mboost-dp1

engadget

Rygte: HTC Zeta-superphone bliver snart offentliggjort

- Via Android Community - , redigeret af Pernicious

Det taiwanske firma HTC har gennem den sidste tid været centrum for mange rygter, lækager og lignende, og det seneste skud på det stadigt spirende rygtetræ er smartphonen HTC Zeta.

Rygterne siger nemlig, at HTC indenfor den nærmeste fremtid vil fremvise denne telefon, mens kilden også synes at vide, at telefonen kommer med en enorm 2,5 GHz Quad-core Snapdragon-processor, 1 GB RAM, en 4,5” skærm med en opløsning på 720p og to kameraer.

Endvidere skulle telefonen efter sigende have 32 GB intern hukommelse, HTC Sense brugerflade, et 1,830 mAh batteri og samtidig stamme fra samme serie, som eksempelvis HTC Sensation XE & XL, således at den altså i samarbejde med Beats Audio skulle give lyd i studiekvalitet.

For at dette ikke skulle være nok siges telefonen også at anvende Googles seneste Ice Cream Sandwich-styresystem, hvilket dog virker en kende underligt, da telefonen tydeligvis har medfødte knapper på forsiden (dette betyder dog ikke nødvendigvis at telefonen ikke kører ICS).

Der er naturligvis ingen pris eller offentliggørelsesdato tilgængelig på nuværende tidspunkt, og taget telefonens rygtede specifikationer og atypiske HTC-design i betragtning er det måske endda tvivlsomt om telefonen nogenside ser dagens lys, selvom en supertelefon af denne kaliber ville være godt nyt for alle Android-fans.





Gå til bund
Gravatar #1 - Mikkelet
17. nov. 2011 11:45
Superphone - how modest... :P
Gravatar #2 - Legin
17. nov. 2011 11:48
Vil gerne vide hvad TCPen er på sådan en CPU. Den lyder umiddelbart ret sindsyg, med mindre at der er tale om en ny arkitektur, som har en utrolig lav performance/clock ratio.

#1 Det er bare første skridt i den moderne navngivning af teknologier. Om 5 år hedder de sikkert Super-mega-1337-phones.
Gravatar #3 - PMGekko
17. nov. 2011 11:53
#0 skrev:
mens kilden også synes at vide, at telefonen kommer med en enorm 2,5 GHz Quad-core Snapdragon-processor, 1 GB RAM, en 4,5'' skærm med en opløsning på 720p og to kameraer.


Det er jo sødt.

#0 skrev:
32 GB intern hukommelse, HTC Sense brugerflade, et 1,830 mAh batteri


Jeg må eje.

Og selvfølgelig skal den da have ICS..

Gief denne telefon... lige nu tak.
Gravatar #4 - el_barto
17. nov. 2011 11:54
Hold nu op med at pushe "beats" teknologi som studiekvalitet. Der er en årsag til at en enkelt studiemonitor koster 10 x så meget som en enkelt af disse telefoner ;)
Gravatar #5 - Windcape
17. nov. 2011 11:56
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!
Gravatar #6 - Remmerboy
17. nov. 2011 11:58
ja, det ligner ikke den typiske htc design med alu og gummigreb og runde hjørner.
forsiden ligner en sony ericsson.
men jeg glæder mig til at se deres kommende topmodel. personlig mener jeg ikke, at de har overgået htc desire endnu.
Gravatar #7 - Rockstar
17. nov. 2011 11:59
Windcape (5) skrev:
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!


Jeg venter stadig på den dag jeg oplever min mobil lagge..
Gravatar #8 - Alrekr
17. nov. 2011 12:02
Remmerboy (6) skrev:
personlig mener jeg ikke, at de har overgået htc desire endnu.


Are you fucking kidding me?!
Gravatar #9 - 12V
17. nov. 2011 12:02
#7 - X2, ingen af mine har haft lag.
Gravatar #10 - Trentors
17. nov. 2011 12:06
#5
Du er mobilernes PETA Windcape. Måske har du en pointe i NOGET af det du siger engang imellem. Men så kommer du med så idiotiske og direkte forkerte udtalelser af alt sympati forsvinder som dug for solen.
Gravatar #11 - Hubert
17. nov. 2011 12:11
Windcape (5) skrev:
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!


Du burde måske huske at fortælle at din erfaring med android primært kommer fra en hero med android 1.6...

Måske vil HTC bruge den her telefon for at lave en WP mobil der kan følge med en android når det kommer til browsing...
Gravatar #12 - PMGekko
17. nov. 2011 12:14
Skal så lige siges at hvis man følger ind til kilden står der i bunden dette:

engadget.com skrev:
Update: In our digging since this article was posted, we're confident that this is just simply a cool concept and not an actual device in the works.
Gravatar #13 - snesman
17. nov. 2011 12:16
således at den altså i samarbejde med Beats Audio skulle give lyd i studiekvalitet.


Er der vedtaget en officiel standard der hedder sådan? Ku man ikke bare kalde det "magical sound" sådan at man var klar over at det bare var varm luft?
Gravatar #14 - PSM
17. nov. 2011 12:17
el_barto (4) skrev:
Hold nu op med at pushe "beats" teknologi som studiekvalitet. Der er en årsag til at en enkelt studiemonitor koster 10 x så meget som en enkelt af disse telefoner ;)


Selvom det vist bare er ønsketænkning og ikke en reel telefon, så tror jeg ikke det er højttaleren man mener er i studiekvalitet, men lydkvaliteten.
Gravatar #15 - PMGekko
17. nov. 2011 12:20
PSM (14) skrev:
Selvom det vist bare er ønsketænkning og ikke en reel telefon, så tror jeg ikke det er højttaleren man mener er i studiekvalitet, men lydkvaliteten.


Skal faktisk forstås sådan at beats teknologien giver en studio-like lyd HVIS man vel og mærket har købt headphones fra Monster Beats, da disse virker med Beats teknologien.
Gravatar #16 - GibStorm
17. nov. 2011 12:29
Hold kæft, hvor er den telefon dog grim.
Gravatar #17 - filmz-loke76
17. nov. 2011 12:40
Den KAN køre Crysis!!
Gravatar #18 - Timelord
17. nov. 2011 12:40
Jaaa en ny HTC telefon, så er der kun 14 dage til den næste nye!!

Utroligt at de bliver ved med at sende nye telefoner på markedet.
Gravatar #19 - bodhiBit
17. nov. 2011 12:40
Endnu en mobil uden tastatur.. forstår ikke at folk kan undvære det..
Gravatar #20 - demolition
17. nov. 2011 12:43
PMGekko (15) skrev:
Skal faktisk forstås sådan at beats teknologien giver en studio-like lyd HVIS man vel og mærket har købt headphones fra Monster Beats, da disse virker med Beats teknologien.

Hvad er 'Beats-teknologien'? Det lyder som noget en marketingafdeling har fundet på, altså varm luft. Det må være dyrt i el med alle de varmeblæsere der skal stå på marketingkontorerne.
Gravatar #21 - Zigma
17. nov. 2011 12:58
Hubert (11) skrev:
Du burde måske huske at fortælle at din erfaring med android primært kommer fra en hero med android 1.6...

Måske vil HTC bruge den her telefon for at lave en WP mobil der kan følge med en android når det kommer til browsing...

Giver dig ret i at Whinecape ikke aner hvad han snakker om, men en HTC Hero har aldrig haft Android 1.6.
Den gik fra 1.5 til 2.1.



Alrekr (8) skrev:
Are you fucking kidding me?!

Tror han mener mht. byggekvalitet.
Desire er lækker kvalitet, bortset lige fra volumeknapperne der kan finde på at virke random efter et års tid..
Gravatar #22 - floe
17. nov. 2011 13:03
PMGekko (15) skrev:
Skal faktisk forstås sådan at beats teknologien giver en studio-like lyd HVIS man vel og mærket har købt headphones fra Monster Beats, da disse virker med Beats teknologien.


Som så stinker helt absurd. Monster Beats har aldrig været andet end marketing-gøgl, og intet i nærheden af naturtro gengivelse. Det er overboosted bas og overpriced produkter.
Gravatar #23 - Cypern
17. nov. 2011 13:13
Windcape (5) skrev:
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!


Windcape (5) skrev:
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!


Ja mod tåber kæmper man forgævs - kan tydeligt forstå på dit tåbelige indlæg at du aldrig har haft en Android telefon i hånden.
Gravatar #24 - Hubert
17. nov. 2011 13:17
Zigma (21) skrev:
Giver dig ret i at Whinecape ikke aner hvad han snakker om, men en HTC Hero har aldrig haft Android 1.6.
Den gik fra 1.5 til 2.1.


Når han endelig giver udtryk for sine erfaringer med android har det aldrig været 2+ så det gør sådan set kun det værre når han så kun har erfaring med en underdeminsioneret telefon med 1.5
Gravatar #25 - Remmerboy
17. nov. 2011 13:29
Alrekr (8) skrev:
Are you fucking kidding me?!

der er ingen htc telefoner der har omkring 3,5-3,7" skærm med ligeså god hardware.
telefonerne er blevet størrere for at have bedre hardware. det er ligesom at bygge en lastbil, for at kunne have en 400hk motor, istedet for at beholde en mondeo størrelse og give den flere hk og gadgets.
desuden er desire den eneste med oled. alt andet er tilbageskridt (selvom htc's oled skærm ikke lige er det bedste oled).


Zigma (21) skrev:

Tror han mener mht. byggekvalitet.
Desire er lækker kvalitet, bortset lige fra volumeknapperne der kan finde på at virke random efter et års tid..

jeg har ikke det store erfaringer med de andre htc telefoner, men desire's aluramme har reddet min telefon mange gange. og aluknapperne er også dejlige. har heller ingen problemer med volumeknapperne, udover at de sidder et dårligt sted, da jeg ofte kommer til at skrue op, når jeg holder telefonen vandret
Gravatar #26 - ramaskriig
17. nov. 2011 13:45
2,5Ghz Quad-core og 1Gb ram.. Talk about bottleneck...
Gravatar #27 - ListiC
17. nov. 2011 14:08
Rockstar (7) skrev:
Windcape (5) skrev:
Dvs. de har endeligt forsøgt at lave en mobil, der har hardware nok til at køre Android uden at lagge.

Jeg ønsker dem held og lykke med forsøget!


Jeg venter stadig på den dag jeg oplever min mobil lagge..


Så må du have iPhone ;-)
Gravatar #28 - Kous
17. nov. 2011 14:15
Remmerboy (25) skrev:
telefonerne er blevet størrere for at have bedre hardware. det er ligesom at bygge en lastbil, for at kunne have en 400hk motor, istedet for at beholde en mondeo størrelse og give den flere hk og gadgets.


Ahhhh... Så gav indlægget mening! Ventede spændt på bilanalogien :o)
Gravatar #29 - Mr.Smiley
17. nov. 2011 14:47
PMGekko (3) skrev:
Det er jo sødt.

#0 skrev:
32 GB intern hukommelse, HTC Sense brugerflade, et 1,830 mAh batteri


Jeg må eje.

Og selvfølgelig skal den da have ICS..

Gief denne telefon... lige nu tak.


Oh yeah.. Den skal du da eje. bliver bare nitte for dig at se en del programmer på Android Market som ikke kan installeres grundet manglende understøttelse..

Jeg synes det er slemt nok nu, men min Sensation XE.. Der støder jeg stadig på programmer og spil den ikke kan håndtere, da de ikke understøtter dual-core...

Men den ser da lækker ud, hvis man fokusere på specs :)
Gravatar #30 - Trentors
17. nov. 2011 15:02
Damn der er meget jeg gerne vil have kommenteret i denne tråd. Folks forståelse for IT er skræmmende lav. F.eks. at tro at 1GB ram kan være en bottleneck (!) eller at 2.5 Ghz nødvendigvis skulle være imponerende når det nu er Qualcomm som står bag.

Jeg beherskede mig dog...Men nu fik du mig til tasterne.

Der findes INGEN apps som ikke virker specifikt på en dual core telefon! Alene at du kan tro det viser en skræmmende mangel på forståelse hvordan tråde virker. Det kan også være indviklet og alle behøver ikke forstå det men så GIVER man heller ikke råd omkring emnet.

Godt så. Skal vi droppe løgnene nu og sætte os lidt ind i tingne? På forhånd tak.

Gravatar #31 - Windcape
17. nov. 2011 15:07
Trentors (30) skrev:
Skal vi droppe løgnene nu og sætte os lidt ind i tingne? På forhånd tak.
Jamen, det er jo en Android telefon.

Det hører sig jo sådan lidt ligesom til!
Gravatar #32 - Trentors
17. nov. 2011 15:12
#31
Måske skulle du gå lidt mindre op i at skrive så meget BS og sætte dig lidt mere ind tingene.

Det er en mærkelig verden hvor sådan nogen som dig går mere op i at sige mere end lytte. Det fortæller virkelig noget om dit menneskesyn og du ikke er villig til at accepterer andres meninger.

Bertran Russell skrev:
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Gravatar #33 - Windcape
17. nov. 2011 15:13
Trentors (32) skrev:
Måske skulle du gå lidt mindre op i at skrive så meget BS
Det er jo ikke BS.

Android brugerne er det smartphone bruger segment, som går mest op i unødvendig hardware specs, fordi de tror alt muligt underligt er vigtigt, som du selv pointere.

Alle andre køber bare en telefon fordi den er lækker og/eller dækker deres behov (og faktisk virker).
Gravatar #34 - Trentors
17. nov. 2011 15:16
#33
WHAT?!?? Har du nu i din "kamp" for at skrive så mange indlæg uden indhold som muligt, helt droppet at følge med i hvad du svarer på? Prøv lige at læs tingene igennem engang til og prøv...bare PRØV at se om du kan finde hoved og hale i hvad du PRØVER at argumenterer for/imod.

Det kan være svært men hvis man laver det om til at slags "drikke-spil" kan det sikkert være ret sjovt.
Gravatar #35 - Hubert
17. nov. 2011 15:21
Windcape (33) skrev:

Alle andre køber bare en telefon fordi den er lækker og/eller dækker deres behov (og faktisk virker).


Det er jo ganske komisk at du siger at folk køber en smartphone fordi den virker. Min omnia 7 havde problemer jeg aldrig har set på min android telefon. Men det er vel lige gyldigt når det er den anden vej rundt..?
Gravatar #36 - Windcape
17. nov. 2011 15:25
Trentors (34) skrev:
Prøv lige at læs tingene igennem engang til og prøv...bare PRØV at se om du kan finde hoved og hale i hvad du PRØVER at argumenterer for/imod.
Du klager over at folk ikke fatter en fis af hardware.

Jeg pointere det er typisk for Android brugere (og dermed giver dig ret).

Og nu bliver du sur, da du selv er en hardware fanatiker?-)
Gravatar #37 - Cypern
17. nov. 2011 15:25
Android telefoner er og bliver generationer foran skod produkterne fra æble firmaet.
De tør ikke introducere en Iphone5 fordi de ved at det er gammeldags fra dag 1 den introduceres.

Men en eller anden dag, kan det godt være at de måske kommer tilbage på markedet med noget som man kan sige aha over...
Den eneste telefon der var en nyhed var Iphone3, siden er det blot gået ned af bakken med fejlbehæftede telefoner fordi de er i panik over at Android er blevet dobbelt så stor som IOS.
Gravatar #38 - Hamderbob
17. nov. 2011 15:27
Alrekr (8) skrev:
Are you fucking kidding me?!


enig :)
Gravatar #39 - Mr.Smiley
17. nov. 2011 15:44
Trentors (30) skrev:
Der findes INGEN apps som ikke virker specifikt på en dual core telefon! Alene at du kan tro det viser en skræmmende mangel på forståelse hvordan tråde virker. Det kan også være indviklet og alle behøver ikke forstå det men så GIVER man heller ikke råd omkring emnet.


Jeg siger ikke andet end hvad der står på de beskeder jeg får via Market. Er det forkert, så kan du umuligt bebrejde en bruger af Android, for det..
Gravatar #40 - Trentors
17. nov. 2011 15:44
Windcape (31) skrev:
Trentors (30) skrev:
Skal vi droppe løgnene nu og sætte os lidt ind i tingne? På forhånd tak.
Jamen, det er jo en Android telefon.

Det hører sig jo sådan lidt ligesom til!


Du citerer at jeg skriver vi skal droppe løgnene (om bottleneck og dual-core). Så skriver du at de høre Android til. Ergo skriver du direkte at løgne hører Android til.


Windcape (36) skrev:
Jeg pointere det er typisk for Android brugere (og dermed giver dig ret).

Nej du gør ikke i #31. Der skriver du at "løgne" høre platformen til.

MEN okay nu hvor du har forklaret hvad du mener så vil jeg (desværre) give dig ret. Android er det store brede "Windows" på mobil-markedet. Og derfor trækker denne platform en masse til som ikke just ved meget om IT. Men det er et generelt problem når der skrives om mobiler (og "journalisterne" er mindst ligeså slemme). Der har været UTALLIGE af overskrifter selv herinde om en eller anden smart ny telefon med så og så mange Mhz på CPU'en. Og jeg har faktisk stort set hver gang pointeret dumheden i dette når vi ikke kender dens arkitektur eller denne er underlegen. Det er ikke for sjovt at Qualcomms 1.5 Ghz dual-core processorer får hug af Tegra 2 på 1 Ghz og Exynos på 1.2 Ghz. At det kommer bag på folk og f.eks. Engadgets anmeldere finder jeg derimod skræmmende.

Windcape (36) skrev:
Og nu bliver du sur, da du selv er en hardware fanatiker?-)

Well jeg er .NET C# udvikler også så har vel lidt en svaghed for software også ;-) Og jeg mener bestemt ikke at hardware er løsningen på alting. MEN jeg syntes stadig at den underlegne hardware er et problem på mobiler. Den dag hvor vi har instant web page load som på en almindelig computer, holder jeg op med at ønske min mobil var hurtigere.

Men derfor ved jeg stadig nok om CPU-arkitektur til ikke at blive imponeret af Mhz-myten. Faktum er at en højere IPC nok nærmere er løsningen på dette område. Og så er der ingen tvivl om software er vigtig også. F.eks. skal det ikke være en hemlighed at jeg syntes at BÅDE IOS og WP7 tilgang til GUI'et er smartere end Androids. Først med ICS får Android hardware-acceleration på GUI'et og det er tiltrængt! Kraftigere CPU'er har lidt gjort behovet mindre men det er en forkert tilgang.
Gravatar #41 - Trentors
17. nov. 2011 15:46
Mr.Smiley (39) skrev:
Jeg siger ikke andet end hvad der står på de beskeder jeg får via Market. Er det forkert, så kan du umuligt bebrejde en bruger af Android, for det..

Okay jeg fik ellers en Optimus 2x da den udkom og det var som bekendt den første dual-core telefon. Har ALDRIG set en app den ikke kunne køre.

Et par eksempler or it did not happen!
Gravatar #42 - Mr.Smiley
17. nov. 2011 15:55
Trentors (41) skrev:
Okay jeg fik ellers en Optimus 2x da den udkom og det var som bekendt den første dual-core telefon. Har ALDRIG set en app den ikke kunne køre.

Et par eksempler or it did not happen!


Specifikke eksempler kan jeg desværre ikke komme med..
Det sker typisk når man sidder i et spil og får tilbudt X antal af spillet "super point", hvis man henter et givent program eller spil.
Så kommer man ind på market og får besked om at spillet/programmet ikke understøtter Dual-Core og derfor ikke kan installeres.
Som sagt, jeg har ikke nogen titler, da jeg helt har droppet at prøve de "tilbud" efter ~6 forsøg, hvor jeg hver gang fik den besked.
Gravatar #43 - Manofsciencemanoffaith
17. nov. 2011 15:57
Windcape (33) skrev:
Android brugerne er det smartphone bruger segment, som går mest op i unødvendig hardware specs, fordi de tror alt muligt underligt er vigtigt, som du selv pointere.

Alle andre køber bare en telefon fordi den er lækker og/eller dækker deres behov (og faktisk virker).


Aha, det er derfor der ikke er nogen der køber Windows Phone mobiler!

(Ja undskyld, men den lå lige til højrebenet)
Gravatar #44 - Trentors
17. nov. 2011 16:01
#42
It didn't happen ;-)


Jeg har ALDRIG set den besked. Har aldrig hørt om nogen som har set den (og kender efterhånden en del med dual-core telefoner) og har aldrig læst om den før på utallige fora.

Jeg tror det er noget MEGET lokal på din telefon ;-) Men anyways så er det stadig meget at ligefrem sige at apps på dual-core ikke virker ud fra nogen erfaringer som kun du har haft og du ikke kan dokumenterer eller bare vise et eksempel på. Det lugter MEGET af FUD.
Gravatar #45 - Rallerbabz
17. nov. 2011 16:44
@Whinecape:

Hold kæft hvor er du egentlig grim på det profilbillede..Det var da ulideligt at læse kommentarene igennem når sådant et billede forstyrre ude i siden.
Gravatar #46 - meh
17. nov. 2011 16:50
Windcape (33) skrev:
Det er jo ikke BS.

Android brugerne er det smartphone bruger segment, som går mest op i unødvendig hardware specs, fordi de tror alt muligt underligt er vigtigt, som du selv pointere.

Alle andre køber bare en telefon fordi den er lækker og/eller dækker deres behov (og faktisk virker).
Synd at se en ellers så kløgtig blive så usagligt i en debat med subjektiv statistik.
Du kan være mere saglig end dette og du ved det.
Gravatar #47 - Windcape
17. nov. 2011 17:13
meh (46) skrev:
Synd at se en ellers så kløgtig blive så usagligt i en debat med subjektiv statistik.
Statestik er altid subjektiv, da det jo er defineret for en gruppe (dvs. en generalisering for en målgruppe).

Og her på newz.dk er det primært Android brugerne der går op i hardware. Det er Android brugerne der mener der skal quad cores i alting, selvom der ikke er nogen grund til det (måske udover at Android i sig selv er alt alt for tungt).

Gravatar #48 - Skovsneglen
17. nov. 2011 17:54
Og ikke en har nævnt udseendet.. HOLD DA KÆFT DEN ER GRIM..

Så fik vi det på plads :D
Gravatar #49 - Alrekr
17. nov. 2011 17:58
Skovsneglen (48) skrev:
Og ikke en har nævnt udseendet..


Well...

GibStorm (16) skrev:
Hold kæft, hvor er den telefon dog grim.


Næsten ordret, endda.
Gravatar #50 - kblood
17. nov. 2011 18:11
Windcape (47) skrev:
Statestik er altid subjektiv, da det jo er defineret for en gruppe (dvs. en generalisering for en målgruppe).

Og her på newz.dk er det primært Android brugerne der går op i hardware. Det er Android brugerne der mener der skal quad cores i alting, selvom der ikke er nogen grund til det (måske udover at Android i sig selv er alt alt for tungt).


Man kan da sagtens sige det samme om iPhone og Windows Phone, ikke engang dual core er nødvendigt. Det er jo ikke det mest nødvendige man skære væk ved kun at have en single core.

Men ja, specielt på Android hvor multitasking er ret normalt for apps, og man kan have 3D baggrunde, 3D bruger interface, torrent downloading i baggrunden og meget andet, videochat og 3D spil, så begynder det at hjælpe på det at have 2 og 4 kerner.

Men hvis man kun går efter det mest nødvendige, så skulle man da næsten kunne nøjes med de mobiler som ikke havde touch skærme men havde en mail klient og egentlig også kunne chatte over messenger og lave video kald over 3G. Windows Phones kan redigere i Word Documenter, selvom det ikke ligefrem virker som den mest praktiske enhed at gøre den slags på. Android kan jo også gøre den slags, men det vigtigste må da være at kunne vise dem.

Nu vælger du jo selvfølgelig ikke at afspille Flash, siden din telefon sikkert ikke understøtter det, men når nu telefonen kan afspille Flash, så er det også dejligt at have noget hardware som kan afvikle det.

Når det gælder Android telefoner, så skal de næsten helst have en dual core kerne. Til langt de fleste ting som en iPhone og en Windows Phone kan, så er en kerne da nemt rigeligt. 2 kerner lidt en bonus, men det er så der hvor jeg vil mene man burde begynde at savne de mange multitasking muligheder i Android. Windows phone har da noget der minder om widgets, men synes godt nok man skal ofre en del funktionalitet for at få det som du kalder en lagfri smartphone. Hvis du kan nøjes med de funktioner, og hellere vil have en stabil pålidelig telefon uden bøvl med apps der ikke er triple tjekket inden release og fragmentering så er Windows Phone og iPhone da det rigtige valg.

Jeg vil bare gerne se hvad man kan på telefonerne med så mange muligheder. Med SGS2 har jeg svært ved at finde mediefiler som den ikke kan afspille. Det er lidt vildt hvor mange codecs den har. Og så kan man redigere videoklip på telefonenen, selvom det er i fuld HD.

Og så forstår jeg da slet ikke hvorfor du prøver at påstå at quad core ikke er nødvendigt i en telefon når vi ikke engang fuldt ud ved hvilke muligheder det giver med den. Først og fremmest virker den ekstra batteri tid i sig selv da ret tiltalende for mig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login