mboost-dp1

Nvidia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Formuleringen lyder som om den kan trække en del mere strøm end Tegra 2 - men altså ved højere ydelse.
Der virker som om der for alvor er kommet gang i processorkapløbet igen, - denne gang blot ikke for PC'ere men for håndholdte devices - primært mobiler.
Og deres tidsplan holder rigtig pænt. I januar havde newz en artikel om at Tegra3 skulle komme til efteråret. September er da i den tidlige ende af efteråret.
Der virker som om der for alvor er kommet gang i processorkapløbet igen, - denne gang blot ikke for PC'ere men for håndholdte devices - primært mobiler.
Og deres tidsplan holder rigtig pænt. I januar havde newz en artikel om at Tegra3 skulle komme til efteråret. September er da i den tidlige ende af efteråret.
Vil ikke eje de nvidia SOC. Nvidia implementerer sine egen texture kompression som ikke er kompatibel med standarten ETC(heller ikke bedre eller har nogle fordele), og derefter "hjælper" de software udviklere til at bruge deres "standart" i feks. spiludvikling, hvilket gør at spillende kun fungerer på enheder med nvidia da de jo nu ikke følger standarten.
Så hvis man ikke vil støtte endnu større android fragmentering så hold nallerne fra nvidia SOC.
Det samme gælder iøvrigt PowerVR
Så hvis man ikke vil støtte endnu større android fragmentering så hold nallerne fra nvidia SOC.
Det samme gælder iøvrigt PowerVR
terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
mikk4237880 (10) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
Du tabte ham der :P
Så ATi havde ikke proprietære kompression "standarder"?mikk4237880 (10) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
Og hvor på mobil markedet finder du en ATi GPU?
terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Fordi det er den eneste specificerede OpenGL ES texture kompression, og dermed den eneste der følger den definerede standart og derfor den eneste som alle SOC understøtter!
For dem som ikke har spottet hvor navnet "Kal-El" kommer fra, så se her. :)
assassin2007 (16) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Fordi det er den eneste specificerede OpenGL ES texture kompression, og dermed den eneste der følger den definerede standart og derfor den eneste som alle SOC understøtter!
Laveste fællesnævner er ikke en særlig god grund...ydelse ville være en god grund.
terracide (13) skrev:Så ATi havde ikke proprietære kompression "standarder"?mikk4237880 (10) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
Og hvor på mobil markedet finder du en ATi GPU?
Du fattede den ikke gjore du??
mikk4237880 (20) skrev:terracide (13) skrev:Så ATi havde ikke proprietære kompression "standarder"?mikk4237880 (10) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
Og hvor på mobil markedet finder du en ATi GPU?
Du fattede den ikke gjorde du?!
+d
-?
+!
terracide (21) skrev:mikk4237880 (20) skrev:terracide (13) skrev:Så ATi havde ikke proprietære kompression "standarder"?mikk4237880 (10) skrev:terracide (9) skrev:#8:
Hvor er det lige du ser fordelen ved Ericsson Texture Compression?
Tror nærmere at det han mente var at vis man nu sider med et ATI grafikkort som jo så ikke bruger deres teknologi så kan man slet ikke spille de spil som er blevet udviklet til nvidia SOC.
Og hvor på mobil markedet finder du en ATi GPU?
Du fattede den ikke gjorde du?!
+d
-?
+!
D'et giver jeg dig ret i men jeg råbte det ikke så det sidste fatter jeg ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.