mboost-dp1

Unsplash

Sonos pensionerer kunders enheder

-

Sonos har valgt at trække support-stikket på en række populære produkter, som mange kunder stadig benytter i hjemmet

Selv forklarede Sonos I en pressemeddelse, at 92% af deres solgte produkter stadig benyttes i dag, hvilket de selv betegner som en success.

Netop på grund af denne succes betyder det også at mange produkter, nu er så gamle, at de ikke længere har regnekraft eller hukommelse nok, til at trække de nye features.

Udmeldingen har gjort en række af Sonos’ kunder rasende, da mange netop derfor oplever at deres velfungerende produkter, ikke længere vil kunne benyttes, når den officielle understøttelse fra Sonos forsvinder.
Som plaster på såret tilbyder Sonos dog deres kunder 30% rabat på nyt udstyr, hvilket dog ikke umiddelbart har dulmet vreden ved kunderne.

Sonos’ aktion er faldet med 6% i værdi, siden udmeldingen.





Gå til bund
Gravatar #1 - EmilKampp
24. jan. 2020 13:21
Det kører ikke rigtigt for Sonos for tiden. hva?!

Først var det deres "recycling mode", og nu det her. Gad vide om de bare savner spænding, og bare gerne vil have nogen konflikter?
Gravatar #2 - CBM
24. jan. 2020 13:23
Tja

Jeg har aldrig kunnet se værdien i deres produkter
Gravatar #3 - fe950
24. jan. 2020 13:33
Hørt
Gravatar #4 - p1x3l
24. jan. 2020 15:08
Godt man aldrig har købt det lort
Gravatar #5 - jespersen.thomas
24. jan. 2020 15:25
Jeg købte nogle Mission højtalere i Den Blå Avis. De er nok 20 år gamle. De virker glimrende.
Gravatar #6 - _tweak
24. jan. 2020 16:04
En årvågen bruger melder at Sonos har.. "præciseret".. deres udsagn : https://blog.sonos.com/en/a-letter-from-our-ceo/
Gravatar #7 - T_A
24. jan. 2020 20:13
Jeg kan ikke rigtig se problemet.

"While legacy Sonos products won’t get new software features, we pledge to keep them updated with bug fixes and security patches for as long as possible. If we run into something core to the experience that can’t be addressed, we’ll work to offer an alternative solution and let you know about any changes you’ll see in your experience."
Gravatar #8 - kblood
24. jan. 2020 21:17
Nu bruger jeg ikke Sonos, men det er da 10 gange bedre end som Apple og sikkert andre, at fortsætte med at opdatere gamle enheder indtil de kører som lort... og så stoppe med at opdatere dem.
Gravatar #9 - EmilKampp
25. jan. 2020 06:03
Jeg savner bare at der er en "high-end" version uden Echo eller Google Assistant.
Gravatar #10 - mrtb
25. jan. 2020 17:05
Det er det jeg har brokket mig over lige siden Sonos begyndte at være en ting. Højttalere kan holde i mange år, så de skal ikke "låses" sammen med noget elektronik der har kort levetid.
Gravatar #11 - CBM
25. jan. 2020 20:10
mrtb (10) skrev:
Det er det jeg har brokket mig over lige siden Sonos begyndte at være en ting. Højttalere kan holde i mange år, så de skal ikke "låses" sammen med noget elektronik der har kort levetid.

Enig
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login