mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
jamen.. har næsten allerede nu problemer med at tale for minimumsbeløbet....
Gad vide hvad det vil koste for dem der allerede er ved dem at få det?
Gad vide hvad det vil koste for dem der allerede er ved dem at få det?
Jeg har lige regnet på det ud fra mit forbrug.
Jeg ville kunne spare de 200,- på ca 6 måneder, så jeg har allerede tilmeldt mig denne ordning.
Jeg ville kunne spare de 200,- på ca 6 måneder, så jeg har allerede tilmeldt mig denne ordning.
Fåk det er fedt som priserne bare synker for tiden det er fedt at være telmnore kunde. nu mangler vi bare at de smider GPRS prisen mere ned
Til den tid du har tjent den besparelse hjem du har fået på at bruge 200kr på en opgradering, så er priserne allerede nede på det niveau...
Telmores tilbud er til dem der ikke kan finde ud af regne..
Du skal tale i 1333 minutter før du har sparet penge på det tilbud..
Telmores tilbud er til dem der ikke kan finde ud af regne..
Du skal tale i 1333 minutter før du har sparet penge på det tilbud..
Mmm... det er da ligemeget med lavere priser på sådan noget hø.. det er da billigt nok i forvejen...
Nææ.. de skulle gøre ligesom CBB og sænke priserne (meget) på GPRS og MMS ..
Nææ.. de skulle gøre ligesom CBB og sænke priserne (meget) på GPRS og MMS ..
BSS|aQa
Gprs er for langsomt, og MMS er der tæt på ingen der bruger alligevel.
Det er jo derfor de kan sænke priserne da forbruget er så lille.
Hvorimod samtaler og SMS'er er noget det kan blive dyrt hvis de sænker prisen for meget.
Tomcat:
Tja det må tiden jo vise, men eftersom at jeg på de sidste 6 måneder kunne havde sparet pengene, og jeg de 3 af månederne reelt ikke brugte mit eget abo, pga firma betalt mobil telefon, så kan det uden problemmer svare sig for mig.
Gprs er for langsomt, og MMS er der tæt på ingen der bruger alligevel.
Det er jo derfor de kan sænke priserne da forbruget er så lille.
Hvorimod samtaler og SMS'er er noget det kan blive dyrt hvis de sænker prisen for meget.
Tomcat:
Tja det må tiden jo vise, men eftersom at jeg på de sidste 6 måneder kunne havde sparet pengene, og jeg de 3 af månederne reelt ikke brugte mit eget abo, pga firma betalt mobil telefon, så kan det uden problemmer svare sig for mig.
#9 læs #10
Men tiden må jo vise om priserne reelt er så meget billigere til den tid, men hvis de vil undgå stor ballade, sænker de jo nok priserne tilsvarende, så deres pro abo. altid er billigere.
Og hvis ikke, tja så er der bare et par bajere mindre i byen næste gang (who cares så er der også mindre tømmermænd)
Men tiden må jo vise om priserne reelt er så meget billigere til den tid, men hvis de vil undgå stor ballade, sænker de jo nok priserne tilsvarende, så deres pro abo. altid er billigere.
Og hvis ikke, tja så er der bare et par bajere mindre i byen næste gang (who cares så er der også mindre tømmermænd)
Hvor kan i se hvad prisen er på GPRS?
Jeg kan kun finde priser på WAP (samme som minut pris) og MMS (3kr stykket)
Vil gerne se hvor meget jeg skal betale pr. mb med GPRS og om jeg stadig skal betale de 3kr for afsendelse af en MMS besked når den bliver sendt over GPRS nettet og dermed også tæller med i mit kb/kr regnskab?
Jeg kan kun finde priser på WAP (samme som minut pris) og MMS (3kr stykket)
Vil gerne se hvor meget jeg skal betale pr. mb med GPRS og om jeg stadig skal betale de 3kr for afsendelse af en MMS besked når den bliver sendt over GPRS nettet og dermed også tæller med i mit kb/kr regnskab?
brandborg:
MMS koster per styk og ikke extra per KB.
Men prøv deres prisliste på www.telmore.dk
bonnement 0 kr.
Almindelig opt. Pris pr. almindelig optankning 0 kr.
Automatisk opt. Pris pr. automatisk optankning 2 kr.
Billedbesked Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Billedbesked (Afsendelse) 1-3 SMS'er á 20 øre 1-3 SMS'er
Datakald Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
Farvebillede Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
GPRS Pris pr. måned 40 kr.
GPRS Ny pris pr. måned fra 1. september 25 kr.
GPRS Pris pr. 1 MB data, der sendes/modtages. 18,75 kr.
High Speed Data Oprettelsesgebyr 50 kr.
JavaSpil S/H Pris pr. stk. fra MoreFun 15 kr.
JavaSpil Farve Pris pr. stk. fra MoreFun 20 kr.
Lukning Gebyr ved saldolukning 50 kr.
Minutpris Døgnet rundt, uanset hvilket dansk net 1 kr.
MMS Pris pr. stk. 2,75 kr.
Nyt SIM-kort Pris for et nyt SIM-kort 75 kr.
Opkaldsafgift Pris ved opnået forbindelse 0,25 kr.
Opkaldsforsøg Pris ved ikke opnået forbindelse 0,25 kr.
Operatørlogo Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Ringetone Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Polyfonisk Tone Pris pr. stk. fra MoreFun 12 kr.
Saldokontrol Lukning ved saldo på 0 kr. Pris pr. måned 25 kr.
SaldoSMS 50 øre pr. saldooplysning + en alm. SMS 70 øre
Samtalespec. (Gratis online) Pris ved postfremsendelse 20 kr.
Screensaver Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
SMS Døgnet rundt, uanset hvilket dansk net 20 øre
SMS til udlandet Døgnet rundt, uanset land 2,70 kr.
Spærring Genåbning af tyverispærret telefon 75 kr.
Startpakke Inkl. SIM-kort og taletid for 199 kr 199 kr.
Viderestilling Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
WAP Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
WebSMS WebSMS fra telmore.dk 20 øre
WebSvar 1 Avanceret telefonsvarer. Pris pr. måned 15 kr.
WebSvar 2 Avanceret telefonsvarer. Pris pr. måned 25 kr.
Ændring Mobilnr. (nyt nummer) 125 kr.
Men ifølge computerworld, arbejde de på at sænke prisen for at matche CBB.
MMS koster per styk og ikke extra per KB.
Men prøv deres prisliste på www.telmore.dk
bonnement 0 kr.
Almindelig opt. Pris pr. almindelig optankning 0 kr.
Automatisk opt. Pris pr. automatisk optankning 2 kr.
Billedbesked Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Billedbesked (Afsendelse) 1-3 SMS'er á 20 øre 1-3 SMS'er
Datakald Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
Farvebillede Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
GPRS Pris pr. måned 40 kr.
GPRS Ny pris pr. måned fra 1. september 25 kr.
GPRS Pris pr. 1 MB data, der sendes/modtages. 18,75 kr.
High Speed Data Oprettelsesgebyr 50 kr.
JavaSpil S/H Pris pr. stk. fra MoreFun 15 kr.
JavaSpil Farve Pris pr. stk. fra MoreFun 20 kr.
Lukning Gebyr ved saldolukning 50 kr.
Minutpris Døgnet rundt, uanset hvilket dansk net 1 kr.
MMS Pris pr. stk. 2,75 kr.
Nyt SIM-kort Pris for et nyt SIM-kort 75 kr.
Opkaldsafgift Pris ved opnået forbindelse 0,25 kr.
Opkaldsforsøg Pris ved ikke opnået forbindelse 0,25 kr.
Operatørlogo Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Ringetone Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
Polyfonisk Tone Pris pr. stk. fra MoreFun 12 kr.
Saldokontrol Lukning ved saldo på 0 kr. Pris pr. måned 25 kr.
SaldoSMS 50 øre pr. saldooplysning + en alm. SMS 70 øre
Samtalespec. (Gratis online) Pris ved postfremsendelse 20 kr.
Screensaver Pris pr. stk. fra MoreFun 8 kr.
SMS Døgnet rundt, uanset hvilket dansk net 20 øre
SMS til udlandet Døgnet rundt, uanset land 2,70 kr.
Spærring Genåbning af tyverispærret telefon 75 kr.
Startpakke Inkl. SIM-kort og taletid for 199 kr 199 kr.
Viderestilling Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
WAP Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net 1 kr.
WebSMS WebSMS fra telmore.dk 20 øre
WebSvar 1 Avanceret telefonsvarer. Pris pr. måned 15 kr.
WebSvar 2 Avanceret telefonsvarer. Pris pr. måned 25 kr.
Ændring Mobilnr. (nyt nummer) 125 kr.
Men ifølge computerworld, arbejde de på at sænke prisen for at matche CBB.
Tja, smart trick eller ej, så vil CBB sikkert også dumpe priserne for at matche Telmore...og det er jo kun godt :)
Lige en sød fortælling..
Forleden da jeg kom gående på en station, stod der en sælger fra CBB. Han spurgte om jeg ikke skulle have det billigste abonnement på markedet. Inden jeg nåede at åbne munden, spurgte han om, jeg overhovedet havde mobil. Jeg sagde "ja.." og han spurgte hvilket, til jeg svarede Telmore. Da så han helt udtryksløs ud i fjæsingen og svarede "Nåh men så kan jeg vist ikke hjælpe dig alligevel.." Hurra for CBB!! og congrats til Telmore :D
Forleden da jeg kom gående på en station, stod der en sælger fra CBB. Han spurgte om jeg ikke skulle have det billigste abonnement på markedet. Inden jeg nåede at åbne munden, spurgte han om, jeg overhovedet havde mobil. Jeg sagde "ja.." og han spurgte hvilket, til jeg svarede Telmore. Da så han helt udtryksløs ud i fjæsingen og svarede "Nåh men så kan jeg vist ikke hjælpe dig alligevel.." Hurra for CBB!! og congrats til Telmore :D
Alanzo
Den historie har vi hørt MANGE gange før, hvor telia, og tele2 var "sælgerne", og jeg har kun set tele2 folkene ty til den slags salgsmetoder, og tvivler stærkt på at CBB har budget på marketingsfronten til det, men ellers godt forsøgt.
Den historie har vi hørt MANGE gange før, hvor telia, og tele2 var "sælgerne", og jeg har kun set tele2 folkene ty til den slags salgsmetoder, og tvivler stærkt på at CBB har budget på marketingsfronten til det, men ellers godt forsøgt.
Synes ikke det er særligt fremadsynet. Det er kun dem for hvem det kan betale sig at betale de 200 kr, der skifter. Det betyder at engangsindtægten skal finansiere priskrig i en kort periode, hvorefter der ingenting er til at finansiere de lavere priser.
Jeg vil hellere betale 1kr i minuttet og så stadig have Telmore om 1 år. Det ville være synd hvis de skulle bekrige sig selv ihjel her...
Jeg vil hellere betale 1kr i minuttet og så stadig have Telmore om 1 år. Det ville være synd hvis de skulle bekrige sig selv ihjel her...
#² 21,22
Stop lige en halv! Medmindre Tele2 låner jakker af CBB, så har du nok ret, men da jeg ikke kunne forestille mig det, så må det fantastiske iøjenfaldene CBB logo på de "ukendte" sælgere jo være fra CBB! Og måske har sælgeren været i Tele2 tidligere, så han kunne jo have byttet om på ordet CBB og Tele2, men der har jeg også min tvivl.
WarCow: Har du haft Job hos CBB?
Stop lige en halv! Medmindre Tele2 låner jakker af CBB, så har du nok ret, men da jeg ikke kunne forestille mig det, så må det fantastiske iøjenfaldene CBB logo på de "ukendte" sælgere jo være fra CBB! Og måske har sælgeren været i Tele2 tidligere, så han kunne jo have byttet om på ordet CBB og Tele2, men der har jeg også min tvivl.
WarCow: Har du haft Job hos CBB?
hva med de fuckhoveder tager sig sammen og låser min mobil op ;)
glemt at betale...lort. men det ska da være telmore, billigst, lettest og bedst.
glemt at betale...lort. men det ska da være telmore, billigst, lettest og bedst.
Selvhenter.dk til 85 øre pr. minut
4. september 2003
Selvhenter.dk til 85 øre i minuttet
Selvhenter.dk til 85 øre i minuttet og ingen oprettelsesafgift
SONOFON sætter prisen ned på Selvhenter.dk:
85 øre pr. minut, 20 øre pr. SMS og 0 kroner i abonnement
"Vi er fast besluttede på at være konkurrencedygtige på Internettet med vores nye produkt Selvhenter.dk - både hvad angår kvalitet og priser. Selvhenter.dk skal være det bedste tilbud til de kunder, der kan og vil selv," siger Steen Jespersen, direktør salg og marketing, SONOFON.
En startpakke for Selvhenter.dk koster 199 kroner, som kunderne dog kan tale eller sende SMS´er for. Startpakken indeholder også 100 gratis SMS´er.
Med Selvhenter.dk er det ikke nødvendigt at koble sig op på Internettet, når taletids-kontoen er på vej i bund. Selvhenter.dk giver mulighed for at optanke via mobiltelefonen. En gratis SMS vil automatisk orientere kunderne. når der er 25 kroner tilbage på kontoen. Der er 50 gratis SMS´er i præmie hver gang mobiltelefonen bruges til optakning.
Presse-kontakt:
Bo Heimann, journalist
Corporate Communications, SONOFON
Tlf. 72 12 60 65 og [email protected]
SONOFON er Danmarks næststørste teleselskab, der på et teknologisk avanceret marked har fokus på at tilbyde nyttige og enkle kommunikationstjenester. Virksomheden har en omsætning på godt 4 milliarder kroner, en mobilkundebase på mere end 1,4 millioner og cirka 1.400 medarbejdere. SONOFON er ejet af Telenor (53,5 procent) og BellSouth (46,5 procent).
4. september 2003
Selvhenter.dk til 85 øre i minuttet
Selvhenter.dk til 85 øre i minuttet og ingen oprettelsesafgift
SONOFON sætter prisen ned på Selvhenter.dk:
85 øre pr. minut, 20 øre pr. SMS og 0 kroner i abonnement
"Vi er fast besluttede på at være konkurrencedygtige på Internettet med vores nye produkt Selvhenter.dk - både hvad angår kvalitet og priser. Selvhenter.dk skal være det bedste tilbud til de kunder, der kan og vil selv," siger Steen Jespersen, direktør salg og marketing, SONOFON.
En startpakke for Selvhenter.dk koster 199 kroner, som kunderne dog kan tale eller sende SMS´er for. Startpakken indeholder også 100 gratis SMS´er.
Med Selvhenter.dk er det ikke nødvendigt at koble sig op på Internettet, når taletids-kontoen er på vej i bund. Selvhenter.dk giver mulighed for at optanke via mobiltelefonen. En gratis SMS vil automatisk orientere kunderne. når der er 25 kroner tilbage på kontoen. Der er 50 gratis SMS´er i præmie hver gang mobiltelefonen bruges til optakning.
Presse-kontakt:
Bo Heimann, journalist
Corporate Communications, SONOFON
Tlf. 72 12 60 65 og [email protected]
SONOFON er Danmarks næststørste teleselskab, der på et teknologisk avanceret marked har fokus på at tilbyde nyttige og enkle kommunikationstjenester. Virksomheden har en omsætning på godt 4 milliarder kroner, en mobilkundebase på mere end 1,4 millioner og cirka 1.400 medarbejdere. SONOFON er ejet af Telenor (53,5 procent) og BellSouth (46,5 procent).
"Om situationen for Telmores hundredtusinder af eksisterende kunder forklarer Frank Rasmussen, at der senere vil følge en løsning, så de eksisterende kunder gratis kan komme over på den nye tjeneste. Hvornår det sker, har han ikke noget præcist bud på for nuværende."
kilde: http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=1995202/
Som flere af jer har opserveret så vil der gå noget tid før de 200 kr. er "tjent" hjem igen. Mon ikke at man har fundet en "løsning" til den tid ?.
kilde: http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=1995202/
Som flere af jer har opserveret så vil der gå noget tid før de 200 kr. er "tjent" hjem igen. Mon ikke at man har fundet en "løsning" til den tid ?.
Jeg tror I tager fejl, når I siger, at de 200 kr skal finansiere Telmore på kort sigt. Der er jo tale om et erhvervsabonnoment. Forestill dig en virksomhed med kørende sælgere. Min bror er selv erhvervssælger og taler i mobiltelefon for 2000 kr om måneden. Så er de 200 pludselig givet godt ud.
#31 har ret.
De fleste af jer har glemt graferne fra folkeskolen, hvor en streg fra 0/0 (kr/minutter) stiger i et vist tempo. Smid så en streg til på der starter ved 200/0 og stiger i et lavere tempo. På et tidspunkt krydser de 2 streger hinanden. Hvis det tidspunkt er FØR alle kan få minutprisen billigt, kan det betale sig at tilmelde sig og vice versa.
Det førnævnte tidspunkt er forskelligt fra bruger til bruger, og jeg er sikker på at de fleste nok er ligeglade med hvornår DIT tidspunkt er.
Edit:
Lol jeg havde faktisk lavet en graf med _ / og - men skidtet fjernede alle mellemrum. Det kiksede hehe.
De fleste af jer har glemt graferne fra folkeskolen, hvor en streg fra 0/0 (kr/minutter) stiger i et vist tempo. Smid så en streg til på der starter ved 200/0 og stiger i et lavere tempo. På et tidspunkt krydser de 2 streger hinanden. Hvis det tidspunkt er FØR alle kan få minutprisen billigt, kan det betale sig at tilmelde sig og vice versa.
Det førnævnte tidspunkt er forskelligt fra bruger til bruger, og jeg er sikker på at de fleste nok er ligeglade med hvornår DIT tidspunkt er.
Edit:
Lol jeg havde faktisk lavet en graf med _ / og - men skidtet fjernede alle mellemrum. Det kiksede hehe.
De kr. 199,- er tjent ind efter at have talt i telefon 3 timer, 54 minutter og 7-8 sekunder. Eller nor du har sendt 1170-1171 SMSer.
Uanset hvordan man ser på det vil det tjene sig selv ind i længden, men spørgsmålet er om det kan betale sig for småforbrugerne at skifte endnu, da Telmore har tænkt sig at give eksisternde kunder muligheden for at skifte over gratis efter et stykke tid.
Uanset hvordan man ser på det vil det tjene sig selv ind i længden, men spørgsmålet er om det kan betale sig for småforbrugerne at skifte endnu, da Telmore har tænkt sig at give eksisternde kunder muligheden for at skifte over gratis efter et stykke tid.
Jeg har lige fået sådan en startpakke fra Smarttalk.... den er da mart nok, men jeg synes at en opdateringstid på 24 timer, er meget.... Men jeg har kunne forstå på nogle venner jeg har at Telmore er ca. 3 dage om at opdaterer... Hvordan tror de så selv at det kommer til at gå, når de nu sænker priserne endnu mere...... ?!
brainMan: Nope
199+0,85*m = m =>
199 = 0,15m =>
m = 199/0,15 = 1326,66 minutter
Altså 22 timer, 6 minutter, 40 sekunder
På det tidspunkt har de talt for 1326,66 hver.
Så hvis man forventer at få en samlet telefonregning på 1326,66 inden prisen falder så skynd jer at meld jer til Telmore's Pro - hvis ikke så lad vær.
199+0,85*m = m =>
199 = 0,15m =>
m = 199/0,15 = 1326,66 minutter
Altså 22 timer, 6 minutter, 40 sekunder
På det tidspunkt har de talt for 1326,66 hver.
Så hvis man forventer at få en samlet telefonregning på 1326,66 inden prisen falder så skynd jer at meld jer til Telmore's Pro - hvis ikke så lad vær.
Kan ikke finde ud af at redigere mine tidligere indlæg - hvordan gør man det??? (Hmm - denne kan jeg godt rette - fatter nil)
Ang. #36 - Zima - jeg har fundet noget nu. Deres egen hjemmeside er ikke opdateret, - men der står i hvert fald noget på computerworlds side som bekræfter det du skriver.
Så kan det vel kun være et spørgsmål om tid før de øvrige (CBB, Mixit) bliver nødt til at følge med - og da selvhenter ikke har 200 kr. i "spare-gebyr" kan det være at det pludseligt går hurtigt at få de "gamle" kunder over på den nye pris for Telmore????
Det bliver sgu hårdt for 3 at komme ind på det danske marked!
Ang. #36 - Zima - jeg har fundet noget nu. Deres egen hjemmeside er ikke opdateret, - men der står i hvert fald noget på computerworlds side som bekræfter det du skriver.
Så kan det vel kun være et spørgsmål om tid før de øvrige (CBB, Mixit) bliver nødt til at følge med - og da selvhenter ikke har 200 kr. i "spare-gebyr" kan det være at det pludseligt går hurtigt at få de "gamle" kunder over på den nye pris for Telmore????
Det bliver sgu hårdt for 3 at komme ind på det danske marked!
Husk at der også er opkaldsafgift..
Smarttalk har fx. 50 øre kontra telmores 25.. Dvs. at man skal tale i mere end 2.5 min hos smarttalk før det reelt er billigere.
(Forestil jer #32's grafer..)
Og hvis man (som jeg) er tilhænger af korte opkald kan det faktisk ikke betale sig:-)
Smarttalk har fx. 50 øre kontra telmores 25.. Dvs. at man skal tale i mere end 2.5 min hos smarttalk før det reelt er billigere.
(Forestil jer #32's grafer..)
Og hvis man (som jeg) er tilhænger af korte opkald kan det faktisk ikke betale sig:-)
Jeg synes Telmore sætter gennemskueligheden på spil, når de lancerer et sådan produkt som Telmore Pro.
Både fordi de nu har to typer takster, og også fordi de lancerer det som et erhvervsprodukt, selvom erhvervskunder ikke har flere fordele ved det end private (man kan jo som firma også trække momsen fra de almindelige priser).
Hele Telmores koncept går ud på "ingen skjulte udgifter", og dette sætter de over styr, netop nu hvor konkurrenterne endelig har fattet fordelen ved konceptet og kopierer det i stor stil.
Jeg får også en fornemmelse af, at hvor de andre mobilselskaber måske stadig sætter prisen ned, vil Telmore få svært ved at gøre det samme i det de har lagt enkeltheden på hylden.
Jeg synes det er et meget dårligt og uigennemtænkt træk af Telmore.
Både fordi de nu har to typer takster, og også fordi de lancerer det som et erhvervsprodukt, selvom erhvervskunder ikke har flere fordele ved det end private (man kan jo som firma også trække momsen fra de almindelige priser).
Hele Telmores koncept går ud på "ingen skjulte udgifter", og dette sætter de over styr, netop nu hvor konkurrenterne endelig har fattet fordelen ved konceptet og kopierer det i stor stil.
Jeg får også en fornemmelse af, at hvor de andre mobilselskaber måske stadig sætter prisen ned, vil Telmore få svært ved at gøre det samme i det de har lagt enkeltheden på hylden.
Jeg synes det er et meget dårligt og uigennemtænkt træk af Telmore.
Jég er helt enig med #40.. Jeg synes umiddelbart det er meget sørgeligt. Jeg har haft TELMORE næsten siden starten, og har altid været rigtig tilfreds med deres genialt enkle koncept og produkt... Og det er lige præcis det de sætter over styr når de begynder på sådan noget fis.. Jeg er også ked af at de bruger så mange penge på reklamer igen, det virker som om de er sprunget med på den almindelige mentalitet, nemlig at forbrugerne er dumme nok til at købe et dyrere abbonnement hvis man laver en "sjov" reklame. Generelt vil man vel skide på reklamerne bare man ved at man ikke kan snakke betydeligt billigere andre steder, og servicen kører som den skal.. Mund til mund metoden tror jeg stadig virker. Det gør TELMORE åbenbart ikke længere..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.