mboost-dp1

Telenor ASA
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Efter de 6 mdr stiger prisen til højere end før, men samtidig bliver det sværre at afmelde end det er at afmelde sit live abbo fra microsoft.
^^ plausible
^^ plausible
* til højere end den var inden det blev gratis..
Hvilket er irrellevant nu jeg tænker over at de kunder ikke havde det før.
flot
Hvilket er irrellevant nu jeg tænker over at de kunder ikke havde det før.
flot
Det gode i den nyhed er helt klart den sidste del. For deres dækning i dag er godt nok ikke noget at råbe hurra for!
#10 hvis man var lidt fræk, kunne man læse det som at de har 271.000 (hvor 171.000 er privatkunder og 100.000 erhvervskunder) kunder, men det er kun er de 270.000 som får tilbuddet. De sidste 1000 kan de så bare ikke lide.... eller også er det medarbejdere o.lign.
Ved dog ikke om det er sådan man skal forstå det.
Ved dog ikke om det er sådan man skal forstå det.
Jeg er en af de Tele2 kunder der automatisk flyttede med over til Sonofon, nu Telenor. Jeg havde haft Tele2 i ~4 år - Aldrig nogen problemer.
Så overtog Sonofon/Telenor......... mage til Gebyr-rytter-firma skal man lede længe efter, så dem har jeg (og 7 andre i vennekredsen) ikke mere.
Så jeg kunne forestille mig at dette tiltag er for at >holde< på kunderne, inden de helt forsvinder??
Så overtog Sonofon/Telenor......... mage til Gebyr-rytter-firma skal man lede længe efter, så dem har jeg (og 7 andre i vennekredsen) ikke mere.
Så jeg kunne forestille mig at dette tiltag er for at >holde< på kunderne, inden de helt forsvinder??
#13:
Ved tele2 kunne jeg ringe og trække en regning en uge eller to, uden at det kostede en rød reje ekstra. Ved Sonofon kunne en regning, for mit vedkommende, på 300,- snildt være blevet 750,- i Sonofons hænder på 14 dage.
150,- for at flytte den, 150,- i regningsgebyr(??) og 150,- ekstra hvis de fik indbetalingen af den ny dato én dag for sent...
Nej tak!
Ved tele2 kunne jeg ringe og trække en regning en uge eller to, uden at det kostede en rød reje ekstra. Ved Sonofon kunne en regning, for mit vedkommende, på 300,- snildt være blevet 750,- i Sonofons hænder på 14 dage.
150,- for at flytte den, 150,- i regningsgebyr(??) og 150,- ekstra hvis de fik indbetalingen af den ny dato én dag for sent...
Nej tak!
#14
Hvad med om du bare lod være med at bruge nogle penge du ikke havde.
Buhuu....De er nogle gebyrgribbe som tillader sig at smide gebyrer på bare fordi jeg ikke kan snaldre mig sammen til at betale mine regninger.
Jeg har været cybercity kunde i ~8 år og jeg har ALDRIG betalt et eneste gebyr for nogetsomhelst (Udover måske oprettelse, kan jeg ikke huske) men jeg har så også sørget for at betalingen falder på den dag den skal via betalingsservice.
Hvis du ikke har råd til at betale for varen så lad da være med at forbruge istedetfor at pive over at dem som du har handlet ved gerne ser at de får betaling for deres ydelse.
Eneste skod ved cybercity / telenor er deres ufatteligt stupide kærlighedsforhold til det ringeste udstyr der findes....ZyXEL ...
Men det kunne klares med en fritz box, nu kører skidtet perfekt.
XxX
Hvad med om du bare lod være med at bruge nogle penge du ikke havde.
Buhuu....De er nogle gebyrgribbe som tillader sig at smide gebyrer på bare fordi jeg ikke kan snaldre mig sammen til at betale mine regninger.
Jeg har været cybercity kunde i ~8 år og jeg har ALDRIG betalt et eneste gebyr for nogetsomhelst (Udover måske oprettelse, kan jeg ikke huske) men jeg har så også sørget for at betalingen falder på den dag den skal via betalingsservice.
Hvis du ikke har råd til at betale for varen så lad da være med at forbruge istedetfor at pive over at dem som du har handlet ved gerne ser at de får betaling for deres ydelse.
Eneste skod ved cybercity / telenor er deres ufatteligt stupide kærlighedsforhold til det ringeste udstyr der findes....ZyXEL ...
Men det kunne klares med en fritz box, nu kører skidtet perfekt.
XxX
#14 Vil nu nok sige ligesom XxX har gjort. Du kan ikke klandre dem for at du betaler for sent. Noget andet er at hvis du ringer ind og er ærlig om at du desværre ikke kan betale til tiden og om det kan lade sig gøre at rykke datoen lidt så er det ofte ikke noget problem. Afhængig af om du har gjort det 100 gange før selvfølgelig. Skal siges jeg kun kan tale for Bredbånds siden (Cybercity) da jeg aldrig har haft Sonofon som mobil selskab.
/ontopic: Jeg glæder mig da personligt til at få gratis mobilt bredbånd da det jo altid er rart at have i tasken hvis man skulle få brug for det.
/ontopic: Jeg glæder mig da personligt til at få gratis mobilt bredbånd da det jo altid er rart at have i tasken hvis man skulle få brug for det.
#14 - Ok - flere ting. Som #15 og #16 siger, så er det da så simpelt som at betale sine regninger til tiden, og lade være med at bruge penge man ikke har..
Dernæst - det koster 100 kr (og gjorde det også da det hed Sonofon) at få udsat sin betalingsdato. Men jaja, overdrivelse fremmer forståelsen.. En rykker koster ydermere heller ikke 150 kr, men 100 kr som ved alle andre teleselskaber.
Sørg dog for at få dine facts straight før du brokker dig..
Dernæst - det koster 100 kr (og gjorde det også da det hed Sonofon) at få udsat sin betalingsdato. Men jaja, overdrivelse fremmer forståelsen.. En rykker koster ydermere heller ikke 150 kr, men 100 kr som ved alle andre teleselskaber.
Sørg dog for at få dine facts straight før du brokker dig..
#18 > Så synes jeg du skal DOKUMENTERE det, istedet for at påstå. Der er i Telenor ikke et punkt til regninger der hedder "Rykkergebyr - 150 kr.", det vil jeg godt garantere dig.
Så drop nu dine injurier og smid noget på bordet, for det andet er noget fis. Betal skidtet til tiden: Problem løst. Der gælder samme betingelser for dig, som for alle andre privatkunder - synes da det er utroligt dårlig forretning af Tele2 at de ville give dig bedre vilkår end deres andre kunder. Forskelsbehandling er sgu noget crap, imo.
Så drop nu dine injurier og smid noget på bordet, for det andet er noget fis. Betal skidtet til tiden: Problem løst. Der gælder samme betingelser for dig, som for alle andre privatkunder - synes da det er utroligt dårlig forretning af Tele2 at de ville give dig bedre vilkår end deres andre kunder. Forskelsbehandling er sgu noget crap, imo.
#3
Jer der har det i forvejen bliver tilbudt rabat selvfølgelig. Jeg er lidt usikker på om hvorvidt i også bliver tilbudt de 6 måneder gratis.. Hvis det er tilfældet, så kommer det an på hvilket produkt i har i forvejen. (ellers er den ikke slemmere end at man bare opsiger det og opretter et nyt :p)
Jer der har det i forvejen bliver tilbudt rabat selvfølgelig. Jeg er lidt usikker på om hvorvidt i også bliver tilbudt de 6 måneder gratis.. Hvis det er tilfældet, så kommer det an på hvilket produkt i har i forvejen. (ellers er den ikke slemmere end at man bare opsiger det og opretter et nyt :p)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.