mboost-dp1

unknown

TDC frikendt

- Via Politiken -

Telestyrelsen har valgt at frikende TDC i sag om ‘syltning’ af kunder hos de konkurrerende selskaber. Dette skulle angiveligt være sket når TDC skulle ud og installere en ADSL-forbindelse for dem.





Gå til bund
Gravatar #1 - TYBO
16. jul. 2002 12:45
Bah...ham teknikeren som var ude ved mig tilstod og sagde at de snylter alle dem som ikke er TDC kunder
Gravatar #2 - Disky
16. jul. 2002 12:48
Og fordi en tekniker siger det er hele TDC en bunke forbrydere ?
Gravatar #3 - BurningShadow
16. jul. 2002 13:01
#2
lol... ja, da :-)
Gravatar #4 - sKIDROw
16. jul. 2002 13:04
#2 Disky

Måske..
En frikendelse kan lige så godt være grundet mangelfulde beviser.
For at kunne dømme dem, skal der jo bevises at de andres kunder BEVIST tages til sidst.
Jeg har set mange eksempler på, at folk kunne få ADSL dobbelt så hurtigt ved at ringe til TDC.
Hvilket jo lugter en del.
For det er jo bemærkelsesværdigt, hvis der er kortere ventetid på TDC teknikeren når man ringer til TDC end CC/Tiscali.
Gravatar #5 - Deternal
16. jul. 2002 13:05
De er da ikke helt frikendt - de er frikendt for direkte at forhindre andre kunder i at få samme service.

Btw, hvis man bor over 1 sal siger TDC altid man ikke kan få en dedikeret ADSL linie uden at checke, koster dem jo for meget....
Gravatar #6 - Deternal
16. jul. 2002 13:07
#4: Drejer sig i lige så høj grad om at TDC Internet kan taste ordren direkte ind i TDC's systemer og booke tekniker med det samme, mens de andre skal sende et stykke papir til TDC som de så kan reagere på.
Gravatar #7 - sKIDROw
16. jul. 2002 13:12

#6 Deternal

"#4: Drejer sig i lige så høj grad om at TDC Internet kan taste ordren direkte ind i TDC's systemer og booke tekniker med det samme, mens de andre skal sende et stykke papir til TDC som de så kan reagere på."

Det burde ikke give en forskel på flere måneder... ;)
Gravatar #8 - Deternal
16. jul. 2002 13:31
Well, er jo ikke fordi hverken CC eller WOL/Tiscali er kendt for at være supermax til at have check på sagerne?
Gravatar #9 - sKIDROw
16. jul. 2002 13:54
#8 Deternal

Og det er TDC bestemt heller ikke... heh
De havde på et tidspunkt smidt en af vores kunder ud af deres system, sådan a´la ups...
Og det tog 8 opringninger derind, før de fandt ud af hvad der var sket... Dooh!
Gravatar #10 - Disky
16. jul. 2002 14:01
Da jeg var Cybercity kunde var jeg flere gange ude for at de havde koks i deres regninger.

Nu hos TDC kører det bare fint, aldrig problemmer med noget.
Gravatar #11 - Hektor
16. jul. 2002 14:06
#10 Disky:
Jeg har så ikke andet end bøvl med TDCs regninger; de er alt for store. Det er godt nok de korrekte priser for det forbrug, jeg har haft, men regningerne er sgu for dyre.
Gravatar #12 - thefest
16. jul. 2002 15:06
#11
He he I hear you!
Gravatar #13 - Zuul_greve
16. jul. 2002 15:13
TDC sutter for vildt!!!!
Gravatar #14 - sKIDROw
16. jul. 2002 15:13
#10 Disky

Jeg kalder heller ikke hverken TDC eller CC for perfekte...
Begge har lavet numre med mig... ;)

"Det er meneskeligt at fejle, men for det komplette sammenbrud skal du bruge en computer..."
Gravatar #15 - BurningShadow
16. jul. 2002 15:14
#11
Skift til Tiscali :-) :-)
For et halvt år siden fik jeg:
ADSL – Modtaget, virker perfekt – INGEN regning.
Mobil nr. – Modtaget, virker perfekt, jeg tanker taletid (på deres hjemmeside) – INGEN giokort.

Hvad kan man lære af det? Jo hvis du er træt af regninger så skift til Tiscali, de sender ingen, men de yder stadig den service du (ikke) betaler for.
Gravatar #16 - sKIDROw
16. jul. 2002 15:16
#15

LOL
Gravatar #17 - GerrigMAX
16. jul. 2002 15:21
Synes alle ISP'er har nogle områder som de sutter max azz på! TDCs newsservere er f.eks. pinligt dårlige til at synkronisere med andre n.s.

Nogen der kender en god, hurtig og billig nyhedsserver i DK/europa, der tillader binære downloads?
Gravatar #18 - grav
16. jul. 2002 15:47
Skidrow:
Jeg synes ikke der er særlig meget ræson i at du sidder og fortæller insiderhistorier imod konkurrenten. Del dem med dine kolleger istedet.
Jeg er 100% sikker på at TDC ansatte kunne komme med lignende historier om deres konkurrenter ...
Gravatar #19 - funkymonkey
16. jul. 2002 17:58
16#
"for det forbrug, jeg har haft"
du sidder altså med 56k/ISDN eller lign. alle adsl forbindelser jeg kender til indebærer da fireogtyve-timer-online-for-samme-pris-abbonnement. :)
Gravatar #20 - johnbush
16. jul. 2002 18:25
#15:

"Hvis man har penge så kan man få, men har man ingen... ja så kan man også få (i hvert fald så længe man bruger Tiscali)."

Well, Tiscali er da flinke og rare. Godt nok har de ikke besvaret mine henvendelser, så jeg kan få mit password og have mulighed for at fylde penge på mobilen, men så længe den virker med minus på kontoen klager jeg ikke (det har den nu gjort ~½ år). Hehe... prøv at tænk på alle de fede renter jeg får på pengene imens...
Gravatar #21 - Coma
16. jul. 2002 18:32
Husker da jeg skulel have CC dsl.. TDC valgte ikke at komme på den date / klok de havde sendt brev om.. Du kan tro jeg ringede og svinde de fucker til!.... hader TDC som pæsten
Gravatar #22 - BurningShadow
16. jul. 2002 18:34
#19
Ka' du sige "flatrate"?
Gravatar #23 - sKIDROw
16. jul. 2002 19:58
#18 grav

Jeg gør ikke andet end at bryde det billede af TDC, som dem der bare har check på det hele.
Og de andre som nogle amatøre som ikke fatter en bjælde.
TDC laver også fejl... ;)
Gravatar #24 - Radek
16. jul. 2002 20:58
Jeg har efterhånden været hos flere af de danske isp´er og min egen lille brugerundersøgelse siger: TDC er værst.

Hos andre var deres support ikke så god, deres website var fyldt med forkerte oplysninger og andre fejl, men TDC træf aftale efter aftale og brød dem alle. De sendte flere regninger for det samme og nægtede at lade en slippe for rykkergebyrer på de "ekstra" regninger.
Da jeg så bogstavligt talt kappede linien til TDC og gik til CC sendte de mig en regning på 11.583 kr for at tilslutte mig og resten af vejen.

Derefter har jeg med jævne mellemrum modtaget regninger for services på det telefonnummer som jeg ikke har og de påstår hver gang at de retter det, men det er en omgang gylle fandt jeg ud af.

Idag når TDC sender mig noget, kigger jeg på det og hvis det er en regning (hvilket det altid er) smider jeg det ud og skider dem et stykke.

Jeg gider ikke sidde og lytte til deres pause musak for mine telefon penge.
Derfor er det en velovervejet og velbegrundet sætning når jeg arrigt råber:
TDC SUCKS DEN BREDE FOR VILDT !!!!!

/Radek
Gravatar #25 - BurningShadow
17. jul. 2002 08:02
#24
11.583???????????
Kappede du linien med en spade, eller sådan noget??????? For så ville jeg sku nok ikke have sendt en regning, jeg ville have slæbt dig i retten.
Gravatar #26 - BurningShadow
17. jul. 2002 12:05
Znøft, det fik jeg sagt for hurdigt(#15).
Der er lige kommet tre regninger. I alt at betale: 1771.97 Ak ja, intet i denne verden er så gratis som det ser ud til.
Gravatar #27 - grav
17. jul. 2002 12:31
#26:
Men det er da en ganske pæn kredit at give dig :)
Gravatar #28 - MartinHolst
17. jul. 2002 13:29

<STRONG>MAN FÅR HVAD MAN BETALER FOR ;O)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Det er nok ikke ulogisk, at samtlige internetudbydere i Danmark betaler for en vis servicegrad hos TDC-Tele Damark's kørende teknikere.
Det gælder formentlig både Tiscali, Cybercity samt eks. TDC-Internet.

Det kan jo så formentligt variere, hvor god (hurtig) en service de enkelte udbydere ønsker at betale for.

En grim tanke, ikke?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login