mboost-dp1

Ãkonomistyrelsen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#1 Har de ikke nedlagt det?
The plot thickens!
“When the government's boot is on your throat, whether it is a left boot or a right boot is of no consequence”
The plot thickens!
“When the government's boot is on your throat, whether it is a left boot or a right boot is of no consequence”
#0 skrev:Og sidst men ikke mindst har de fremsat et ambitiøst målt om, at alle patienter i sundhedsvæsenet skal have mulighed for at få påmindelser om aftaler via mobiltelefonen inden udgangen af 2012.
Hvordan er det et "ambitiøst" mål?
#1
Det tænkte jeg også. Det må da helt klart være i strid med noget.
#3
Det kan jeg heller ikke se.
Sådan som jeg forstår det, så har man jo allerede muligheden for det ved netop at tilmelde sig.
Problemet ligger jo i at de overhovedet ikke har markedsført NemSMS særlig godt, og derfor er det kun et fåtal der kender til det, som vi vist kom frem til ved sidste diskussion om NemSMS.
Servicen fejler sikkert ikke noget, men hvis folk ikke kender til den så bliver den heller ikke brugt.
Det tænkte jeg også. Det må da helt klart være i strid med noget.
#3
Det kan jeg heller ikke se.
Sådan som jeg forstår det, så har man jo allerede muligheden for det ved netop at tilmelde sig.
Problemet ligger jo i at de overhovedet ikke har markedsført NemSMS særlig godt, og derfor er det kun et fåtal der kender til det, som vi vist kom frem til ved sidste diskussion om NemSMS.
Servicen fejler sikkert ikke noget, men hvis folk ikke kender til den så bliver den heller ikke brugt.
Jeg har aldrig hørt om nemsms, men det lyder smart. Ergo er deres markedsføring slået fejl.
Jeg ville nu efter mit nye bekendskab finde servicen og tilmelde mig. Men Google-søgning på navnet gav mig ikke hjælp. Ergo har de ikke styr på deres tjeneste.
Så er det sku da klart at der kun er 80000 brugere.
Det er en ommer!
Jeg ville nu efter mit nye bekendskab finde servicen og tilmelde mig. Men Google-søgning på navnet gav mig ikke hjælp. Ergo har de ikke styr på deres tjeneste.
Så er det sku da klart at der kun er 80000 brugere.
Det er en ommer!
#9 Det ved jeg ikke helt om er gældende, i følge nyheden:
Lyder det lidt som om det er en to step proces, jeg har opgivet mit nummer på borger.dk (portalen stinker iøvrigt i chrome) men når de anviser at mange har opgivet deres nummer men ikke meldt det til tjenesten er jeg i tvivl om det er den eneste handling påkrævet.nyhed skrev:500.000 danskere har opgivet deres mobilnummer til NemSMS, mens kun 80.000 har angivet, at de ønsker at modtage informationer på dette nummer fra det offentlige.
#10
Det er jeg også, men de skriver:
Det er jeg også, men de skriver:
Borger.dk skrev:Serviceinformation
Indhold i servicebeskeder
Datatilsynet har tilladt, at servicebeskeder fra offentlige myndigheder til borgere kan indeholde følsomme oplysninger.
Hvis du er tilmeldt servicebeskeder fra offentlige myndigheder, vil du således kunne modtage følgende typer af beskeder på e-mail eller SMS.
Eksempel: Husk din aftale 01052011 på Rigshospitalet, Blegdamsvej, Diabetesambulatoriet, Indgang A.
Du kan altid tilmelde og framelde dig servicebeskeder fra offentlige myndigheder under "tilmeldinger".
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.