mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Telmore er fede nok, selv om de ikke er de billigste (med 1 øre ;) vinder de jo klart på den gode service.
Utroligt de kan sætte de penge til, altså hvis de overhovedet gør det :P
Ellers meget godt for konkurrencen.
Ellers meget godt for konkurrencen.
Selvom de ikke er billigst, har de alligevel det absolut bedste pris/kvalitetsforhold på markedet, Cbb bruger jo Sonofon's net hvor dækningen er dårlig uden for storbyerne.
Det er sku sjovt, jeg har kun fået det lige omvendte.
Fedt signal herude på landet hvor jeg bor, men i nogle storebyer skal der fandme ikke meget til, til den begynder at miste nettet.
Fedt signal herude på landet hvor jeg bor, men i nogle storebyer skal der fandme ikke meget til, til den begynder at miste nettet.
Fisker:
Sonofon's net ?
Jeg har Telmore, og har aldrig haft dækningsproblemmer, men min tidligere firmamobil der brugte sonofon's net, havde f.eks. MEGET store problemmer på Langeland.
Sonofon's net ?
Jeg har Telmore, og har aldrig haft dækningsproblemmer, men min tidligere firmamobil der brugte sonofon's net, havde f.eks. MEGET store problemmer på Langeland.
da jeg skiftede til telmore blev min tlf regning kun 1/3 del af hvad det var før.. (havde mobilix før) :)
#9 sjov ide du fik der... men i pressemeddelelsen står der godt nok at det er pga. fordele ved stordrift i samarbejde med TDC...
hvis jeg lige må komme med et surt opstød oven på glæden, så forstår jeg ikke hvorfor min nyhed skal omskrives til noget som endda ikke en gang er korrekt skrevet.. her er den originale...
Er du Telmore-kunde, har du sandsynligvis netop modtaget en SMS med Telmore's nye prisnedsættelse... Fra mandag den 14. april, koster det kun 1,00 kr i minuttet at ringe, mens SMS stadig koster 20 øre stykket. (Mon Telmore føler sig presset, eller skal de bare bevise at TDC's aktiekøb ikke betyder stiginger?)
Deres pressemeddelelse om emnet kan ses her.
Det undrer mig at Hektor, nu hvor han er blevet admin, ikke retter de stave/grammatikfejl som han havde travlt med at bitche over, inden han blev admin...
hvis jeg lige må komme med et surt opstød oven på glæden, så forstår jeg ikke hvorfor min nyhed skal omskrives til noget som endda ikke en gang er korrekt skrevet.. her er den originale...
Er du Telmore-kunde, har du sandsynligvis netop modtaget en SMS med Telmore's nye prisnedsættelse... Fra mandag den 14. april, koster det kun 1,00 kr i minuttet at ringe, mens SMS stadig koster 20 øre stykket. (Mon Telmore føler sig presset, eller skal de bare bevise at TDC's aktiekøb ikke betyder stiginger?)
Deres pressemeddelelse om emnet kan ses her.
Det undrer mig at Hektor, nu hvor han er blevet admin, ikke retter de stave/grammatikfejl som han havde travlt med at bitche over, inden han blev admin...
Jeg skiftede fra TDC til Telmore, og jeg må sgu sige jeg ikke har været andet end tilfreds. Jeg sidder dog at overvejer om man skulle satse på Debitel... Eller...
Amokk - Der er stavefejl i dit "originale" indlæg. Bla. Telmore's. Der er IKKE apostrof med mindre ordet ender på s.
Hvor er stavefejlene i det Hektor har omskrevet for dig ?
(Hvilket jeg mener lyder mere grammatisk korrekt)
Hvor er stavefejlene i det Hektor har omskrevet for dig ?
(Hvilket jeg mener lyder mere grammatisk korrekt)
Har haft en lille episode med Telmore/TDC. Da Telmore bruger TDC's net og udenlandsaftaler henviste Telmore til TDC's site for opkald i udlandet, idet der var mange selskaber at vælge imellem. Der fandt man rigtig nok priserne.
Men da jeg efterfølgende var kommet hjem fra rejsen og blev takseret højere end de oplyste priser blev jeg meget naturligt temmelig pist of.... ikke mindst fordi priserne var blevet rettet med "tilbagevirkende kraft". Fjolserne hos TDC havde glemt at opdatere deres site med de nye priser, men havde alligevel skrevet datoen hvorfra priserne var gældende på som sidste opdateringstidspunkt - hvilket er ulovligt i Danmark...
Når man klagede til Telmore henviste de til TDC og omvendt! Temmelig trælst! Fik tilmed en lortebehandling hos TDC af en af deres chefer... han klappede dog hælene sammen og måtte stå skoleret, da jeg sendte ham + en af direktørerne et par screenshots fra sitet, som jeg rent tilfældigvis havde gemt, da man ikke kunne udskrive fra deres pristabel på nettet. Men ansvaret lå stadig hos Telmore, idet jeg var kunde hos dem, og det var stadig dem, der havde henvist til nogle forkerte priser.
Efter 3 breve til Telmore, der blev besvaret med de sygeste undskyldninger nogensinde opgav jeg at komme igennem... magen til bureaukratisk pis skal man satme lede længe efter...
Men Telmore er billige og har virket fint siden...
Men da jeg efterfølgende var kommet hjem fra rejsen og blev takseret højere end de oplyste priser blev jeg meget naturligt temmelig pist of.... ikke mindst fordi priserne var blevet rettet med "tilbagevirkende kraft". Fjolserne hos TDC havde glemt at opdatere deres site med de nye priser, men havde alligevel skrevet datoen hvorfra priserne var gældende på som sidste opdateringstidspunkt - hvilket er ulovligt i Danmark...
Når man klagede til Telmore henviste de til TDC og omvendt! Temmelig trælst! Fik tilmed en lortebehandling hos TDC af en af deres chefer... han klappede dog hælene sammen og måtte stå skoleret, da jeg sendte ham + en af direktørerne et par screenshots fra sitet, som jeg rent tilfældigvis havde gemt, da man ikke kunne udskrive fra deres pristabel på nettet. Men ansvaret lå stadig hos Telmore, idet jeg var kunde hos dem, og det var stadig dem, der havde henvist til nogle forkerte priser.
Efter 3 breve til Telmore, der blev besvaret med de sygeste undskyldninger nogensinde opgav jeg at komme igennem... magen til bureaukratisk pis skal man satme lede længe efter...
Men Telmore er billige og har virket fint siden...
Tja jeg skifter til Telmore pga. prisen intet andet... Jeg har ikke brug for tlf support og vil derfor heller ikke betale for det.. Men Debitel er sq nogle værre nogen.. Har haft en sagt kørene med dem, tilssidst gav de op og gav mig alt ialt 6 måneders abb. til en værdi af 1500,- så de er da pænt..
endnu engang glad for ikke at skulle tænke på sådan noget, ejer ikke sådan noget af djævlens værk... :)
Jeg glæder mig meget over at der langt om længe sker noget med de mobilpriser over hele linjen :o) men det bliver først rigitig fedt hvis vi en dag kommer ned på almindelig tlf. takst
har haft Telmore i ca. 1½ år. syns det er for fedt
Nope ingen sms endnu fra Telmore
Telefontakster plejer da at være, omkring de der 1->1,25kr.
Og så kan man sikkert få det billigere, hvis man kombinere lidt af deres "Jeg har ringer ofte dertil" tilbud.
Og så kan man sikkert få det billigere, hvis man kombinere lidt af deres "Jeg har ringer ofte dertil" tilbud.
hvad har det med taksten at gøre?
Sammenlagt er det dyrere, men nu snakkede han jo om taksten :)
Men det lyder som gode priser fra telia, er det ikke bare til bestemte folk eller sådan noget?
Sammenlagt er det dyrere, men nu snakkede han jo om taksten :)
Men det lyder som gode priser fra telia, er det ikke bare til bestemte folk eller sådan noget?
Hæftede mig ved flg. i pressemeddelelsen: "WebSMS, et avanceret web-produkt med telefonbog på nettet, så man kan oprette distributionslister og skrive og sende SMS-beskeder fra en personlig side. Dermed bliver det nemt for både virksomheder og private at bruge SMS mere aktivt og udnytte beskedernes muligheder endnu bedre. WebSMS bliver frigivet til TELMOREs kunder om kort tid."
Er det ikke lidt a' la' den måde CoolSMS kører på?
Er det ikke lidt a' la' den måde CoolSMS kører på?
Jeg modtog beskeden om prisnedsættelsen på minut taksten igår aftes, men har ikke fået nogen ang. SMS prisen. Desuden tror jeg nu også at Telmore ville skrive det i den samme besked, hvis det skulle være rigtigt.
#36:
Jo, det minder meget om CoolSMS. Hvis man altså betaler for det.
#36:
Jo, det minder meget om CoolSMS. Hvis man altså betaler for det.
#35 du kan bare tilmelde dig deres 1010 tast selv service. men de er sku ikke billiger end tdc mere... tdc er 2øre billiger efter 19:30 :o) eller er prisen den samme.
jeg har det jo fordi jeg har deres adsl Bredbånd@home
jeg har det jo fordi jeg har deres adsl Bredbånd@home
Mystisk med dem der klager over CBB's (Sonofon) dækning. Jeg har haft CBB i snart et halvt år og jeg laller konstant rundt i skumle skove (på jagt efter fugle) og afsidesliggende bondegårde (på jagt efter køer) og har aldrig haft problemer med dækningen..den er konstant fuld på min Nokia 3310 :)
"- Dem siger vi pænt undskyld til. Det er ikke vores mening at spamme alle mobiltelefoner i Danmark, siger Anne Raaen Rasmussen."
Nej, det var kun meningen at spamme samtlige telmore kunder...?
Hvis jeg modtog en ville jeg klage til forbrugerstyrrelsen...
Håber virkelig at telmore kommer igennem med et sagsanlæg.
Jeg forstår dog ikke at nogen vil kunne finde på at skifte fra TDC/Telmore til DEBILTEL... Så beder man vidst også selv om problemer.
Nej, det var kun meningen at spamme samtlige telmore kunder...?
Hvis jeg modtog en ville jeg klage til forbrugerstyrrelsen...
Håber virkelig at telmore kommer igennem med et sagsanlæg.
Jeg forstår dog ikke at nogen vil kunne finde på at skifte fra TDC/Telmore til DEBILTEL... Så beder man vidst også selv om problemer.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&...
<STRONG>Stor respons</STRONG>Smarttalk er ikke indstillet på at betale en øre til Telmore, og modtager selskabet et erstatningskrav, må de to parter mødes i retten, bedyrer Anne Raaen Rasmussen.Hun har fået stor respons på SMS-aktionen og påpeger, at de fleste er positive over for tilbudet om at skifte selskab.- Jeg tror ikke, at Telmore har det ret godt med sine kunder. Mange er jo blevet kunder hos Telmore for at slippe for TDC, siger hun.
Sikke da en gang lort at lukke ud! "De fleste er positive over for tilbudet om at skifte selskab."
Det er jo løgn i hendes hals eller så er folk da bare dummere end politiet tillader, jeg ville sq da aldrig hoppe på den vogn med 100 kr. gratis taletid oveni!
Alene navnet Debitel frastøder mig! FøJ!
<STRONG>Stor respons</STRONG>Smarttalk er ikke indstillet på at betale en øre til Telmore, og modtager selskabet et erstatningskrav, må de to parter mødes i retten, bedyrer Anne Raaen Rasmussen.Hun har fået stor respons på SMS-aktionen og påpeger, at de fleste er positive over for tilbudet om at skifte selskab.- Jeg tror ikke, at Telmore har det ret godt med sine kunder. Mange er jo blevet kunder hos Telmore for at slippe for TDC, siger hun.
Sikke da en gang lort at lukke ud! "De fleste er positive over for tilbudet om at skifte selskab."
Det er jo løgn i hendes hals eller så er folk da bare dummere end politiet tillader, jeg ville sq da aldrig hoppe på den vogn med 100 kr. gratis taletid oveni!
Alene navnet Debitel frastøder mig! FøJ!
Ryg en joint, H.E.R.O...det er jo ikke alle der er så dumme som slutbrugere :-P
Hvordan går det med træningen btw. ?
Bliver du større ? ;-P
BR
Izo
Hvordan går det med træningen btw. ?
Bliver du større ? ;-P
BR
Izo
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.