mboost-dp1

Telia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
For de fleste optimerer normalt den anden vej? :)newz skrev:For at optimere sin telefonregning, så den er så lille som muligt
Pust... Jeg læste det som om man ikke havde glemt de skjulte udgifter, og tænkte "ja selvfølgelig".newz skrev:Det er også interessant, at man ikke har gemt skjulte udgifter i løsningen.
Udover det lyder det som et ganske fornuftigt udspil af Telia. Der har været noget stille for tiden, og Bibob har ligefrem sat priserne op :(
Jeg antager at det her er "Telia Flex" vi snakker om?
Det smarte er at man hele tiden kan gå "et trin længere op" men ulempen er at man åbenbart låser sig til at man skal forudse hvad man bruger måneden ud. Hvis det bare var sådan at hvis du fik brugt over "Trin 1" så gik den op til "Trin 2" eller hvordan man nu kunne formulere det. Men du skal bestemme at i næste måned kommer jeg til at sende 50 MMS'er, 200 SMS'er og 4 timer tale.
#1 Jeg ville ikke gå væk fra første tanke uden lige at regne på det inde på deres hjemmeside.
Det smarte er at man hele tiden kan gå "et trin længere op" men ulempen er at man åbenbart låser sig til at man skal forudse hvad man bruger måneden ud. Hvis det bare var sådan at hvis du fik brugt over "Trin 1" så gik den op til "Trin 2" eller hvordan man nu kunne formulere det. Men du skal bestemme at i næste måned kommer jeg til at sende 50 MMS'er, 200 SMS'er og 4 timer tale.
#1 Jeg ville ikke gå væk fra første tanke uden lige at regne på det inde på deres hjemmeside.
har været telia kunde i mange år og det har altid været dyrt...
her er det dog billigt hvis man kan forudse sit forbrug...
men priserne er jo samme som for 5år siden, men du kan godt sætte det op til at passe ens behov...
tror dog ikke bibob ryster over dette, men god forbedring fra telia
her er det dog billigt hvis man kan forudse sit forbrug...
men priserne er jo samme som for 5år siden, men du kan godt sætte det op til at passe ens behov...
tror dog ikke bibob ryster over dette, men god forbedring fra telia
Uanset er 300mb for 50,- noget ingen andre udbydere kan levere, bibob kan med deres kampangne men ikke når den er slut.
Derudover er Flex relativt dyrt, hos bibob har man 3 numre til 10øre/min det er 6,- i timen, det får man 1/10 af hos Telia.
Synes netop at det er ufleksiblet idet man på forhånd skal fastsætte ens forbrug. Man vælger naturligvis selv hvilke services man vil have, men det har man jo altid gjort hos bibob, telmore osv. Det er jo næsten standard service når man ikke er bundet af et abonement.
Derudover er Flex relativt dyrt, hos bibob har man 3 numre til 10øre/min det er 6,- i timen, det får man 1/10 af hos Telia.
Synes netop at det er ufleksiblet idet man på forhånd skal fastsætte ens forbrug. Man vælger naturligvis selv hvilke services man vil have, men det har man jo altid gjort hos bibob, telmore osv. Det er jo næsten standard service når man ikke er bundet af et abonement.
Jeg ville gerne skifte til telia, hvis de bare ville levere det jeg har bestilt (og betalt for)
Bestilte bredbånd + mobilt bredbånd i februar. Har fået en regning + simkort. Intet set til modem til mobilt bredbånd, og bredbånd er stadig det gamle fullrate, som skulle være skiftet for +1 måned siden.
Og det hele er vel og mærke bestilt som erhverv, så gad godt vide hvordan det er som privat forbruger.
Bestilte bredbånd + mobilt bredbånd i februar. Har fået en regning + simkort. Intet set til modem til mobilt bredbånd, og bredbånd er stadig det gamle fullrate, som skulle være skiftet for +1 måned siden.
Og det hele er vel og mærke bestilt som erhverv, så gad godt vide hvordan det er som privat forbruger.
Ville hellere har Jack Thompson som værelse kammerat end at have Telia som selskab ved noget som helst.
Har endnu ikke haft en eneste god oplevelse med Telia, hverken ved Stofanet, mobilen eller min mors ADSL forbindelse gennem hendes boligselskab (Som Telia står for).
Har endnu ikke haft en eneste god oplevelse med Telia, hverken ved Stofanet, mobilen eller min mors ADSL forbindelse gennem hendes boligselskab (Som Telia står for).
Jeg har meget svært ved at se, hvordan det her abonnement kan være billigere end noget som helst andet på markedet, udover datapriserne. Måske også, hvis man taler utrolig meget i telefon, og man er sikker på at gøre det hver måned. Det er da direkte løgn, at forbrugere uden et absurd stort tale/dataforbrug får noget som helst ud af det her.
Ideen med trinene er som sådan fin nok, men opkalds- og smspriserne på de små trin er jo utrolig høje, og så binder man sig oveni købet til en fast pakke hver måned. Ideen med trinene forsvinder jo helt, når de bare sætter prisen så højt op ved de lave trin. Selvom man vælger 2 timers taletid og 500 sms'er, er det stadig ikke billigere end pr. styk hos mit nuværende selskab, hvor jeg altså ikke er bundet. Og deres priser udenfor trinene (1kr. pr. minut, 20 øre pr. sms, 10kr. pr. mb) er da helt absurd høje.
Ideen med trinene er som sådan fin nok, men opkalds- og smspriserne på de små trin er jo utrolig høje, og så binder man sig oveni købet til en fast pakke hver måned. Ideen med trinene forsvinder jo helt, når de bare sætter prisen så højt op ved de lave trin. Selvom man vælger 2 timers taletid og 500 sms'er, er det stadig ikke billigere end pr. styk hos mit nuværende selskab, hvor jeg altså ikke er bundet. Og deres priser udenfor trinene (1kr. pr. minut, 20 øre pr. sms, 10kr. pr. mb) er da helt absurd høje.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.