet !!. Men jeg holder på at der er de færeste på 16 År lamer der stemmer.. Men vi står over for at Demo og Gamer snart skal til vær sit party. Og det syntes jeg personligt er skidt. Problemert er " Theparty`s crew " .. for mange børn/ lamer .. OG så ikke gamer som alm.. godt at høre.. Pz .. stofferm.. har du lavet noget på det sidste man kan se.... Jeg kunne godt tænke mig at se det. Så jeg kan se hvad du så syntes en Demo skal se ud ;) Takker for svaret...
Gravatar #41 - kvark
17. aug. 2001 12:07
[E]Desperado www.jvector.dk er en god start.
Gravatar #42 - JoP...
17. aug. 2001 12:33
Stofferm...Hmmm.. Der blev sgu' sagt svin.. Jeg bukker mig i støvet og undskylder, at jeg kom til at blande mig i diskutionen, men du beviser jo kun min påstand.. "de fleste kodere kan spille, men de færreste gamere kan kode".. Er der lidt fordomme..? :-) Hvorfor skal gamerne blande sig uden om? Jeg er da ked af, hvis jeg har ødelagt din dag.. Ja ja, nogle blivere hurtigere sure end andre.. Jeg elsker jer alle alligevel..!
Gravatar #43 - Deternal
17. aug. 2001 13:04
hehjeg kan (sørgeligt?) nok se alle's pointe i denne tråd. Problemet med at gamers temmer på demoer er jo at de ikke stemmer efter hvem der har lavet de fedeste effekter/den bedste kode. De stormer heller ikke ind i hal 1 så der er proppet for at se demoerne fordi 'whatever', og man kan heller ikke snakke med dem om hvordan det er at finde en fatal fejl i en rutine en time før deadline på samme måde, for de har aldrig været der. Jeg kan huske engang til southsealand party - nuii det var fedt, sidde og kode, pudse grafik af, lave det sidste på ens tunes osv. så vi kunne nå deadline etc. hvor vildt det var at få et netværk op at køre med amiga 1200/4000'er etc. (Piconet og parnet forever :P) osv. osv. Jeg har desværre aldrig selv taget mig sammen til at lære at kode demoer eller lave andet ved dem - men jeg kan sagtens se hvordan gamers ødelægger hele ideen med en demokonkurrence og de historier jeg hører om TP crewet gør kun ondt værre. På den anden side, er det jo ikke gamers' skyld at TP fortrinsvis er et gamelan fremfor et sceneparty (party i denne sammenhæng har jo intet med det tp er at gøre - det er fortrinsvis et kæmpe gamelan) - og derfor bliver scenere self sure, The PARTY.... uhhhh det er IKKE et party, og har da minus med demoer og scenen at gøre, at The Party crewet stadig påstår det er mig en gode - drop dog den del af det og brug de penge til et bedre netværk som kan trække både gaming og alt den leeching der foregår, fremfor at pretende. Og når nu vi er ved game delen - LAV FOR FAN EN Q3 TP KONK! Vi har trods alt ihvertfald 2 danske klaner som er indenfor top 20 i europa og 2 klaner som er ved at komme der op af... shsssss, men næ nej q3 er jo et singleplayer spil... my ass, ligeså meget som TP er et party. Summary, kald det da for fan hvad det er "The Gamelan 2001".
Gravatar #44 - kvark
17. aug. 2001 14:56
Deternal Du ramte plet.
Gravatar #45 - Ordneren
17. aug. 2001 18:10
Jeg trorat alle i andre gamle amigafolk trænger til at se Moral Hard Candy. http://www.blasphemy.dk/prods/moralhardcandy-patch...
Gravatar #46 - Berg
17. aug. 2001 19:56
Davs igenJeg har aldrig forstået amiga-demo-trippet, men jer om det, jeg kommer vel oxo til at være Win95 eller 3.11 elsker om nogle år ;-)... Men hvis jeg forsøger at se objektivt på det som Mnemoric startede det hele med at sige, synes jeg han har en pointe, han overdriver den, men den er der, gør noget ved det! Vi er danskere og elsker at brokke os (for bevis, læs et tilfældigt læserbrev)! Hellere det end at rejse os og lave noget. Jeg mener det var disky der sagde at demo folk er snobbede, der må jeg være lidt enig, i hvert fald udfra det jeg har læst herinde. man skal nok passe på med at generalisere alle demo-folk, men still. Ja, det er for mange [l/g]amere, der møder op til ting, og de mest irriterende er dem der er fuldstændig vilde med linux, men baaare ik' lige har det installeret. Jeg programmere selv både VB og PHP (samt andet fis, men det kan jeg ikke "godt nok" til at snakke), men jeg kan sagtens finde på at spille quake (Absolut ikke CS det hader jeg, det er i hvert fald for lamere). Så jeg befinder mig vel et eller andet sted midt imellem de to bokse med: demo folk - gamere... Great så kan hele bunken flame stakkels berg :).
Gravatar #47 - Ajax
18. aug. 2001 03:50
ELENDIGT..Jeg har da aldrig set nogen stave og formulere sig så elendigt som [E]mnemonic... Er du kun 10 år gammel, eller spillede du lidt for meget computer dengang du burde have gået i skole?? Kom igen.. Det er sgu synd for dig.. :) No hard feelings ..!!
Gravatar #48 - JoP...
18. aug. 2001 08:53
--> Ajax...Hvad har det med nogen ting at gøre..?? Øv bøv du kan ikke stave.. øv bøv, min far kan tæske din far..
Gravatar #49 - [E]Mnemonic
19. aug. 2001 21:00
:(Hmm.. Den dybere mening i min post var ikke at provokere, men det virker det til at nogen alligevel er blevet, det var snarrer midlet. UNDSKYLD !! Det var nærmere en opfordring til at gøre noget ved det. Kan det virkelig passe at ingen fra TP Crewet fatter hvad problemet er. Det må da være noget derinde som forstår sig på scenerne ? Inderst inde syntes jeg også det er synd at demoerne er så nedtonet til TP, jeg lan huske de første år jeg var der, det var det til at følge med i hvad der foregik på scenen. Men sådan er det ikke mere, i hvertfald ikke de sidste par år. Man skal nermest bevæge sin "dag-flade" numse helt ind i HAL 1 for at finde ud af hvad der egentlig foregård, og derinde kan vi jo ikke alle være hele tiden. Jeg kender selv personligt en demo gruppe som er stoppet med at komme (Psychodelic) det var vidst også noget med at de manglede nogle bagataljer til deadline, og de blev vidst disket. Det blev de ret sure over. Jeg vil gerne benytte lejligheden til at undskylde udtrykket "Skip det demo pladder" jeg kan godt se nu det var manplaceret, men jeg vil måske også samtidig pointere at i ikke har meget humor. Jeg kan ikke komme bort fra at jeg er indæt gamer, og det syntes jeg ikke er noget at være flov over, jeg har selv programmeret, men syntes bare ikke det var noget som tiltalte mig. [E]Desperado: Jeg tror du har helt ret, det er de færreste på 16 som stemmer til TP, hvis man ikke selv gør en indsats er det nemlig ikke nemt at få et indblik i hvilke demoer der faktisk er til TP. Jeg tror sagtens man kan sidder i 4 dage til TP uden at have set en eneste demo. Ajax: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til din sidste kommentar, jeg tror den taler for sig selv. Når nu jeg er færdig med at forklare og undskylde, så vil jeg gerne kritisere lidt. Der er mange herinde som er af den overbevisning af udtalelser som: Er du kun 10 år gammel Dit indlæg får dig til at lyde som en nar du er for latterlig.. fører til noget, men det gør de ikke. Det er person angreb, og alle har ret til en mening, og bare fordi man ikke er enig i den gør den ikke til latterlig. Jeg syntes vi skal til at rette lidt op på tonen her på newz, det skulle jo nødig ende som Jubii chat herinde. (Det gælder også mig selv, hvis der er nogen som føler sig ramt) Regards Mnemonic...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login