mboost-dp1

TDC A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeg har TDC.. hvis jeg ikke var for doven ville jeg havde skiftet til cirka alt andet.. enten virker nettet ikke ellers er der kanalerne..og det er TIT..
Desuden er det dyrt :( gid jeg ikke var så doven
Desuden er det dyrt :( gid jeg ikke var så doven
Jeg har udelukkende TDC fordi det er billigere at ha medarbejderbredbånd.. deres service er ringe, de er dyre og deres telefonhotline er til grin :P
Blev ringet op forleden af en forvirret gammel dame, der ville snakke om kampagnepriser og til sidst måtte jeg direkte spørge hende "Hvorfor fortæller du mig det her?" .. dyb tavshed i telefonen, hvorefter jeg så kunne forklare hende at hun formentlig har den forkerte sag fremme og at jeg faktisk har en hurtigere forbindelse, til billigere penge, end deres "kampagne", gennem medarbejderbredbånd
Noget andet der gør jeg ikke bryder mig om tdc er deres smarte tilbud "2048/128"?!?!? Fair nok de fleste har nok ikke brug for meget mere end 128 op, men det er da stadig belastende de sælger det som lynhurtigt
Blev ringet op forleden af en forvirret gammel dame, der ville snakke om kampagnepriser og til sidst måtte jeg direkte spørge hende "Hvorfor fortæller du mig det her?" .. dyb tavshed i telefonen, hvorefter jeg så kunne forklare hende at hun formentlig har den forkerte sag fremme og at jeg faktisk har en hurtigere forbindelse, til billigere penge, end deres "kampagne", gennem medarbejderbredbånd
Noget andet der gør jeg ikke bryder mig om tdc er deres smarte tilbud "2048/128"?!?!? Fair nok de fleste har nok ikke brug for meget mere end 128 op, men det er da stadig belastende de sælger det som lynhurtigt
THE DOOMDAY IS HERE! PAYBACK TIME, BITCHES!
For alle de tårer som nørder spildt her på Newz i så mange år, og få alle de "Flaimbait" som de har fået pga det! :D
For alle de tårer som nørder spildt her på Newz i så mange år, og få alle de "Flaimbait" som de har fået pga det! :D
Tja... der er jo ikke så mange mennesker der ved hvad 2048/128 er... de tænker for det meste altid "fair nok, det ser billigt ud, det køber jeg!" selv om deres priser er helt hen i vejret for bare 2Mb forbindelse.
Når man ser andre tilbud for samme båndbredde til hele 200 kr billigere, er det sQ da klart at folk vil skifte til andet end TDC, når først det er gået op for dem hvor dyrt deres net er i forhold til andet.
Når man ser andre tilbud for samme båndbredde til hele 200 kr billigere, er det sQ da klart at folk vil skifte til andet end TDC, når først det er gået op for dem hvor dyrt deres net er i forhold til andet.
De kunne også prøve at få flere erhverskunder tilbage med god kundeservice...
I aner ikke hvor ofte vi oplever fejl med både regninger, kundeservice, service aftaler, telefon linjer og div. internet linjer. Det er bare frustrerende, før har vi haft sonofon og telia - men det gjorde det endnu værre, det var stadig tdc der sidder på linjerne og var der så fejl, så var det et frem og tilbage mellem os, sonofon og tdc...
De gør bare ikke nok for deres kunder... :(
I aner ikke hvor ofte vi oplever fejl med både regninger, kundeservice, service aftaler, telefon linjer og div. internet linjer. Det er bare frustrerende, før har vi haft sonofon og telia - men det gjorde det endnu værre, det var stadig tdc der sidder på linjerne og var der så fejl, så var det et frem og tilbage mellem os, sonofon og tdc...
De gør bare ikke nok for deres kunder... :(
OT: Hvad blev der egentlig af det VDSL de annoncerede de ville have klar i sommeren 2006?
#0
Ikke mærkeligt indtjeningen dykker når man har så dårlig kundeservice.. Kan ikke være rigtigt at kunden skal diskutere så meget med dem for at få ret.. Og så desuden skal høre på deres latterlige påstande om at ens forbindelse kører helt fint ifølge deres målinger...
=)
#0
Ikke mærkeligt indtjeningen dykker når man har så dårlig kundeservice.. Kan ikke være rigtigt at kunden skal diskutere så meget med dem for at få ret.. Og så desuden skal høre på deres latterlige påstande om at ens forbindelse kører helt fint ifølge deres målinger...
=)
kapitalfonden har "givet" virksomheden en sindsyg gæld og har samtidig suget hver en krone ud af virksomheden de kunne.
Det kræver penge at lave penge og TDC må ikke bruge penge på nogle projekter der ikke meget hurtigt tjener sig selv ind igen.
Hvis det ikke var fordi el-selvskaberne var så glade for at bade (Joakim von And style) I vores penge som de er pålagt at bruge på el-net eller internet.
De ville kunne have spist hele internet markedet når de ikke skal låne penge på oprettelse og vedligeholdelse af et net.
Det kræver penge at lave penge og TDC må ikke bruge penge på nogle projekter der ikke meget hurtigt tjener sig selv ind igen.
Hvis det ikke var fordi el-selvskaberne var så glade for at bade (Joakim von And style) I vores penge som de er pålagt at bruge på el-net eller internet.
De ville kunne have spist hele internet markedet når de ikke skal låne penge på oprettelse og vedligeholdelse af et net.
#11+#9 Jeg tror det har noget at gøre med mængde rabat, derfor kan man diskutere hvem der er billigst, for det afhænger af hvor mange linjer virksomheden har.
End del virksomheder gider desuden ikke bøvlet med flere firmaer, så de siger til medarbejderne at de kan få TDC ADSL eller ingen ADSL. Så vælger folk naturligvis TDC løsningen :-D
(Jeg ved godt, at der er en del virksomheder som er fleksible, men der er stadig mange ikke er det, bla. fordi de får mængde rabat osv)
End del virksomheder gider desuden ikke bøvlet med flere firmaer, så de siger til medarbejderne at de kan få TDC ADSL eller ingen ADSL. Så vælger folk naturligvis TDC løsningen :-D
(Jeg ved godt, at der er en del virksomheder som er fleksible, men der er stadig mange ikke er det, bla. fordi de får mængde rabat osv)
"Nature will cull the herd"
Tro det eller ej, men enhver fritlevende dyrebestand vil opnå status quo på et tidspunkt, spørg mig ikke hvorfor det er sådan...
-jeg ved det ikke men har en anelse...
Eks. er det forkert eller rigtigt at der bliver født færre mennesker i europa for tiden?
(nogle af jer kan ikke se sammenhængen; alting hænger sammen, for mig er tdc's stilstand bare symptomatisk for en underliggende trend/forandring)
oh, well, never did like those guys, i'm not crying over bullies, but if they ask for help, i will.
/peace
#10
OT:
Vil bare lige tilføje, at det ikke kun er TDC, der har problemer med deres kundeservice. Jeg har selv Stofa, og min forbindelse ryger så snart min up-/download ryger i vejret.
1. Begrundelse fra Telia: Bare riv stikket ud, og det virker når du sætter det i igen.
Og ja, sørme så! Efter at have gjort det ca. 5 gange dagligt var jeg ved at blive idiot.
2. Begrundelse fra Telia: Vi sender en teknikker.
Og ja, sørme så! Teknikkeren fixer det, så nu ryger jeg kun af min. 2 gange dagligt..
3. Begrundelse fra Telia: DET KAN VÆRE FORDI DU BRUGER ET TORRENT PROGRAM
Omg. Wtf. Skal de blande sig i det + der er relativt mange ting der er open source.?
OT:
Vil bare lige tilføje, at det ikke kun er TDC, der har problemer med deres kundeservice. Jeg har selv Stofa, og min forbindelse ryger så snart min up-/download ryger i vejret.
1. Begrundelse fra Telia: Bare riv stikket ud, og det virker når du sætter det i igen.
Og ja, sørme så! Efter at have gjort det ca. 5 gange dagligt var jeg ved at blive idiot.
2. Begrundelse fra Telia: Vi sender en teknikker.
Og ja, sørme så! Teknikkeren fixer det, så nu ryger jeg kun af min. 2 gange dagligt..
3. Begrundelse fra Telia: DET KAN VÆRE FORDI DU BRUGER ET TORRENT PROGRAM
Omg. Wtf. Skal de blande sig i det + der er relativt mange ting der er open source.?
Det undrer mig enormt meget hvordan et teleselskab der tidligere var statsejede, og havde 100% af kunderne i DK, kan nå at ødelægge så meget for dem selv på så kort tid.
TDC har haft alletiders gode chance for at blive Danmarks bedste teleselskab, de startede deres privatiserede liv, stortset uden konkurrence og med alle danske kunder i deres fold i forvejen. Til trods for dét har TDC nu formået at skabe et af DKs aller dyreste og dårligst udbydende teleselskaber når det kommer til Internet og Mobil.
Jeg kan kun komme med to mulige løsninger på hvorfor det går så skidt for TDC:
1. Høj pris + stort antal kunder = rigtig mange penge. Kundeflugten fra TDC er SÅ voldsom at firmaet i DK reelt snart kun kan kaldes et middelstort firma.
2. Højt forbrug + få kunder = nedskæringer. TDC lever stadig i fortiden som TeleDanmark og Statens Teletjeneste, med et forbrug der kun burde kunne forekomme i det Offentlige.
TDC har haft alletiders gode chance for at blive Danmarks bedste teleselskab, de startede deres privatiserede liv, stortset uden konkurrence og med alle danske kunder i deres fold i forvejen. Til trods for dét har TDC nu formået at skabe et af DKs aller dyreste og dårligst udbydende teleselskaber når det kommer til Internet og Mobil.
Jeg kan kun komme med to mulige løsninger på hvorfor det går så skidt for TDC:
1. Høj pris + stort antal kunder = rigtig mange penge. Kundeflugten fra TDC er SÅ voldsom at firmaet i DK reelt snart kun kan kaldes et middelstort firma.
2. Højt forbrug + få kunder = nedskæringer. TDC lever stadig i fortiden som TeleDanmark og Statens Teletjeneste, med et forbrug der kun burde kunne forekomme i det Offentlige.
#11 Ja okay det var faktisk rigtigt billigt:O Men det har nok noget med firmaet at gøre... Min far får sit internet gennem arbejdet og det er stadig dyrere end mit... Andet sammenligning havde jeg ikke, men troede egentlig at deres medarbejderaftaler var ens for alle:S Guess I'm wrong:P
Hans udtalelse er udelukkende begrundet i en ringe aktiekurs -- og for at få den til at gå fremad igen vil en direktør begynde at sige den slags ting for at skabe en positiv stemning omkring firmaet.
#20 det koster sådan set mere, men da jeg arbejder som webprogrammør kan jeg trække det fra i skat og derved bliver den endelige pris 216 kr :) det bliver trukket fra min løn inden skatten bliver trukket.. og så skal det dertil siges at jeg bestilte 5/1, fik 10/1 og for en måned siden fik fordoblet til 20/1 :P
Så trækker man alle de frynser fra, så er det rivende dyrt mit internet :D
Så trækker man alle de frynser fra, så er det rivende dyrt mit internet :D
Jeg har ADSL hos TDC, betalt af min arbejdsgiver. Dvs. 100% gratis. Og jeg skal have fiber så snart de kommer med et realistisk tilbud.
(Ikke at de er kommet med et urealistisk tilbud, men med flere hundrede meter indkørsel er jeg spændt på hvad prisen bliver.)
Der er bestilt (og der bliver sikkert betalt for) 4 mbit ned (kan ikke huske op). De leverer nærmere 1,5 mbit ned, når det går godt.
Og jeg tjekkede hvad de kunne levere før jeg købte huset, da sagde de 4 mbit.
Jeg har KUN TDC fordi det er gratis, og Cybercity mv. går sikkert på samme udstyr alligevel. De siger i hvert fald at der er nul chance for at de kan levere hurtigere Internet.
(Ikke at de er kommet med et urealistisk tilbud, men med flere hundrede meter indkørsel er jeg spændt på hvad prisen bliver.)
Der er bestilt (og der bliver sikkert betalt for) 4 mbit ned (kan ikke huske op). De leverer nærmere 1,5 mbit ned, når det går godt.
Og jeg tjekkede hvad de kunne levere før jeg købte huset, da sagde de 4 mbit.
Jeg har KUN TDC fordi det er gratis, og Cybercity mv. går sikkert på samme udstyr alligevel. De siger i hvert fald at der er nul chance for at de kan levere hurtigere Internet.
#24 undersøg lige de der 100% nærmere, så vidt jeg ved, så bliver du beskattet for det, da det er en arbejdsgode, hvor værdien af det du får beskattes.. ved ikke om det er den normale trækprocent, men det tror jeg.. så du KAN faktisk godt risikere både at betale mere og samtidig ha et ringere produkt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.