mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeg kan anbefale verdens sygeste "brugtvogns-forhandler" : www.autosalonsingen.de. Det er en tysk bilforhandler, der virkelige sælger de sygeste biler :( Til de interesserede kan jeg oplyse, at de netop har fået bl.a. en Porsche 956 fra '84. Pris? €950.000.
De har btw. oxo den nye Ferrari Enzo (man tror det er løgn) og så alle de "almindelige".
/Rasmus
De har btw. oxo den nye Ferrari Enzo (man tror det er løgn) og så alle de "almindelige".
/Rasmus
som de siger så går amerikanerne efter mange HK med KUBIK ... ikke som europæererererer som bare propper en turbo i ... så det vil rent faktisk sige at denne lille søde viper kan få en turbo/kompressor i og så er der nok mindst 800 hk i dytten ...
<STRONG>*WROOOOOOOOOOOOOOOM*</STRONG>
så du røgen? :)
<STRONG>*WROOOOOOOOOOOOOOOM*</STRONG>
så du røgen? :)
Sry, men jeg bliver sq nødt til det...
http://www.auto-salon-singen.de/Bugatti_Veyron_e.h...
8ltr., W16, 1001hk v. 6000rpm, 1250nm og fra 0-300 på 14 sekunder, €890.000 :(
...en eller anden, der gider låne mig 6,6mill kr? Evt. oxo til den danske afgift bagefter samt i hvert fald et par mill til værkstedsregning, fartbøder osv?
http://www.auto-salon-singen.de/Bugatti_Veyron_e.h...
8ltr., W16, 1001hk v. 6000rpm, 1250nm og fra 0-300 på 14 sekunder, €890.000 :(
...en eller anden, der gider låne mig 6,6mill kr? Evt. oxo til den danske afgift bagefter samt i hvert fald et par mill til værkstedsregning, fartbøder osv?
#5
havde det været min bil, så havde jeg nok ofret en lille køretur over til www.gik.se :)
de fyrer kan garanteret klarer det lille "mølle" problem
..fessor..
havde det været min bil, så havde jeg nok ofret en lille køretur over til www.gik.se :)
de fyrer kan garanteret klarer det lille "mølle" problem
..fessor..
5.. problemet med at lave en turbo / bi-turbo løsning på viler af denne art, er at de ikke er bygget til det høje ladetryk der vil blive, dvs., at man også lige skal investere i nye stempler pjelstænger topstykker gearkasse kobling og trækaksler osv.. da disse ik er bygget til det enorme ekstra en turbo yder.
Et andet problem med at give denne bil fx en bi-turbo løsning, er at den er baghjulsstukket, og derved vil det blive svært at ’holde den nede’ foran, samme problemstilling som når man smider nitro i biler.
Men jeg må give doge ret, der er ingen erstatning for kubik, og end jeg selv har kørt / køre både bi-turbo og turbo biler .. sagt på en anden måde .. har aldrig haft råd til køre i biler med større end 4 liter
#10 ... har du pengene til en af disse superbiler så har man satme også råd til at finde det rette udstyr til bilen så den kan få "lidt" flere hk/nm osv ... det kræver nogle penge MEN det kan lade sig gøre :)
men okee det kan nok også godt lade sig gøre at købe en velo og så smide 1000 hk på ... men jeg syns stadig der er lidt fra en velo til en viper ... ;)))
men okee det kan nok også godt lade sig gøre at købe en velo og så smide 1000 hk på ... men jeg syns stadig der er lidt fra en velo til en viper ... ;)))
#10
med den form for kubik yder den ca. 55-65 HK pr liter
så den burde sagtens kunne holde til en enkelt turbo/kompressor..
hvis pejlstænger og stempler ik kan holde til det, så ville jeg føle mig røvrendt over at have givet så mange penge for den :)
ved fra flere kammersjucker at bla. franske biler uden problemmer kan klare at få smækket en turbo på, blot skal kompressions sænkes lidt hvis de skal kunne holde til det i længden
..fessor..
med den form for kubik yder den ca. 55-65 HK pr liter
så den burde sagtens kunne holde til en enkelt turbo/kompressor..
hvis pejlstænger og stempler ik kan holde til det, så ville jeg føle mig røvrendt over at have givet så mange penge for den :)
ved fra flere kammersjucker at bla. franske biler uden problemmer kan klare at få smækket en turbo på, blot skal kompressions sænkes lidt hvis de skal kunne holde til det i længden
..fessor..
#10
Hvem siger at biler "over 4L" behøver at være dyre? Det er jo andre ting der spiller ind, som f.eks. omdrejninger. Min fars gamle 6.2 liters fra 1958 kører ca. 9km/L... (345HK/475N @ 3600rpm)..... Ved landevej kørsel ligger den meget lavt, og så er der overdrive i - det hjælper også på det....
Hvem siger at biler "over 4L" behøver at være dyre? Det er jo andre ting der spiller ind, som f.eks. omdrejninger. Min fars gamle 6.2 liters fra 1958 kører ca. 9km/L... (345HK/475N @ 3600rpm)..... Ved landevej kørsel ligger den meget lavt, og så er der overdrive i - det hjælper også på det....
Correct me if I'm wrong:
Så vidt jeg husker har BMW rekorden i flest HK/liter med deres M-motor på 3 liter. Jeg mener den har 321 HK. Det er med lidt hurtig hovedregning 107 HK/liter. Smid den i en lille sød BMW CSL M3 som vejer ca. 1300 kg og du har 4 kg som hver hest skal slæbe på. Det kunne da også være lidt morsomt... Og så er den en smule mere anonym i lyskrydsdueller :o)
Så vidt jeg husker har BMW rekorden i flest HK/liter med deres M-motor på 3 liter. Jeg mener den har 321 HK. Det er med lidt hurtig hovedregning 107 HK/liter. Smid den i en lille sød BMW CSL M3 som vejer ca. 1300 kg og du har 4 kg som hver hest skal slæbe på. Det kunne da også være lidt morsomt... Og så er den en smule mere anonym i lyskrydsdueller :o)
#12.. Jeg kender ingen bilmærker der kan holde til at få sat en turbo på (hvor bilen ik er bygget til det), men måske vores definition er forskellige.. for mig at se, når man snakker om en bil kan holde til det eller ej.. så er det hele vejen igennem, ik noget med at man skal strue ned for ladetrykket, ikke presse den osv .. montere man en turbo skal bilen kunne holde til at den yder max, også i det lange løb, eller kan bilen ikke holde til det.
Man kunne selvf også bygge en hotrod med f.eks. en V8 motor med kompressor fra f.eks. Keith Black på 1600-2200HK :-).
(de er populære i dragracing og tractor pulling)
Jeg ved ikke lige med den danske lovgivning på dette område, men tilsyneladende går det i sverige (har set nogle med 1400HK V8 Chrysler og Chervolet i biler med plader på...)
(de er populære i dragracing og tractor pulling)
Jeg ved ikke lige med den danske lovgivning på dette område, men tilsyneladende går det i sverige (har set nogle med 1400HK V8 Chrysler og Chervolet i biler med plader på...)
#13 er der vel ingen der siger at en motor over 4 L er dyre, men mine erfaringer med biler (og min kørestil) er at de er utrolig dyre at køre i, hvilket også er grunden til køre rundt i en lettere ombygget Golf IV GTITDI (også kendt som PDE, alt efter hvilket land man kommer fra) men som standard er en 150 hk turbo dielsel som uden problemer køre 20 km / L hvis man bare køre nogenlunde normalt ..
#16 i sverige er næste alt tilladt, dvs. at det går ind under reglen om det er forsvarligt eller ej. Dvs. at du kan tage en fiat uno og smide en V8'er i den (hvis du eller kan få plads til den) du skal blot huske at du tilsvarende skal udbygge bremser osv ...
#16 i sverige er næste alt tilladt, dvs. at det går ind under reglen om det er forsvarligt eller ej. Dvs. at du kan tage en fiat uno og smide en V8'er i den (hvis du eller kan få plads til den) du skal blot huske at du tilsvarende skal udbygge bremser osv ...
Nogen der er klar over prisen på denne lækre bil, jeg ved at forgængeren stod til 2,7 million på e-Bay, men så kommer indførelsesafgift, moms og omregistrering jo oven i - dvs + 230% ...
Men ellers kan man da også få mange pæne biler på http://www.lada.ru/ :>
Men ellers kan man da også få mange pæne biler på http://www.lada.ru/ :>
hmm Dodge...
er det ikke den bil som Al Bundy elsker over hele jorden?
selv om den kan forveksles med en skrot dynge?
http://www.bundydomain.de/edodge.htm<A href="http://www.bundydomain.de/edodge.htm"></A>
er det ikke den bil som Al Bundy elsker over hele jorden?
selv om den kan forveksles med en skrot dynge?
http://www.bundydomain.de/edodge.htm<A href="http://www.bundydomain.de/edodge.htm"></A>
#15
tag nu f.eks en Peugeot 205 1.9 Rallye, bastalt set var det den samme motor som en 205 Gti 1.9, dog var kompression noget lavere, hvilket betød at den var som FØDT til en lille mølle...
selvom der nu var mange som bare snuppede et gti topstykke og smed over på den ..
..fessor..
tag nu f.eks en Peugeot 205 1.9 Rallye, bastalt set var det den samme motor som en 205 Gti 1.9, dog var kompression noget lavere, hvilket betød at den var som FØDT til en lille mølle...
selvom der nu var mange som bare snuppede et gti topstykke og smed over på den ..
..fessor..
Imponerende specifikationer, bare en skam at den som de fleste amerikanske biler ikke ejer nogen form for stil. De ser alle vulgaere og smaaborgerlige ud og appelerer mest til den amerikanske ungdom.
Ville selv hellere have f.eks. en Jaguar eller en Aston Martin, de har maaske ikke samme specs motormaessigt, men de har STIL og er for rigtige maend, hvor de fleste amerikanske sportsvogne er for BRIAN.
Kikkede paa en Jaguar XK8 til et motorshow i London/Canary Wharf og opdagede at jeg havde lige akkurat nok til at koebe den kontant og jeg havde mit Savings Account plastic kort i lommen. Der var jeg meget taet paa at goere noget der havde bragt udbetalingen til min fremtidige bolig ganske alvorligt i fare...
Ville selv hellere have f.eks. en Jaguar eller en Aston Martin, de har maaske ikke samme specs motormaessigt, men de har STIL og er for rigtige maend, hvor de fleste amerikanske sportsvogne er for BRIAN.
Kikkede paa en Jaguar XK8 til et motorshow i London/Canary Wharf og opdagede at jeg havde lige akkurat nok til at koebe den kontant og jeg havde mit Savings Account plastic kort i lommen. Der var jeg meget taet paa at goere noget der havde bragt udbetalingen til min fremtidige bolig ganske alvorligt i fare...
#16 Jeg ved sq egentlig ikke, om det ville være sådan en god idé :) Jeg kunne snildt forestille mig op til flere morsomme situationer når først den ene og så den anden ansvarlige i synshallen prøver at forstå og forklare hinanden, at bilen foran dem har et fire-cifret antal hestekræfter :D
Bahhhh hvorfor savle over læ'skure når man kan få en kværn der sætter 99% af alle biler til skamme for lommepenge sammenlignet med bilpriser.
Næææh en god hayabusa modiceret med en turbo så den har 351 hk på baghjulet det skal sgu nok trække skindet af en budding.
Næææh en god hayabusa modiceret med en turbo så den har 351 hk på baghjulet det skal sgu nok trække skindet af en budding.
'Det ændrer ikke på, at den 8,3-liters kæmpe Dodge V10-motor fortsat er hjertet i bilen'
Betyder dette at de endnu engang ikke har udviklet særligt meget på motoren? Jaja, 500HK+, men stadig...
Chrysler Viper'en var utroligt dominerende i 1999, men siden da har Chevrolet Corvette virkelig tævet Viperen i stort set alt hvad de har konkureret i. Dvs. GTS klassen i Le Mans, samt ALMS osv. Den seneste <STRONG>Corvette</STRONG> C5-R giver jo ikke engang viperen en chance!
Ferrari 'FX' 'Enzo Ferrari' F60, og så siger jeg ikke mere :)
Og at det ikke er nørdet er da ligemeget. Er nyheden uinteressant for dig, så ignorer den og debater en anden når en sådan interesserer dig. Prøv at lade være med at ødelægge det for os andre...
Betyder dette at de endnu engang ikke har udviklet særligt meget på motoren? Jaja, 500HK+, men stadig...
Chrysler Viper'en var utroligt dominerende i 1999, men siden da har Chevrolet Corvette virkelig tævet Viperen i stort set alt hvad de har konkureret i. Dvs. GTS klassen i Le Mans, samt ALMS osv. Den seneste <STRONG>Corvette</STRONG> C5-R giver jo ikke engang viperen en chance!
Ferrari 'FX' 'Enzo Ferrari' F60, og så siger jeg ikke mere :)
Og at det ikke er nørdet er da ligemeget. Er nyheden uinteressant for dig, så ignorer den og debater en anden når en sådan interesserer dig. Prøv at lade være med at ødelægge det for os andre...
Og som en extra kommentar til nørd-kvaliteten af biler, så kan jeg nævne at hvis du kigger på den nye Ferrari F60, så er der mere end nok moderne teknologi til at få enhver til at savle.
Ferrari F60 er baseret på Ferrari's Formel 1 erfaring, og noget af det eneste der er mere avanceret end en Formel 1 Racer, er militær teknologi. Hvis det ikke er halv-nørdet med så avanceret teknologi, så ved jeg ikke...
Ferrari F60 er baseret på Ferrari's Formel 1 erfaring, og noget af det eneste der er mere avanceret end en Formel 1 Racer, er militær teknologi. Hvis det ikke er halv-nørdet med så avanceret teknologi, så ved jeg ikke...
Nam nam, den ville jeg gerne eje, så kunne jeg sagtens overse den der stakkels viper og de andre "alm" biler
den fedeste bil der findes må da være denne Hennessey Dodge Viper Venom 800 (gæt selv hvad 800 står for)http://www.hennesseymotorsports.com/cgi/store/comm...
Nu er det jo lige de færreste af os savlende kubik elskere der har råd til disse biler. Så her er et billigere alternativ, nok ikke med så mange kubik, men med flere heste. En Toyota Supra Mark IV med følgende lille ubetydelige kit der hæver en 3 liters med 320hk til omkring 1200hk.
http://www.suprastore.com/supra/stag8upkit12.html
kun 33.000 amerikanske bobs! (+plus bil)
http://www.suprastore.com/supra/stag8upkit12.html
kun 33.000 amerikanske bobs! (+plus bil)
nu har jeg set at mange folk siger at viper ikke er nær så fed som en ferrari .. det er der nok noget om men en viper er for mange folk en rigtig drenge røvs bil ... mens en ferrari (nu ikke kun enzo men alle ferrarier) er noget alle gerne vil have :)
men hva er der så af ferrari dræbere? tjae ... hvis man ved lidt om biler så kan jeg sige en ting .. mclaren f1 .. hov det er jo en gammel bil efterhånden .. men hva er den af? en ny mclaren bil? med en mercedes motor i? HVA SATAN?! :)
Mercedes SLR hedder ferrari dræberen ... den er klart som mit nummer 1 (foran biler som ferrari og lamborghini) ... for ferrari ved folk hva er ... men en SLR .. den er mystisk ... hvis man nu kommer kørende i en SLR så tænker folk "WOW fed ferrari .. eller var det nu også det? jeg syns jeg så et mercedes mærke .. noget er galt" ... mmm nyd billederne på denne url :)
http://www.auto-salon-singen.de/Mercedes_Vision_SL...
flere?
http://www.rapidcars.com/slrpics.html
prisen på dette vidunder? <STRONG>EUR 457.000,- </STRONG>og det er uden dansk afgift :)
men hva er der så af ferrari dræbere? tjae ... hvis man ved lidt om biler så kan jeg sige en ting .. mclaren f1 .. hov det er jo en gammel bil efterhånden .. men hva er den af? en ny mclaren bil? med en mercedes motor i? HVA SATAN?! :)
Mercedes SLR hedder ferrari dræberen ... den er klart som mit nummer 1 (foran biler som ferrari og lamborghini) ... for ferrari ved folk hva er ... men en SLR .. den er mystisk ... hvis man nu kommer kørende i en SLR så tænker folk "WOW fed ferrari .. eller var det nu også det? jeg syns jeg så et mercedes mærke .. noget er galt" ... mmm nyd billederne på denne url :)
http://www.auto-salon-singen.de/Mercedes_Vision_SL...
flere?
http://www.rapidcars.com/slrpics.html
prisen på dette vidunder? <STRONG>EUR 457.000,- </STRONG>og det er uden dansk afgift :)
Hvad kan jeg sige .. i kommer bare så skal jeg gi hele banden baghjul på stribe :) i min E55 KLEEMAN .. :p
joo hvis den bare ikke hedder enzo f40-50 og Maclaren f1 ( og hvor mange af dem finder du ikk DK + hvis du endelig møder en så tør de ikk fyre den af :p ) .. ellers kommer du bare .. så skal jeg køre 8 taller rundt om dig ,,, der er ikk mange af den 2 dørs der leger 300+ Kmt .. sad but true
welp ... som sagt så er kleemann e55 kun på toppen den er monster fed :)
men hvor tit er det så liiiiiiiiiiiiiiige at du finder en dansk strækning hvor du når de 338 eller hvor meget det nu var? :)) de har jo kun selv nået den hastighed ved at køre på en bane som svinger meget lidt :)
men fed det er den :~ jeg ville gerne give min højre bolle for den ;D
men hvor tit er det så liiiiiiiiiiiiiiige at du finder en dansk strækning hvor du når de 338 eller hvor meget det nu var? :)) de har jo kun selv nået den hastighed ved at køre på en bane som svinger meget lidt :)
men fed det er den :~ jeg ville gerne give min højre bolle for den ;D
hmm kender det ikk på 2 hjul . og hvad kan jeg sige har ofte kørt 300+ Kmt i dk .. så de er ikk det store problem at nå der op .. desværre så går kleemans meter kun til 300Kmt så derover er det på rpm :( + den jeg har adgang til har en limited på gearkassen på 325 Kmt
skal vi ikk bare sige jeg har adgang til en .. og jo er en AMG E55 kleeman
fang mig på messenger så finder vi ud af noget - [email protected]
fang mig på messenger så finder vi ud af noget - [email protected]
<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>men flyder ca 21 Mb så er noget ftå vi skal ud ., send mig en mail ..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.