mboost-dp1

unknown

Neverwinter Nights kommer snart

- Via Gamespot -

Et af de mest ventede RPG spil gennem de sidste 3 år, ‘Neverwinter Nights’ går snart guld, og forventes klar til udgivelse sidst på måneden.





Gå til bund
Gravatar #1 - funkymonkey
11. jun. 2002 09:25

det bliver vel sjovt at prøve, men jeg vil godt lige se spillet istedet for at falde for hypen og begynde at hyperventilere

SPÅDOM
der kommer min. 50 post fra folk der "syntes det er godt/cool/fedt/1337" eller folk der "vil købe/rippe" spillet
SPÅDOM
Gravatar #2 - SnoTz
11. jun. 2002 09:45
Åhr! det spil er fedt og det vil jeg rippe
Gravatar #3 - Coup de knäse
11. jun. 2002 09:52
Jep det bliver ret godt. Jeg har fuldt spillet udvikling det sidste 1½-2 år og det ser ud som om det endelig kommer denne gang.

Til folk som ikke kender NWN men godt kan lide rigtige gode RPG games bliver det helt sikkert sagen.
Gravatar #4 - ©®@$}{
11. jun. 2002 09:52
damn, det bliver 1337 kewl... :P
glæder mig faktisk til at quitte d2lod :)
Gravatar #5 - SnoTz
11. jun. 2002 09:58
Det der med at man selv kan lave sine egne eventyr er da ret fedt, så kan man bare downloade andres hjemmefixede eventyr fra nettet....
Gravatar #6 - whatever
11. jun. 2002 09:58
Tjah... Jeg havde nu sat Morrowind (The Elderscrolls III) noget højere på listen, men efter at blive skuffet over så "nemt"* et spil, ser jeg frem til NWN.


* Morrowind er singleplayer only, men er blevet meget godt modtaget. Jeg regende så med at jeg havde et spil i flere måneder, men efter kun 2 ugers spil er det gennemført.
Og ja, jeg ved godt det "fede" ved Morrowind er, at det er så åbent og ikke kun "følg den stig hele spillet igennem", og det er også fedt. Men stadig for nemt at gennemføre. :/

Og drop jeres "Prøv med diff. hard istedet for easy, lamer", tak. Hvis man spiller RPG, spiller man for det skal være svært. Og ikke som i fx. Diablo hvor det bare handler om at få den SYGESTE gut som intet kan røre.
Gravatar #7 - Kanly
11. jun. 2002 10:12
Det bliver specielt godt for os der spiller D&D! Tænk at lave moduler og spille over nettet. Det bliver najs!
Gravatar #8 - SnoTz
11. jun. 2002 10:15
Er der nogen der har hørt om der er 'Mounts' (heste, ulve, drager man kan ride på) med i NWN?
Gravatar #9 - Coup de knäse
11. jun. 2002 10:25
# 8
Nej det bliver ikke muligt at ride på mounts...
eller svømme eller flyve..det er lidt synd men da en mount som f.eks en hest ville kræve at de lavede alle PC models i 2 versioner ville det kræve et stort arbejde.
Men der kommer expansions senere hvor der sikkert kommer flere features med.
Gravatar #10 - Messy
11. jun. 2002 10:53
#7 Kanly
Æhh... D&D? *b*
Arh, NWN skal jo nok voldspilles alligevel (selvom det aldrig vil slå IRL RPG)
Gravatar #11 - El_Coyote
11. jun. 2002 10:59
mm... har den i preorder - gadvide om de smider en preorder edition cd med som de gjorde med bg 1 og 2. :)
Gravatar #12 - HoeKer
11. jun. 2002 12:36
#11

Preorder edition???
Gravatar #13 - Gruesome
11. jun. 2002 13:00
#11 El_Coyote Hvad var der egentligt på de cd'er. Ved der var noget med 2 ekstra merchants i 2'eren og så lidt ekstra andet, men hvad var der i 1'eren?

Glemte da lige at sige at det beta tool man kan downloade nu til at lave sine egne dungeons ser MEGET lovende ud. Man kan simpelt hen lave alt. Og det er endda begrænset af ting de har smidt i den.
Gravatar #14 - El_Coyote
11. jun. 2002 13:17
der var 2 extra merchants til bg2 samt en stor bunke billedmateriale og lyd - ret nice faktisk hvis man er fan ;)

jeg havde ikke bg1 preorder, så det kan jeg ikke lige kommentere precist, men jeg regner med at det var noget af det samme.

men det var nu rart med store udgaver af character portrætterne - Aerie prydede min desktop i ret lang tid - og er stadig på min skrammel bærbare :)
og hun kom da tilbage efter jeg færdiggjorde romancen i ToB :)
Gravatar #15 - Valarauka
11. jun. 2002 14:27
14# El-Coyote

Kneppe og skide børn ud... det er vel også næsten det eneste den lille tudeprinsesse kan finde ud af!

Det' gas knægt! Spøg til side... Det er lige præcis sådan nogle ting som NPC'ere der spiller sammen indbyrdes der var så fedt ved BG I og II -- hvordan mon det er i NWN?
Gravatar #16 - SnoTz
11. jun. 2002 14:54
RET

ups! sorry....

RET

2 extra merchants til bg2? hvor skulle de være?
Gravatar #17 - Gruesome
11. jun. 2002 16:14
Det er måske en af de ting der bliver lidt svært at få til at køre ordentligt i NWN. Det var jo netop folk som Xsar og Minsc der var en del af rygsøjlen i BG 1 og 2. Men jeg regner da med at der er masser af folk med erfaring i at lave dungeons der kan lave lige så fede quests...og så er der jo oxo de prefabrikerede NPC'er man kunne bruge...Hmm, mulighederne for at blive det bedste spil i sin genre ligger der, men nu må vi se
Gravatar #18 - SnoTz
11. jun. 2002 16:27
GO FOR THE EYES BOO
Gravatar #19 - Gruesome
11. jun. 2002 16:29
Are you sure you wan't to quit? Boo will miss you :D

(Ved at bruge alt^F4 for at lukke ;)
Gravatar #20 - Valarauka
11. jun. 2002 16:48
Har I så nogensinde mødt Biff the Understudy i BG1?
- Alt for griner, at man så møder ham rigtigt i BG2!
Gravatar #21 - Gruesome
11. jun. 2002 16:52
Jada, nice den måde de har lavet det på...var lidt underligt da man mødte ham første gang though i bg 1 =)
Gravatar #22 - mindflay
11. jun. 2002 17:07
BG2+ToB var vildt fedt 1. og 2. gang, men så gad jeg heller ikke mere... =D

Jeg er blevet ret skuffet over NWN beta toolset - både det og spillet er hypet så sygt at jeg forventede at det var bedre end alle eksisterende RPG - til sammen. Det lader desværre langt fra til at blive tilfældet: et godt, solidt RPG med fokus på handling & historie i modsætning til tåbelige diablo og dungeon siege-agtige slå-slå-slå-spil. Men til gengæld skuffer nogle af begrænsningerne mig - ikke seamless transitions som i Dungeon Siege, meget begrænsede tilesets i stedet for vilkårligt 3D-landskab som i DS og MorroWind. Ingen ridning, ingen klatring, ingen svømning, ingen flyvning...

Men stadig håber og tror jeg at gameplayet, handlingen og historien kan gøre spillet interessant - også i længere tid!
Gravatar #23 - El_Coyote
11. jun. 2002 21:34
det er jo problemet - man kan ikke lave alting.

jeg kan godt se problemerne i at implementere flyvende characters - det er jo en helt anden type engine end morrowind - og jeg foretrækker klart top down stilen. morrowind er flot og var sjovt i et stykke tid - men det blev sq træls at løbe rundt - stilen i bg1+2 med maplocations man kna rejde til foretrækker jeg - det bliver knap så langsomeligt.
og man skal ikke slås med den evindeligt kedelige flok cliff racers.
interaktionen mellem karaktererne i bg2 er klart hovedorsagen til at det er mit favorit spil.
det stårste problem jeg ser i nwn er grafikken - den er fantastisk flot, men kan det ikke gå hen og blive kedeligt? - der er intet der slår de flotte 2d maps som der blev smidt på skærmen i bg2 - det kan man ikke gøre efter i 3d.
Gravatar #24 - El_Coyote
11. jun. 2002 23:51
Goldenwinter Nights!
[Jun 11] We are thrilled to announce that Neverwinter Nights has gone gold and has been sent off for duplication!

W0000t!!!!

det var herligt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login