mboost-dp1

newz.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#2 http://www.danskpsykologforening.dk/S%c3%b8ger%20d...
Her kan du finde hjælp for du er tydeligvis kommet ud af balance. Ellers kan du som de gør i USA, skaf dig et våben og gå amok på newz.dk fordi de har behandlet dig godt.
Her kan du finde hjælp for du er tydeligvis kommet ud af balance. Ellers kan du som de gør i USA, skaf dig et våben og gå amok på newz.dk fordi de har behandlet dig godt.
her skulle jeg til at vise min far hvor smart den her side er når man er lidt nørdet, som vi jo er..
og så virker det ikke...
dog vil jeg sige at jeg ikke kunne forestille mig at siden var nede, så jeg gik igang med at fejlfinde på vores lokale netværk for at se om vores internet var væk.. (newz er min startside)
og så virker det ikke...
dog vil jeg sige at jeg ikke kunne forestille mig at siden var nede, så jeg gik igang med at fejlfinde på vores lokale netværk for at se om vores internet var væk.. (newz er min startside)
#2 det er jo lige før du kan sagsøge newz.dk og kræve erstatning for tort :P
http://www.business.dk/article/20071214/techmobil/...
http://www.business.dk/article/20071214/techmobil/...
Den var vist lettere generelt gal igår aftes, og åbenbart også hen ad natten.. SHG.dk var også nede på et tidspunkt. (Ret uheldigt når man er lige ved at taste dankortoplysningerne ind :/)
Her i biksen blev vi også hårdt ramt af TDC's brøler... og når man så bare kan sidde med hænderne i skødet er det dælme træls at undvære newz.dk
#21: Så er du jo næsten hårdere ramt end mig. Og de tre afhuggede lemmer omkring mig.
Måske skulle jeg få noget lægehjææ *URGH*
Nyhed: Newz.dk bruger falder død om efter hjemmesiden var nede i 12+ timer.
TDC står med al skylden - Forældre sagsøger.
Senere; Monopolet brydes! \o/
Måske skulle jeg få noget lægehjææ *URGH*
Nyhed: Newz.dk bruger falder død om efter hjemmesiden var nede i 12+ timer.
TDC står med al skylden - Forældre sagsøger.
Senere; Monopolet brydes! \o/
Det er sq ikke kun TDC, selv bor jeg i midtsverige lige PT. og vi har også store netproblemer lige nu.. men det ser ud til at køre nogenlunde igen her efter middag, men lad os nu se.
#2
http://newz.dk/ekstra-bladet-s-website-spreder-mal...
Uuups..
#24
Det gør Isp'er ikke, for det virker jo.. Nogle gange.. Til gengæld er nogle bedre end andre til at informere..
http://newz.dk/ekstra-bladet-s-website-spreder-mal...
Uuups..
#24
Det gør Isp'er ikke, for det virker jo.. Nogle gange.. Til gengæld er nogle bedre end andre til at informere..
Jeg sidder i udkanten af Odense med et centralt datacenter for alle vores afdelinger og fabrikker i Europa. Det var ikke en sjov formiddag, da alle er 100% afhængige af at have kontakt til serverne.
Heldigvis har vi investeret meget i at undgå single-point-of-failure, så vi har bl.a. også en 20 Mb backup linje, MEN desværre har TDC virkelige lavet et stykke meget uprofessionelt arbejde, da de forsøgte at opdaterer alle centraler på én gang. Nu må vi se om en gennemlæsning af kontrakten skal resultere i, at vi kan få noget af vores tabte arbejdsfortjeneste hjem igen.
* Hvem laver en opdatering en fredag morgen?
* Hvem laver en opdatering uden først at have afprøvet det i et testsenarie?
* Hvem laver en opdatering uden at have 100% styr på at det kan rulles tilbage meget hurtigt?
* Hvem laver en opdatering uden at informerer kunderne?
Svar: TDC!
Heldigvis har vi investeret meget i at undgå single-point-of-failure, så vi har bl.a. også en 20 Mb backup linje, MEN desværre har TDC virkelige lavet et stykke meget uprofessionelt arbejde, da de forsøgte at opdaterer alle centraler på én gang. Nu må vi se om en gennemlæsning af kontrakten skal resultere i, at vi kan få noget af vores tabte arbejdsfortjeneste hjem igen.
* Hvem laver en opdatering en fredag morgen?
* Hvem laver en opdatering uden først at have afprøvet det i et testsenarie?
* Hvem laver en opdatering uden at have 100% styr på at det kan rulles tilbage meget hurtigt?
* Hvem laver en opdatering uden at informerer kunderne?
Svar: TDC!
Jeg har også siddet med kunder hele dagen, der har været frustrerede over ikke at kunne komme i kontakt med vores servere.
Det mest irriterende for mig har nok været, at kunder åbenbart ikke accepterer det når en sekretær fortæller dem at det er TDC der nede, og der intet er vi kan gøre - næææh nej, de skal altid liiiige igennem til en tekniker og har det bekræftet, og lige spørge om der "virkelig ikke er noget vi kan gøre" - som om at hvis der var noget vi kunne gøre, så havde vi ikke gjort det?!?!?
Indtil flere sagde endda at "det er for dårligt, at vi ikke skriver om nedetiden på vores hjemmeside" - hallo?!?! Vores hjemmeside var ligesom også nede! lol!
Flere andre sagde også "Jamen i kunne da godt have sendt os en mail om det!" - ja smart, uden net, ingen email, desuden var de alle hosted ved os med mail lol.
- Selv vores SMS-gateway kræver net... så er det jo ikke let at informere kunderne, hvor meget man ellers gerne ville...
Det er utroligt at et selskab som TDC ikke har lært noget som helst af tidligere fejl af den slaga?
TEST, TEST og TEST igen, inden noget sættes i drift!
Det ved selv os små selskaber!
Det mest irriterende for mig har nok været, at kunder åbenbart ikke accepterer det når en sekretær fortæller dem at det er TDC der nede, og der intet er vi kan gøre - næææh nej, de skal altid liiiige igennem til en tekniker og har det bekræftet, og lige spørge om der "virkelig ikke er noget vi kan gøre" - som om at hvis der var noget vi kunne gøre, så havde vi ikke gjort det?!?!?
Indtil flere sagde endda at "det er for dårligt, at vi ikke skriver om nedetiden på vores hjemmeside" - hallo?!?! Vores hjemmeside var ligesom også nede! lol!
Flere andre sagde også "Jamen i kunne da godt have sendt os en mail om det!" - ja smart, uden net, ingen email, desuden var de alle hosted ved os med mail lol.
- Selv vores SMS-gateway kræver net... så er det jo ikke let at informere kunderne, hvor meget man ellers gerne ville...
Det er utroligt at et selskab som TDC ikke har lært noget som helst af tidligere fejl af den slaga?
TEST, TEST og TEST igen, inden noget sættes i drift!
Det ved selv os små selskaber!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.