mboost-dp1

unknown

Pornostjerne skal sælge Xbox i Japan

- Via Jubii - , redigeret af Pernicious

Microsoft har så store problemer med at sælge deres Xbox i Japan, at de nu har valgt at gå alternative veje. Fremover skal den japanske softcore pornostjerne Eri Kitajima være vært på et tv-show hvor hun skal fremvise spil og xbox Live frem.

Formålet er at få salget af xbox hævet, da det i dag kun udgør 2-300 styk om ugen. Microsoft har tidligere prøvet at gøre sig bemærket i Japan, sidst var det med en stor krammepude der havde påtrykt en af de kvindelige figurer fra Dead or Alive 3 spillet.





Gå til bund
Gravatar #1 - Lobais
26. maj 2004 15:13
I Europe og Amerika bruger de monopol, i Japan bruger de porno. Det er godt nok en noget alternativ vej. Gad vide om det hjælper.
Gravatar #2 - Redhack
26. maj 2004 15:18
He He. Min første tanke var også: "Hva' fan' har de ikke allerede prøvet det med puder?"

Og jo det kunne jeg så læse at de havde...

300 stk. er da godt nok nada... De kan vidst lige så godt droppe den maskine... Det er jo også bare en pc i et plastic kabinet... (næsten).
Gravatar #3 - don_jabbe
26. maj 2004 15:21
det er sgu lidt grimt, at få en pornostjerne til at sælge deres Xbox.... hvad sker der lige for microsoft??
Gravatar #4 - aners
26. maj 2004 15:25
Boykot Jubii!

Besynderlig fremgangsmåde af Microsoft, men okay, japanere er også ret besynderlige(imo) så det må jo passe sammen.
Gravatar #5 - Screwed
26. maj 2004 15:25
#3 er enig, klam reklame politik ting.. de ku måske prøve på at fatte at folk hellere ville have en PC som man kan lidt mere på end at spille.. :) ihvertfald min mening.. hehe
Gravatar #6 - aners
26. maj 2004 15:27
#5 Screwed

Nu ér en xbox jo sådan set en pc, og den kan mere end bare afvikle spil, hvilket du ville vide hvis du havde undersøgt sagen bare en lille smule.
Gravatar #7 - Screwed
26. maj 2004 15:36
hmm ja okay.. men ville alligevel 200% hellere foretrække en PC.. :)
Gravatar #8 - SmackedFly
26. maj 2004 15:44
Jep, den kan køre linux, og skulle eftersigende gøre det pænt godt...:)

Ku være meget sjovt at købe den bare for at bruge den som webserver...:)
Gravatar #9 - don_jabbe
26. maj 2004 15:58
tja jeg er så enig med screwed.... det kan godt være at en xbox kan andet end bare at blive brugt til spil, men vil altså helt klart hellere have en computer:)
Gravatar #10 - Mr.Weasel
26. maj 2004 16:01
#5 Jeg tror faktisk jeg vil foretrække japansk porno fremfor en Xbox, men det er nok bare mig.
Gravatar #11 - don_jabbe
26. maj 2004 16:07
#10
japansk porno.......? ej så hellere en xbox du:)
Gravatar #12 - Razzia
26. maj 2004 16:13
Hvis man ser divx, xvid, osv. på xbox'en (kræver chip), så giver den et bedre billede end tv-out via pc'en. Jeg bruger den primært til dvdafspiller. Det klarer den også fremragende.

Jeg har aldrig fortrudt, at jeg købte en xbox. Det er på trods af at jeg har 2 stationære pc'ere og en bærbar. Jeg synes nu også, at nogle spil gør sig bedst på en konsol.

Det er nu også det mest sociale, at spille Fifa med vennerne (og drikke øl) på en konsol. Det er ikke helt så festligt, hvis man sidder på hver sin pc.

Tilbage til emnet..

Besynderlig måde, at sælge Xbox'en på. Man kan vel heller ikke forvente, at sælge mange konsoller i PlayStationens hjemland.
Gravatar #13 - TullejR
26. maj 2004 16:16
#12:

Hvis man ser divx, xvid, osv. på xbox'en (kræver chip), så giver den et bedre billede end tv-out via pc'en.

måske man bare skulle sætte det ordentligt op på pc'en...

tv-out på mit ti4200 giver et ganske fortræffeligt billede, fx ved dvd-afspilning..
Gravatar #14 - Razzia
26. maj 2004 16:20
#13:

Jeg har endnu ikke set tilsvarende billedkvalitet fra en pc.. Selvom du roder nok så meget med opsætningen, så tror jeg ikke at du opnår samme resultat. Jeg har selv forsøgt med flere Nvidia og ATI kort. Det er umuligt (har endnu ikke set det gjort), at slippe af med flimmer ved hvide områder i billedet. På en xbox er billedet helt roligt.
Gravatar #15 - NIGHTRHYME
26. maj 2004 16:31
For optimal tv-out på Nvidia kort skal du være indehaver af et kort med enten Conexant BT869, CX25869 eller CX25871 TV-Chip.
Se mere HER
Gravatar #16 - amix
26. maj 2004 16:34
#4
"På den side (Boycott jubii..) står der følgende:
Webstandarder blah blah

Og til sidst:
Brug google - det er verdens bedste og hurtigste søgemaskine"

Så tænker jeg: Hvis der er nogen, som SKIDER højt og helligt på webstandarder, så er det fandeme Google!
:-/
Gravatar #17 - MNM
26. maj 2004 16:36
#12, #14

Det kommer da an på hvilket tv-kort man bruger, de fleste grafik kort med tv-out laver ikke et særlig godt billede, men det gør et hauppauge pvr 350.
Der er sikkert også en masse andre kort der laver gode billeder.
Gravatar #18 - Mr.Weasel
26. maj 2004 16:40
#16 Lidt off-topic, men hvad mener du med de kommentar om Google. Deres side kan ganske vidst ikke valideres, men det kan Jubiis heller ikke. Jubii har endda tilladt sig at smide en doc type ind, og så valgt ikke at levere det deres doc type lover.
Gravatar #19 - ZaNtA
26. maj 2004 16:47
Hehe, genialt træk af Microsoft, vil da håbe det hjælper på salget af Xbox'en, for det er en GENIAL maskine!
Gravatar #20 - kasperd
26. maj 2004 16:54
#16 Jeg har aldrig undersøgt, om Googles sider er gyldigt html. Men der er ingen tvivl om at gyldige html sider er sjældne. Jeg synes det er imponerende så godt Google er i stand til at parse alt det ..... man kan finde på nettet. (Har selv været med til at lave en søgemaskine, så jeg ved hvor slemt det kan være). Og for nu lige at vendte tilbage til Google. Så har jeg aldrig oplevet en eneste browser, hvor Google ikke fungerede som den burde. Der er ikke ret mange sider, du kan sige det om.
Gravatar #21 - Chucara
26. maj 2004 17:03
upgrade123.com laver nogle temmeligt fede Xboxer..

Men det med pornostjernerne lyder da godt, fornuftigt initiativ - glæder mig bestemt til den slags kommer til DK.

Håber XboX Bukkake version bliver lige så god som den lyder..
Gravatar #22 - don_jabbe
26. maj 2004 19:33
altså det kan jo godt være at en xbox er fed(kan ikke selv udtale mig om, om den er go eller dårlig, da jeg aldrig har haft eller prøvet en), men syntes sgu microsoft er ved at være lidt "kiksede" først så bruger de puder og nu en pornostjerne! har ikke noget imod det, men helt ærligt sælger de ikke 2-300 stk. om ugen? men det er nok ikke godt nok for dem.... syntes microsoft skulle slappe lidt af..! de sælger jo ligesom en del af deres xbox og andre ting...
Gravatar #23 - Vejby
26. maj 2004 19:59
Hmmm var det ikke noget med at man kan få trådløse vibrerende dimser til XBOX og de skulle bruges til noget cyber chat ting :P

Hmmm vil ikke vide hvordan den pornostjerne skal sælge de maskiner... eller måske vil jeg :D~
Gravatar #24 - Trenox
26. maj 2004 20:42
Det er fandme sørgeligt og desperat.. Måske de skulle lave nogle ordentlige spil i stedet? - nogle spil som falder i japanernes smag vel og mærke. Sq ikke underligt hvis folk tager endnu mere afstand fra xboxen i japan når man associere den med den slags istedet for gode spil.
Gravatar #25 - plaf
26. maj 2004 20:48
#1: "I Europe og Amerika bruger de monopol,"

hmm.. gør de det? PS2 bruger en ret rigid kvalitetskontrol (selvom der sføli er en smutter engang imellem) og Xbox bruger Live(tm) som argument for at vælge dem.

Men derudover er reklame intet andet end porno. Face it.
Gravatar #26 - DuVedHvem
26. maj 2004 21:36
#12

Hvordan drikker man øl på en konsol ?
Gravatar #27 - jev
26. maj 2004 21:37
En anden lille ting angående siden der brokker sig over Jubii. Der nænves nederst på siden "Offentlige myndigheder skal overholde standarderne!" Ehmm Jubii er ikke en offentlig myndighed, derimoed et privat firma de kan gøre hvad de vil.
Kan du ikke lide varen lad være med at købe/bruge den. Lidt ligesom alt det brok med Musik/mp3 etc
Gravatar #28 - CelluloiD
26. maj 2004 21:51
hmm kan man folde på en xbox?? hvis ja så er den brugbar ellers ikke
Gravatar #29 - Bloonz
26. maj 2004 22:33
hmm.. latterligt.. hvorfor ikke lave nogle fede reklamer istedet?.. alså med positive kendte.. well, det er jo Microsoft
Gravatar #30 - Dan
26. maj 2004 23:33
#27, der står da heller ikke at Jubii er en offentlig side, det er bare en af links'ne i bunden...

"Kan du ikke lide varen lad være med at købe/bruge den."
Det er vel også lige præcis det hjemmesiden er der for... At fortælle andre om at der findes bedre alternativer...

PS. Hvad hedder links i bestemt flertal på dansk?
Gravatar #31 - malu05
27. maj 2004 06:12
X-box.... hmmm skod...


Nå ja, der er jo ikke andet end porno der kan få folk til at købe sådan en gang ravelse!

ej... men der må vel være end grund til at de sætter en fræk dame på spil ikk?


btw har i set at Rare "Der står bag nogle af de bedste spil til Nintendo ikke laver spil til DS fordi Micro$oft sætter en kæp i hjulet

http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=1...
Gravatar #32 - brostenen
27. maj 2004 06:57
Hold jer fra xbox... Ps2 Rulez!!!
Alt hvad der kommer fra Microsoft sucks bare for vildt.

Men det skal nok lykkedes for microsoft at dominere konsolmarkedet, og til sidst smide Sony og Nintendo af pinden.. Ligesom det skete med firmaet, grundlagt af manden med følgende udtalelse: We sell to the masses, not the classes..

(har skrevet lidt kryptisk, da jeg vil se om hvor mange der er med)!!

----------------------------------------------
Gravatar #33 - malu05
27. maj 2004 07:33
Microsoft har ikke og har ALDRIG haft noget at skulle have sagt på konsol markedet...

Ok jeg indrømmer at system messigt er XBOX klart den førende konsol på markedet... MEN

1. Den fylder hele daglig stuen

2. Den er langsom på internettet i forhold til PS2

3. Det er dens skyld at PS2 GC og XBOX ikke kan snakke sammen over nettet i dag... (for det gad microsoft ikke).

4. Xbox's standart joypad er på størelse med Billgates mor's røv og er ikke til at styre.

5. Xbox spil kan ikke tåle at ligge forand en højtaler, så går dei stykker

6. Med de nye patch'es til Xbox, tager friheden fra en... den gør at man "KUN" kan instalere Microsoft programmer og Operativ systemer på!

7. Microsoft har lavet XBOX (denne gælder kun for Linux nørder)

8. ""XBOX SPIL KOSTER TYPISK 600KR FRA NYE AF""

9. Xbox er grim og skal pakkes væk under en dyne eller sovepose.

10. en Xbox koster 1.641 kr. for 3000 kr mere kan man få en 6X hurtigere PC hvor spilende er ½ eller kvart så billige som Xbox.

11. Og ikke mindst, XOBX's hardware er skod... det gælder ogå GC! Sony er de eneste der kan finde ud af at lave hardware på konsol markedet...

Men så køber microsoft vel snart Sony... og så er det løb kørt,
ej ærligtalt.... Microsoft er et "Lille" firma... prøv at se på antallet af produkter de har... yes meget få... det eneste de tjæner på er Windows... og Xbox er bare et forsøg på at se om de er så store som alle tror... men nej...

Jeg har ALDRIG købt en lovlig licens til NOGET som helst microsoft produkt og vil "Aldrig" gøre det, før den dag hvor de ejer min bank og siger at hvis jeg ikke køber et produkt så kan jeg ikke hæve mine penge!



-Ses På LAN! /QuaeCON
Gravatar #34 - malu05
27. maj 2004 07:49
Dog vil jeg sige til både GC, XBOX og PS2

"Sony Sees 10-Year Life for PlayStation 2 Console'
Reuters is reporting that Sony Corp. believes that its PlayStation 2 video game console can continue to sell until 2010. And so do Microsoft with their Xbox"

NEJ... det gør de ikke,
PS2 er lidt forældet grafik messigt og en 3'er kunne gøre godt,
og så skal den være upgrade Able!

GameCupe hvis bare holder jer der nede i småbørns afdelingen så kan i sagtens holde mange år endnu ligesom jerers GameBoy. Små børn kan ikke se forskel på grim grafik og God og er desuden også ligeglade!

Xbox kan holde et år endnu eller mindre! Grafikken har nået et max hvilket vi kan se på DooM3 og Halo2, de har måtte sætte polygon antallet ned på begge spil fordi Xbox ikke kunne trække det! (jeg vil dog ikke sige at der er 2 dårlige spil men det er nok det bedste vi vil se fra en Xbox ever!)
Gravatar #35 - XorpiZ
27. maj 2004 08:27
#31,32,33,34

Suk. I er ret sørgelige, det ved i godt ikke?

#33

Jeg dissekerer lige dit indlæg, håber det er ok.

1. Den fylder hele daglig stuen

Nej? Den er ikke specielt stor.


2. Den er langsom på internettet i forhold til PS2

Nu ved jeg ikke helt præcist, hva du mener, så du må meget gerne uddybe.


3. Det er dens skyld at PS2 GC og XBOX ikke kan snakke sammen over nettet i dag... (for det gad microsoft ikke).

Hvor har du læst det?


4. Xbox's standart joypad er på størelse med Billgates mor's røv og er ikke til at styre.

Xbox joypad er ganske rare. Desuden gavner det ikke din seriøsitet, at du skriver røv osv.


5. Xbox spil kan ikke tåle at ligge forand en højtaler, så går dei stykker

Hvor har du læst det?


6. Med de nye patch'es til Xbox, tager friheden fra en... den gør at man "KUN" kan instalere Microsoft programmer og Operativ systemer på!

Se ovenstående svar.


7. Microsoft har lavet XBOX (denne gælder kun for Linux nørder)

Jeg tror de færreste linux nørder hader MS som sådan. Det er jeg sikker på, du kan skrive til sKIDROw og få bekræftet.


8. ""XBOX SPIL KOSTER TYPISK 600KR FRA NYE AF""

Din pointe?


9. Xbox er grim og skal pakkes væk under en dyne eller sovepose.

Smag og behag. Det er ikke vildt smart at pakke en pc/konsol væk under noget, så der ingen luft gennemstrømning er.

10. en Xbox koster 1.641 kr. for 3000 kr mere kan man få en 6X hurtigere PC hvor spilende er ½ eller kvart så billige som Xbox.

Hvorfor sammenligner du med xbox og pc?


11. Og ikke mindst, XOBX's hardware er skod... det gælder ogå GC! Sony er de eneste der kan finde ud af at lave hardware på konsol markedet...

Den der vil jeg slet ikke kommentere.. jeg vil lade den stå for sig selv, så folk kan se hvor sørgeligt dit indlæg er.


Lige et sidste spørgsmål.. hvor ved du fra, at de har nedsat polygon antallet i Doom 3 og Halo2?
Gravatar #36 - techie
27. maj 2004 08:32
#33

1: Min fylder ca. som min video fylder.
2: Aldrig spillet online. Men performence på lokal net er glimrende.
3: Dokumentation?
4: Prøv S modellerne som leveres med alle nyere modeller.
5: Dokumentation? Det er en DVD som ikke burde påvirkes af magnetisme.
6: Det er det den er beregnet til. Andre konsoller er også låste.
7: Tjah.
8: Har højst set spil til 499 - Men man skal se sig for. Har lige købt et til 149 - Ebgames ville have 499.
9: Designet kunne de godt have brugt mere tid på.
10: Jeg har ikke set den dyere end 1400 i lang tid og de 2 der står her ved siden af mig har kun kostet 1000 pr stk fra nye.
11: Xbox's hardware er en mini PC'er for at holde prisen nede. Intet galt i det.

Tilgengæld er chippen til at betale på xbox i forhold til PS2 og Xbox'en kommer med netkort og harddisk.

Jeg har købt en Xbox til både soveværelse og stue. Simpelthen fordi XboxMediaCenter er genialt nemt til at afspille film - Selv min kæreste kan finde ud af at starte en Xvid film på den.
Gravatar #37 - Spook
27. maj 2004 09:32
@ De fleste i tråden
http://www.bit-tech.net/column/11/
Gravatar #38 - TullejR
27. maj 2004 09:33
gud hvor er du strege at høre på malu05.. det samme gælder for brostenen.

jeg er ikke ms-tilhænger, men xbox er altså en fed konsol, om i vil det eller ej.
i lider af håbløs og uhelbredelig paranoia - fair nok, men behøves vi høre på alt det ævl?


hmmm

(ønsker mig en ignore mulighed hvor indlæg ikke bare er foldet sammen, men slet ikke er der.)
Gravatar #39 - altech
27. maj 2004 11:14
roflmao
Gravatar #40 - brostenen
27. maj 2004 17:46
Tjaa... Nu er jeg blevet censoreret igen.. Kan ikke engang se mine egne indlæg..... Jeg har kun et svar til den der gør sådan.... VI HAR YTRINGSFRIHED, SKAL DU I RETTEN ELLER HVAD???.. Jeg angriber ikke andre (læs mit indlæg nøje), da jeg udelukkende snakker ud fra mit EGET synspunkt..

Hvorfor skal folk dog også sige at jeg er sørgelig at høre på, og så angriber mig, da DET ER UD FRA EGET SYNSPUNKT....

YTRINGSFRIHED.... Føj for satan, til censur...

JA JEG HADER ALT MICROSOFT, MEN SIGER IKKE AT ANDRE SKAL HAVE MIT SYNSPUNKT..... FAT DET....

Til folk som censorerer... De er nogle SVIN (igen mit synspunkt).

Btw: Jeg bliver censoreret EFTER at jeg har logget på..
Gravatar #41 - brostenen
27. maj 2004 18:24
Men for at komme ind på det oprindelige emne, så vil jeg gerne se den dag, hvor porno-lasse skal sælge x-box her i landet :-D

--------------------------------
Gravatar #42 - .dot
27. maj 2004 19:56
#40 - Kunne det måske være, at du udtrykker dig usæriøst over for emnet?
Gravatar #43 - s7yler
27. maj 2004 20:49
seXbox
Gravatar #44 - brostenen
27. maj 2004 22:30
#42
Det har du ret i, og det gjorde jeg også... Men fordi at jeg har holdninger til ting, gør jo ikke at folk må censorere per. automatik, bare fordi at de er uenige i mit synspunkt!!

Jeg tror sådan set også at du ville blive sur, hvis det gik ud over dig!!
:-D

Men stadig, ytringsfrihed er ikke noget man får, det skal man tage.

-------------------------------------
Gravatar #45 - XorpiZ
28. maj 2004 06:07
#44

Nu har det her intet med censur at gøre. Dit indlæg ligger her stadig jo.

Men en anden gang ville det nok hjælpe dig, hvis du så LIDT mere nuanceret på sagen og måske endda kom med nogle fornuftige argumenter.
Gravatar #46 - Herskegut
28. maj 2004 07:36
#33
Du er nok noget af det mest ynkelige at høre på.

Microsoft har ikke og har ALDRIG haft noget at skulle have sagt på konsol markedet...

Ok jeg indrømmer at system messigt er XBOX klart den førende konsol på markedet... MEN

1. Den fylder hele daglig stuen
Nej, den er på størrelse med min tidligere dvd afspiller, som er solgt nu


2. Den er langsom på internettet i forhold til PS2
Det tvivler jeg nu på, du tror ikke det kommer af på hvor hurtigt en forbindelse det er?

3. Det er dens skyld at PS2 GC og XBOX ikke kan snakke sammen over nettet i dag... (for det gad microsoft ikke).
Hvor har du læst det ?

4. Xbox's standart joypad er på størelse med Billgates mor's røv og er ikke til at styre.
Faktisk ligger den godt og fast i hånden, modsat ps2's

5. Xbox spil kan ikke tåle at ligge forand en højtaler, så går dei stykker
Xbox spil kommer på dvd'er, som kan tåle magnetisk påvirkning

6. Med de nye patch'es til Xbox, tager friheden fra en... den gør at man "KUN" kan instalere Microsoft programmer og Operativ systemer på!
Det hedder releases, og det er ikke noget man ikke kan omgå.

7. Microsoft har lavet XBOX (denne gælder kun for Linux nørder)
Din pinte er ?


8. ""XBOX SPIL KOSTER TYPISK 600KR FRA NYE AF""
Jeg har ALDRIG set dem til over 499kr. prisen er det samme som for PS2 spil.

9. Xbox er grim og skal pakkes væk under en dyne eller sovepose.
Den er faktisk pæn, og kan moddes til at se anderledes ud. Desuden ville det nok ikke være smart at nægte den luft tilførsel.

10. en Xbox koster 1.641 kr. for 3000 kr mere kan man få en 6X hurtigere PC hvor spilende er ½ eller kvart så billige som Xbox.
de koster 1400, hvilket er med 2 spil. hvis du kan få en PC til 4400kr, på (733Mhz*6=4300Mhz )som er mega kompact, så vil jeg gerne se det.

11. Og ikke mindst, XOBX's hardware er skod... det gælder ogå GC! Sony er de eneste der kan finde ud af at lave hardware på konsol markedet...
Egentlig ikke, Xbox'en er den konsol hvor du får mest for pengene. Hardwaren er i top, og du kan bruge den til meget mere end bare spille konsol.


Men så køber microsoft vel snart Sony... og så er det løb kørt,
ej ærligtalt.... Microsoft er et "Lille" firma... prøv at se på antallet af produkter de har... yes meget få... det eneste de tjæner på er Windows... og Xbox er bare et forsøg på at se om de er så store som alle tror... men nej...

Den der gang ævl.. det synes du ikke selv er en smule dumt at høre på ?? ved du hvor store Sony er? tror jeg vist ikke helt, PS2 er jo bare et af deres Mange MANGE mange produkter.


Jeg har ALDRIG købt en lovlig licens til NOGET som helst microsoft produkt og vil "Aldrig" gøre det, før den dag hvor de ejer min bank og siger at hvis jeg ikke køber et produkt så kan jeg ikke hæve mine penge!

Du lyder som en lille dreng på 16 år, der ikke har en brik styr på hvad han snakker om, hvad med at blive lidt voksen, før du udtaler dig om det her?

Ontopic:

Heheh, det er måske lige en smule overdrevet at bruge pornstars for at sælge xbox'e, men så igen.. Japan er jo også PS2's hjemland. der skal noget til før folk vil købe sådan noget.
Gravatar #47 - brostenen
28. maj 2004 10:03
#45

Hvad har argumenter med sagen her at gøre?? Årsagen til at man bruger argumenter i en eller anden situation er at man skal overbevise andre... Har du ikke læst hvad jeg har skrevet??

-------------------------------
Gravatar #48 - Herskegut
28. maj 2004 10:06
#47
Jeg tror at der menes du ikke debaterer ordentligt, du er jo heller ikke selv en der vil lytte til andres holdninger.
Er du ikke en smule dobbeltmoralsk ?
Gravatar #49 - brostenen
28. maj 2004 10:07
Hmmm!!!... Folk er enten imod eller for xbox, ps2, eller game qube.... Hvad med at tænke på det oprindelige indlæg???

Jeg har det bare på den måde, at vi skal vente til ps3 og xbox2 kommer, så kan vi se hvilken af de forskellige konsoller at porno-lasse skal sælge... :-D

--------------------------------
Gravatar #50 - brostenen
28. maj 2004 10:08
#48

Hvad mener du???? Hvor???

-----------------------
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login