mboost-dp1

Samsung
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Form over funktion.... Samsungs nye mantra og Samsungs nye brugeres mantra.
Skidt med skidtet kan springe i luften, ikke kan bruge sd kort eller skifte batteri eller...
Bare det ser godt ud...
Ikke overraskende i mine øjne.
Samsungs sidste ordentlige flagskib er/var Note 4! Faktum!
Skidt med skidtet kan springe i luften, ikke kan bruge sd kort eller skifte batteri eller...
Bare det ser godt ud...
Ikke overraskende i mine øjne.
Samsungs sidste ordentlige flagskib er/var Note 4! Faktum!
Jeg forstår ikke hvorfor samsung får så meget høvl for deres battery-gate (sorry)
De var ikke de første med det problem, og de er ikke de sidste. Det man dog kan sige om samsung var, at de klarede situationen med fornuft frem for begærlighed.
Imodsætning til andre producenter, som har modeller på markedet lige nu, som også har "eksplosive" problemer med at holde deres batterier fra at brænde af, nærmest uden at de overhovedet vil kendes ved problemet.
De var ikke de første med det problem, og de er ikke de sidste. Det man dog kan sige om samsung var, at de klarede situationen med fornuft frem for begærlighed.
Imodsætning til andre producenter, som har modeller på markedet lige nu, som også har "eksplosive" problemer med at holde deres batterier fra at brænde af, nærmest uden at de overhovedet vil kendes ved problemet.
Useful (2) skrev:Det man dog kan sige om samsung var, at de klarede situationen med fornuft frem for begærlighed.
Jeg er ikke enig. Man kunne indlevere sin Note 7, og lægge 1500 på disken, og få en S7 Edge i stedet. At skulle give 1500 ekstra, for en billigere telefon, forstår jeg ikke.
DrHouseDK (3) skrev:Useful (2) skrev:Det man dog kan sige om samsung var, at de klarede situationen med fornuft frem for begærlighed.
Jeg er ikke enig. Man kunne indlevere sin Note 7, og lægge 1500 på disken, og få en S7 Edge i stedet. At skulle give 1500 ekstra, for en billigere telefon, forstår jeg ikke.
Det havde jeg ikke hørt noget om. Jeg er ellers ret sikker på de tilbød fuld refundering, samt senere et lille incitament.
Måske du kan vise et kilde på, at det kostede 1500 at få byttet sin defekte vare?
DrHouseDK (3) skrev:Useful (2) skrev:Det man dog kan sige om samsung var, at de klarede situationen med fornuft frem for begærlighed.
Jeg er ikke enig. Man kunne indlevere sin Note 7, og lægge 1500 på disken, og få en S7 Edge i stedet. At skulle give 1500 ekstra, for en billigere telefon, forstår jeg ikke.
Var der ikk noget med at HVIS man betalte, så kunne man senere bytte sin nye S7 til en S8/Note8?
#1 Man kan ikke komme med en subjektiv vurdering uden argumenter og så kalde det et faktum... Get right or get rekt.
Er det ikke bare 'aging by design' der er gået galt for dem? De må altså se at holde op med at kopiere Apple hele tiden :D
CBM (10) skrev:#9: nåh ja de fik sat timeren lidt for lavt denne gang :-)
Du mener, de fik sat fingeren ude på kanten af det buede display, når de skulle besvare et opkald, som gjorde at musikken startede spontant, når man skulle snakke i telefonen i stedet for? Pænt stressende UI :)
#11: jeg har ikke prøvet Samsungs edge telefoner. Men Samsung har vist aldrig været gode til UI design :-)
Jeg har ikke den slags problemer med BlackBerry priv på trods af buet display og kant menu mv. :)
Dog bruger jeg så heller aldrig producenternes Stock launcher på mine enheder.
Jeg har ikke den slags problemer med BlackBerry priv på trods af buet display og kant menu mv. :)
Dog bruger jeg så heller aldrig producenternes Stock launcher på mine enheder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.