mboost-dp1

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeg arbejde hos Telenor og arbejdsgoder raslede godt nok væk år efter år.
Jeg mener at tekniske supportere endda nu bare får almindelig kundeservice løn og lønforhøjelse sker ikke rigtigt medmindre man skifter til en anden stilling i virksomheden. Jeg mener at over 5 år fik jeg en lønforhøjelse. Så synes jeg lidt man føler man spilder tiden i sådan en virksomhed. Jeg undrer mig lidt over om de så ikke godt nok ligger lavere end Telia og TDC, men det skal så siges at de godt nok er effektive. Det er virkeligt gode måder de måler medarbejderes stats på. Hvor mange kald der tages i timen, feedback fra kunder, fleksible pauser (hvis det da ikke blev fjernet igen siden) men ja de er god til at planlægge hvornår folk skal arbejde og sikre at der bliver performet godt.
Jeg mener at tekniske supportere endda nu bare får almindelig kundeservice løn og lønforhøjelse sker ikke rigtigt medmindre man skifter til en anden stilling i virksomheden. Jeg mener at over 5 år fik jeg en lønforhøjelse. Så synes jeg lidt man føler man spilder tiden i sådan en virksomhed. Jeg undrer mig lidt over om de så ikke godt nok ligger lavere end Telia og TDC, men det skal så siges at de godt nok er effektive. Det er virkeligt gode måder de måler medarbejderes stats på. Hvor mange kald der tages i timen, feedback fra kunder, fleksible pauser (hvis det da ikke blev fjernet igen siden) men ja de er god til at planlægge hvornår folk skal arbejde og sikre at der bliver performet godt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.